In de Keulse Pot

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant In de Keulse Pot

Eelke F.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Op 28 augustus hier de lunch genoten. Het is een compact restaurant met een beetje een huiskamersfeertje. Voor de lunch zijn redelijk wat broodjes beschikbaar alsmede een aantal salades. De vissalade van mijn vrouw is goed gevuld maar niet voldoende op smaak gebracht. Mijn broodje warme beenham is eveneens goed gevuld en wel op smaak. De geserveerde (barbecue) saus is niet een topper en ik ken lekkerder combinaties met warme beenham. Bediening is attent. Een degelijk restaurant maar niet echt verassend. Daarom een dikke voldoende.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Nog nooit zulke heerlijke Spareribs op. Botermals. M’n dochter had de saté. Ook heerlijk. Kwaliteit prijs zeer goed! Accurate en vriendelijke bediening. Buiten gegeten in het avondzonnetje. Hier komen we terug!
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Sfeervol restaurantje. Vriendelijke bediening. Super lekker tapas en verrukkelijke Spareribs. Prijs kwaliteit top! Ook erg gezellig om buiten te eten.
kok T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gezellig eetcafe .vriendelijk ontvangen na ons telefoontje of er nog een plek was.
Het was best wel druk voor een maandag. De bediening was vlot.
We hebben heerlijk gegeten
Lars Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, De bediening is echt top! Vriendelijk en veel aandacht voor de gasten. Leuke ervaring om hier te eten.
Tijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
De bediening is geweldig: vriendelijk, attent. de keuken is geweldig al meerdere malen hier gegeten en altijd en waar genot met eten dat perfect smaakt. uitstraling van de zaak is ook super gezellig in het gezellige oudorp.
ctuinstra .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Ik had binnen gereserveerd, maar kon desgewenst ook op het terras eten. De bediening was geweldig: vriendelijk, attent, goede adviezen geven etc. Gekozen voor de sliptong en dat was een goede keuze. Vers en goed gebakken, waarbij zelfgemaakte patat en kruidenmayonaise het goed aanvulde. Hierbij een frisse salade van tomaten, komkommer, rode ui en sla. Dat alles voor een lage prijs. Het dessert was simpel: aardbeien, ijs en slagroom en was de dag aanbieding. Prima. Als grapje vroeg ik om een wafel erbij, wat niet voor handen was, maar ik kreeg wel speciale feestsnoepjes. Mijn petje af voor de bediening die binnen een volle bezetting had en alles met een glimlach aankon.
Halleen .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Afgelopen donderdag hebben we met 4pers + zoontje gegeten bij jullie!
Per toeval kwamen wij bij de Keulse pot terecht! M'n schoonouders hebben super gegeten! Spare-ribs en kipsate waren super! Ik en mijn vrouw hadden een tapas als hoofdgerecht! Werkelijk fantastisch! Een aanrader!!!!
Trouwens een volle bak daar in het restaurant op een donderdagavond! Met maar 1 vrouw in de bediening! Zij deed het vol enthousiasme! Snelheid, overzicht en gastgericht ze had het allemaal!!!
Ook complimenten voor de keuken (wederom ook 1 vrouw!) echt super gegeten!
Jullie werkgever(s) mogen trots op jullie zijn!!
Na 4 dagen droevenis op centerparcs hebben wij dit mooi afgesloten bij de Keulse pot!!!

Bedankt
Martine Z.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Dit vrij kleine maar knusse restaurantje zit in het oude centrum van Ouddorp. Vriendelijke en vlotte bediening. Voor de lunch is de broodrol met vis een aanrader, en het brood met geitenkaas trouwens ook!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Geluncht bij de Keulsepot en dat was culinair geen succes. Een pannenkoek spek, hoe moeilijk kan dat zijn, bleek niet gaar. Geen goed gebakken spek erin . Kortom jammer. Het pistoletje oude kaas bleek een opgebakken krakerig en droog broodje met een lap sla en dikke plakken veel oudekaas van het doorsnee type. Ik weet maar al te goed dat er 50 meter verderop een bakker zit met prima brood. Dus met een beetje zorg zet je een mooi broodje met goede oudekaas voor je gasten. Tip voor de pannenkoek treed in overleg met een Ouddorpse struise mama die weten hier wel raad mee.
Verder aardige meiden en leuk sfeertje daar ligt het niet aan
Shelly M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Superlekker met zn tweeen gegeten vorige week. We deelden de geweldige spareribs die bijna vanzelf van het bot vielen en wat heerlijke tapas (geitenkaas met honing, albondigas, chorizo en de gamba's). Service was prima en de sfeer relaxed. Dikke aanrader!
Helenamariacoomans .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
In de Keulse Pot mijn Verjaardag met een lunch gevierd met 15 vriendinnetjes.
Of je t nu over de bediening hebt prijs/kwaliteit noem maar op: ze krijgen van mij een 10.
Relatief overigens zon lage rekening voor een lunch met 16 vrouwen die van 12.00uur tot 15.00uur gegeten en gedronken hebben.
jacques125 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Ik stapte hier toevallig binnen op een rustige avond in Ouddorp.
Vriendelijke bediening, beetje onervaren, maar de jongedame deed haar best, verder relaxte atmosfeer.
Gekozen vanaf het krijtbord aan de muur, want de reguliere spijskaart toonde alles, behalve hoofdgerechten ( dagelijks varierend ??).
De bestelde biefstuk met frietjes en wat verse sla was niet verkeerd , biefstuk mals en een beetje doorbakken ( medium) , zoals ik had besteld. Van een ander tafeltje hoorde ik dat de sliptongetjes ook prima waren. Kortom; als je zonder poespas prima eerlijke kost wilt eten, kun je hier gerust binnen stappen ! Prima prijs/kwaliteits- ratio !!
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Leuk restaurant waar je tegen een relatief lage prijs heerlijk kan eten.
Het wisselende menu wat op het krijtbord staat zou wellicht ook op papier kunnen worden gezet.
Eten is lekker en goed bereid, bediening vriendelijk en het ziet er gezellig uit.