In de Keulse Pot

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 20:00

• Af te huren , Catering
Tijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
De bediening is geweldig: vriendelijk, attent. de keuken is geweldig al meerdere malen hier gegeten en altijd en waar genot met eten dat perfect smaakt. uitstraling van de zaak is ook super gezellig in het gezellige oudorp.
Ctuinstra .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Ik had binnen gereserveerd, maar kon desgewenst ook op het terras eten. De bediening was geweldig: vriendelijk, attent, goede adviezen geven etc. Gekozen voor de sliptong en dat was een goede keuze. Vers en goed gebakken, waarbij zelfgemaakte patat en kruidenmayonaise het goed aanvulde. Hierbij een frisse salade van tomaten, komkommer, rode ui en sla. Dat alles voor een lage prijs. Het dessert was simpel: aardbeien, ijs en slagroom en was de dag aanbieding. Prima. Als grapje vroeg ik om een wafel erbij, wat niet voor handen was, maar ik kreeg wel speciale feestsnoepjes. Mijn petje af voor de bediening die binnen een volle bezetting had en alles met een glimlach aankon.
Halleen .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Afgelopen donderdag hebben we met 4pers + zoontje gegeten bij jullie!
Per toeval kwamen wij bij de Keulse pot terecht! M'n schoonouders hebben super gegeten! Spare-ribs en kipsate waren super! Ik en mijn vrouw hadden een tapas als hoofdgerecht! Werkelijk fantastisch! Een aanrader!!!!
Trouwens een volle bak daar in het restaurant op een donderdagavond! Met maar 1 vrouw in de bediening! Zij deed het vol enthousiasme! Snelheid, overzicht en gastgericht ze had het allemaal!!!
Ook complimenten voor de keuken (wederom ook 1 vrouw!) echt super gegeten!
Jullie werkgever(s) mogen trots op jullie zijn!!
Na 4 dagen droevenis op centerparcs hebben wij dit mooi afgesloten bij de Keulse pot!!!

Bedankt
Martine Z.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Dit vrij kleine maar knusse restaurantje zit in het oude centrum van Ouddorp. Vriendelijke en vlotte bediening. Voor de lunch is de broodrol met vis een aanrader, en het brood met geitenkaas trouwens ook!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Geluncht bij de Keulsepot en dat was culinair geen succes. Een pannenkoek spek, hoe moeilijk kan dat zijn, bleek niet gaar. Geen goed gebakken spek erin . Kortom jammer. Het pistoletje oude kaas bleek een opgebakken krakerig en droog broodje met een lap sla en dikke plakken veel oudekaas van het doorsnee type. Ik weet maar al te goed dat er 50 meter verderop een bakker zit met prima brood. Dus met een beetje zorg zet je een mooi broodje met goede oudekaas voor je gasten. Tip voor de pannenkoek treed in overleg met een Ouddorpse struise mama die weten hier wel raad mee.
Verder aardige meiden en leuk sfeertje daar ligt het niet aan
Shelly M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Superlekker met zn tweeen gegeten vorige week. We deelden de geweldige spareribs die bijna vanzelf van het bot vielen en wat heerlijke tapas (geitenkaas met honing, albondigas, chorizo en de gamba's). Service was prima en de sfeer relaxed. Dikke aanrader!
GuestFromthehouse .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Gisteren met 8 volwassenen en een kind lekker buiten op terras gegeten, zonder reservering. Alles is hier meer dan okay! De bediening, de kok en de ambiance!!! Tapas Keulse pot zijn erg leuk en lekker. Ook de gamba's waren verrukkelijk!
Volgend jaar, nieuwe verjaardag, gaan we weer hier naar toe, heerlijk!
Helenamariacoomans .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
In de Keulse Pot mijn Verjaardag met een lunch gevierd met 15 vriendinnetjes.
Of je t nu over de bediening hebt prijs/kwaliteit noem maar op: ze krijgen van mij een 10.
Relatief overigens zon lage rekening voor een lunch met 16 vrouwen die van 12.00uur tot 15.00uur gegeten en gedronken hebben.
Cvkoppen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Wij zijn met z,n vieren hier wezen eten.Het broodmandje als voorafje met olijfolie en knoflook saus en kruidenboter waren zelf gemaakt en smaakte uitstekend ,Het hoofdgerecht huis gemarineerde spareribs met salade(heerlijke dressing) waren zeer mals en uitstekend van smaak. Verder een schnitzel en biefstuk teriyaki waren zeer mals en uitstekend van smaak, verder maken ze de patat en mayonaise zelf ,dus nogmaals :puur, smaakvol, kwaliteit, en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Jacques125 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Ik stapte hier toevallig binnen op een rustige avond in Ouddorp.
Vriendelijke bediening, beetje onervaren, maar de jongedame deed haar best, verder relaxte atmosfeer.
Gekozen vanaf het krijtbord aan de muur, want de reguliere spijskaart toonde alles, behalve hoofdgerechten ( dagelijks varierend ??).
De bestelde biefstuk met frietjes en wat verse sla was niet verkeerd , biefstuk mals en een beetje doorbakken ( medium) , zoals ik had besteld. Van een ander tafeltje hoorde ik dat de sliptongetjes ook prima waren. Kortom; als je zonder poespas prima eerlijke kost wilt eten, kun je hier gerust binnen stappen ! Prima prijs/kwaliteits- ratio !!
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Leuk restaurant waar je tegen een relatief lage prijs heerlijk kan eten.
Het wisselende menu wat op het krijtbord staat zou wellicht ook op papier kunnen worden gezet.
Eten is lekker en goed bereid, bediening vriendelijk en het ziet er gezellig uit.
Jaap1501 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Gezellig, klein restaurant. Weinig ruimte voor je benen aan tafel. Hoofdmenu alleen te lezen op een bord aan de muur, dit is niet voor iedereen te zien; dus weer de benen van onder de tafel zien te krijgen... Wij kozen voor de biefstuk: was niet mals. Toetjes zijn simpel, er is geen extra aandacht aan gegeven. De bediening is niet even vriendelijk, wij kregen het gevoel dat we te weinig bestelden en dat ze aan het wachten waren tot we weggingen. Je kan ook niet pinnen (gelukkig zit er een bank tegenover het restaurant).