in de kas

Burgemeester Nielenplein 44 1961 NV Heemskerk Nederland Kaart

Over het restaurant in de kas

Culinair genieten in hartje Heemskerk

Midden in het centrum van Heemskerk ligt grand café-restaurant In de Kas. Met het zonnige terras en uitzicht op het gezellige centrum van Heemskerk de ideale plek voor een heerlijk diner. Geniet van de ruime keuze aan gerechten op onze a la carte kaart en laat u verrassen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant in de kas

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant in de kas

Joopenjennyhaas H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten was erg verrassend met goede uitleg over de gerechten.Er heerst een prettige sfeer.We hadden A.H.bonnen maar konden van de kaart kiezen.
Corry R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben en leuke avond gehad.
Ela P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Eten was lekker op smaak, vlees maals en mooie presentatie. Chocolade truffel taart was delicious. Wij komen zeker terug
Rosa B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
De wijn was warm ,en daar is t te duur voor ,en de runder entrecote ,viel erg tegen ,was klein en nog vet ook ,de patat was wel goed ,en t toetje was lekker
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
In de aanbieding is vermeld dat de prijs van een menu 35 euro bedraagt.
In werkelijkheid kan dit veel meer worden. Je kiest van de a la kaart en betaalt de helft van de gerechten. In ons geval 40,50 euro. Dit was niet van te voren vermeld.
Het eten was slechte kwaliteit. Wij betaalden uitweindelijk 60 euro voor 2 personen en hadden 40,50 euro karting. Dit eten was normaal 100,50 geweest en dat was het zeer beslist niet waard. Wij hadden zelfs onze twijfels of dit 50 euro waard was.
Gretha B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Perfecte bediening, lekker eten. Goeie sfeer. Komen zeker nog eens terug.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Verrassend en lekker gegeten. Goed menu. Artistiek opgemaakt bord.
Leuke en correcte bediening.
Zo een restaurant behoort vol te zitten.
george52 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Met de AH restaurantactie kozen we voor restaurant In de Kas. Een restaurant dat, zoals de naam doet vermoeden, gevestigd is in een kas op het burgemeester Nielenplein. Bij de drankjes kregen we direct een fles kraanwater. Dat is goede service van de zeer vriendelijke bediening. Voor de gasten die met de restaurantactie van AH hebben gereserveerd is er een speciaal 3 gangen keuze menu. Dat is een aanrader. We hadden als voorgerechten de pulled pork, de gamba's en de kreeften bisque. Als hoofdgerechten kozen we voor de diamanthaas en de runder entrecote. Van de desserts is de vlaflip zeker een aanrader. Allemaal zeer smakelijk en fraai opgemaakt op het bord opgediend. Al met al een geslaagde avond, heerlijk gegeten en door de AH actie heel redelijk geprijsd.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
lekker gegeten, grootte van de porties was fijn. Niet te groot zodat je gewoon lekker 3 gangen kunt eten. Gezellige sfeer en prima attente bediening.
BenitaW .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zonde, knap dat je een rundercarpaccio kunt verknallen met zeezout, gedroogde tomaten en kappertjes, de pijnboompitjes waren niet te vinden. Het zoutgehalte overheerste. De sate van kippendij was taai, de bijbestelde patat bestond uit allemaal kleine harde verbrande stukjes. Het dessert was als enige prima. Kortom, zoals de eerste keer eten bij In de Kas prima was, zo teleurstellend was het nu.
Sjaak A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Pompoen-kokossoep, diamanthaas, vlaflip 2.0: allemaal fantastisch klaargemaakt en mooi opgediend. Attente, vriendelijke bediening, leuke gesprekken aan tafel over Heemskerk en de identiteit van het 10-jarige restaurant waar jonge mensen met veel inzet en vakmanschap werken. Heerlijk avondje uit!
sylke .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij waren vanavond meer dan positief verrast door het eten en de avond. Niet alleen waren de gerechten onwijs goed van smaak, ze waren ook nog eens een waar plaatje op je bord. De smaken zorgvuldig uitgezocht bij elkaar, evenals verschillende structuren en kleuren. Leuk dat je 3 verschillende voorgerechtjes kon kiezen. Hoofdgerecht is een lekkere flinke portie en ook de bijgerechten waren met zorg gemaakt, heerlijke knapperige zelfgemaakte patatjes! Een lekker drankje erbij, de gastheer die geregeld even langs kwam om te vragen of alles naar wens was.. super. Na nog een heerlijk dessert welke bijna te mooi is om op te eten ;)

De prijs-kwaliteit verhouding is vooral wat ons verraste vanavond, hele mooie gerechten voor een leuke prijs.
Al met al dus een hele fijne avond en voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten voor beide heren!
riavangenderen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Hebben heerlijk gegeten ! Be slits buiten deze actie meer te gaan eten ! Chapeau ! Knus !.....................................................
nicobosman .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De gerechten waren met zorg en aandacht bereid en op de borden geplaatst. Het smaakte ook heel goed. Leuke, vlotte bediening, leuke sfeer en leuke locatie, waaronder een flink terras. Ruime keuze, ook met de AH actie een goeie keuze te maken uit de speciale kaart. We komen zeker terug, ook een keer lunchen of zomaar wat drinken.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, niets mis mee!
Muziek kan iets zachter. Voor herhaling vatbaar!
Vind 120 tekens beetje veel',,,,,,!',,,'!,,,,,,,,,,,,,
Meis B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Toen ik ging uitzoeken waar ik mijn momento cadeaubon kon besteden was ik niet meer zo blij. Het dichtsbijzijnde restaurant was in Heemskerk waar ik totaal niet bekend ben. Hoorn,Amsterdam of Haarlem moet je al gauw rekenen op €20,00 reiskosten voor 2 personen. Ik ben 80 jaar en leef van alleen AOW , heb geen auto en kan geen grote afstanden lopen. Het werd toch Heemskerk. Op de fiets naar station Heiloo, met de trein naar Castricum en met de bus naar Heemskerk. Daar was de loopafstand te doen. Het restaurant was eenvoudig maar prima en beslist aan te bevelen. Het verbaasde mij en mijn vriendin dat er geen mogelijkheid was om in Alkmaar de Momentocadeaubon voor een High Tea te kunnen besteden.
Werner D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Eerste bezoek aan In de Kas, maar zeker voor herhaling vatbaar! Uitstekend gegeten in gezellige sfeer.
Alinda T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie opgemaakte borden met heerlijke combinaties van ingrediënten.
Vriendelijk en leuk personeel.
Wij hebben een gezellig en lekker avondje in de kas gehad!
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Je kunt kiezen uit de AH 3 gangen menu kaart. We hadden heerlijke malse runder entrecote van de green egg, zeebaars op citroen risotto, maar ook de sparerib van de green egg was goed gekruid en van smaak. Ook de toetjes waren culinaire hoogstandjes, vlaflip 2.o met dry ice ziet er al superleuk uit, smaakt ook nog eens heerlijk. Sinds kort is er een nieuwe kok met ambitie en dat vinden wij duidelijk te merken! Erg vriendelijke bediening verder. Komen hier zeker terug, ook zonder de AH kaarten!
Rosa B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
zeker voor herhaling vatbaar ????vriendelijk personeel ,goeie wijn ,en heerlijk gegeten ,zelfs de toetjes waren heerlijk ,????We komen zeker terug