in de kas

Burgemeester Nielenplein 44 1961 NV Heemskerk Nederland Kaart

Over het restaurant in de kas

Culinair genieten in hartje Heemskerk

Midden in het centrum van Heemskerk ligt grand café-restaurant In de Kas. Met het zonnige terras en uitzicht op het gezellige centrum van Heemskerk de ideale plek voor een heerlijk diner. Geniet van de ruime keuze aan gerechten op onze a la carte kaart en laat u verrassen!

Meer informatie over restaurant in de kas

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

Rosa B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
zeker voor herhaling vatbaar ????vriendelijk personeel ,goeie wijn ,en heerlijk gegeten ,zelfs de toetjes waren heerlijk ,????We komen zeker terug
Mary-Ann A.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijke lunch gehad! Fijne bediening, niet opdringerig maar voelde goed aan wanneer we wat nodig hadden. Een aanrader.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Keuken is zeer goed. Beste van Heemskerk naar mijn mening. Locatie en indeling iets minder bediening is goed maar verschild wel erg wie je treft.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima eten. Prima sfeer. We kregen veel brood, waardoor we al best vol zaten. De carpaccio en de entrecote smaakten goed. En het toetje was fantastisch! Truffeltaart en flaflip met roodfruitdrankje van -80 graden!
mluijckx .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gezellig, vriendelijke ober. Het duurde wel lang voordat wij het voor en hoofdgerecht kregen. Nagerecht kregen wij wel snel
Janna H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lauw eten en een ober die niet goed wist wat hij er mee aan moest.. Tip: biedt een drankje aan? (op zijn minst) Verder was t vreemd dat de info die ze op site geven over hun AH-actie niet overeenkomt met werkelijkheid.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heel lekker gegeten in een mooie omgeving. Netjes bediening, Kwaliteit van eten is heel goed, wordt met zorg bereidt. Leuke en gezellige entourage.
Olivier M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met een gezelschap van zes. Wij werden perfect ontvangen en bediend. De juiste evenwicht tussen persoonlijke contact en professionele bediening voor onze gezelschap.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het driegangendiner was grotendeels lekker en mooi gepresenteerd. Verbeterpunten:
- extra betalen voor kraanwater en patat/aardappel bij een gerecht is niet meer van deze tijd; de prijzen in het restaurant zijn toch al bovengemiddeld
- de patat was abominabel. Ze was duidelijk na te zijn overgebleven een tweede keer in de frituur gegooid, met harde kleine en soms verkoolde brokken als resultaat. Een culinaire doodzonde...
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Slecht kom hier nooit meer.

Had een heel verhaal geschreven, maar ik mag maar 120 tekens gebruiken.

Dus ga hier niet meer naartoe
Eerlijkeproever .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten met bon van AH. Veel keus. De gamba's voorgerecht precies goed. Vitello tonnato ook super. Zeebaars als hoofdgerecht en partner sliptong. De patatjes waren heerlijk. Voor herhaling vatbaar.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Top heerlijk gegeten super goede bediening. Gezellige avond gehad zeker een aanrader voor iedereen.
Ik geef de kas een 9,5
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekkere en mooie gerechten. Vooral het nagerecht was om te smullen. We merkte wel dat de aanwezigheid van een groepje (jonge meiden) de aandacht van vrijwel al het personeel ten volle had. En waren ze op de rest wat minder scherp...
Rebecca E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Top restaurant!! Eet er wel vaker en dat is altijd goed.
Alleen was er nu wel een smet op ons avondje. Wij hadden geboekt via de reserveringssite van de AH. Daar stond op vermeld dat een 3 gangen menu 35 euro kost. Bij ontvangst van de rekening bleek het 36,50 euro te zijn.
Als je zonder AH kaart daar gaat eten betaal je voor hetzelfde menu 27,50 per persoon. Al met al vond ik die situatie wel een beetje vreemd. Toen ik hiermee naar de ober/manager toe ging om een verklaring te vragen was zijn reactie: Maar u heeft toch lekker gegeten!
Ik vond dit niet klantvriendelijk.
rombo076 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voorgerecht 'gamba's waren taai. De bijbehorende bruchetta bleek gewoonweg stokbrood. Hoofdgerecht kwam met risotto maar dit leek wel rijstenpap. Het vegetarische hoofdgerecht had te weinig eiwitten, dus onvolwaardig. Verder de porties waren voldoende en smakelijk. De tijd tussen voor en hoofdgerechten was te lang. Men kan daar wel een verklaring voor hebben maar dat is niet afdoende. Het nagerecht smaakte wat neutraal had wat weinig karakter. Decor en entourage was leuk
Bedienden sympathiek.
Jac D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeer slecht gegeten. Sliptongen Vd fish and chips waren heel erg vet. Van de 3 stuks maar een halve opgegeten. Kalfsribeye was niet lekker en de bijbehorende gepofte boerenkool leek eerder een drapje. De eerste en meteen de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten in de kas. Nieuwe kaart en formule.
Werkelijk alle gerechtjes waren hoog op niveau. Vriendelijke bediening. Wij hebben een heerlijke avond gehad en zitten smullen!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Jammer dat het zeer mooie All you can eat principe, waarbij je bij elk gerecht vlees, aardappel/rijst en groente kreeg, is losgelaten. Het great you can eat, dat er voor in de plaats is gekomen, waarbij je 3 kleine voorgerechtjes kan kiezen met een hoofd en een nagerecht voor een vast bedrag van 27,50, is ook zeer waardeerbaar.
Ondank dat het erg rustig was in het restaurant, moesten we lang wachten op het nagerecht.
Alles was wel erg lekker en meer dan voldoende
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Op Valentijnsdag hier gegeten met mijn partner. Ik had de zaterdag ervoor gereserveerd en aangegeven dat ik met de Tasty-pas kwam. Dit werd in eerste instantie vergeten op de rekening, maar werd snel hersteld. Wij hadden gerekend op het all-you-can-eat concept, maar dat bleek afgeschaft (binnen drie dagen, vooraf een berichtje was netjes geweest). Er werd nu alleen een Valentijns menu gevoerd, wat een stuk beperkter was en de porties lieten wel te wensen over. Kwaliteit was prima, alleen een beetje zuinigjes. We hadden een plekje naast de verwarming en dat werd na verloop van tijd onaangenaam warm. Daarom zijn we niet blijven zitten voor een koffietje toe, maar kozen we voor de frisse buitenlucht!
Kim Z.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We waren er vanavond en vond sommige gerechten redelijk tot goed. Ik vond echter de prijs van het hoofdgerecht in relatie tot de kwaliteit matig.
Sowieso dat er bij het hoofdgerecht niet een andere te keuze was dan patat vind ik geen keuze en niet kunnen voor dit bedrag.