in de kas

Burgemeester Nielenplein 44 1961 NV Heemskerk Nederland Kaart

Over het restaurant in de kas

Culinair genieten in hartje Heemskerk

Midden in het centrum van Heemskerk ligt grand café-restaurant In de Kas. Met het zonnige terras en uitzicht op het gezellige centrum van Heemskerk de ideale plek voor een heerlijk diner. Geniet van de ruime keuze aan gerechten op onze a la carte kaart en laat u verrassen!

Meer informatie over restaurant in de kas

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten in de kas. Nieuwe kaart en formule.
Werkelijk alle gerechtjes waren hoog op niveau. Vriendelijke bediening. Wij hebben een heerlijke avond gehad en zitten smullen!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Jammer dat het zeer mooie All you can eat principe, waarbij je bij elk gerecht vlees, aardappel/rijst en groente kreeg, is losgelaten. Het great you can eat, dat er voor in de plaats is gekomen, waarbij je 3 kleine voorgerechtjes kan kiezen met een hoofd en een nagerecht voor een vast bedrag van 27,50, is ook zeer waardeerbaar.
Ondank dat het erg rustig was in het restaurant, moesten we lang wachten op het nagerecht.
Alles was wel erg lekker en meer dan voldoende
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Op Valentijnsdag hier gegeten met mijn partner. Ik had de zaterdag ervoor gereserveerd en aangegeven dat ik met de Tasty-pas kwam. Dit werd in eerste instantie vergeten op de rekening, maar werd snel hersteld. Wij hadden gerekend op het all-you-can-eat concept, maar dat bleek afgeschaft (binnen drie dagen, vooraf een berichtje was netjes geweest). Er werd nu alleen een Valentijns menu gevoerd, wat een stuk beperkter was en de porties lieten wel te wensen over. Kwaliteit was prima, alleen een beetje zuinigjes. We hadden een plekje naast de verwarming en dat werd na verloop van tijd onaangenaam warm. Daarom zijn we niet blijven zitten voor een koffietje toe, maar kozen we voor de frisse buitenlucht!
Kim Z.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We waren er vanavond en vond sommige gerechten redelijk tot goed. Ik vond echter de prijs van het hoofdgerecht in relatie tot de kwaliteit matig.
Sowieso dat er bij het hoofdgerecht niet een andere te keuze was dan patat vind ik geen keuze en niet kunnen voor dit bedrag.
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was voor ons de eerste en laatste keer dat wij daar gaan eten, duurde erg lang en personeel deed erg uit de hoogte , was er ook rommelig druk en rumoerig.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellige sfeervolle locatie. Zeer correct personeel. Echt flesje Spa, geen gewoon water. Bijzonder lekker gegeten. Wij waren echt uit. Kortom een aanrader.
theo_mattu5 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
in het geheel was het goed alleen we zaten bij de deur waar nog al wat kou door kwam maar daar word aan gewerkt .voor de rest was alles goed een aanrader.
Christiana P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We heerlijk gegeten, maar elke keer als de deur open ging, kregen we een koude windvlaag over ons heen.
Dat was zeer onaangenaam. Ook had ik spijt, dat ik mijn jas niet over de stoel had gehangen, want die was steenkoud, toen ik hem kreeg vanaf de kapstok.
Ook vind ik het jammer, dat voor brood en frites apart moet worden betaald, terwijl dat in de meeste restaurants bij de prijs is inbegrepen.
sybrandhartman .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was redelijk druk voor een dinsdag avond en dat merkte je aan de bediening, er is maar 1 keer gevraagd wat we wilden drinken en ze kwamen te vroeg met de dessertkaart, terwijl we nog op ons hoofdgerecht wachten. Verder was het eten weer een zeer aangename verassing en met de AH actie ook nog eens spotgoedkoop!
R.tjeertes .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ik had het idee in een disco te belanden.
2 zeer grote TV schermen aan en grote discolampen geven niet echt de sfeer van een gezellig restaurant. De verlichting in het ondergedeelte en bovengedeelte was ook verschillend. Onder Klassieke kroonluchters met disco lampen en boven huiskamerverlichting met discolampen en twee TV schermen die aan stonden en later op mijn verzoek werden uitgezet.
Merel R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk eten, genoeg keuze bij de AH actie ook! Helaas moesten we erg lang wachten op ons eten en was het eten ook niet erg warm. We weten niet wat de reden was. Kregen wel een glas wijn van het huis toen we wat ongeduldig werden. We hadden het fijn gevonden als ze uit zichzelf (indien de reden niet was dat ze ons vergeten waren) ons de reden hadden verteld van de vertraging.
Brommet .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Eten was zeer smakelijk, maar de porties niet groot. Friet en salade moesten afzonderlijk bijbesteld worden voor €3,50 wat gezien de erg kleine hoeveelheid groente bij het hoofdgerecht en de kosten van het menu 29,50) niet zo voor de hand ligt. Bediening was goed en zeer vriendelijk.
Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was prima, maar de bediening was gister niet goed genoeg. Bestelde dingen kwamen niet, verkeerde gerechten werden op tafel gezet, geen rekening gehouden met allergie, rekening klopte niet. Jammer want het eten was gewoon goed, lekker zachte Angus steak!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed eten, gezellig druk. Portie van het hoofdgerecht was alleen wat aan de kleine kant. Voldoende gegeten, we gingen niet met een overvol gevoel weg. Veel kou kwam binnen van de deur boven aan de trap als er mensen binnenkwamen, met dit koude weer kunnen ze misschien beter alleen de beneden deur gebruiken.
ellenb1957 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met de AH-actie In de Kas gegeten. Dat was een prettige manier om kennis te maken met dit mooie restaurant. De keuze van de gerechten was echt voldoende en wat belangrijker is dat alles ook heerlijk smaakte. Patatjes moesten los bijbesteld (en betaald) worden, maar dat is wellicht alleen bij deze actie?
De jongen in de bediening leek alleen te staan, waardoor we af en toe wat langer moesten wachten.
Mooie locatie en heerlijk eten, echt om nog een keertje terug te komen!
etentje12 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuke eetgelegenheid midden in winkelcentrum. Het eten was met keuzemenu. We kozen de Carpaccio en de Zalm. Doe waren goed. Verder de Zeebaars (was prima) de Steak ( was wat weinig, 3 plakjes met een sucadelapje wat niets toevoegde liever dan een lekker stukje vlees wat je zelf kunt snijden. ) en de varkenshaas (was ook goed). Friet appart bijbestellen a 3,50 was wel gloeiend heet dus je kon eerst rustig het hoofdgerecht eten en daarna had je nog warme friet, dat is fijn. Toetjes waren prima.
We hebben lekker gegeten maar bijzonder was het niet. Bediening ook prima.
S.J. C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben voortreffelijk gegeten. Nette bediening. Er werd heel goed rekening gehouden met een allergie. Kwaliteit was voor de prijs echt prima
Anette S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Lekker gegeten, gezellig ingericht! Zeker een aanrader, kom er zeker eens terug! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Goede service, werden snel geholpen en het eten was super. Mooie opmaak en goede kwaliteit. Ook meer keuze als bij de meeste restaurants.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten.
Vriendelijke bediening.
Sfeervol ingericht.
En we hebben een leuke avond gehad bij " in de Kas"
Zeker de moeite waard !!