in de kas

Burgemeester Nielenplein 44 1961 NV Heemskerk Nederland Kaart

Over het restaurant in de kas

Culinair genieten in hartje Heemskerk

Midden in het centrum van Heemskerk ligt grand café-restaurant In de Kas. Met het zonnige terras en uitzicht op het gezellige centrum van Heemskerk de ideale plek voor een heerlijk diner. Geniet van de ruime keuze aan gerechten op onze a la carte kaart en laat u verrassen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant in de kas

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant in de kas

Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eten was lekker, wel kleine porties. Beetje jammer dat bij de rekening de duurste gerechten betaald moesten worden. Waardoor de rekening uiteindelijk hoger uitviel. Kan beter totaalbedrag delen. Eten was ook vrij prijzig voor de hoeveelheid van de porties, maar goed het smaakte prima.
Wilca D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Teleurstellend. De aangeboden kaart voor de ah restaurantaktie wijkt af van de vermelde kaart op hun site. Geen eendenborstfilet en geen gerookte zalm. Bediening wist dit niet en was verbaasd toen wij het lieten zien. Wij zijn weggegaan,na het al bestelde wijntje te hebben genuttigd en afgerekend. Bijkomend was ook de prijs voor de los bij te bestellen bijgerechten,zoals sla en frietjes,a 2,75 per stuk per persoon!
marc V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Erg hartelijk ontvangst en een prima bediening. Het eten was helemaal Top , wat ons betreft een echte aanrader om een erg gezellige avond te hebben.
karinpels .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij waren met z'n vieren en aten hier met AH-bonnen. We namen als voorgerecht de pastrami, tonijn en carpaccio; als hoofdgerecht de entrecote en sliptong en als nagerecht de vla-flip en dame blanche. We hebben heerlijk gegeten! De bediening was vriendelijk en attent, maar niet opdringerig. Een aanrader!!
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben met 2 personen gegeten bij de kas en daarbij de AH restaurantzegels achtergelaten. Volgens de actie: 2 x 3-gangen diner besteld. En eten was van goede kwaliteit en zeker 'lekker' te noemen. Het enige mindere aspect vond ik de kipsaté, en dan de hoeveelheid. 1 stokje kip die in 3 happen op te eten was, is toch wel weinig.

Biertjes en wijn; goed.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima parkeergelegenheid, goede ontvangst, locatie in winkelcentrum, maar dat stoort niet, Gezellig en leuk aangekleed. Bediening was vriendelijk, netjes en correct. Eten was echt heerlijk en mooi opgediend, de kok heeft echt z'n best gedaan. Geluidsniveau was goed, prima een rustig gesprek kunnen voeren. Prijs was prima. Eigenlijk geen nadelen kunnen vinden. Gezellige avond gehad.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Hele vriendelijke bediening, eten was goed en genoeg. Wel jammer dat de patat of iets van aardappeltjes apart besteld en betaald moest worden. Vindt eigenlijk dat dit bij het hoofdgerecht geserveerd moet worden.
Leuke ontspannen sfeer met heerlijke muziek op de achtergrond. Prima.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke gerechten op prachtig opgemaakte borden geserveerd! Leuke bediening en mooi plekje zo op het plein.de huisgemaakte chocolade truffeltaart is echt een aanrader
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gezellig klein restaurantje. De gastheer was erg attent. De gerechten waren mooi opgemaakt en het voorgerecht en nagerecht was heerlijk! Mijn vriend had als hoofgerecht diamanthaas en ik rib-eye, deze smaakte exact hetzelfde en de grillsmaak overheerste voor ons te veel. Hoofdgerecht was dus niet heel bijzonder.
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij hebben genoten van een lekkere high wine. De gerechten daarbij waren een volwaardig diner wat er prachtig uitzag en heerlijk smaakte!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Smaak prima, kleine porties. Ik moest zoeken naar mijn zeebaarsfileetje. Als ik naar de porties kijk, mogen ze wel wat meer op de borden serveren voor die prijs.
Joopenjennyhaas H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten was erg verrassend met goede uitleg over de gerechten.Er heerst een prettige sfeer.We hadden A.H.bonnen maar konden van de kaart kiezen.
Corry R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben en leuke avond gehad.
Ela P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Eten was lekker op smaak, vlees maals en mooie presentatie. Chocolade truffel taart was delicious. Wij komen zeker terug
Rosa B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
De wijn was warm ,en daar is t te duur voor ,en de runder entrecote ,viel erg tegen ,was klein en nog vet ook ,de patat was wel goed ,en t toetje was lekker
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
In de aanbieding is vermeld dat de prijs van een menu 35 euro bedraagt.
In werkelijkheid kan dit veel meer worden. Je kiest van de a la kaart en betaalt de helft van de gerechten. In ons geval 40,50 euro. Dit was niet van te voren vermeld.
Het eten was slechte kwaliteit. Wij betaalden uitweindelijk 60 euro voor 2 personen en hadden 40,50 euro karting. Dit eten was normaal 100,50 geweest en dat was het zeer beslist niet waard. Wij hadden zelfs onze twijfels of dit 50 euro waard was.
Gretha B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Perfecte bediening, lekker eten. Goeie sfeer. Komen zeker nog eens terug.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Verrassend en lekker gegeten. Goed menu. Artistiek opgemaakt bord.
Leuke en correcte bediening.
Zo een restaurant behoort vol te zitten.
George W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Met de AH restaurantactie kozen we voor restaurant In de Kas. Een restaurant dat, zoals de naam doet vermoeden, gevestigd is in een kas op het burgemeester Nielenplein. Bij de drankjes kregen we direct een fles kraanwater. Dat is goede service van de zeer vriendelijke bediening. Voor de gasten die met de restaurantactie van AH hebben gereserveerd is er een speciaal 3 gangen keuze menu. Dat is een aanrader. We hadden als voorgerechten de pulled pork, de gamba's en de kreeften bisque. Als hoofdgerechten kozen we voor de diamanthaas en de runder entrecote. Van de desserts is de vlaflip zeker een aanrader. Allemaal zeer smakelijk en fraai opgemaakt op het bord opgediend. Al met al een geslaagde avond, heerlijk gegeten en door de AH actie heel redelijk geprijsd.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
lekker gegeten, grootte van de porties was fijn. Niet te groot zodat je gewoon lekker 3 gangen kunt eten. Gezellige sfeer en prima attente bediening.