in de kas

Burgemeester Nielenplein 44 1961 NV Heemskerk Nederland Kaart

Over restaurant in de kas

Culinair genieten in hartje Heemskerk

Midden in het hartje van het centrum van Heemskerk ligt grand café-restaurant In de Kas. Met het zonnige terras en uitzicht op het gezellige centrum van Heemskerk de ideale plek voor een heerlijk diner. Ze werken hier volgens het all-you-can-eatprincipe, waarmee je zo veel hapjes proeft als je zelf wilt! Van carpaccio tot rivierkreeft en zo veel friet en brood als je wilt. Deel hapjes met elkaar tijdens een gezellige avond bijkletsen.

Meer informatie over restaurant in de kas

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Fenny8 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We waren met 8 personen hadden geboekt met de AH actie en dat was een succes hebben heerlijk gegeten lekkere menu keuze en voortreffelijk klaargemaakt
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Lekker gegeten. Het lijkt op eerste gezicht meer geschikt voor lunch maar het tegendeel is wat ons betreft nu bewezen. We hebben er smakelijk gedineerd en gezellig gezeten.
Munnikhuis .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Verrassend! We zijn er -tig keer langs gelopen maar nog nooit binnen geweest. Op een of andere manier leek het ons niet zo gezellig. Maar ..... het was heel gezellig. De bediening was heel erg goed, vriendelijk en correct.
Het eten was heerlijk. Kortom: voor herhaling vatbaar!
Bep K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten, dank zij AH, maar zonder AH-bon zullen we hier zeker nog eens terugkomen. Vooral de carpaccio was super. En een aangename bediening.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima kaart en volop keuze uit het 3 gangen menu. Heerlijk gegeten! Goeie bediening. Voor herhaling vatbaar!
Martha M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten goed verzorgd, had wel wat meer tijd mogen zitten tussen de maaltijden maar voor de rest was het Top
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Bob C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
prima kaartkeuze zowel voor als hoofd en na gerecht. Wijn wordt erg zuinig ingeschonken maar ja je moet het natuurlijk ergens terugverdienen.
BrCr .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Ik was met mijn moeder en we kwamen aan de achterkant aan, niet bepaald aantrekkelijk... Eenmaal binnen zag het er een stuk gezelliger uit, zeer vriendelijke ontvangst en meneer had ook nog mijn opmerking gelezen (bij de reservering) mbt theaterbezoek, top! We hadden een AHmenu. Er was zeker voldoende keus, aantal aparte dingen op de kaart. Gerechten zagen er mooi uit; vooraf gerookte zalm met yoghurt, aubergine en sesam (lekker!), krokante lasagne (ik) en snoekbaars met risotto (moeder). Vooral over die lasagne ben ik erg te spreken. Al met al zeer plezierig en lekker gegeten, prettige, vlotte bediening. Ik kom graag nog eens terug.
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Een paar geleden bij jullie gegeten, toen niet zo lekker gegeten.. gisteren was het erg lekker en zag alles er goed uit! Top vooruit gang!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk gegeten van het Ah menu.Genoeg keuze.Wij hebben gekozen voor de schaaldierensoep en gerookte als voorgerecht,als hoofdgerecht de rundersteak en als nagerecht de Dame blanche.
Personeel is vriendelijk.En heerlijk gezeten.Top!
P H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
we werden met z'n vieren zeer hartelijk ontvangen en ons werd een leuke plaats aangeboden. Het menu bood voor ieder de juiste keus en was voortreffelijk en we werden zeer gastvrij bediend. Aan te bevelen.
Mberkhof .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met de AH-actie hier heerlijk gegeten en een lekker biertje bij gedronken. Nog meer hebben we genoten van het terras bezoek de dag erna: heerlijk in de zon genieten van het lekkere bier en een borrelhapje. De serveerster liep in haar eentje maar had voor iedereen een vriendelijk woord en de tijd. Chapeau!
Ceesoostveen .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Verrassend goed eten. origineel en heel smakelijk voor een heel refelijke prijs. Aan te bevelem. We komen zeker terug. Centrale ligging in centrum van Heemskerk.
DeniseCoombes .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
De service was top en het eten was lekker. Verder heerste er een gezellige informele sfeer en was het voor een donderdag avond ook niet te rustig.
Havenees .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Gisteren met de AH bonnen voor het eerst In De Kas gegeten. Is heel erg goed bevallen, voldoende keus voor het 3-gangen diner. We hadden als voorgerecht Carpaccio en de Schaaldierensoep met chorizo. Allebei voortreffelijk, goed op smaak en goed op temperatuur. Hoofdgerechten varkenshaas saté en snoekbaars. De saté bestond uit twee lange stukken malse varkenshaas, met een smaakvolle pindasaus en grote stukken kroepoek. De snoekbaars had een krokant gebakken velletje en lag op een perfecte citrusrisotto met er omheen kappertjes, zwarte olijven en kleine tomaatjes. Heerlijke combinatie. We hadden er 1 portie patat bijgenomen, maar de hoeveelheden van de gerechten waren ruim voldoende, van de patat hebben we nauwelijks iets gegeten.
Als nagerecht allebei een Luikse wafel, knapperig gebakken, met aardbeien, slagroom en een royale bol sorbetijs.
De porties zijn genereus, de smaken mooi op elkaar afgestemd en de borden zien er goed uit. De bediening is enthousiast en attent, de ober liet de wijn eerst proeven. Die wijn was trouwens een goede saumur. We hoefden niet lang te wachten op het eten.
De inrichting sprak ons niet zo aan, maar de stoelen zitten goed en de muziek was qua volume oké. Al met al zeker een aanrader, wel of niet met AH bonnen.
Rnruijs .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het is een prachtige locatie! De bediening was goed, ondanks de drukte hadden ze het goed voor elkaar, vriendelijk en gastvrij. Ook over het eten alleen maar lof! Mooi opgediende borden maar nog belangrijker heerlijk! Een echte aanrader!
Vijge49 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Tijdens een korte vakantie aan de kust heerlijk gegeten in de kas.
Verrassend veel keuze mogelijkheden bij de AH bonnen.
Maaltijden met zorg bereid en opgediend.
Een moderne ambiance die warmte uitstraalde.
Een aanrader dus.
Koningina .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gisteren heerlijk gegeten in de Kas te Heemskerk, 3 gangen menu, de carpaccio was heerlijk en zo ook de haassate. De bediening was heel betrokken en vriendelijk en deden hun uiterste best om een geslaagd avondje voor ons te verzorgen. Dit is ze zeker gelukt. Een echte aanrader.