in de kas

Burgemeester Nielenplein 44 1961 NV Heemskerk Nederland Kaart

Over het restaurant in de kas

Culinair genieten in hartje Heemskerk

Midden in het centrum van Heemskerk ligt grand café-restaurant In de Kas. Met het zonnige terras en uitzicht op het gezellige centrum van Heemskerk de ideale plek voor een heerlijk diner. Geniet van de ruime keuze aan gerechten op onze a la carte kaart en laat u verrassen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant in de kas

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant in de kas

Fleur S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijke high wine gehad! Vijf verschillende gerechtjes met bijpassende wijnen. Goed bereid, vers en origineel! Gezellige ambiance!
Jenke D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving, verrassende keuze mogelijkheden.
Was meer dan genoeg, hadden geen frites er bij hoeven te bestellen, al was deze heerlijk.
Marry B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Was aardige bediening. Op het moment dat wij er waren was het rustig. Maar heerlijk gezeten
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Het eten was zeer smakelijk en de eigenaar zeer vriendelijk.Parkeren kon voor de deur wat ook erg makkelijk is.De wijn die werd aanbevolen was ook erg lekker.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Onze lunch was heerlijk. Het Twaalfuurtje is een aanrader. Je moet wel echt de tijd hebben, want de wachttijd is vrij lang.
Willemien M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
We namen een drie gangen menu met drie kleine voorgerechtjes erbij. De borden waren mooi opgemaakt en het eten was heerlijk! Vooral de voorgerechten vielen bij ons erg in de smaak. De bediening was erg vriendelijk en netjes. We komen hier zeker nog eens terug!
Hannah .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Smaak van reguliere gerechten op de kaart is heel goed, vooral vis, hoofdgerecht is evenveel als voorgerecht (en 2x zo duur), als je vegetarisch bent of veganistisch is de keus héél beperkt. Vriendin is allergisch voor aardappel en kreeg toch aardappel op haar bord. Veganistisch eten was een schep groente gevuld met tapenade, meer creativiteit was er niet, volgens bediening had de kok veel werk eraan gehad. Wachttijd was ontzettend lang, wachten op voorgerechten duurde al anderhalf uur, hoofdgerecht nog eens een uur, dessert moesten we bijna overslaan om laatste trein naar huis niet te missen.
Otto W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Verassende gerechten zowel de smaak als de presentatie zijn klasse. Voor hehaling vatbaar.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten.Vriendelijke bediening en kok!
Komen zeker nog een keertje terug!
Hr T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
gezellige ambiance. hoog culinair niveau en dito prijsstelling. Lekker gegeten. Wel wat lange wachttijd tussen gerechten en tot eerste gerecht komt.
Fleur S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, leuk concept. Goede bediening, ze nemen echt de tijd voor je. Extra aandacht door een amuse en aanbeveling van de kok zelf. Heerlijke avond!
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten vanavond “In de Kas”. Eten was super. Het restaurant was er al alleen wij wisten het nog niet. Fout van ons. We komen zeker diverse keren terug.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eten was lekker, wel kleine porties. Beetje jammer dat bij de rekening de duurste gerechten betaald moesten worden. Waardoor de rekening uiteindelijk hoger uitviel. Kan beter totaalbedrag delen. Eten was ook vrij prijzig voor de hoeveelheid van de porties, maar goed het smaakte prima.
Wilca D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Teleurstellend. De aangeboden kaart voor de ah restaurantaktie wijkt af van de vermelde kaart op hun site. Geen eendenborstfilet en geen gerookte zalm. Bediening wist dit niet en was verbaasd toen wij het lieten zien. Wij zijn weggegaan,na het al bestelde wijntje te hebben genuttigd en afgerekend. Bijkomend was ook de prijs voor de los bij te bestellen bijgerechten,zoals sla en frietjes,a 2,75 per stuk per persoon!
marc V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Erg hartelijk ontvangst en een prima bediening. Het eten was helemaal Top , wat ons betreft een echte aanrader om een erg gezellige avond te hebben.
karinpels .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij waren met z'n vieren en aten hier met AH-bonnen. We namen als voorgerecht de pastrami, tonijn en carpaccio; als hoofdgerecht de entrecote en sliptong en als nagerecht de vla-flip en dame blanche. We hebben heerlijk gegeten! De bediening was vriendelijk en attent, maar niet opdringerig. Een aanrader!!
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben met 2 personen gegeten bij de kas en daarbij de AH restaurantzegels achtergelaten. Volgens de actie: 2 x 3-gangen diner besteld. En eten was van goede kwaliteit en zeker 'lekker' te noemen. Het enige mindere aspect vond ik de kipsaté, en dan de hoeveelheid. 1 stokje kip die in 3 happen op te eten was, is toch wel weinig.

Biertjes en wijn; goed.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima parkeergelegenheid, goede ontvangst, locatie in winkelcentrum, maar dat stoort niet, Gezellig en leuk aangekleed. Bediening was vriendelijk, netjes en correct. Eten was echt heerlijk en mooi opgediend, de kok heeft echt z'n best gedaan. Geluidsniveau was goed, prima een rustig gesprek kunnen voeren. Prijs was prima. Eigenlijk geen nadelen kunnen vinden. Gezellige avond gehad.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Hele vriendelijke bediening, eten was goed en genoeg. Wel jammer dat de patat of iets van aardappeltjes apart besteld en betaald moest worden. Vindt eigenlijk dat dit bij het hoofdgerecht geserveerd moet worden.
Leuke ontspannen sfeer met heerlijke muziek op de achtergrond. Prima.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke gerechten op prachtig opgemaakte borden geserveerd! Leuke bediening en mooi plekje zo op het plein.de huisgemaakte chocolade truffeltaart is echt een aanrader