in de kas

Burgemeester Nielenplein 44 1961 NV Heemskerk Nederland Kaart

Over het restaurant in de kas

Culinair genieten in hartje Heemskerk

Midden in het centrum van Heemskerk ligt grand café-restaurant In de Kas. Met het zonnige terras en uitzicht op het gezellige centrum van Heemskerk de ideale plek voor een heerlijk diner. Geniet van de ruime keuze aan gerechten op onze a la carte kaart en laat u verrassen!

Meer informatie over restaurant in de kas

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was prima, maar de bediening was gister niet goed genoeg. Bestelde dingen kwamen niet, verkeerde gerechten werden op tafel gezet, geen rekening gehouden met allergie, rekening klopte niet. Jammer want het eten was gewoon goed, lekker zachte Angus steak!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed eten, gezellig druk. Portie van het hoofdgerecht was alleen wat aan de kleine kant. Voldoende gegeten, we gingen niet met een overvol gevoel weg. Veel kou kwam binnen van de deur boven aan de trap als er mensen binnenkwamen, met dit koude weer kunnen ze misschien beter alleen de beneden deur gebruiken.
ellenb1957 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met de AH-actie In de Kas gegeten. Dat was een prettige manier om kennis te maken met dit mooie restaurant. De keuze van de gerechten was echt voldoende en wat belangrijker is dat alles ook heerlijk smaakte. Patatjes moesten los bijbesteld (en betaald) worden, maar dat is wellicht alleen bij deze actie?
De jongen in de bediening leek alleen te staan, waardoor we af en toe wat langer moesten wachten.
Mooie locatie en heerlijk eten, echt om nog een keertje terug te komen!
etentje12 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuke eetgelegenheid midden in winkelcentrum. Het eten was met keuzemenu. We kozen de Carpaccio en de Zalm. Doe waren goed. Verder de Zeebaars (was prima) de Steak ( was wat weinig, 3 plakjes met een sucadelapje wat niets toevoegde liever dan een lekker stukje vlees wat je zelf kunt snijden. ) en de varkenshaas (was ook goed). Friet appart bijbestellen a 3,50 was wel gloeiend heet dus je kon eerst rustig het hoofdgerecht eten en daarna had je nog warme friet, dat is fijn. Toetjes waren prima.
We hebben lekker gegeten maar bijzonder was het niet. Bediening ook prima.
S.J. C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben voortreffelijk gegeten. Nette bediening. Er werd heel goed rekening gehouden met een allergie. Kwaliteit was voor de prijs echt prima
Anette S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Lekker gegeten, gezellig ingericht! Zeker een aanrader, kom er zeker eens terug! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Goede service, werden snel geholpen en het eten was super. Mooie opmaak en goede kwaliteit. Ook meer keuze als bij de meeste restaurants.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten.
Vriendelijke bediening.
Sfeervol ingericht.
En we hebben een leuke avond gehad bij " in de Kas"
Zeker de moeite waard !!
daphneschouten .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het eten was echt heerlijk. Super mals en vers. Leuke en vriendelijke bediening. We werden snel geholpen. En het restaurant is mooi sfeervol ingericht. Het zag er ook heel schoon uit. Nette verzorgde toiletten.
pollweber .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Er heerst bij In de Kas een relaxte sfeer,je wordt op een ontspannen manier geholpen.Het eten smaakte me goed.In de Kas is beslist een aanrader.
Stefanie E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een echte aanrader! Gezellige gemoedelijke sfeer op een leuke locatie. Wij hadden de AH spaaractiemenu maar deze was echt uitstekend. Zeker geen minder menu maar heerlijk gegeten. En eindelijk een bediening die het vak verstaat en erg enthousiast. Kom je niet zo vaak meer tegen! Zeker doen met de spaaractie maar ook daarna komen we graag terug!
angela V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeker een aanrader, eten was erg goed. Maar zeker ook zo belangrijk bij een avondje uit, de sfeer. Die was erg goed door de zeer vriendelijke medewerkers die er echt lol in hadden om iedereen een fijne avond te bezorgen. We hadden met de AH spaarkaart een menu gekozen, maar hierdoor zeker geen aangepaste porties oid een heel leuk en goed restaurantje!
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten zelfs met de ah spaarkaart. Prima kwaliteit en ruime keuze. Personeel zéér gastvrij. Een aanrader. Kom zéker terug en raad het iedereen aan
fenny8 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten, snelle service van vriendelijk personeel! Ik zou het restaurant zeker bij anderen aanraden.".................................
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We waren met 8 personen hadden geboekt met de AH actie en dat was een succes hebben heerlijk gegeten lekkere menu keuze en voortreffelijk klaargemaakt
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Lekker gegeten. Het lijkt op eerste gezicht meer geschikt voor lunch maar het tegendeel is wat ons betreft nu bewezen. We hebben er smakelijk gedineerd en gezellig gezeten.
munnikhuis .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Verrassend! We zijn er -tig keer langs gelopen maar nog nooit binnen geweest. Op een of andere manier leek het ons niet zo gezellig. Maar ..... het was heel gezellig. De bediening was heel erg goed, vriendelijk en correct.
Het eten was heerlijk. Kortom: voor herhaling vatbaar!
Bep K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten, dank zij AH, maar zonder AH-bon zullen we hier zeker nog eens terugkomen. Vooral de carpaccio was super. En een aangename bediening.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima kaart en volop keuze uit het 3 gangen menu. Heerlijk gegeten! Goeie bediening. Voor herhaling vatbaar!
Martha M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten goed verzorgd, had wel wat meer tijd mogen zitten tussen de maaltijden maar voor de rest was het Top