In de Goede Luim

Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wij eten sinds de opening regelmatig in dit restaurant. Altijd naar alle tevredenheid. Kwaliteit stond voorop. Dit is sinds vanavond niet meer zo. We kwamen binnen , gingen zitten en hebben gewacht,gewacht,gewacht. Na een loopje naar de kassa met de vraag of we iets konden eten en drinken kreeg ik een ongeïnteresseerde blik...ze kwam bij ons. De wijn was goed. Het eten slecht. We waren onaangenaam verrast. De bediening te weinig. Erg jammer van dit mooie restaurant.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Gekozen voor een lunch bij Grand Cafe in de goede Luimen. Uiteraard was het druk rond de lunchtijd, maar er was nog een tafeltje beschikbaar. De sfeer is er gezellig en de tafels zijn leuk verdeeld. Ook de bediening is er vriendelijk, maar wellicht dat er met deze drukte een handje te weinig was. Niet iets waar de bediening iets aan kon doen, maar mogelijk wel een aandachtspuntje. De lunchgerechten waren lekker bereid en ook zeker royaal qua hoeveelheid. We zijn er ondertussen al een aantal keer vaker geweest en het is zeker een prima locatie om er uitgebreid en ontspannen te lunchen.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Vanmiddag hier heerlijk gegeten. We waren met onze kleine meid die haar voeding nodig had. Qua inrichting hebben ze mooie beschutte plekjes zodat je wat privacy kunt hebben op rustige momenten. De cappuccino was een echte met mooi vers schuim en de verhouding was goed. We hadden het broodje vd maand. Een burger met old amsterdam. Deze was echt heerlijk. Een verse dikke hamburger met een vers gebakken broodje precies genoeg groene salade ertussen en saus. De prijs kwaliteitverhouding was meer dan goed. We komen zeker weer terug als we in Emmen zijn.
Oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Bij binnenkomst worden wij gastvrij ontvangen. Op ons verzoek , aangezien wij het nuttige met het aangename wilden verenigen , naar een tafeltje apart begeleid . Tevens verzocht de door ons uitgekozen in rustig tempo te serveren, ook dit verliep helemaal goed. Tussen de gerechten door rustig wat zakelijke dingen onderling kunnen bespreken.
De vis , zowel de voorgerechten op basis van zalm als het hoofdgerecht kabeljauw waren op goede wijze bereid en geserveerd. De kok verstaat zijn vak in deze en bereidt de vis op exact goede temperatuur , vochtigheid en de bijgerechten zijn in balans.
Na de afsluitende goede cappuccino verlaten wij met een voldaan gevoel dit restaurant.
Fezi .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Sinds kort is er een nieuwe kok in dit restaurant en dat is te merken.
Met 6 personen hier gedineerd. We hebben o.a. het wildmenu, huisgemaakte groentenstrudel, parelhoen en zacht gebakken heilbotfilet gegeten. Was voortreffelijk. Ook de voorgerechten en nagerechten waren uitstekend. Net als de bediening.
Kortom we hebben genoten!!!
Nannedje .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Afgelopen weekend hier op het terras geluncht omdat we goede berichten hadden gehoord over dit restaurant. We bestelden de huisgemaakte cheeseburger voor € 10,25 dus dat beloofde wat! Werd leuk geserveerd, met een apart bakje krokante frietjes en een garnering van wat aardappelsalade sla en een stukje meloen...daar werden we blij van. Maar helaas proefden we allebei niet hetgeen we verwachtten...zowel het broodje met de huisgemaakte burger als de aardappelsalade was niet goed op smaak, het was flauw waardoor je steeds het gevoel had dat er iets mistte. Wij vinden dat de prijs/kwaliteit hier absoluut niet in verhouding is...als je dit betaalt voor een broodje cheeseburger mag je toch iets meer verwachten.
Huinink .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Naar goede ervaring van mijn vorige bezoek, had ik gevraagd om het zelfde brood. Maar het leek alsof de kok die dag een diepte punt had. Ik kreeg een droog ,vermoedelijk oud stokbroodje met wat verlepte sla opgegooid daar de zalm op En de rest van de ingrediënten waren nergens te vinden. Terug gestuurd ,bestelde ik maar een kop koffie om de smaak weg te spoelen. ik hoorde de bedienings medewerker zeggen ,hij wil nog koffie. Kreeg ik een lauw kopje koffie terwijl ik het nog geen 2 minuten geledenden had besteld en er hoog uit 4 mensen in die zaak waren.
David S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2014
Na een zakelijk bezoek in Emmen, werd ik 's avonds meegenomen naar In De Goede Luim.
Het was zeer goed en warm weer, dus we streken neer op het terras.
Een kaart voor ieder wat wils.
De truffelmayonaise op de carpaccio is te heersend aanwezig.
Het stracciatella-ijs bevat inderdaad grote brokken chocolade, wat meteen ook de aanwezigheid van andere ingredienten verdoofd. Ik heb geen Licor 43 meer kunnen bespeuren na een ietsje overkill aan chocoladebrokken.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
goede eenvoudige lunch voor ons gezelschap. het was extreem heet, en de boter was bijna vloeibaar. die had of te lang op de bar gestaan, of ze had niet eens een ijskast gezien. verder was het in orde. men was niet bijzonder vriendelijk, een tegenstelling met de vorige keer dat wij hier waren. jammer, dit was eerder zo'n leuk tentje.
JanEnEllen .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Zelden hebben we zo veel onverschilligheid ervaren als in dit restaurant. De jonge serveersters waren voornamelijk met elkaar aan het kletsen.Het derde drankje werd met een klap op tafel gezet .Mijn man had spareribs.Die was redelijk.Er kwam een heel klein potje knoflooksaus bij, dat absoluut niet naar knoflook
smaakte.Ik had een "trio van vis" dat smaakte alsof ze daar niet echt hun best op hadden gedaan. Niet geweldig. 3 stukjes gekookte vis met een spoortje van gele saus.Geen idee waar dat naar smaakte.Ik zit in een rolstoel. Toen wij weggingen en ze nog netjes een goeden avond toewensten, kregen we geen antwoord.Ze hadden ook niet het fatsoen om even een deur
voor ons open te doen Met een rolstoel gaat dat lastig. . Kortom: zodra je hebt afgerekend hebben ze er ook geen erg in dat je weggaat.Het was niet druk.
Er zaten slechts 2andere gasten te eten. Ik snap nu waarom.
Michellejyu .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
We hebben hier nu twee keer een menu genomen voor 30 euro. Niet goedkoop, maar wel een goede prijs/kwaliteitverhouding. Grote proties en mooi opgediend. Voor ons kindje konden ze een mini gerechtje maken, wat heel prettig is. Al was die prijs wil een beetje aan de hoge kant. Verder prima bediening en een aanrader om hier te eten. Zeker één van de betere restaurants van Emmen.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2012
Het was goed toeven met een aangenaam gezelschap in de Goede Luim te Emmen. Van de voorgerechten viel vooral de trio van soepjes zeer in de smaak. De hertenbiefstuk was zeer mals en van de rest van het gezelschap vernam ik dat ook de zwaardvis en de tournedos zeker de moeite waard waren. Ook de nagerechten waren voortreffelijk, in ieder geval de mango in de dop, die ik er voorgeschoteld kreeg. De prijs was niet laag, maar zeker niet onredelijk gezien de kwaliteit van het eten.