In de File

Kerkstraat 14 3221 AG Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over restaurant In de File

De gulle bourgondiër

Laat je een avondje ouderwets verwennen in dit sfeervolle restaurant uit Hellevoetsluis. De eigenaar heeft van veel vaste klanten de bijnaam "gulle bourgondiër" gekregen en dat is niet voor niets. De enthousiaste medewerkers vinden dat de klant koning is en ze doen er dan ook alles aan om je een topavond te bezorgen. Let ook op de prachtige bourgondische schilderingen op de wand.

Meer informatie over restaurant In de File

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
R.swaep .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Geweldig jammer dat stopt. Beenham en vis geweldig carpaccio voorgerechten uitmuntende kwaliteit. Nagerechten prima. Locatie gezellige sfeer wordt altijd druk bezocht velen komen terug
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Gisteravond met 6 volwassenen bij In de File gegeten. We zijn er al meerdere malen geweest en hebben het er altijd prima naar ons zin gehad. Helaas liep het gisteren wat anders dan verwacht. Had gereserveerd via "iens" (lekker snel)en we hadden een prima tafel. Na wat drankjes besteld te hebben vroegen we er ook 2 mandjes stokbrood bij. Vervolgens duurde het behoorlijk lang voor we de menukaart kregen. Toen we binnen kwamen waren er 3 -4 tafeltjes bezet, later zat het bijna vol op een paar tafeltjes na.
Na een keuze gemaakt te hebben (o.a. spare ribs en hollandse biefstuk) moesten we bijna een uur wachten op ons eten. Mensen die veel later dan ons binnen kwamen, hadden inmiddels al hun eten gekregen of waren al aan hun nagerecht bezig.
We hebben de bediening er op aangesproken, maar kregen geen duidelijk antwoord. Een ietwat geirriteerde houding en wat later werd er gezegd dat ons eten over 4 min zou komen.
Dat was ook het geval. Biefstuk en spare ribs smaakten goed, was alleen een flinke domper dat de spinazie ijskoud was.. geen sorry, schaaltjes even in de magnetron en that's it !
Mijn zwager zag dat er in het restaurant een Texels biertje geserveerd werd. Hij bestelde ook zo'n biertje, maar kreeg te horen dat het alleen voor "vaste klanten" was en dat ze nu op waren.. Even later kreeg hetzelfde tafeltje nog een Texels biertje.
Nog een nagerecht besteld, rekening gevraagd en toen naar huis gegaan.
Wij komen hier voorlopig niet meer terug.. jammer !
Wiltiel.live.nl .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
De spare ribs zijn geweldig.
Schnitzel perfect zelden zo'n goede gegeten. Stoofpot lekker. Sfeer is altijd relaxen en gezellig.
Bedankt voor deze leuke recensie
Marrie.polak .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het eten was heerlijk. Weer eens wat anders geprobeerd. Goed bevallen.
Was wel weer een beetje rustig, maar daardoor niet minder gezellig.
Daru1974 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Gezellig sfeervol restaurant/eetcafe met vriendelijke bediening. Eten was heerlijk, behoorlijke grote portie's! Zeker voor herhaling vatbaar!
Dank u voor deze recensie en zien u graag een volgende keer
Pietkrogt .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
De champignonssoep was heerlijk met verse champignons. De kipspiezen boterzacht. Ik had koffie toe genomen omdat ik al behoorlijk veel gegeten had. De bediening was vriendelijk en vlot.
De sfeer is knus, jammer van het afstapte waar mijn vriendin bijna een lelijke val maakte. Verder perfect en de prijs zeer betaalbaar.
Mkwolfaert .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, alleen er hing totaal geen gezellige sfeer. Af en toe (zachte) muziek. De bediening kwam ook niet heel professioneel over. Dit is zonde aangezien het eten wel goed was!
Heidivanbokkem .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
we hebben goed gegeten bij IN de File
het vlees was er ook mals
personeel praat niet veel tegen klanten, maar is verder wel netjes
Dank u, voor deze mooie recensie
Wimdsh .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heerlijke kerriesoep vooraf, varkenshaasje met roomchampion saus prima. Dessert ijs met caramel voortreffelijk. Informele huiskamer sfeer, bediening zeer goed.
Dank u voor deze mooie recensie
2611 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Mijn dochter en ik hebben vrijdag zeer genoten van het eten en de gastvrijheid in restaurant in de File..in Hellevoetsluis..Een echte aanrader..
Dank u voor deze mooie recentie.
GerardVos .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Enigszins bezwaard met de Albert Heijn plakzegeltjesactiekaart naar binnen gestapt. Maar keurig en enthousiast ontvangen. Het aangepaste drie-gangenmenu bood voor ieder wat wils. Begonnen met een wat hete, maar heerlijke kerrie en champignonsoep... Daarna beiden varkenshaas met een enorme garnering waar het vakmanschap van afdroop. Afgesloten met vanille ijs en koffie met cognac in een prima voorverwarmd glas. We waren helaas de enige in de zaak, maar de bediening gaf je het gevoel dat je meer dan welkom was. We komen hier sowieso al één keer per jaar, maar de volgende keer zijn we sneller van de partij... Aanradertje!
J.beuzekom39 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
bediening netjes en correct,Eten was matig en er was bij ijs namaakslagroom( spuitbus)
Stokbrood was lekker.Fruitig lekker wijntje.
Ambiance was gezellig door kleinschaligheid.
Anja Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
We hebben lekker gegeten de soep was echt heel erg warm , misschien iets te, dat eet niet echt prettig maar voor de rest alles prima verzorgt ,leuke inrichting gezellig ,ook heel fijn gebakken aardappels en echt goede patat , lekker verse groenten al met al prima .
Truleen .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
De soep was heerlijk, daar geef ik wel een 10 voor. De temperatuur van de soep was erg hoog, anders was het een 11 geworden! Ook het vlees- en visgerecht zijn aan te bevelen. En dan als dessert wel een hele grote blanke dame. Als finish touch de bediening, terwijl alle tafeltjes bezet waren, absoluut geen klachten.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Normaal schrijf ik nooit een recensie, maar het eten was zo slecht. Het duurde ten eerste 45 minuten voordat we het eten kregen terwijl het eten niet heel moeilijk was om te maken. De spareribs smaakten als karton en de vis leek uit de diepvries te komen. Daarnaast spraken de obers negatief over de buitenlandse gasten, ze namen ze echt in de zeik. Dat is gewoon niet netjes. Echt in dit restaurant moet je niet gaan eten.
Janny.euser .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Met vrienden in de file gegeten, de varkenshaas, kipspies en pieterman waren allemaal even heerlijk. Lekker verse groente erbij . De bediening erg vriendelijk en een foutje bij het dessert ( sorbet ipv koffie) leverde een extra sorbet op. Een adres om zeker nog eens terug te gaan.
Dank u voor deze leuke recensie.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk gegeten , Pieterman filet begeleid met champagne saus. Enige storende is dat er veel uitgeserveerd word op het verder gelegen terras en dat komt niet de rust in het nogal kleine restaurant ten goede.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
De kerriesoep met krab was nogal zoet, de varkenshaas met champignonroomsaus heerlijk en de dame blanche ook lekker. Prettige bediening.
Lucie B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
We hebben heerlijk gegeten mijn man geen voor de gebakken zeetong maar helaas niet aanwezig omdat de prijs nu te hoog ligt.(al in veel restaurants gegeten maar hier serveren ze de lekkerste gebakken zeetong in roomboter.)Die heeft nu maar de gebakken slibtongetjes genomen en die waren ook heerlijk.Ik ging voor de varkenshaas die was prima net als de garnituur van verse groenten en de gebakken aardappelen .De service was goed, het is een leuk knus restaurant waar we met regel maat naar toe gaan.
Peter2304 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Met 9 man bij "In de file" geweest. Iedereen heeft er lekker gegeten.
Zowel de voorgerechten, de hoofdgerechten als de nagerechten zijn in de smaak gevallen.
Probeer ook eens de Sweet Coffee na afloop.
Ook op de bediening was helemaal niets aan te merken. Prijzen zijn gewoon netjes.