In de Buurt

Vrijdag 15:00 - 03:00
Zaterdag 14:00 - 03:00

Monique E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hadden bij de boeking gemeld dat we naar een voorstelling gingen, daarom om kwart over 6 aan tafel. Om kwart voor 8 kregen we ons hoofdgerecht, nadat we een paar keer hadden gemeld dat we toch echt op tijd weg moesten. De bijgerechten kwamen toen we het hoofdgerecht op hadden. Bediening was vriendelijk, maar efficiënt was het niet.
Nijsnijsnijs .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Prima gezellige tent, zeker voor in de buurt van het Leidseplein. Geen decaf koffie en alcoholvrij bier, maar wel fijne speciaalbieren, aardige mensen en prima lekker eten. Broccoli als bijgerecht, grappig.
Charlotte A.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten, fijne service van de bediening en leuk ingericht. We komen hier zeker terug. Probeer de spareribs, de lekkerste van Nederland.
Jochai V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk, maar dan ook heerlijk gegeten: vooraf steak tartaar (op mijn verzoek door de keuken al aangemaakt), als hoofdgerecht 2 sliptongetjes: gewoon goed!

Bediening is alert en zeer vriendelijk: kortom top!

Een aanrader!!!
R-Muck .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Aardig restaurant, druk, had niet anders verwacht op een vrijdagavond. Gezellig ja, vlotte bediening, zit wel snor. Bestelling, anti-pasta vooraf, smakelijk, daarna de surf en turf + spare ribs. Helaas beide gerechten middelmatig, de beifstuk is lauw, niet echt warm en voorgesneden en heeft geen smaal de kreeft is in orde. Spare Ribs, niet finger-liking good, heb beter geproefd.
In de Buurt, leuke tent, ben er geweest en daar is het ook meegezegd.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Aanvankelijk wilde ik bij Restaurant Dubbel reserveren voor een groep van 7 man, maar die had geen plek meer en verwees ons door naar 1 van hun andere restaurants. Achteraf helemaal niet erg, want we hebben hier allemaal heerlijk gegeten. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. De biefstuk en entrecote waren perfect naar ieders wens gebakken met heerlijke frieten daarbij geserveerd. Vriendelijke en vlotte bediening. Leuke entourage met gezellige verlichting. Enfin een prima alternatief en we komen hier zeker terug.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Koks weten verdomd goed wat je met een stuk vlees moet doen. Mals biefstuk, medium gebakken burgers en geweldige ribs. Vriendelijke, spontane service en een mooi menu.
Anoukvane .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Gezellig restaurantje net naast alle enorm toeristische toko's. Prima kaart met veel verschillende soorten gerechten (van pasta tot biefstuk tot wok) en prima prijzen. Bediening is meer met elkaar en vrienden bezig dan met de gasten.
LaFlamma .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Eén van de leukste restaurants nabij het drukke Leidseplein. Gelegen aan de Lijnbaansgracht maakt het vooral met goed weer een erg lekker terras om even wat te eten of te drinken.

Het personeel is erg vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer in het, toch wat smalle restaurant.
De kaart is vrij eenvoudig maar wel erg lekker. De nacho's, huisgemaakte friet en kipsaté zijn een aanrader.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
We proberen behoorlijk veel restaurantjes in onze buurt, en zo ook dit eetcafé.
Er was een aantal dagen van te voren gereserveerd en dat was ook nodig want stampvol.
Bloedheet, vochtig en een enorme herrie binnen...maar dat hoort bij een eetcafé.
We kozen voor de risottoballetjes met 3 soorten kaas als voorafje en kaas kroketjes met rucola.
Risottoballetjes gingen wel, maar die kroketjes waren echt niet lekker, te donker, opengebakken en smakeloos.
Als hoofdgerecht de op de huid gebakken zalm en de saté. De saté was prima, frites ook.
Ze maken hier geen geheim van dat de mayo uit een emmer komt... dit stond pontificaal met een pomp erop op het keukenvenster. Niet iets om trots op te zijn.
De zalm was prima gebakken, alleen zat er een beetje een zoetige saus met sereh bij...heel onsmakelijke combi.
Personeel was vriendelijk en snel.
Leuk om een keer geprobeerd te hebben.
Jeroen1611 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Gezellig restaurant met een goede kaart en goede vleesgerechten. Het restaurant lijkt heel klein, aangezien de pui niet breed is, maar het restaurant loopt nog een stukje door naar achteren. Ik was hier een keer in het weekend en het was gezellig druk. Ondanks dat was het eten prima en hoefde we niet lang te wachten. Kortom ik kom zeker nog een keer langs.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Dit restaurant vlak bij het Leidseplein is prima geschikt voor een snelle smakelijke maaltijd als je zoals wij eerst naar het Rijksmuseum zijn geweest en daarna nog naar Carré.
De tafeltjes staan dicht op elkaar, je hebt dus wel weinig privacy. Bespreken is aan te raden want het liep snel vol. De bediening is vriendelijk, snel en adequaat. Wij namens eerst een carpaccio (goed en smakelijk) en de bospaddestoelensoep met walnoten (heel goed van smaak maar helaas lauw opgediend). Als hoofdgerecht namen we lamshaasjes op een bedje van gewokte groente met een puntzak patat erbij. Dat was goed van smaak met genoeg vlees. Het dessert was respectievelijk ijs en een lekkere cheesecake. We komen hier zeker nog wel eens terug, de kwaliteit prijsverhouding is goed.
Jessica O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
heerlijk zalmtartaarje en carpaccio vooraf...
daarna hadden we beiden de biefstuk...supermals...heerlijke salade
de friet had iets krokanter gemogen
hele attente en super vriendelijke bediening
zeer de moeite waard om snel weer eens te gaan eten in een knusse romantische ambiance!
goede prijs/kwaliteit verhouding
Noemisarpe .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Samen met een vriend wilde we wat gaan eten in Amsterdam. Toen we eigenlijk onze zinnen hadden gezet op het algemeen bekende sushi restaurant Sumo, liepen we dit restaurantje voorbij. Het zag er hip uit !
We bekeken de kaart, en waren er al snel uit dat we hier gingen eten ipv. bij Sumo.
Toen we binnen kwamen was er nog geen tafeltje voor twee, we moesten hier voor een half uurtje wachten.. We namen wat te drinken en we kregen van de aardige medewerker een plankje met brood en kruidenboter.
Het eten daarna was heel lekker, vers en mooi opgediend. De patatjes zijn ook super hier.
Kortom een hele gezellige avond gehad met leuke bediening in een mooi en gezellig restaurant
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Een klein en laagdrempelig restaurant vlakbij het Leidseplein, Stadsschouwburg, de Balie. De inrichting is in bistrostijl met ongeveer 40 plaatsen. In de piepkleine open keuken toveren de koks prima gerechten op tafel tegen een voor Amsterdam heel redelijke prijs. De dagaanbiedingen zijn zeker een aanrader, waarbij de zeewolf en speenvarken van perfecte kwaliteit waren. Inclusief desert en een paar drankjes voor minder dan 120 euro is een prima prijs voor een prima diner. De bediening is jong, toegankelijk en klantgericht. Een aanrader dus.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Leuk eetcafe, heerlijke hamburger gegeten en mijn vrouw genoot van de geitenkaas salade, waarbij de geitenkaas gemarineerd was met honing en daarna gegrild om er een krokante smaak aan te geven. . De service vlot iets brutaal, maar toch wel leuk. Decor stijlvol.Een bezoek aan dit restaurant is zeker de moeite waard
SandraAnna .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2014
Met een groep van 16 vrouwen konden we op een maandagavond onverwacht terecht in deze sfeervolle pijpenla. Goede inrichting, aardige bediening en ontspannen sfeer. Onze groep kalfde halverwege de avond hier en daar af, maar er werd niet moeilijk gedaan over het schuiven met tafels en stoelen, de aanwezigheid van tassen en paraplu’s en het verspreid betalen. Het eten was prima voor een eetcafe: warme nachos’ met een verrassende topping, zalm uit de oven (iets te gaar naar mijn smaak) met smakelijke, knapperige frites en de koffie was lekker.
Trees S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Voor de film bij In de Buurt gegeten. We hadden de zalm en de sliptongetjes. De zalm was heel erg goed van smaak, erbij zaten 2 beetgare groene asperges met harde uiteinden, en rosevalaardappelen die smakeloos, slap en vettig waren. Echt jammer! De sliptongetjes hadden o.i. te lang in de pan gelegen. en smaakten daardoor alsof ze opgewarmd waren. Door de salade zat veel mayo-dressing, waardoor de sla alles behalve fris smaakte. De frites waren weer wel oké. Toe koffie en appeltaart. De appeltaart was opvallend goed. De bediening is vriendelijk, maar ze zijn niet allemaal even alert. Het is een mooie ruimte, prettig ingericht. Maar met een slechte akoestiek! In combinatie met de iets te harde muziek is dat niet fijn. Prima tent voor koffie op het terras, maar we komen zeker niet terug om hier te eten!
Suser .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Met twee personen op een vrijdagavond gegeten. Te veel en te kleine tafels, waardoor je je kont niet kunt keren zonder de buren lastig te vallen. Een kakofonie door combinatie van harde muziek, slechte akoestiek en klanten die daar bovenuit proberen te komen. De bediening is aardig, maar liet ons vrij lang aan ons lot over. Omdat de bar aan een kant van de lange smalle ruimte is en de keuken aan de andere, moet er veel door het personeel heen en weer worden gelopen. Knap dat ze daarbij slechts af en toe een elleboog raken. Overigens zorgde de constante wandel wel voor een de nodige luchtverplaatsing, wat niet onprettig was gezien de hitte.... Het eten kwam op tijd en we hebben de borden braaf leeg gegeten. Niets mis mee, maar zeer doorsnee. Prima wijn, wat ons leed iets verzachtte.....
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Hier met twee vrienden even wat gegeten voordat we naar een concert in de Melkweg. Door de aanwezige medewerkers werden we vriendelijk ontvangen en snel naar een tafeltje gebracht. Het was ook goed. Als voorgerechten hadden we brood uit de buurt en warme nacho's. Als hoofdgerechten hadden we een daghap, een hamburger (met huisgemaakte friet) en de vegatarische pasta. Ook deze gerechten smaakten allemaal goed. Het dessert bestond een notenbrownie, tarte tatin en thee. In totaal waren we met zijn drieën €84,75 (alle gerechten inclusief 7 drankjes).
Het café-restaurant is leuk ingericht in een leuk pand. Het enige wat afbreuk deed, was dat de muziek erg hard stond. We hebben gevraagd of de muziek zachter kon en de bediening gaf aan dat ze dat gingen doen. Helaas heb ik het verschil niet erg gemerkt. Vanwege de muziek heb ik het decor dan ook een laag cijfer gegeven