Over het restaurant In de Buurt

Een leuk eetcafé op het Leidseplein in Amsterdam. Vlakbij alle theaters dus ideaal om te combineren met een voorstelling of concert. Nog even, voordat je cultureel gaan genieten, culinair genieten! Hier kun je ongedwongen eten, een cocktailtje drinken, gezellige bijkletsen met vrienden om je daarna in de watten te laten leggen door de kok en zijn verrassende gerechten. Op het terras of gewoon binnen in de intieme sfeer van een gezellig eetcafé.

Meer informatie over restaurant In de Buurt

Madeleine L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ideaal eetcafé om voor een concert of theaterbezoek te eten. Lekkere Ossenhaassaté gegeten. Op een gegeven moment kwam een grote groep binnen, waardoor het helaas wel rumoerig werd.
ankie R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Leuk restaurant op loopafstand van Stadsschouwburg en DeLaMar. Lekker eten en geweldig personeel, professioneel en vriendelijk. Aanrader!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten! Het restaurant is gezellig ingericht en de bediening is goed, vlot en zeer vriendelijk!
Zosja S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellig en hip restaurant met smakelijk eten! Bediening mag wel wat vaker bij de tafel komen voor opnemen van drankjes!
rentaholidayhome .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wij waren hier voorafgaande aan een bezoek aan Paradiso.
Dit hadden we van te voren gemeld en hier werd super rekening mee gehouden.
Het was druk maar we konden op tijd weg.
Zeer vriendelijke bediening.
babette1987 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Klein gezellig restaurant. Gunstige ligging vlak naast het Leidseplein. Ze houden er rekening mee als je naar een voorstelling moet. Reserveren aanbevolen.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We wilden snel iets eten voor we naar de Balie gingen en het was perfect. Prima eetcafe eten, gezellige plek en lekker snel.
Sigrid U.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het was goed. Aardige jongens in de bediening. Muziek stond een beetje hard, gelukkig viel het mee toen het wat drukker werd.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een gezellig restaurant, heerlijk eten, leuke bijgerechten en vriendelijke bediening. Een klein nadeel was dat de muziek vrij luid was.
Robbert F.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Alle voorgerchten waren veels te lang doorbakken/gefrituurd, alsof de gerechten even vergeten waren. Dit gaat vooral om de kip, en de calamari. De steaktartare, had te veel weg van een filet americain, waarom neemt niemand meer de tijd om het vlees te snijden in kleine blokjes, ipv het te malen door de vlees molen. De spareribs daarentegen, waren wel fantastisch.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Helemaal super, niks meer aan doen. Echt super.
Iris M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten, de linzencurry is een echte aanrader! Er hing een goede sfeer in het restaurant.
We hadden vooraf een broodje besteld wat helaas niet doorgekomen was. Dat werd door de bediening keurig gecompenseerd met koffie.
Henrike U.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker en gezellig eten voor niet teveel geld. We gingen met vrienden naar een voorstelling in de la Martheater, maar een klein eindje lopen. Aardige bediening.
merlijn S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een gezellige plek met lekker eten! Niet al te ingewikkeld maar wel goed.
gerhardus H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Een zeer gezellig eetcafé met hartelijk en vlot bedienend personeel. Gerechten uitstekend voor zo'm ambiance.
JOKE L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We zijn ontzettend vriendelijk en goed geholpen. En het eten was erg smakelijk.
Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Lekker gegeten voorafgaand aan ons uitje in Carré. We namen de heekfilet en de burger. De heekfilet was goed klaar gemaakt. Ook de burger was smaakvol! Enige minpuntje waren de ijskoude cherrytomaten tussen het broodje.. die horen natuurlijk ook warm te zijn. Bediening was vlot en vriendelijk en hoewel we vroeg aten, zat het tentje al gezellig vol.
ati F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Was 20 min te laat. Wij 3en hebben kip saté en gebakken tong genomen met 3 * friet en 2*salade
Smaakte uitstekend. Prima bediening!
Waren op tijd in DeLaMar.
Dank voor de Service. Ati
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Vanwege concert in Paradiso bij In de buurt neergestreken. We werden vriendelijk ontvangen en geholpen in de keus van een biertje. Verder hebben ze mooie pure gerechten zonder poespas en een heerlijk toetje (cheesecake). Tussendoor was de bediening ook vlot en spontaan en er werd in ons geval wél goed rekening gehouden met onze wensen om op tijd weer de deur uit te gaan. Een leuke spontane ontdekking zo vlakbij het altijd zo toeristische Leidseplein!