In de Brouwerij!

• Terras
  • Tuin
  • ...
31-135042079

Over het restaurant In de Brouwerij!

Pannenkoekenrestaurant In de Brouwerij in het Brabantse Baarschot, is de perfecte plek om met je kinderen een fantastische avond te beleven.

Hier kun je de lekkerste pannenkoeken, a la carte of onbeperkt kleine gerechtjes eten en hebben kinderen heel veel ruimte om heerlijk te spelen, zowel in de speelhoek binnen als in de grote speeltuin op het terrein buiten! Ben je niet zo'n liefhebber van pannenkoeken? Geen zorgen, In de Brouwerij heeft ook genoeg andere lekkernijen op de menukaart staan. Voor ieder wat wils!

De kinderen kunnen ook meedoen aan een leuke activiteit tijdens het diner. Zo sparen ze Duiten waarmee ze na het eten een cadeautje kunnen kopen in het winkeltje van het restaurant.

Geef de kinderen de avond van hun leven en geniet zelf ook van een heerlijke pannenkoek of a la carte gerecht bij pannenkoekenrestaurant In de Brouwerij in Baarschot!

Meer informatie over restaurant In de Brouwerij!

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant In de Brouwerij!

A V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
zaten op een heerlijk rustig plekje jammer dat daar de buitendeur die eigenlijk NIET gebruikt mocht worden telkens open en dicht ging was erg koud, twijfelde zelfs om mijn jas aan te doen jammer dat daar niet op gelet werd.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellige locatie, wij hebben onbeperkt tapas gegeten, dat smaakte prima en de porties zijn erg goed (niet te groot). Voldoende keuze en ruim assortiment aan bieren. Erg leuke plek om gezellig te eten.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goed en lekker gegeten.
Bediening aardig en werken hard.
Zaten bij binnenkomst rechts.
Daar was weinig om ons heen te zien.
E.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Was erg goed en gezellig. Jammer dat we de enige tafel waren. Maar op woensdag is dat denk ik normaal. De bediening was erg vriendelijk
De hapjes kwamen in snel tempo, wat we erg prettig vonden. We gaan zeker nog eens terug al was het alleen maar om die super lekkere crème brulee nog eens te proeven!!
T.A.G.M. V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prima gelegenheid om met grotere gezelschappen, met kinderen, iets feestelijks op te bouwen. Goede sfeer. Mooie buitenspeelgelegenheid. Pannenkoeken feestje voor de kinderen en smaakvol voor ouderen.
Hellie L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Materialen in de speelhoek zijn nu echt aan vervanging toe het is nu echt kapot en versleten.
Een leuk keukentje of kookmateriaal zou leuk zijn.
R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hadden de tapas-gerechtjes gekozen. Goede doorloop, gangbare gerechtjes, genoeg keus en lekker en vriendelijk personeel.
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima avondje uit met vriendinnen. Voor herhaling vatbaar!

Hartelijk dank voor het goede ontvangst, de gastvrijheid en het lekkere eten!

Vriendelijke groeten,

Wendy Pauwels
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten. Er werkte 1 nogal chagerijnige dame in de bediening, dat vond ik storend.
Annelies R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een overzichtelijke menukaart met een goede variatie aan gerechten en een brede selectie aan bijzondere bieren. Vriendelijke en attente bediening maakt dat dit een prettig restaurant is om te genieten van een lekkere maaltijd.
T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten.Tapas/keuze-menu is per restaurant verschillend. Ook dit was een verrassing. Gerechtjes waren heerlijk en in een redelijk tempo geserveerd. Bediening was ook keurig. Gemoedelijk en tijd om te genieten van de gemaakte keuze van het keuze-menu en wachtend op de volgende verrassing. Kwaliteit was ook perfect. Gerechtjes waren ook goed op temperatuur. Wij gaan zeker weer als wij weer in de buurt zijn van restaurant In de Brouwerij. Fam. J. Timmerman, Zwartsluis.
D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Ideaal met kinderen, genoeg speelgelegenheid.
Kaart mag uitgebreider zijn
Biefstuk was helaas taai
Overige gerechten prima!
Wendy G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben erg lekker gegeten en de service was heel erg goed, vriendelijk personeel. Een leuke gelegenheid voor een gezellig avondje uit voor het hele gezin.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Naast de pannenkoeken kaart ook een ruime keuze aan andere lekkere gerechten.
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Porties waren groot zodat we geen nagerecht hebben genomen. Super lekker gegeten. Gezellige sfeer met rustige muziek op de achtergrond waardoor je een normaal gesprek kon voeren zonder te hoeven schreeuwen. Fijn dat tijdens het eten gevraagd werd of alles naar wens was. Bij ons kwam de chef kok het hoofd gerecht brengen en dat was super leuk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig restaurant voor de gehele familie; men kan daar pannenkoeken eten als gewone pot,keuze genoeg.
Ekijram .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben tijdens onze vakantie in Brabant met 6 personen gegeten bij In de Brouwerij. Het was heerlijk en gevarieerd eten met onze keuze voor de proeverrijhapjes. Elk hapje was genieten. Het is een gezellig restaurant en de bediening vlot en erg aardig.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Ik kom hier al 20 jaar en nu na 6 jaar weer eens terug. Blij te zien dat de gezellige sfeer, het karakteristieke uiterlijk en de heerlijke pannenkoeken niks aan kwaliteit hebben ingeleverd. Nog altijd even goed en even gezellig.
In de zomer ook heerlijk toeven op het terras. Ik woon niet in de buurt maar als ik er ben kom ik altijd terug.
Besteter .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Nostalgisch ingericht restaurant, met buiten een heel grote speeltuin, waar we helaas ivm weer en tijdstip geen gebruik van konden maken.
We hadden het menu met kleine hapjes en dit was prima.
Hapjes kwamen redelijk vlot en waren prima, hoewel een echt lekker pittig gerecht ontbreekt. Prima gegeten en de pannekoeken die we al eerder daar aten zijn ook uitstekend.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
In de brouwerij een heerlijke pannenkoek gegeten. We werden hartelijk ontvangen door de gastheer. Mijn man vond de pannenkoek met spek en appel uitstekend en qua hoeveelheid meer dan voldoende. Een gezellig restaurant met een goede sfeer om te eten.