In de Brouwerij!

• Terras
  • Tuin
  • ...
31-135042079

Over het restaurant In de Brouwerij!

Pannenkoekenrestaurant In de Brouwerij in het Brabantse Baarschot, is de perfecte plek om met je kinderen een fantastische avond te beleven.

Hier kun je de lekkerste pannenkoeken, a la carte of onbeperkt kleine gerechtjes eten en hebben kinderen heel veel ruimte om heerlijk te spelen, zowel in de speelhoek binnen als in de grote speeltuin op het terrein buiten! Ben je niet zo'n liefhebber van pannenkoeken? Geen zorgen, In de Brouwerij heeft ook genoeg andere lekkernijen op de menukaart staan. Voor ieder wat wils!

De kinderen kunnen ook meedoen aan een leuke activiteit tijdens het diner. Zo sparen ze Duiten waarmee ze na het eten een cadeautje kunnen kopen in het winkeltje van het restaurant.

Geef de kinderen de avond van hun leven en geniet zelf ook van een heerlijke pannenkoek of a la carte gerecht bij pannenkoekenrestaurant In de Brouwerij in Baarschot!

Meer informatie over restaurant In de Brouwerij!

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant In de Brouwerij!

Wim L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Geen
E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Sommige gerechtjes waren niet helemaal warm vlgs tafelgenoten.

Tip voor kaart. Het is PIKANTE kip ipv PIKKANTE kip.
Verder was wat ons betreft alles in orde
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Opzich een goed restaurant, maar geen goed idee om een kast met speelgoed ín het restaurant te zetten! erg storend dat er zo veel rumoerige kinderen rondrennen.
L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het restaurant is karakteristiek pand met veel parkeergelegenheid. Je kan hier prima eten, er is voldoende keus. Vlotte en vriendelijke bediening.
D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
we hebben heerlijk gegeten, pannenkoeken zijn er altijd goed. Vlotte en vriendelijke bediening. kinderen kunnen er lekker spelen.
Willem T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
De pannenkoeken waren big american style, veel te dik. Ik heb nog nooit zulke slechte pannenkoeken gegeten. Had de kok een slechte dag?
Hm E.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
14 jaar geleden geweest toen een fantastisch pannenkoek huis nu weer geweest vol verwachting klopt ons hart maar wat een blamage als je deze deegballen durft te serveren schaamteloos. 3 pannenkoeken alle 3 niet weg te kanen
Nog nooit zo slecht gegeten wel gemeld van de kwaliteit maar antwoord was mm en dat was het. Ook was besteld broodje zalm de zal was meer goedkoop tataar en broodje kon je iemand mee doden was meer van steen dan brood deeg.
Wij zijn geen klagers maar deze kwaliteit heb ik nog nooit mee gemaakt.geef het een dikke 1
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Geluncht. Prettige ontvangst en een vlotte bediening. Het terras bood voldoende schaduw. Genoten van een pannenkoek en boerenomelet. Een aanrader!!
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wat is dit toch een fijne plek! Binnen heel gezellig met leuke speelplek.
Buiten een heel mooi ruim terras onder oude bomen en superleuke speeltuin.
We eten vaak ‘de proeverij’ met allerlei kleine gerechtjes en elk keer is het echt smullen. Ook de kinderen vinden dit leuk en lekker eten. Ze kunnen makkelijk tussendoor gaan spelen omdat er elke keer een klein gerechtje voor ze komt.
Afgelopen keer was het onverwachts heel druk, zo vertelden de lieve dames in de bediening. Je zag dat ze het erg deuk hadden, maar bleven altijd vriendelijk en hebben we er zelf niks van gemerkt verder!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Fijne bediening. We hadden het tapas menu, prijs kwaliteit verhouding is prima. Hoefde niet lang te wachten.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Prettig en goed bediend. Het eten was goed.
heidivanherk1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
De locatie is erg gezellig en de kinderen kunnen heerlijk binnen en buiten spelen. Van het eten hadden we wel iets meer verwacht, dat viel ons een beetje tegen.
H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
tapas gekozen lekkere gerechtjes goede uitleg, prima en aardige bediening duidelijke kaart voor elk wat wils.
zijn al vaker geweest en het bevalt zeer goed.
Germen V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zeer onvriendelijk ontvangst, restaurant was half vol en was erg rustig ondanks dit werden we met een sneer weg gestuurd door de eigenaar dat we net gereserveerd hadden en dat het dan niet mogelijk was om te eten. Totaal geen gastvrije handreiking of een mogelijkheid om even te wachten totdat er wel een optie was om te eten.
Duidelijk dat de beste man wel wat hospitaltity training kan gebruiken, retourtje hotelschool!
F A M V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
zaten op een heerlijk rustig plekje jammer dat daar de buitendeur die eigenlijk NIET gebruikt mocht worden telkens open en dicht ging was erg koud, twijfelde zelfs om mijn jas aan te doen jammer dat daar niet op gelet werd.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellige locatie, wij hebben onbeperkt tapas gegeten, dat smaakte prima en de porties zijn erg goed (niet te groot). Voldoende keuze en ruim assortiment aan bieren. Erg leuke plek om gezellig te eten.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goed en lekker gegeten.
Bediening aardig en werken hard.
Zaten bij binnenkomst rechts.
Daar was weinig om ons heen te zien.
E.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Was erg goed en gezellig. Jammer dat we de enige tafel waren. Maar op woensdag is dat denk ik normaal. De bediening was erg vriendelijk
De hapjes kwamen in snel tempo, wat we erg prettig vonden. We gaan zeker nog eens terug al was het alleen maar om die super lekkere crème brulee nog eens te proeven!!
T.A.G.M. V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prima gelegenheid om met grotere gezelschappen, met kinderen, iets feestelijks op te bouwen. Goede sfeer. Mooie buitenspeelgelegenheid. Pannenkoeken feestje voor de kinderen en smaakvol voor ouderen.
Hellie L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Materialen in de speelhoek zijn nu echt aan vervanging toe het is nu echt kapot en versleten.
Een leuk keukentje of kookmateriaal zou leuk zijn.