In de Brouwerij!

• Terras
  • Tuin
  • ...
31-135042079

Over het restaurant In de Brouwerij!

Pannenkoekenrestaurant In de Brouwerij in het Brabantse Baarschot, is de perfecte plek om met je kinderen een fantastische avond te beleven.

Hier kun je de lekkerste pannenkoeken, a la carte of onbeperkt kleine gerechtjes eten en hebben kinderen heel veel ruimte om heerlijk te spelen, zowel in de speelhoek binnen als in de grote speeltuin op het terrein buiten! Ben je niet zo'n liefhebber van pannenkoeken? Geen zorgen, In de Brouwerij heeft ook genoeg andere lekkernijen op de menukaart staan. Voor ieder wat wils!

De kinderen kunnen ook meedoen aan een leuke activiteit tijdens het diner. Zo sparen ze Duiten waarmee ze na het eten een cadeautje kunnen kopen in het winkeltje van het restaurant.

Geef de kinderen de avond van hun leven en geniet zelf ook van een heerlijke pannenkoek of a la carte gerecht bij pannenkoekenrestaurant In de Brouwerij in Baarschot!

Meer informatie over restaurant In de Brouwerij!

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant In de Brouwerij!

Annelies R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een overzichtelijke menukaart met een goede variatie aan gerechten en een brede selectie aan bijzondere bieren. Vriendelijke en attente bediening maakt dat dit een prettig restaurant is om te genieten van een lekkere maaltijd.
T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten.Tapas/keuze-menu is per restaurant verschillend. Ook dit was een verrassing. Gerechtjes waren heerlijk en in een redelijk tempo geserveerd. Bediening was ook keurig. Gemoedelijk en tijd om te genieten van de gemaakte keuze van het keuze-menu en wachtend op de volgende verrassing. Kwaliteit was ook perfect. Gerechtjes waren ook goed op temperatuur. Wij gaan zeker weer als wij weer in de buurt zijn van restaurant In de Brouwerij. Fam. J. Timmerman, Zwartsluis.
D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Ideaal met kinderen, genoeg speelgelegenheid.
Kaart mag uitgebreider zijn
Biefstuk was helaas taai
Overige gerechten prima!
Wendy G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben erg lekker gegeten en de service was heel erg goed, vriendelijk personeel. Een leuke gelegenheid voor een gezellig avondje uit voor het hele gezin.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Naast de pannenkoeken kaart ook een ruime keuze aan andere lekkere gerechten.
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Porties waren groot zodat we geen nagerecht hebben genomen. Super lekker gegeten. Gezellige sfeer met rustige muziek op de achtergrond waardoor je een normaal gesprek kon voeren zonder te hoeven schreeuwen. Fijn dat tijdens het eten gevraagd werd of alles naar wens was. Bij ons kwam de chef kok het hoofd gerecht brengen en dat was super leuk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig restaurant voor de gehele familie; men kan daar pannenkoeken eten als gewone pot,keuze genoeg.
Ekijram .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben tijdens onze vakantie in Brabant met 6 personen gegeten bij In de Brouwerij. Het was heerlijk en gevarieerd eten met onze keuze voor de proeverrijhapjes. Elk hapje was genieten. Het is een gezellig restaurant en de bediening vlot en erg aardig.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Ik kom hier al 20 jaar en nu na 6 jaar weer eens terug. Blij te zien dat de gezellige sfeer, het karakteristieke uiterlijk en de heerlijke pannenkoeken niks aan kwaliteit hebben ingeleverd. Nog altijd even goed en even gezellig.
In de zomer ook heerlijk toeven op het terras. Ik woon niet in de buurt maar als ik er ben kom ik altijd terug.
Besteter .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Nostalgisch ingericht restaurant, met buiten een heel grote speeltuin, waar we helaas ivm weer en tijdstip geen gebruik van konden maken.
We hadden het menu met kleine hapjes en dit was prima.
Hapjes kwamen redelijk vlot en waren prima, hoewel een echt lekker pittig gerecht ontbreekt. Prima gegeten en de pannekoeken die we al eerder daar aten zijn ook uitstekend.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
In de brouwerij een heerlijke pannenkoek gegeten. We werden hartelijk ontvangen door de gastheer. Mijn man vond de pannenkoek met spek en appel uitstekend en qua hoeveelheid meer dan voldoende. Een gezellig restaurant met een goede sfeer om te eten.
Hanno J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Leuke ambiance, prachtige oude boerderij. Qua eten heel fijn dat je naast pannenkoeken ook iets anders kunt bestellen (dat bovendien ook heel goed smaakt). Daarnaast is de aandacht voor kinderen fantastisch, met een grote speelhoek en een cadeauhoek waar kinderen na afloop iets mogen uitkiezen.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op landal duc du brabant op vakantie en op 15 minuutjes lopen ligt de brouwerij. Absoluut waar voor je geld. Eten goed en service uitstekend. Echt een aanrader!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Op een mooi plekje in Brabant vind je deze brouwerij/restaurant/lunchroom. Eerste terrasje van het jaar, heerlijk buiten gezeten. Uitgebreide kaart, veel keuze uit allerlei biertjes die de bediening graag toelicht. Ruime keuze in pannenkoeken, maar ook in broodjes, waar wij voor besloten te kiezen. Brood is super smakelijk en vers, zeer royaal belegd (club sandwich en streekkaas) en verzorgd opgemaakt. Uiterst vriendelijke, vrolijke bediening, zeer correct. We kwamen hier bij toeval langs, maar zouden zeker nog een keer terug gaan!
Ingridpasen .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Lekkere pannenkoeken (ook het stoofpotje erg lekker), bijzonder vriendelijk personeel en speelgelegenheid voor de kinderen, Voor herhaling vatbaar.
P77 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Geen aanrader. Prima pannenkoeken, maar slechte service. Klant is hier zeker geen koning; men geeft je de indruk blij te mogen zijn dat je hier mag eten. Je voelt je niet welkom (al niet bij maken reservering). Meeste medewerkers, inclusief eigenaar(!), hebben geen plezier in werken met kinderen...niet zo handig in een pannenkoekenrestaurant!
Doris B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
We wilden graag voor zitten. De stoelen daar waren vast en werden niet los gemaakt voor ons. Achter konden we ook zitten en daar was ook zon werd ons op een nogal botte manier verteld. Stel je eens voor, er zijn ook mensen die liever niet bij een speelplats zitten. De klant is koning??? Dat is hier ver te zoeken. Jammer dat dit zo moet, medewerker leek wel met het verkeerde been uit bed gestapt te zijn. Voordat we daar weer terug gaan.......dat zal wel even dutren, Wel jammer want hun ganituren plank is uitstekend
william B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Van de grandeur is eigenlijk niets over, personeel is nog net vriendelijk om je te begeleiden naar je tafel, maar van gastvrijheid en blij met klandizie is niet echt wat van te merken, drank opname duurt even maat voordat je die hebt kan je beter naar de supermarkt heen en weer lopen, over het eten maar te zwijgen, tussentijds afruimen of die gelegenheid aan grijpen om nog wat drinken of je dienst aan te bieden, oeps vergeten, toetjes eten zonder vorkje of lepel, pannekoek chocolade, zeker 1 cupje, en maar te zwijgen, voor de volgens mij standaard, stroop en poedersuiker.
Zijn zwaar teleurgesteld in den oude brouwerij, volgend jaar beter
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Wij hebben hier met zijn achten gegeten. Kleinzoon een hele leuke en lekkere tractor pannenkoek gegeten en de rest het menu met de keuze uit verschillende kleine gerechtjes. Dit was echt heerlijk en met een grote keuze. Het wordt aan tafel uitgeserveerd en er is voor iedereen wel wat lekkers. Ook aan de kids is gedacht. Dit is echt een heel leuk concept (anders dan de gebruikelijke all you can eat formule). Bediening is vriendelijk en vlot. We komen hier zeker nog een keer terug ook al is het 1 1/2 uur rijden enkele reis.
Andrebakker .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
De sfeer In de Brouwerij is erg huiselijk, de bediening is erg vriendelijk en weet een gezellig ongedwongen praatje te maken. We kwamen eigenlijk voor een pannenkoek maar er staat veel meer op de kaart. Uiteindelijk hebben we ons rond gegeten aan de spare-Ribs.... En eerlijk waar ik heb ze nog nooit zo lekker op!