In de Brouwerij!

• provincie Noord-Brabant
  • Tuin
  • ...
31-135042079

Meer informatie over restaurant In de Brouwerij!

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:30

Hanno J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Leuke ambiance, prachtige oude boerderij. Qua eten heel fijn dat je naast pannenkoeken ook iets anders kunt bestellen (dat bovendien ook heel goed smaakt). Daarnaast is de aandacht voor kinderen fantastisch, met een grote speelhoek en een cadeauhoek waar kinderen na afloop iets mogen uitkiezen.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op landal duc du brabant op vakantie en op 15 minuutjes lopen ligt de brouwerij. Absoluut waar voor je geld. Eten goed en service uitstekend. Echt een aanrader!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Op een mooi plekje in Brabant vind je deze brouwerij/restaurant/lunchroom. Eerste terrasje van het jaar, heerlijk buiten gezeten. Uitgebreide kaart, veel keuze uit allerlei biertjes die de bediening graag toelicht. Ruime keuze in pannenkoeken, maar ook in broodjes, waar wij voor besloten te kiezen. Brood is super smakelijk en vers, zeer royaal belegd (club sandwich en streekkaas) en verzorgd opgemaakt. Uiterst vriendelijke, vrolijke bediening, zeer correct. We kwamen hier bij toeval langs, maar zouden zeker nog een keer terug gaan!
Ingridpasen .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Lekkere pannenkoeken (ook het stoofpotje erg lekker), bijzonder vriendelijk personeel en speelgelegenheid voor de kinderen, Voor herhaling vatbaar.
P77 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Geen aanrader. Prima pannenkoeken, maar slechte service. Klant is hier zeker geen koning; men geeft je de indruk blij te mogen zijn dat je hier mag eten. Je voelt je niet welkom (al niet bij maken reservering). Meeste medewerkers, inclusief eigenaar(!), hebben geen plezier in werken met kinderen...niet zo handig in een pannenkoekenrestaurant!
Doris B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
We wilden graag voor zitten. De stoelen daar waren vast en werden niet los gemaakt voor ons. Achter konden we ook zitten en daar was ook zon werd ons op een nogal botte manier verteld. Stel je eens voor, er zijn ook mensen die liever niet bij een speelplats zitten. De klant is koning??? Dat is hier ver te zoeken. Jammer dat dit zo moet, medewerker leek wel met het verkeerde been uit bed gestapt te zijn. Voordat we daar weer terug gaan.......dat zal wel even dutren, Wel jammer want hun ganituren plank is uitstekend
William B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Van de grandeur is eigenlijk niets over, personeel is nog net vriendelijk om je te begeleiden naar je tafel, maar van gastvrijheid en blij met klandizie is niet echt wat van te merken, drank opname duurt even maat voordat je die hebt kan je beter naar de supermarkt heen en weer lopen, over het eten maar te zwijgen, tussentijds afruimen of die gelegenheid aan grijpen om nog wat drinken of je dienst aan te bieden, oeps vergeten, toetjes eten zonder vorkje of lepel, pannekoek chocolade, zeker 1 cupje, en maar te zwijgen, voor de volgens mij standaard, stroop en poedersuiker.
Zijn zwaar teleurgesteld in den oude brouwerij, volgend jaar beter
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Wij hebben hier met zijn achten gegeten. Kleinzoon een hele leuke en lekkere tractor pannenkoek gegeten en de rest het menu met de keuze uit verschillende kleine gerechtjes. Dit was echt heerlijk en met een grote keuze. Het wordt aan tafel uitgeserveerd en er is voor iedereen wel wat lekkers. Ook aan de kids is gedacht. Dit is echt een heel leuk concept (anders dan de gebruikelijke all you can eat formule). Bediening is vriendelijk en vlot. We komen hier zeker nog een keer terug ook al is het 1 1/2 uur rijden enkele reis.
Andrebakker .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
De sfeer In de Brouwerij is erg huiselijk, de bediening is erg vriendelijk en weet een gezellig ongedwongen praatje te maken. We kwamen eigenlijk voor een pannenkoek maar er staat veel meer op de kaart. Uiteindelijk hebben we ons rond gegeten aan de spare-Ribs.... En eerlijk waar ik heb ze nog nooit zo lekker op!
Floriensmulders .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
2e keer dat we hier eten, wat een prachtig bedrijf in een mooi gebied! en super kindvriendelijk! Ondanks dat het koud was hebben de kinderen lekker buiten gespeeld. De Tournedos was wederom subliem en de kinderen waren ook weer erg blij met hun muntjes bij de pannenkoeken. We komen snel weer!
Arievi2 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Lekkere pannenkoeken in een sfeervol pand. De tafels staan lekker ruim opgesteld. Leuke speeltuin voor de kinderen in de achtertuin. Kaart gaf ruime keuze.

Na een (blijkbaar lastige) vraag tijdens het hoofdgerecht ging het helaas bergafwaarts met onze bediening. Na het bestellen van de kinderijsjes en koffie kwam wel het ijs, maar na een half uur was onze koffie er nog niet. Zelf maar eens gaan vragen bij de bar, want in de tussentijd niemand meer gezien aan onze tafel. Toen eindelijk de koffie werd geserveerd werd er slechts 4 van de 5 koffie gebracht met de mededeling dat de 5e koffie later zou komen omdat alle kopjes in de afwasmachine zaten. Bij ons vertrek kon er nog een schamel 'tot ziens' af nadat we dat zelf nadrukkelijk hadden gezegd. Voor ons was de bediening onder de maat en niet gastvrij.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Naast pannenkoeken is er een uitgebreide kaart. Ik had Tong. De Tong zelf was goed klaargemaakt wel weinig het was er maar eentje. Het zijn de combinaties die het gerecht (krulfrieten) minder smakelijk en erg vet maken. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Pannenkoeken waren niet bijzonder, zelfs een beetje plakkerig, niet geheel gaar. Bediening is uitstekend! Melding gemaakt van de zeer vette krulfrieten, wordt jammer genoeg niets meegedaan.
Zwart59 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Nou nou wat een zooitje!!! Na de soep hebben we bijna een uur op de pannenkoek gewacht .Weer vergeten dat is de tweede keer al daar.We hebben wel geklaagd maar kregen een grote mond van de eigenaar uiteindelijk toch de pannenkoek gehad maar was ook nog niet lekker de slagroom en het ijs waren gesmolten en het leek net of er een pak melk er overheen was gegoten.Laat je meer dan de helft staan en vragen ze of het lekker was nou dat zie je toch wel. Toen kwam de rekening al zonder dat we die gevraagd hadden mijn kleinzoon moest zijn kinderijsje nog krijgen dat hoorde bij zijn menu.
Wij gaan er nooit meer naar toe !!!!!!!!!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
'Een typisch Brabants familierestaurant', zo etaleert 'In de Brouwerij' zich op het bord aan de weg en in haar folder. We fietsten er langs, en wilden dit wel eens beleven. Het was een mooie, warme zaterdagavond en het buitenterras zat om vijf uur al vol met etende gasten. Desalniettemin vonden wij zonder enige moeite een mooi tafeltje vlak bij het grote speelgedeelte voor kinderen, en onder een grote boom. Alras werden wij door een vriendelijke jongeman voorzien van het eerste glas wijn en de menukaart. Die blinkt uit in pannenkoeken, maar daar hadden wij geen trek in. Het echte werk wilden wij proeven. Zoals het hoensaté, een Brabantse kip met gebakken ananas, satésaus en kroepoek, een viertal mooie stukjes kip aan het stokje, rijkelijk gegarneerd met krulfrieten, erg smakelijk, wel een tikje zout, en een glaasje dipsaus met daarin een rauwe wortel en ander gezond groen. En het vispotje, deze week op de kaart als seizoensspecialiteit, een gloeiend heet, bijzonder gevuld ovenschaaltje met vier verschillende vissoorten, de pangasiusfilet, de gamba's, het stukje zalm natuurlijk, en enkele garnalen, gegratineerd met bieslookkaas en gegarneerd met Roseval aardappelen. Een rijk gerecht, goed klaargemaakt en tongstrelend lekker. Uitbuikend bestelden we ook nog maar een dessert, want de kaart bood voldoende lekkers: de crème brûlée, klaargemaakt zoals het hoort, met een krokant korstje op lauwwarme crème en de chocolademousse met een bolletje wit chocolade-ijs en slagroom. Niets op af te dingen, een mooi bordje vol en ijs dat voldoende ontdooid is om echt smaak te hebben.
Ondertussen liep het bedienend personeel af en aan en was het een komen en gaan van gasten. Toch was er aandacht en een vriendelijk woord, ook voor ons. De tafel werd snel ingedekt en afgeruimd, gerechten kwamen vlot op tafel en ook was er belangstelling of ons het eten smaakte. Je kunt hier met kinderen uitstekend en relaxed eten, want de speelgelegenheid biedt voldoende vertier voor klein en groot. Parkeren is geen probleem, naast en voor de zaak is een ruim terrein beschikbaar voor het blik, alhoewel deze avond het voorterrein geheel in beslag werd genomen door een batterij fietsen.
Binnen is de inrichting 'authentiek Brabants' te noemen, met houten, stevige tafels en stoelen, rood-witte kleedjes en gordijntjes, het zogenaamde 'boerenbond'. Buiten aan de voorzijde staan, heel uitnodigend, enkele steigerhouten banken en stoelen klaar op het wat kleinere, maar daarom niet minder uitnodigende terras van 'In de Brouwerij'. Zo uitnodigend, dat wij er een paar dagen later nog eens neerstreken en er opnieuw genoten van een goede avondmaaltijd. Deze avond betaalden wij voor drie personen voor voorgerechten, hoofdgerechten, wijn en fris net aan 100 euro.
Anh .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Hier heerlijk gebakken tong gegeten, in de roomboter gebakken, was heerlijk. Bijzonder vriendelijke bediening en eenheel leuke entourage.
Mariann T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
In de namiddag een tafeltje in de zon en de kinderen in en op de speeltoestellen. Rustig bestellen en als het klaar is aan tafel. De pannenkoeken waren perfect; ook het idee om voor de kids munten te geven om iets te kunnen kopen is leuk. Zij gelukkig met hun speeltje en jullie nemen nog een drankje. Het was best druk maar de service kon het prima bij houden. Leuke tent om een vrije middag te zijn met kinderen. Volgende keer iets van de grote kaart bestellen; kids spelen buiten wel door.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Sinds er en nieuwe eigenaar in zit is het op alle punten verbeterd.
Voor de kinderen is de speeltuin flink uitgebreid. De kaart heeft wat minder pannenkoeken en meer a la carte gerechten zodat ook de niet pannenkoek-liefhebbers genoeg keus hebben.
De nieuwe eigenaar is ontzettend vriendelijk.
Floriensmulders .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Afgelopen zondag gegeten, wat een gezelligheid! Eerst heerlijk geborreld terwijl de kinderen terecht konden in de speelhoek. Daarna een overheerlijke tournedos op (had ik niet verwacht in een pannenkoekenrestaurant) terwijl de kinderen aan een pannenkoek zaten. Gezellige, vriendelijke bediening. Alleen jammer dat het regenachtig weer was, de kinderen konden niet in de prachtige speeltuin spelen.
Tinus .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Naast pannenkoeken nog een uitgebreide kaart. Ik had vis. De vis zelf was uitstekend klaargemaakt. Het zijn de combinaties die het gerecht (krulfrieten) minder smakelijk en erg vet maken. Kinderen hebben buiten geweldig gespeeld. Pannenkoeken waren niet bijzonder. Bediening is uitstekend!