In de Bossche Eetkaemer

Korte Putstraat 9 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant In de Bossche Eetkaemer

Centraal station 's-Hertogenbosch
  • : Wolvenhoek- en Sint-Jan parking

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur voor lunch, borrel en diner.

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant In de Bossche Eetkaemer

Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met vrienden prima gegeten, sfeer was goed. Op het eind van de avond werd het wel erg warm binnen.
Ook is werkelijk elk hoekje benut met een tafeltje, iets minder zou rustiger zijn.
Van asch A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was heerlijk, jammer van de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht van ruim een uur is erg lang. Verder prima gegeten.
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij waren iets te vroeg, maar konden zolang wachten op het verwarmde terras met een drankje. Zeer hartelijke ontvangst. Kregen alle tijd om het aperatief te beeindigen en konden een seintje geven als we klaar waren voor het hoofdgerecht. Kozen voor het wildduo. Daarbij viel vooral op dat de begeleidende spruitjes mooi klaargemaakt waren, waarschijnlijk gestoomd. Groente is over het algemeen ondergeschoven kindje daarom waren we aangenaam verrast. Mooi perfect roze stoofpeertje erbij en pepersaus. De eigenaresse raadde ons een uitstekend passende wildwijn aan die niet op de kaart stond: Maria Mansa. Toe kozen we voor een kaasplankje met Kopke tawny port. Er hing een gezellige sfeer, veel wit hout en glas. Het was druk maar de tafeltjes staan ver genoeg van elkaar om toch intieme gesprekken te voeren. Ondanks de drukte schone toiletten. Mochten we ooit weer in Den Bosch komen dan doen we zeker dit restaurant weer aan.
Tjibbe V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zeer voorkomende bediening en de kwaliteit van de gerechten is van hoog niveau.
Annet P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, prijs-kwaliteit verhouding is prima. Gezellig terras, echte aanrader!
Geerke B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Super gegeten, zoals altijd. Heerlijke gerechten opeen leuke manier gepresenteerd. Vlotte en leuke bediening. Fijne atmosfeer.
Latifa K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het personeel is oplettend, attent, geïnteresseerd en zeer vriendelijk. Ze vragen of je even wilt wachten op het volgende gerecht of de tijd wilt nemen waardoor je zelf bepaald hoe lang je avond duurt in het restaurant. Erg plezierige avond en heerlijk eten. ook de eigenaresse is super vriendelijk. een aanrader!
Peter-Paul F.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Nooit meer!!

We hadden voor een 50 jarige bruiloft maanden vooraf gereserveerd omdat mijn ouders hier al 15 jaar komen.
Begin vd week nog gebeld om alles te checken en dezelfde dag nog contact gehad om te zorgen dat erbij aankomst bubbels geserveerd worden.
Bij aankomst op de afgesproken tijd wordt ons gemeld dat ze een gok genomen hebben en met vuur gespeeld hebben en onze tafel nog een keer hebben vergeven waardoor er geen plek voor ons is.
ONGELOFELIJK en een SCHANDE. Pure commerciële afweging om n tafel extra te hebben ten koste van vaste gasten.
We worden weggestopt tussen de keuken en de toiletten met een glas bubbels en moeten een half uur wachten met niet eens een stoel voor iedereen. Uiteraard absoluut de plek niet voor een toost en een speech.
Ze maken weliswaar excuses maar hebben bewust deze keuze gemaakt
Verder was ik van het eten niet onder de indruk en heeft zo'n start een negatieve impact op de sfeer.
Verder staan ze helemaal niet meer stil bij deze enorme misser. Zelfs bij het afrekenen en vertrek niet.
Voor mij was dit de LAATSTE KEER bij dit restaurant. Leer eerst je vaste gasten maar eens te waarderen en neem een 50 jarig huwelijk serieus.
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fijn restaurant, lekker eten. Goed op smaak.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijke smaakcombinaties en een gastvrij ontvangst.
Marius T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hebben hier al vaker afgesproken voor ons familiedineetje. Steeds zeer tevreden over de kwaliteit van de gerechten en de vriendelijke, attente (niet opdringerige) bediening.
Stan S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Gezellig restaurant met een uitstekende keuken. Wij waren met vieren en namen het verrassingsmenu. Inderdaad verrassend op een zeer aangename manier. Een combinatie van vis en vlees is niet alledaags. Hier was de combinatie verrassend en lekker!
Homleo V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Op deze zomerse dag gezellig op het terras wat gegeten.
De bediening was vriendelijk en vlot.
Gekozen voor een glas Sauvingnon blanc. Lekker fris en goede temperatuur.
De menu kaart laat genoeg keuzes zien.
Wij kozen voor de voorgerechten Escagots en Reuze gamba.
Vooral het rweede voorgerecht was een plaatje en een diversiteit aan smaken.
Als hoofd gerechten namen we struisvogelbiefstuk en de aanbeveling van de chef tournedos.Beide gerechten waren perfect bereid met een heerlijk sausje.
Ook de hierbij gedronken Merlot kon bekoren.
Ondanks het volle terras bleef de bediening attent.
Genoten van een gezellig en smaakvol etentje.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De Korte Putstraat in Den Bosch lijkt op een toeristenfuik, maar wij hebben dit jaar als toerist nog geen slechte ervaring in dit straatje gehad.
Deze keer op een zomerse middag kozen we voor een lunch op het terras van de Bossche Eetkaemer. Het is een van de kleinere terrassen in de straat, maar men is hier in staat meer mensen op een vierkante meter te laten eten, dan elders in de straat. De uitstraling is fris en helder, met mooi bestek en glaswerk.
We bestelden een clubsandwich tonijn en een salade tonijn, en dat is wat anders dan een tonijnsalade, namelijk een salade met geschroeide verse tonijn in plaats van de blikvariant.
Er kwam lekker brood bij, de sla en dressing waren goed.
Ook de geschonken sauvignon blanc was beter dan gemiddeld.
Ondanks wat kleine foutjes in de bediening (spa blauw ipv rood, en eerst de verkeerde sandwich) verdient het restaurant dankzij het eten de aanbeveling.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
In de gezelligste culinaire straat van 's-Hertogenbosch is het bijna lastig kiezen waar je gaat eten. Een blik op de menukaart en het sfeervolle terras van 'In de Bossche Eetkaemer' deed ons besluiten daar aan te schuiven. We werden vriendelijk ontvangen en kozen een tafeltje buiten bij het raam. Het terras is érg knus, je zit vrij dicht bij elkaar maar dat past ook wel bij de sfeer van het straatje. De bediening kwam al vlot onze drankjes opnemen en de menukaart brengen. Van die menukaart werden we erg blij, er stond onder andere kalfsoester. Een favoriet gerecht wat niet heel vaak te krijgen is. Erg fijn is dat je in veel gevallen ook voor een kleinere portie kunt kiezen. Na de coquilles als voorgerecht (prachtig en kleurrijk opgemaakt bord!) genoten we respectievelijk van mosselen bereid volgens de chef en de kalfsoester. Buitengewoon smaakvol, wat hebben wij heerlijk gegeten! Een wijnarrangement erbij was leuk geweest maar helaas worden er maar weinig wijnen per glas geschonken. Zo'n etentje wil je afsluiten met een top dessert, en daarvoor zit je bij dit restaurant zeker goed. Aan de klassieke desserts is een eigentijdse twist gegeven, waardoor je bijvoorbeeld crème brulee van passievrucht of tiramisu met perzik krijgt. De zoete proeverij is daarmee een ware verleiding van al dit lekkers. Het tempo tussen de gangen was uitstekend en op de bediening viel niets aan te merken. Tel daar de sfeervolle omgeving bij op en je hebt een fantastische avond!
Aleid H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gisteravond gegeten in dit restaurant. Het eten was prima en de wijn heerlijk. We hadden gekozen als voorgerecht voor het halve menu. Dat is dan ook twee hapjes en op. Goed van smaak maar wel heel erg klein. De hoofdgerechten waren prima en erg lekker.
De bediening liet te wensen over. Toen we binnenkwamen vonden we het tafeltje dicht bij de keuken niet erg prettig en vroegen om een ander tafeltje. De manier waarop we te woord werden gestaan maakten dat we bijna weggingen. Op vrijdagavond is het moeilijk een ander restaurant te vinden toch maar gebleven. Vervolgens was er naast ons tafeltjes onenigheid tussen het personeel. Niet prettig als je daar zit te eten. Kortom het personeel was niet in zijn beste vorm. Dit draaide later wel weer bij. Als je lekker en goed wil eten en er ook wat voor wilt betalen, dan vind ik het belangrijk dat ik een avondje uit ben en niet wordt afgebekt en snel en gehaast wordt bediend. Dat is echt een punt van aandacht. Daarnaast staan de tafels erg dicht op elkaar. Ik zou er de tafels bij de keuken weghalen. Dit zit niet prettig, er is veel loop van de bediening en om de paar minuten gaat er naast je tafel een belletje dat het eten klaar is.
We geven ze de voordeel van de twijfel en gaan er nog wel eens eten. Is de service niet verbetert, dan is het de laatste keer.
LiekeWX .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Afgelopen vrijdag gegeten bij de Bossche Eetkaemer. Vroeger vaak gegeten, maar de laatste tijd niet meer. Het eten was als vanouds, echt heerlijk. Kreeftensoep vooraf, de tournedos met roquefort en rode wijnsaus als hoofdgerecht en het chocolade toetje als nagerecht. Echt smullen! Helaas liet de bediening wel te wensen over. We moesten zeer lang wachten voor we ons eerste drankje konden bestellen en de kaart te zien kregen. Bediening was kortaf en onvriendelijk. Het was een mooie dag geweest en zo zaten er 's avonds nog een aantal tafeltjes buiten onder de heating. Wij vonden het iets te fris en besloten binnen te gaan zitten. Het personeel liep uiteraard continu in en uit. Nu is dat geen probleem en begrijpelijk, alleen tochtte het daardoor enorm binnen. Ook iets wat lastig te voorkomen is lijkt me. Wat wel opmerkelijk en zeer slecht was, was dat het personeel met regelmaat met elkaar stond te praten terwijl een van de twee in de deuropening stond met de rug de deur open houdend, waardoor het enorm koud werd binnen. Toen dit al zeker vier keer gebeurd was vroeg ik of ze hier op wilden letten ivm de tocht binnen. Ik kreeg toen een zeer chagrijnige en korte reactie en er veranderde niks. Is het echt zo moeilijk met elkaar te praten of overleggen wanneer de deur nog even dicht is en daarna pas naar buiten te lopen zodat de tochtstroom beperkt wordt? Helaas drukte dit een stempel op onze avond en kiezen wij de volgende keer liever een ander restaurant waar niet alleen het eten heel lekker is maar ook de bediening leuk en gezellig.
brigitteweijs .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gisterenavond met 6 mensen gegeten in dit restaurant. Eten was goed maar wel aan de dure kant. 2 van ons namen de tournedos van het huis voor 28 euro. Dan verwacht je een tournedos die top is. Dat viel een beetje tegen. 1 van ons nam de proeverij als toetje voor 13 euro. Je verwacht iets spectaculairs ten opzichte van de andere toetjes maar ook dat viel tegen. Het eten was dus goed maar er zijn wel aandachtspunten als je deze prijs vraagt. De bediening viel erg tegen, het eten werd op tafel gesmeten, geen uitleg bij de proeverij van wat op je bord ligt, geen aandacht voor de tafel wanneer we geen drankjes meer hebben, geen borden en glazen weghalen. Bij het toetje waren degene die koffie en een dessertwijn hadden besteld ipv een toetje vergeten. Daar moesten we om vragen. Vervolgens deden we thee en koffie en zou de theelood gebracht worden maar daar moesten we nogmaals om vragen en toen kregen we geen excuses of iets anders. Ofwel de bediening kan veel beter heeft geen aandacht, is chaotisch etc. Als laatste punt van kritiek kunnen de toiletten wel schoner. Al met al wel een leuke avond en goed gegeten maar veel aandachtspunten voor de bediening.
Blauwe .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Wat een super leuk restaurant! Knus mooi aangekleed heerlijk eten. Bediening iet wat chaotisch. We namen hier een heerlijke lunch. Goed betaalbaar maar iets aan de duurdere kant. Hier krijg je dan ook wel waar voor je geld.
Mireille W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Lekker gelunched bij dit leuke restaurant.
De gastheer was ons even uit het oog verloren, waardoor het bestellen wat langer duurde, maar dit werd vervolgens prima opgelost.
De broodjes waren erg lekker.