Imroz

Grotestraat 161 5141 JR Waalwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Imroz

Jouw recensie over het restaurant Imroz

Ella V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wij komen hier al enkele jaren. De eigenaresse en het personeel zijn altijd vriendelijk. Hebben altijd lekker gegeten daar en de prijs kwaliteit is uitstekend. Een echte aanrader.
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Na bij de buren een reservering te hebben die niet door ging, hier fantastisch opgevangen. Super eten en fantastische service!
Jamie V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Via social een lekker ''meze-all you can eat'' diner op. Bij binnenkomst zag ik als eerst dat het een rustige sfeer had met veel donkere tinten. Gelukkig stonden er buiten twee tafeltjes en was het zonnig,, dus we zijn lekker buiten gaan zitten.

Ergens was ik bang dat we daar niet heel erg op zouden vallen en alles erg lang zou duren. Tot mijn verbazing hadden we goed en wel plaatsgenomen en werden we al verwelkomd met een glaasje ouzo en werd onze eerste bestelling al gelijk opgenomen. Door de drukte konden er maar 3 gerechtjes per ronde worden besteld i.p.v. 5, wat later ook echt niet vervelend bleek te zijn. Voor een all you can eat concept waren het erg royale porties welke erg vlug op tafel stonden én goed waren bereid. De bediening hierin was ook erg vriendelijk en behulpzaam wanneer er vragen waren over het menu.

Imroz bied veel verschillende gerechten aan, waaronder veel warme. Naar mijn mening hadden er ook wat meer frisse gerechten op de kaart mogen staan. Wel viel mij op dat er ontzettend veel kaas in het eten wordt verwerkt. Hier ben ik normaal een groot fan van (het was ook erg goede feta), alleen merkte dat ik op een gegeven moment gewoon genoeg kaas op had. Dit is dus ook het geval bij de frisse gerechten.

Al met al prima gegeten. Wel vind ik de prijs-kwaliteit verhouding met de social deal voucher goed,, zonder deze bon zou ik hier waarschijnlijk niet snel nog eens gaan eten.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Imroz is een leuk Grieks/Turks tentje gelegen in het dorp Waalwijk. De aankleding is typisch Grieks, maar niet storend. De service is wat rommelig, maar vriendelijk.

Gegeten met het all-you-can-eat Mezes menu - het sushi concept toegepast op de zuidelijke keuken. De grootte van de gerechten was wat inconsistent, de een aanzienlijk groter dan de ander. Er was een zeer brede selectie, maar dit kwam niet ten goede van de kwaliteit. Waar het ene gerecht prima bereid was en smaakte, was er een tweede die doorbakken en flauw was. Dit maakte voor een redelijk, maar niet bijzondere ervaring.
Wellicht vloeken in de kerk wat betreft de keuze, maar dit sluit aan bij het bovenstaande, de tiramisu had veel te veel koek en totaal geen smaak. Zet het dan niet op de kaart, zo zonde!
kleintje1983 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wederom heerlijk gegeten, ditmaal mezes met groupon. Heerlijke gerechtjes, veel keuze en uitermate vriendelijke bediening. We hebben hier al vaker gegeten en het is wat mij betreft een aanrader!
tomloop .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Super gegeten! Heel leuk restaurant in waalwijk. We hebben gekozen voor mezedes, alleen koude en warme gerechten. Stuk voor stuk super! Zeker de saganaki, gyros en andere feta keuzes zijn goed in de smaak gevallen. Personeel erg vriendelijk en snelle bediening. Klasse
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Ik ben 2e paasdag bij imroz wezen eten. Eerste indruk was goed leuk ingericht en vriendelijk personeel. Op het voorgerecht hebben we niet lang hoeven wachten en smaakte ook gewoon goed. Op het hoofdgerecht hebben we heel lang moeten wachten. Toen we het uiteindelijk kregen was de kip nou rauw van binnen en de ossenhaas zo taai als iets. Toen de serveerster kwam vragen of het smaakte hebben we dat aan gegeven we hebben ook bijna niks van het gerecht op vanwege het feit dat het gewoon niet goed was. De serveerster vertelde ons dat de "kok" het vlees altijd medium bakt. Dus ik vraag me af welke koks opleiding vertel dat kip rauw opgediend mag worden. Na het hoofdgerecht hebben we om de rekening gevraagt omdat we niet echt behoefte hadden aan een dessert. ik heb de volle mep van 60 euro moeten betalen geen tegemoet koning voor het slechte eten en geen excuses. Kortom een restaurant wat ik bij niemand aanraad en nooit meer naar toe ga.
2663 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
donderdag 17-03-2016
met mijn vrouw via bon vakantie veiling gegeten voor gerecht mosselen van de keuze kaart is goed het voor gerecht van mijn vrouw was tonijn zij vond dat er teveel uien is zat
hoofd gerecht giros en kip doner was goed en ruim voldoende dat er bijna de helft overbleef
bij het afruimen werd gevraagd of het gesmaakt heeft waar wij op antwoorde goed waarop ons gevraagd werd wilt u de rest meenemen dit vinden wij een goede service van de zaak ook een goede en vriendelijke bediening die niet opdringerig is een restaurant om aan te bevelen
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Ik heb als voorgerecht een salade op was super lekker, hoofdgerecht verschillende soorten grill saté was super en als nagerecht vanille-ijs met nog iets maar dat weet ik niet meer. Ik zat bommetjevol dus in 1 woord het eten was goed de tijden er tussen ook en vriendelijk personeel.
bakkum2000 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Eten was goed alleen in mijn gerecht zat een stukje ijzer (van reinigingsborstel van bakplaat)werd toen aangeboden om dit gerecht nog een keer te maken maar ik had dit zowat al op dus zei dat dit niet nodig was en medewerker bood toen excuus aan, had wel verwacht dat ik een korting op mijn rekening zou krijgen maar moest gewoon alles betalen hoe had dit afgelopen als ik het stukje ijzer had ingeslikt.
Chantal E.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Het eten is heerlijk , goede kwaliteit , maar de mezedes vonden wij niet goed georganiseerd,
de porties waren te groot , te weinig keus en de bijgerechten moet je bijbetalen , dus je kan beter een driegangenmenu nemen.
Bij alle andere restaurants waar ze dit concept hanteren , bestel je bijvoorbeeld 3-5 gerechtjes en neem je 1 bijgerecht ( zit inbegrepen ) bij imroz betaal je voor ieder bijgerecht.
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
We hebben lekker gegeten! Al waren de menu"s best wel klein, maar daar in tegen was er volop keuze! We komen zeker nog eens terug!
Wendy A.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Voorgerecht waren inktvis ringen.... helaas net rubber. Hoofdgerecht was kipkarbonade met champignonnensaus..... Super zout! Bah..... voor ons geen herhaling. Helaas. ...
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Inmiddels een paar keer daar gegeten.
Prijs/kwaliteit is goed, volop keuze, vriendelijk personeel.
Zeer net interieur en muziek zachtjes op de achtergrond die je het gevoel geven dat je daadwerkelijk op vakantie bent.
Als je voor niet te veel geld goed wil eten kun je hier zeker heen.
Cor N.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Wij hebben er inmiddels 2 keer goed en heerlijk gegeten, en zullen dat in de toekomst zeker nogmaals doen. Een verzorgde zaak, de keuze op de kaart is ruim genoeg en de prijzen zijn vriendelijk. Ook het personeel is vriendelijk.
Wij waren daar 28 maart en 23 april 2015. Cijferoordeel 8,5
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Met een bon via social deal bij Imroz terecht gekomen. Je mag bij gebruik van de bon enkel kiezen uit gerechten vastgesteld in een apart menu. Keuze is er voldoende. Prijs goed, kwaliteit laat te wensen over. Jammer dat je maar uit 2 visgerechten kan kiezen bij het hoofdgerecht. Voorgerecht (schotel 2 pers) viel een beetje tegen. Een varieteit aan lauwe smeerseltjes. Hoofdgerecht was een bord döner met wat brood en saus. Niet voor herhaling vatbaar. Nagerecht, Tiramisu, was ook lauw. Kregen meermaals nee te horen...wat niet zou moeten kunnen. Daarnaast was ook het drinken niet koud. Wij waren een van de laatste die weg gingen. Personeel was al druk met opruimen en muziek ging ook uit....kortom het signaal om de tent te verlaten. Gezellige avond gehad maar ondanks dat niet voor herhaling vatbaar.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Via vakantieveiling daar uiteten geweest, duidelijk verschil in kwaliteit en hoeveelheid of je met een vakantieveiling bon ging eten of al la carte, teleurstellend. we hadden voor een prikkie die bon dus we zeuren niet, maar als ik de kaartprijzen had moeten betalen zou het erg teleurstellend zijn geweest.
lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Voor de derde keer gegeten bij Imroz. Ontvangst en service is prima. De inrichting en de achtergrondmuziek geven je de ambiance die je verwacht in een Turks/Grieks restaurant. Ik had gekozen voor de Souvlakischotel. Deze was prima en heel smakelijk. De frietjes waren lekker en de Griekse salade fris en lekker aangemaakt. De Pangafilet Picasso met basilicumsaus die mijn partner gekozen had was ook lekker al had er wel wat minder paneermeel omheen gemogen. De drie grote gekookte aardappels liet ze liggen. Waren maar net lauwwarm en dat vond ze minder. Verder geen klachten over het voor- en nagerecht. Alles prima en vlot geserveerd. Zeker meer dan waar voor je geld. Wij geen zeker terug.
Schorpioentje .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Helaas zijn wij minder enthousiast. Gister zijn we er wezen eten, we hadden een veiling gewonnen. De menukaart zag er prima uit, het restaurant zelf ook, zeer gezellige uitstraling. We zijn alleen minder te spreken over het eten. Stokbrood was droog en oud, de voorafjes waren koud en niet helemaal gaar. En het vlees (hoofdmenu) kwam regelrecht uit de koeling. Sommige waren warm/lauw (inclusief de rijst) maar ook zeker koud. Het enige wat goed warm/heet was, waren de frietjes. Hierover het personeel aangesproken maar kwam er vervolgens niet op terug. Beetje jammer, helaas is de 1e indruk van groot belang en die van ons was niet best.
Celco .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Met vakantieveilingbon voor de 3e keer ernaartoe geweest. De bediening is vlot, en men komt regelmatig vragen of alles naar wens is. Alleen jammer dat je niet een garnalengerecht van de kaart kan kiezen op de bon, want de veilingbon beperkt zich tot het 3-gangenkeuzemenu. Anders zou je de volle prijs voor het gerecht moeten bijbetalen, en dat doen we natuurlijk niet als we op de bon komen eten. Daarom schikken we ons in het aanbod dat we voorgeschoteld krijgen, en dat is okee. We hebben deze keer een prima giros ovenschotel gegeten. De vorige twee keer mixed-grill, die ook goed was, maar we wilden eens wat anders.