Impero Romano Amsterdam

Meer informatie over restaurant Impero Romano Amsterdam

Kan beter
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Impero Romano is een fraai Italiaans restaurant met klassieke, Italiaanse keuken zoals het hoort. Hun lunchmenu is de perfecte keuze qua prijs-kwaliteitsverhouding. Geweldige bruschetta bij de Aperol, briljante verse tagliolini in de Parmezaanse kaas bereid met salie en verse truffel. Romige tiramisu toe. Uitstekende, zeer attente bediening. Zo hoort het maar dit is zeldzaam in Amsterdam.
Daan1976 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Relatief nieuw in Amsterdam & nog erg rustig. Geweldige sfeer, prachtig eten en een zeer betrokken service. (Allen rechtstreeks geïmporteerd uit la Bella Italia) Wij komen zeker terug!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Jet zit reuze comfortabel, maar eten en bediening zijn zeer middelmatig en het is niet goedkoop. Het meest enthousiast was ik nog over de voorgerechten, die waren goed. Mijn conclusie: niet voor herhaling vatbaar, helaas.
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heel erg gezellig, heerlijk eten heerlijke wijn en super aardige en goede bediening!! En we hadden een grand dessert besteld heeft de kok speciaal voor ons gemaakt was ook super! En erg leuk dat je tussendoor hapjes van het huis krijg
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs (€35,- voor een drie gangen menu). Vooraf een goede antipasti met vitello tonnato, carpaccio, bresola, bufel mozzarella, copa en groente. De combinatie met een vissoepje klonk vooraf vreemd, maar was verrassend goed. Als hoofd gerecht een prima Dorade filet en gamba met spinazie. Een heerlijke Tiramisu toe. Uiterste vriendelijke bediening die je de business gunt. Heerlijke wijn. Goede Italiaanse espresso. Echt een aanrader!
Mary M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Een Echte aanrader. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken vooral Branzio al sale( Zeebaar in een korst van zeezuid)
Trouwens ze hebben een van de best cocktails in Amsterdam .
Wij gaan zeker terug.
Arnold N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
30 december een uur van te voren gereserveerd. Mazzel, de laatste tafel. Vanaf het begin af aan had ik het idee niet in Amsterdam maar ergens in het buitenland te zijn. Goede ambiance , klassiek gedekte tafels, vriendelijk personeel en het belangrijkste: ontzettend goed eten. Echt een feest voor de smaakpapillen. En dat alles werd muzikaal versierd met een prettige lounge-jazzband, The Fentanyls. Slechts de logistiek laat enigzins te wensen over. Lang wachten op drankjes en rommelig door de steeds wisselende ober die langskwam. Maar dat kan de overall waardering nauwelijks beinvloeden. Toprestaurant.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij gingen eerste kerstdag naar Impero Romano met de familie. Bij binnenkomst kregen we een mooie lange gedekte tafel bij het raam. Ze hadden een kerstmenu en a la carte. Pasha (de eigenaar) vroeg ons of hij ons mocht verrassen en daar zijn wij altijd wel voor in. Hij heeft ons zeker niet teleurgesteld het eten was fantastisch. Als voorgerecht kregen we een heerlijke antipasti, oesters, brucetta met kabeljauw, warme mosselen, inktvis en div. schelpen. als tweede gerecht kregen we verse pasta bereid in een grote Parmezaanse kaas met heerlijke verse truffel. Voordat we met de volgende gang verder gingen kregen we een Scoppini Daarna hadden we gekozen voor vlees en vis. We kregen lamskotelet, Kalfsvlees en grote gamba's. Als nagerecht de fantastische Tiramisu, Parfait, en een Panettone besprenkelt met Grand Marnier. Alles was over heerlijk. Bedankt Pasha voor de heerlijke avond! Wij komen zeker terug.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten was goed en er werd ruim met kwalitatieve wijnen geschonken. De bediening was professioneel en vriendelijk. De ambiance is sfeervol en warm, kortom een aanrader.
AFI .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Fawlty Towers is hier niets bij! Voordeel is dat al je erom kan lachen, je een vermakelijke avond kan hebben. Ik was een tevreden klant van Americano: lekker eten en professioneel personeel en met name het laatste gaat mis bij Impero Romano. Dat is jammer want de keuken, hoewel niet alle gerechten top waren, best OK is. Waar het echt mis gaat is bij de bediening, dat is een ramp, rommelig en onkundig. Het begon al bij het bestellen van de drankjes. Wij bestelden een fles wijn en water, vervolgens werd ons gevraagd of wij een glaasje prosecco wilden. Dat wilden wij graag, maar het duurde meer dan 40 minuten voordat er uberhaupt iets van drank aan tafel kwam en toen kwam alles tegelijk incl. een niet goed gekoelde prosecco. Het inschenken van de drank ging er grof aan toe zodat er geknoeid en gespat werd (drank op de tafel, prosecco in een glas water), de bruchettas werden op de tafel gekwakt zodat er eentje van het plankje afviel (wat niet direct werd opgeruimd). De serveerster rook naar zweet en een tafel dekken had ze zeker nooit gedaan, het bestek werd met een harde klap en zonder aandacht neergezet. Ik kan eindeloos doorgaan want er kwam geen einde aan het gestunteld, maar dat heeft geen zin.
Het eten was verder OK al ben ik ook niet heel enthousiast. De helft van het gezelschap had de Costata di vitello alla Milanese met o.a. wilde paddenstoelen. Er zaten geen paddenstoelen bij, het vlees met bot was te dik en had weinig smaak. Wat echt top was, was de Tiramisu, wel de lekkerste wat ik ooit heb geproefd.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geïnspireerd door yourlbb zijn mijn partner en ik hier onlangs wezen dineren.
Een ontzettend mooi en warm interieur was het eerste wat ons opviel en ook dat het aardig druk was. We hadden geluk dat we zonder reservering konden dineren. We werden kort welkom geheten door, wat later bleek, de eigenaar. Het duurde even maar dan heb je ook wat. Overheerlijk authentiek Italiaans eten wat ik nog niet eerder in Amsterdam heb gevonden! Het was verrukkelijk! Prijs-kwaliteit verhouding niet in balans en daarmee bedoel ik dat dit hele redelijke prijzen zijn voor wat je voorgeschoteld krijgt.
We kregen uitvoerige excuses van de eigenaar voor het lange wachten, maar door de prettige atmosfeer van dit restaurant was het geen probleem om wat langer te wachten dan gebruikelijk is. Dit is wat ons betreft één van onze nieuwe favo restaurants geworden. We zijn hier volgende week weer!