Imono

Gelkingestraat 18 9711 NC Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Imono

Maximaal versus minimaal

Imono is een Aziatische bar & lounge in het hartje van Groningen. Met het all you can eat concept ga je sowieso voldaan weg! De kaart is groot, maar overzichtelijk, zo is er keuze uit verschillende sushi, fingerfood, soep, en hele gerechten. Het decor is van een mooi minimalistisch design waar ze in Japan bekend om staan.

Meer informatie over restaurant Imono

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Anton B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Top
Frans F.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Was alleen jammer dat de reserveringen via iens niet aangekomen was. Maar de service was top was geen enkel probleem. Super lekker gegeten. Top bediening. En overherlijke gerechten. Top tent
Nienke W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Mooie ruimte. Niet op elkaar zittend. Service was super snel. Mijn complimenten.

Ben een groot sushi liefhebber en eet het regelmatig. Helaas was het bij Imono zeer teleurstellend. Zat niet tot nauwelijks smaak aan de sushi. Rijst proefde als standaard rijst. Alle vis smaakte raar genoeg hetzelfde. Heel apart. Helaas is mijn tafelgenoot ziet geworden s'avonds. Toeval? Misschien...
Giena V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten en prettige bediening. Een äandachtspunt is de verhoogde zithoek. Dit vraagt alertheid als je even weg wilt lopen. Een van ons groepje is dan ook flink gevallen gelukkig met goede afloop.
els Z.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Veelzijdige kaart, voor elk wat wils. Het concept (je mag in maximaal vijf rondes telkens maximaal 5 gerechtjes per persoon aankruisen op een kaart) zorgt ervoor dat iedereen kan eten wat hij/zij wil. De sushi is 'made to order', maar is wel slordig gerold; de presentatie kan beter. De toetjes (je mag er ook weer maximaal 5 kiezen) zijn een beetje minimaal; twee lychees uit blik in een bakje...?
Al met al lekker gegeten met enkele verrassend lekkere gerechtjes, vooral het gebraden vlees. Maar we kwamen eigenlijk vooral voor de sushi en die viel een beetje tegen...
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Verrassend goed voor een all you can eat restaurant. Divers qua smaken en een goede kwaliteit van producten. Aanrader!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wij hebben eerder gegeten bij Imono, toen prima ervaring opgedaan en besloten om terug te komen. Helaas werd dit bezoek niet weer een leuke ervaring.
Imono heeft behoorlijk uitgebreid, we werden helemaal naar achteren geleid en kregen daar een tafeltje. Het deed ons erg massaal aan. Prima uitleg gekregen over het bestel systeem, waarna we begonnen zijn met bestellen. De sushi's die we bij de eerste ronde geserveerd kregen waren een teleurstelling. We hadden de indruk dat de vis niet heel erg vers was, en ook vielen de sushi's uit elkaar voordat we ze in de sojasaus konden dopen. Het geheel zag er rommelig uit. Ook de volgende rondes konden ons weinig bekoren en we zijn dan ook na de derde ronde gestopt.
De daarop volgende nacht was een allerminst prettige ervaring, ik ben ziek geworden. Nu is het natuurlijk lastig om te bewijzen dat dit van het eten is gekomen, maar een vriend attendeerde ons er op dat er vaker mensen ziek zijn geworden van het eten bij Imono. Een korte speurtocht op 'Oproepjes voor Groningers', te vinden op Facebook leverde meer 'zieke gasten' op en ook de vermeldingen dat klachten niet behandeld worden door Imono.
Al met al dus een teleurstellende ervaring, ons etentje bij Imono
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Kwalitatief de beste sushi die wij ooit gegeten hebben!! Puur en smaakvol zonder troep om 'zwaarder' op de maag te vallen! Echt een aanrader!!
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening dik in orde en alles lekker vers!
Wederom voor herhaling vatbaar????
rodanthi T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Voor het eerst hier gegeten, de sushi was echt heerlijk en geweldig! De sfeer in het restaurant is goed en gezellig.. mooie zaak.
De grill gerechten vonden we helaas wel wat minder .. de smaak en kwaliteit kon wat beter! Dit was jammer. Persoonlijk vonden we op sommige gerechten er een beetje te veel saus op zat wat dan ook erg overheerste. Ook had de service wat sneller mogen reageren aangezien je 2.5 uur de tijd hebt om te eten, het duurde soms erg lang voor de volgende gerechtjes en uithalen... Maar al met al een hele leuke avond gehad en voor de sushi komen we zeker terug!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, maar weinig referentiemateriaal want dit was mijn eerste Sushi restaurant. Kwaliteit van de gerechten desalniettemin uitstekend!
Britt B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Vanavond ben ik hier wezen eten samen met een vriendinnetje. Het was echt top al waren sommige stukjes vlees taaier dan de andere. Verder was het echt heerlijke sushi en hebben wij alle vijf de rondes plus een toetje vol gemaakt. Daarnaast werden wij ook super vriendelijk bedient. Al met al super! Komen gauw weer!
P. H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
erg lekker. goede kwaliteit zalm lam entrecote en mango kip salade. veel keus. we komen zeker weer eens terug
Susana S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heel erg tevreden. We komen snel terug.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Overheerlijke sushi, prachtig aangekleed restaurant. Zeer stijlvol. Bediening erg vriendelijk en gastvrij. Er werd snel geserveerd en ook alles bijna tegelijk. Heerlijke smaken, geen overdaad aan sausjes. Top beleving!
Francis E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Hier kan ik kort over zijn: héérlijke sushi! De bediening is erg vriendelijk.
Afgelopen woensdag was het de eerste keer dat ik er at na de verbouwing. Het geheel vind ik erg mooi geworden. De sushi is gelukkig niet van smaak veranderd, want het is nog net zo goed als altijd :)
Aanrader!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Woensdag 20-09 hier gegeten. Verrassende ervaringen. Ruime keuze. Mooie accommodatie waar duidelijk aandacht aan besteed is. Gevarieerde kaart. Ruime keuze. Nadeel was dat alle gerechten tegelijk geserveerd werden waardoor de helft al lauw was bij het neerzetten en de andere helft tijdens het op weten. Handiger was geweest als ze direct en in fasen gebracht werden. Komen zeker terug
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Op een vrijdag avond met z'n tweeën wezen eten bij Imono. De Sushi was erg lekker en vers (kortom gewoonweg goed) en het strakke decor bevalt ons wel. Qua bediening werden de bestellingen op tijd meegenomen en het eten vlot bezorgd. Minpuntje is de drank; waarbij de droge witte wijn niet fruitig en vlak van smaak is en je bij het tap biertje op toch wat meer hoopt dan een 'Bavaria' brouwsel, waardoor je snel moet uitwijken naar bier uit fles.
Cymado .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgelopen zaterdag 30 juli gegeten bij Imono, het eten is lekker en decoratie ook goed, alleen de service vond ik waardeloos. Nadat we ons formulier hadden ingevuld, werd deze meegenomen waarna men na 40 min! terugkwam om te vragen of dat formulier bij onze tafel hoorde! Vervolgens werd toen pas opnieuw het eten voor ons besteld en hadden we na een uur onze eerste ronde. Ik wil niet zeuren en vind dat fouten maken menselijk is en kan gebeuren, gebeurd mij ook vaak genoeg, echter het gaat mij erom hoe ermee om wordt gegaan, namelijk: een simpele sorry en dat was het, terwijl ik dit een behoorlijk steek is die men heeft laten vallen en ze op z'n minst uit service ons een drankje van t huis konden aanbieden, nja, drankje aanbieden deden ze wel, echter wel gewoon op de rekening. Ik had het idee ook dat er te weinig personeel rondliep, onervaren personeel en het daarom fout gaat. Kortom, prima eten, maar qua slechte service, afhandeling van fouten, lange wachten voor ons niet meer de moeite waard om er nog eens heen te gaan. Jammer.
maartenstudent .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Prima sushi, wordt ook op een mooi bordje/plankje gepresenteerd. De bediening is erg vriendelijk en is voldoende aanwezig. Het is een erg grote zaak, maar alles verliep goed.