Imono

Gelkingestraat 18 9711 NC Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Imono

Maximaal versus minimaal

Imono is een Aziatische bar & lounge in het hartje van Groningen. Met het all you can eat concept ga je sowieso voldaan weg! De kaart is groot, maar overzichtelijk, zo is er keuze uit verschillende sushi, fingerfood, soep, en hele gerechten. Het decor is van een mooi minimalistisch design waar ze in Japan bekend om staan.

Meer informatie over restaurant Imono

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Carola V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Weinig soorten sushi of j moest bij betalen. Gerechten matig
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijke verse sushi. Weer genoten van het eten. Vriendelijk en opgewekt personeel.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke manier van sushi eten! Komen graag nog een keer terug hier
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Personeel ging erg professioneel om met dieetwensen. In ons geval glutenvrij. Erg vriendelijk personeel!
Mandy M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Fijne sfeer, mooi restaurant en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vandaag voor het eerst gegeten bij Imono. De bediening is uitstekend, eten was snel op tafel en de smaak was uitstekend !
Zeker voor herhaling vatbaar
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Imono!
Esther .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Weinig sfeer, erg donker en het eten waar niet bijzonder smakelijk.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
De beste sushi in Groningen.
Leuke gezellige sfeer.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Top
Frans F.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Was alleen jammer dat de reserveringen via iens niet aangekomen was. Maar de service was top was geen enkel probleem. Super lekker gegeten. Top bediening. En overherlijke gerechten. Top tent
Nienke W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Mooie ruimte. Niet op elkaar zittend. Service was super snel. Mijn complimenten.

Ben een groot sushi liefhebber en eet het regelmatig. Helaas was het bij Imono zeer teleurstellend. Zat niet tot nauwelijks smaak aan de sushi. Rijst proefde als standaard rijst. Alle vis smaakte raar genoeg hetzelfde. Heel apart. Helaas is mijn tafelgenoot ziet geworden s'avonds. Toeval? Misschien...
Giena V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten en prettige bediening. Een äandachtspunt is de verhoogde zithoek. Dit vraagt alertheid als je even weg wilt lopen. Een van ons groepje is dan ook flink gevallen gelukkig met goede afloop.
els Z.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Veelzijdige kaart, voor elk wat wils. Het concept (je mag in maximaal vijf rondes telkens maximaal 5 gerechtjes per persoon aankruisen op een kaart) zorgt ervoor dat iedereen kan eten wat hij/zij wil. De sushi is 'made to order', maar is wel slordig gerold; de presentatie kan beter. De toetjes (je mag er ook weer maximaal 5 kiezen) zijn een beetje minimaal; twee lychees uit blik in een bakje...?
Al met al lekker gegeten met enkele verrassend lekkere gerechtjes, vooral het gebraden vlees. Maar we kwamen eigenlijk vooral voor de sushi en die viel een beetje tegen...
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Verrassend goed voor een all you can eat restaurant. Divers qua smaken en een goede kwaliteit van producten. Aanrader!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wij hebben eerder gegeten bij Imono, toen prima ervaring opgedaan en besloten om terug te komen. Helaas werd dit bezoek niet weer een leuke ervaring.
Imono heeft behoorlijk uitgebreid, we werden helemaal naar achteren geleid en kregen daar een tafeltje. Het deed ons erg massaal aan. Prima uitleg gekregen over het bestel systeem, waarna we begonnen zijn met bestellen. De sushi's die we bij de eerste ronde geserveerd kregen waren een teleurstelling. We hadden de indruk dat de vis niet heel erg vers was, en ook vielen de sushi's uit elkaar voordat we ze in de sojasaus konden dopen. Het geheel zag er rommelig uit. Ook de volgende rondes konden ons weinig bekoren en we zijn dan ook na de derde ronde gestopt.
De daarop volgende nacht was een allerminst prettige ervaring, ik ben ziek geworden. Nu is het natuurlijk lastig om te bewijzen dat dit van het eten is gekomen, maar een vriend attendeerde ons er op dat er vaker mensen ziek zijn geworden van het eten bij Imono. Een korte speurtocht op 'Oproepjes voor Groningers', te vinden op Facebook leverde meer 'zieke gasten' op en ook de vermeldingen dat klachten niet behandeld worden door Imono.
Al met al dus een teleurstellende ervaring, ons etentje bij Imono
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Kwalitatief de beste sushi die wij ooit gegeten hebben!! Puur en smaakvol zonder troep om 'zwaarder' op de maag te vallen! Echt een aanrader!!
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening dik in orde en alles lekker vers!
Wederom voor herhaling vatbaar????
rodanthi T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Voor het eerst hier gegeten, de sushi was echt heerlijk en geweldig! De sfeer in het restaurant is goed en gezellig.. mooie zaak.
De grill gerechten vonden we helaas wel wat minder .. de smaak en kwaliteit kon wat beter! Dit was jammer. Persoonlijk vonden we op sommige gerechten er een beetje te veel saus op zat wat dan ook erg overheerste. Ook had de service wat sneller mogen reageren aangezien je 2.5 uur de tijd hebt om te eten, het duurde soms erg lang voor de volgende gerechtjes en uithalen... Maar al met al een hele leuke avond gehad en voor de sushi komen we zeker terug!