Imono

Gelkingestraat 18 9711 NC Groningen Nederland Kaart

Over restaurant Imono

Maximaal versus minimaal

Imono is een Aziatische bar & lounge in het hartje van Groningen. Met het all you can eat concept ga je sowieso voldaan weg! De kaart is groot, maar overzichtelijk, zo is er keuze uit verschillende sushi, fingerfood, soep, en hele gerechten. Het decor is van een mooi minimalistisch design waar ze in Japan bekend om staan.

Meer informatie over restaurant Imono

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Francis E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Hier kan ik kort over zijn: héérlijke sushi! De bediening is erg vriendelijk.
Afgelopen woensdag was het de eerste keer dat ik er at na de verbouwing. Het geheel vind ik erg mooi geworden. De sushi is gelukkig niet van smaak veranderd, want het is nog net zo goed als altijd :)
Aanrader!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Woensdag 20-09 hier gegeten. Verrassende ervaringen. Ruime keuze. Mooie accommodatie waar duidelijk aandacht aan besteed is. Gevarieerde kaart. Ruime keuze. Nadeel was dat alle gerechten tegelijk geserveerd werden waardoor de helft al lauw was bij het neerzetten en de andere helft tijdens het op weten. Handiger was geweest als ze direct en in fasen gebracht werden. Komen zeker terug
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Op een vrijdag avond met z'n tweeën wezen eten bij Imono. De Sushi was erg lekker en vers (kortom gewoonweg goed) en het strakke decor bevalt ons wel. Qua bediening werden de bestellingen op tijd meegenomen en het eten vlot bezorgd. Minpuntje is de drank; waarbij de droge witte wijn niet fruitig en vlak van smaak is en je bij het tap biertje op toch wat meer hoopt dan een 'Bavaria' brouwsel, waardoor je snel moet uitwijken naar bier uit fles.
Cymado .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgelopen zaterdag 30 juli gegeten bij Imono, het eten is lekker en decoratie ook goed, alleen de service vond ik waardeloos. Nadat we ons formulier hadden ingevuld, werd deze meegenomen waarna men na 40 min! terugkwam om te vragen of dat formulier bij onze tafel hoorde! Vervolgens werd toen pas opnieuw het eten voor ons besteld en hadden we na een uur onze eerste ronde. Ik wil niet zeuren en vind dat fouten maken menselijk is en kan gebeuren, gebeurd mij ook vaak genoeg, echter het gaat mij erom hoe ermee om wordt gegaan, namelijk: een simpele sorry en dat was het, terwijl ik dit een behoorlijk steek is die men heeft laten vallen en ze op z'n minst uit service ons een drankje van t huis konden aanbieden, nja, drankje aanbieden deden ze wel, echter wel gewoon op de rekening. Ik had het idee ook dat er te weinig personeel rondliep, onervaren personeel en het daarom fout gaat. Kortom, prima eten, maar qua slechte service, afhandeling van fouten, lange wachten voor ons niet meer de moeite waard om er nog eens heen te gaan. Jammer.
Maartenstudent .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Prima sushi, wordt ook op een mooi bordje/plankje gepresenteerd. De bediening is erg vriendelijk en is voldoende aanwezig. Het is een erg grote zaak, maar alles verliep goed.
Ingeenmartijn .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Vanavond heerlijk gegeten in het nieuwe gedeelte wat pas een paar dagen open is. Heerlijke verse sushi en heerlijke andere gerechten. We zijn in verschillende sushi restaurants geweest maar deze springt ver boven alle andere uit. Echte aanrader!
Mooie aankleding en vriendelijk personeel. Bij het afrekenen een heel gesprek gehad nog. Super avond!
Joëlle S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
In Imono kan je ontzettend lekkere sushi eten! Maar dat niet alleen, gerechten zoals een stukje lamsrak of gemberkip, zijn hier ook ontzettend mals en lekker. De variatie aan smaken is in de Japanse keuken niet ontzettend, maar het eten is hier vers en kwalitatief heel goed.
Een minpuntje was wel dat toen mijn vriend en ik binnen liepen, we even het gevoel kregen dat we een feestje aan het crashen waren, omdat het heel stil is in het restaurant. Verder is het decor wat stijf en gewoontjes, en er hing een doek voor een wand, waaraan gewerkt werd. De bediening is ontzettend vriendelijk hier, en je hoeft helemaal niet lang te wachten op je eten! Het gaat allemaal erg vlot en je kunt lekker door blijven eten. Al met al een fijne en prettige ervaring!
Lejovandijk .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten vanavond! Goed bereide sushi, en andere gerechten.
Alles in een goed tempo geserveerd. Geen lange pauzes, en ook niet te snel.
Wat opviel was de uitstekende bediening. Correct en attent, hier kan menig horecabedrijf nog iets van leren.
Lorrein A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Eerste keer sushi bij Imono en zeker niet de laatste keer! Wij hebben nog nooit zo lekker sushi gegeten en wij zijn zelf sushi liefhebbers en hebben al heel wat restaurants gehad. Wij zullen zeker nog een keer vanuit Amsterdam speciaal terug naar Groningen komen om weer eens langs Imono te gaan.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Ik fiets vaak langs deze zaak en elke keer als ik naar binnenkijk, dan spreekt de inrichting mij aan en is het druk. Het mocht even duren, maar toch maar eens een tafel gereserveerd.

Zoals ik al heb verklapt, spreekt het decor mij heel erg aan. Strakke, nette, modern uiterlijk. Niets op aan te merken. De service is ook prima: we werden netjes ontvangen en onze jassen werden aangenomen. Vervolgens werd onze tafel aangewezen en werd er vrij snel (ietwat te snel) gevraagd of we wat drinken wilden.

Het concept was ons duidelijk en hebben vervolgens van alles wat besteld over 5 rondes heen. De presentatie was goed, het eten op goede temperatuur en de smaak was voldoende.

Er werd met goede tussenpozen gevraagd of we nog wat drinken wilden, heel plezierig.

De vegetarische keuzes op de menukaart waren voldoende, alleen had nog wel iets uitgebreider gemogen!

Wat mij betreft één van de beter sushi-restaurants in de stad. Om dit ook buiten de stad te worden hebben ze nog wat dingen te verbeteren wat betreft smaak en gerecht keuzes naar mijn mening.
Andreproef .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
We komen af en toe bij Imono. De inrichting is modern, netjes en sfeervol. Het eten was weer heerlijk. Lekker beginnen met een tomaten soepje, daarna lekker veel sushi en sashimi, heerlijk mals stukje entrecote en lamb chop... Net weer iets te veel gegeten. Heerlijk avondje met prima service en correcte bediening.
Daniëla B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten. Wij zijn er een beetje klaar mee dat all you can eat concept. De sushi leek niet vers, vonden wij droog en verder veel van wat je overal kunt eten bij zulke restaurants, smaken verschillen dat zeker. De ossehaas was wel lekker mals, sate lekker en pindasaus ook en gebakken banaan zag er mooi uit. Wat ik ook lekker vond was de kool , dat heeft een speciale naam. Ijs vind ik persoonlijk niet lekker daar.
Jw7466 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Tot nu toe het beste restaurant waar we sushi hebben gegeten. We zijn hier meerdere (6+) keren geweest en altijd is het goed bevallen. Lekkere sushi, snelle en goede service. Warm en koud wordt apart geserveerd, rauwe vis komt met verse wasabi. Fijne sfeer, al staan de tafeltjes wel redelijk dicht op elkaar. Een aanrader!
Pui Yeng F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Wij eten regelmatig sushi in Groningen en gaan eigenlijk altijd naar hetzelfde restaurant. We wilden toch een keer iets anders proberen, dus hebben we Imono gekozen. Het decor is heel mooi strak en toch sfeervol. De bediening ook erg vriendelijk en lekker vlot. De sushi's waren ook erg goed, het verrastte me eerlijk gezegd, want ik heb hier toen Imono net bestond een keer sushi gegeten en dat was eigenlijk niet zo lekker. De warme hapjes vond ik niet zoveel aan. De spareribs waren droog en hard en ik kreeg het niet weg. De gefrituurde hapjes waren ok, maar sommige erg vet en de smaak viel helaas ook wat tegen. Ik zeg dus ja tegen de sushi maar nee tegen de warme hapjes.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Met 4 personen gegeten. Uiterst vriendelijke bediening in een leuk uitziende zaak. Eten was uitstekend alles was vers en prima verzorgd.
StevendeB .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Erg lekkere sushi @Imono. De bediening is een beetje rommelig maar iedereen heeft duidelijk goede wil. Sushi-kaart is erg gevarieerd, en de sushi is netjes verzorgd. Ik kom zeker weer eens terug.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Kom er regelmatig. Fijne sushi, mooi restaurant. Alleen ditmaal wel vrij hard afgeknapt op de service. Speciaal drankje besteld, maar later hoorden we dat er geen tijd was om die te maken. Er werd alsnog ander drinken aangeboden, maar had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze deze niet in rekening zouden brengen (cola light). Daarnaast kende de bediening de nieuwe alcoholregelgeving niet. Bestelde een biertje, werd niet om identiteitsbewijs gevraagd. Bestelde later een sterke drank, toen werd er (5 minuten nadat het geserveerd was en het glas halfleeg was) wel om ID gevraagd, omdat het sterke drank was en je daarvoor 21 moet zijn. Alcoholleeftijd is echter voor alle drank tegenwoordig 18.
Mariska050 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Meerdere keren bij Imono gegeten. Het eten is altijd goed en er is een attente bediening. Leuk dat er van het huis af en toe een sushi variant word aangeboden, ook al heeft dit nog niet geleid tot een wijziging van de kaart. De Tom Yang Kung soep is lekker pittig en de sushi en fingerfood zijn prima. 1 van de betere sushi restaurants in Groningen!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Zittend aan een leuke tafel bij het raam waren de Tom Yang Kung en Ramen soup de eerste gerechten waar we meebegonnen en deze werden meteen als zeer smakelijk ervaren. Daarnaast was de sushi tijdens iedere gang erg lekker. Qua smaak waren de Sake (Gegrilde zalm) en Gyu Yaki (Ossehaas) de toppers van de avond. Alleen de Luckybags waren vettig en goede saté heeft eigenlijk geen saté saus nodig. Maar al met al heerlijk gegeten in een volle zaak, waar het niet vol aanvoelde, omdat de bediening vriendelijk was en een prima timing had wat betreft het opnemen van de bestellingen. Met een voldaan gevoel hebben we Imono verlaten en daardoor zien we onszelf hier zeker weer terugkeren.
Marcel-nicole .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Wij waren een dagje naar Groningen en hebben hier heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk en netjes. Het eten was gewoon goed, bij geen één gerecht wat we hebben gehad hebben we iets te klagen.
Super ga zo door!