Imko's Puur Zee

Van Ogtropweg 2 1949 BA Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Imko's Puur Zee

De intieme eetbeleving

Meesterkok Imko Binnerts is een nieuw restaurant begonnen in villa de Klughte. De prachtige hotelkamers tegen de duinen vormen het decor van een knusse, persoonlijk en intieme eetbeleving. Het concept is "vis zonder compromis”. Pure smaken uit de zee die perfect worden gecombineerd door Imko's eigen vinologe.

Glas champagne

9,4
9,1
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten en hebben een plezieruge welbestede avond gehad
rené V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
6 gangen menu gekozen, steeds verrassend qua smaak en presentatie. Eten en drinken op niveau in een sfeervolle ambiance.
Mira A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Hele mooie gerechten, geweldige bediening! Het restaurant was alleen erg donker met spotjes in het plafond wat naar licht gaf.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten, geweldig personeel : deskundig en vriendelijk. Echt een aanrader! Bij ieder gerechtje krijg je uitgebreide uitleg en heerlijke wijn geadviseerd, zeer professioneel allemaal!
Hajo B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Een ster waard. Alleen iets meer uitleg over de volgorde waarin meerdere gerechten in 1 gang gegeten zouden mogen worden had ik geappricieerd.
Stef J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke avond gehad. Eten is van sterren niveau. We komen zeker terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Uitstekend gegeten. Het bevreemdt mij dat de Michelin ster hier nog niet is toegekend. Ga zo door en dan moet dat de kroon op het werk worden in 2017.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben mogen genieten van de eerste Sunday Wine Experience van 2017: 5 kleine culinaire gerechten met bijpassende wijnen. Wat een feestje! Een letterlijk heerlijke manier om een zondagmiddag te vullen met pure verwennerij! Oog- en tongstrelend...
Han N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gerechten in een woord zeer verrassend en van zeer hoge kwaliteit. Een ster waardig . Bediening en ontvangst stijlvol adequaat en passend bij dit niveau . In alle opzichten een aanrader .
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij gingen het uit proberen en werden prettig verast keuken is sterren kwaliteit,gaan zeker terug komen ook zakelijk wij waren nu met vrienden
Nel H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Perfecte bediening en een fantastische gerechten.
Super
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een genot om hier te eten! Heerlijke visgerechtjes, subtiele smaken, een feest op je bord. Imko's puur zee is gesitueerd in de prachtige villa De Klughte, waar je heerlijk kunt slapen na een avond lekker tafelen. Complete verwennerij!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer authentiek en toch modern interieur. De uitstraling is pure klasse.

Imko's gerechten zijn vis en schaaldieren maar wat een plaatjes . Hoog op smaak en doordacht.
barryc .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben een heerlijke goed verzorgde avond gehad. Heerlijke proeverijen en wijnen.
Lekker geslapen in het hotel.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben een heerlijk menu gegeten. Uitstekende service met goede adviezen. Wel enigzins prijzig te noemen. Als je van vis houdt, is dit de place to be.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Fantastisch gegeten! Voor een palingfijnproever die al over de hele wereld paling heeft gegeten was dit de beste paling ooit.

De gerechten zagen er net zo prachtig uit als ze smaken en de bijpassende wijnen waren top!

De bediening erg goed, geïnteresseerd, goed geïnformeerd en oplettend. Wij komen zeker nog een keer terug.
prs .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prachtige gerechten en mooie kwaliteit vis. Het is een echte smaak sensatie om de gerechten te proeven.
ldewildt .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prettige zaak. Prima bediening en uitstekend eten.
Als je echt van "fruits de mer" houdt dan ben je bij Imko's Puur Zee aan het goede adres.
Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Michel-in-ster .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten, geweldige en verrassende smaken en hele goede bijpassende wijnen. Fijne aanwinst voor Wijk aan Zee en omgeving.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Tweede bezoek. Prettige ontvangst en uitleg menukaart. Mooie wijnen. Het eten was zoals je het elders niet tegenkomt: voortreffelijk.