Imagine

Kon. Marialaan 9 2595 GA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Imagine

Restaurant Imagine in Den Haag is onderdeel van ROC Mondriaan. De school biedt ambitieuze studenten de mogelijkheid om hun toekomstige beroep in de praktijk te leren en daarmee tal van vaardigheden te verkrijgen.

Je kunt bij Imagine de hele dag terecht: voor een vroeg ontbijt, een heerlijke lunch of een uitgebreid diner! Maar ook voor een combinatie van diner en show of een gezellig evenement ben je hier aan het juiste adres!

De passie van studenten voor het vak terug proeven in heerlijk gerechten? Benieuwd naar hun talent? Breng dan snel een bezoek aan Imagine in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Imagine

Jouw recensie over het restaurant Imagine

Age L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Age L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
We hebben weer ontzettend genoten
Belinda B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Hoog niveau van de gerechten voor een milde prijs. Uitstekende bediening en heel hartelijke ontvangst. We komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Wij waren met 23 mensen, waarvan 2 personen een kroonjaar hadden. We hebben enorm genoten van de gerechten en de leuke/goede bediening. Dit keer een andere formule, met wat meer aparte happen. Iedereen vond het heerlijk en weer iets anders, verrassend!
Wij zelf komen geregeld bij de hotelschool eten met oud collega's of vrienden, het is altijd goed en verzorgd.
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Erg leuk concept: “shared diner”,verschillende gerechtjes worden gedeeld;neem waar je
trek in hebt!
Er wordt hard gewerkt in de keuken,met zichtbaar plezier en mooi resultaat!
De bediening was ook prima in orde.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Vergeet niet dat dit restaurant onderdeel uitmaakt van een horecaopleiding. Michelin zal hier dus geen ster komen brengen. Maar...hier wordt wel de basis gelegd.
Heerlijke verse gerechten komen er op tafel met enthousiaste bediening. Aanrader dus.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Dank aan alle studenten en hun begeleiders. We hebben een heerlijke maaltijd gehad bij jullie.
Het betrof een grote groep beleidsmedewerkers beroepsonderwijs uit Zweden.
Florian A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
We hebben het weer naar onze zin gehad. Alles liep op rolletjes. Alle medewerksters gaven veel service.
Het verrassingsmenu was zeer geslaagd maar het moet niet elke maand voorkomen. Eigen keuze maken is ook plezierig.
andrea D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Bijzonder goed! Mooie gerechten en zeer leuke en vlotte, oplettende bediening!!

Zeker de moeite waard. Wij komen met heel veel plezier nog eens terug.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De nieuwe constructie zonder menukaart maar waarbij je gezamenlijk diverse gerechtjes kunt delen bevalt goed. De keuze is gevarieerd en smakelijk en wordt mooi opgediend. De leerlingen zijn enthousiast en gastvrij.
Imagine is een modern en gezellig restaurant, een aanrader.
Rienvandervelde V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het was goed verzorgd.
Leuk optreden van de leerlingen
Bediening was snel en correct.
Alles bij elkaar waren wij zeer tevreden.
Wij hopen dit restaurant nog meer malen te kunnen bezoeken
Anneke I.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Aankomst 5 minuten wachten tot er iemand aan de bali verscheen.
daarna zonder te vragen wie we waren, naar een tafeltje geleid, alwaar we een beetje aan ons lot overgelaten werden. na een drankje geserveerd te hebben werd er gevraagd of we al wilde eten, niemand vertelde ons wat
er geserveerd zou worden elke wenk werd genegeerd. al met al een erg teleurstellende avond.
Jammer de vorige keren was het prima nu wachten we nog maar een tijdje.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Hele ontspannen sfeer, duidelijke uitleg over de gerechten. Bediening was erg vriendelijk en duidelijk. Ook de gerechten kwamen op tijd op tafel net als de drankjes.
Vlees was heerlijk mals. Voorgerecht was echt heel lekker
Rudolfo K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het was voormij de 1e keer dat ik bij Imagine ben wezen diner. De ontvangst was goed en netjes. Het bediend personeel was vriendelijk en deden ontzettend hun best. Het eten was goed van smaak en het zag er mooi en verzorgd uit. Bedankt voor een lekkere en leuke avond. Als ik dan iets moet opmerken is dat je als bediend personeel niet op de vloer eet en ook niet drinkt.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Mooie ambiance met een prima prosecco bij binnenkomst. Hartelijke bediening en prima gegeten
Misschien is het handig om een menukaart te gebruiken. Wat we te eten kregen werd wel eens vergeten. Verder echt goed.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
mijn compliment voor de bediening ! Met hun armen vol volle borden raceten ze af en aan, met een grote glimlach
Het was een dinershow, nou zij namen een deel van de show voor hun rekening. Fantastisch !!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Weer een heel gezellige avond, we werden uitstekend vermaakt met een heerlijk diner. Bediening was ook weer gewoon goed.
ineke165 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
We hadden van dit Thema diner wat meer verwacht. Uiteindelijk ging het om Feest aan Zee 200 jaar.
Dat kwam eigenlijk niet zo uit de verf, eerlijk gezegd. Dat vonden we jammer. We hadden vrienden uitgenodigd, waarvan de heer een hoorapparaat draagt. Af en toe vielen de gesprekken stil door de harde muziek.
Ita D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De muziek was heel erg hard. Zaten tegenover elkaar en konden elkaar nauwelijks verstaan. Je gaat toch samen eten om bij te praten [sociaal]. Ook nadat we hadden gevraagd of het minder kon, was het geluidsniveau erg hoog. We zaten vlak bij een speaker. Waarom zulke harde muziek, terwijl er steeds wordt gewaarschuwd dat dit slecht is voor het gehoor.
Jammer dat er geen menu bekend was gemaakt. Keuze uit twee gerechten [vlees of vis] zou handig zijn geweest. Niet iedereen houdt van vis.
Vaak veel beter gegeten, ook bij deze locatie.
Wij zullen voor zo'n arrangement niet meer kiezen.
De organisatie kan veel beter; het was rommelig.