Imagine

Kon. Marialaan 9 2595 GA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Imagine

Restaurant Imagine in Den Haag is onderdeel van ROC Mondriaan. De school biedt ambitieuze studenten de mogelijkheid om hun toekomstige beroep in de praktijk te leren en daarmee tal van vaardigheden te verkrijgen.

Je kunt bij Imagine de hele dag terecht: voor een vroeg ontbijt, een heerlijke lunch of een uitgebreid diner! Maar ook voor een combinatie van diner en show of een gezellig evenement ben je hier aan het juiste adres!

De passie van studenten voor het vak terug proeven in heerlijk gerechten? Benieuwd naar hun talent? Breng dan snel een bezoek aan Imagine in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Imagine

Jouw recensie over het restaurant Imagine

JennyJ .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Wij hebben met z'n 4-en gebruik gemaakt van de voorjaarslunch. Het was een dagmenu en het was heerlijk! Erg lekkere smaken bij elkaar voor een hele leuke prijs. Wij werden bediend door een net, vriendelijk meisje.
Johanna Z.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Wij hebben hier heerlijk en gezellig gedineerd. De bediening was erg vriendelijk maar kon wat attenter. Voor de rest geen enkele op-of aanmerking.
N.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik vond het wat aan de koude kant in de ruimte, misschien had dat te maken van de temperatuur van die dag. Ik vind de ingrediënten van de gerechten lekker en vers.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ik ben telkens weer verrast door de vriendelijkheid en netheid van de studenten én van de superlekkere gerechten. Eet dan ook erg graag hier als ik een nachtje in het ROC Mondriaanhotel verblijf.
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben erg genoten. Het was ook mooi versierd wat het extra feestelijk maakte. Ook de muziek was helemaal top! Complimenten!
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
?we werden verwend met ‘n glaasje bubbels-zo voel je je welkom....;-)!
Het eten was heerlijk,fijn dat je ook b.v twee voorgerechten kunt krijgen “voor de kleine eter”!
i.p.v. het hele munu.
V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Super gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening, lekker eten. We waren er t.b.v. mijn dochter haar verjaardag. Ontzettend leuk, werd goed op geanticipeerd.
Hartelijk dank,
Tanja Verzijl
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
door een computerstoring (bleek achteraf) was er geen doorloop in de keuken waardoor het wachten op de gerechten wat langer duurde. Verder een prima 3 gangen menu mogen nuttigen wat heerlijk heeft gesmaakt!
samantha D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Prima gegeten. Ravioli lekker. Steak iets te ver door gebakken. Chocolade taartje was super lekker. De meiden van de bedoening super vriendelijk. Leuke school om te eten. Niet de eerste maar ook zeker niet de laatste keer.
Geke H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Gegeten bij het toekomstige horeca personeel van morgen - wij hadden te maken met eerste jaars en ... deze moesten idd nog een hoop leren - samen met een docent die goed zijn best deed om de gaten welke zij lieten vallen te dichten brachten zij wel prima en smaakvolle gerechten aan tafel - alleen ... wel eerst opdekken als je met je borden aan tafel staat of ... de tafel tijdig uithalen en niet onnodig attributen lang op tafel laten staan - Maar dit hoort er allemaal bij daar moet je als gast in dit soort restaurants doorheen kunnen kijken. Maar wij gaan alvast maar plannen en eens kijken of ze volgend jaar weer kunnen ontmoeten, wij vonden het leuk en zeker voor herhaling vatbaar.
stikkelman .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Wij hadden nog niet eerder gedineerd bij Imagine, maar het eten was voortreffelijk! De service was ook uitstekend. Wij zullen zeker terug komen!
dr.J.Reijngoud .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Smakelijke gerechten die leuk zijn opgemaakt. Je merkt wel dat de bediening uit leerlingen bestaat die niet allemaal even gemotiveerd zijn.
Phyllis E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, zeker een aanrader.
Vorige keer in het andere restaurant gegeten, dat was een menutje en was ook heerlijk.
Ga zo door!!
K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijke gerechten voor een belachelijk lage prijs. Er gaat wel eens iets mis, maar het is dan ook bedoeld als oefening voor studenten. Als je geen perfectie wilt, maar wel een heerlijke en gezellige maaltijd in een restaurant war je meer dan welkom bent, is dit een absolute aanrader! Hier worden toppers klaar gestoomd!
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
We hebben afgelopen dinsdag 16 januari vanaf 18.00 uur met zijn zevenen lekker bij jullie gegeten. De meesten van ons hadden een 3-gangenmenuutje. Het voorafje met gerookte zalm was heel lekker maar bevatte iets te veel zalm voor een voorgerecht. Het hoofdgerecht was of steak of een hamburger, erg lekker, met voldoende en smakelijke bijgerechtjes. De nagerechten, crème brulée met ijs, of chocolade mi-cuit met ijs, zagen er goed uit, waren niet te groot en lekker. De amuse met gehaktballetjes vonden we minder goed passen bij het geheel en minder smakelijk.
De ontvangst van gasten kan nog wel wat verbeterd worden. Het is fijn als er direct iemand op je afstapt en je naar de garderobe verwijst en naar je plaats begeleidt. De bediening werkte hard, maar het kan nog iets ontspannener, meer op de klant gericht en vriendelijker. Al met al hebben we een hele leuke avond gehad, met lekker eten in een prettige omgeving. We verheugen ons al weer op een volgende keer!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijk lunch genoten eerst soep en daarna een salade. Eten was vers en mooi van smaak en dat voor een klein prijsje. De bediening was een oudere dame, waarschijnlijk een lerares. Dat vond ik wel jammer. Ik had het leuker gevonden als een student de bediening had gedaan. Het restaurant is per slot een onderdeel van de school. De oudere dame vond ik wat onvriendelijk en gehaast over komen, dit viel mij tegen. Verder een erg leuke en lekkere ervaring
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
was smakelijk en gezellig! 120 tekens vin’k wel wat teveel gevraagd voor ‘ n klein hapje met mijn kleinzoon!........
..................
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
We waren met een hele grote groep (42). Heel plezierig dat er zo gelijktijdig werd uitgeserveerd. Alle lof voor zowel het keuken als het restaurant personeel.
Brenda M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
We hadden een 3 gangen kerstlunch. Ontvangst met prosecco en vervolgens heerlijk gegeten met een goed glas wijn erbij. Bij de koffie waren er ook nog eens lekkere cakejes, chocolaatjes ed. Dit is nu het derde jaar dat ik voor de kerstlunch kom en het eten is telkens van hoog niveau. Bediening is prima en het is leuk dat de zaal mooi is aangekleed en er nog achtergrondmuziek is. Aanrader om hier te gaan lunchen!
Pia S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
We hebben een bijzonder geslaagde avond meegemaakt. Het diner was perfekt, ieder gerecht was top, van
smaak en kwaliteit.
Het was een gezellige "bende" die zongen en sprongen. We hoorden dat het ook leerlingen waren. Geweldig
dat dit in hun programma zit en dat zij leren zingen, dansen, springen. Wat ieder ook met plezier deed.
We komen graag terug.