Imagine

Kon. Marialaan 9 2595 GA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Imagine

Restaurant Imagine in Den Haag is onderdeel van ROC Mondriaan. De school biedt ambitieuze studenten de mogelijkheid om hun toekomstige beroep in de praktijk te leren en daarmee tal van vaardigheden te verkrijgen.

Je kunt bij Imagine de hele dag terecht: voor een vroeg ontbijt, een heerlijke lunch of een uitgebreid diner! Maar ook voor een combinatie van diner en show of een gezellig evenement ben je hier aan het juiste adres!

De passie van studenten voor het vak terug proeven in heerlijk gerechten? Benieuwd naar hun talent? Breng dan snel een bezoek aan Imagine in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Imagine

Jouw recensie over het restaurant Imagine

• Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
mijn compliment voor de bediening ! Met hun armen vol volle borden raceten ze af en aan, met een grote glimlach
Het was een dinershow, nou zij namen een deel van de show voor hun rekening. Fantastisch !!
ineke165 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
We hadden van dit Thema diner wat meer verwacht. Uiteindelijk ging het om Feest aan Zee 200 jaar.
Dat kwam eigenlijk niet zo uit de verf, eerlijk gezegd. Dat vonden we jammer. We hadden vrienden uitgenodigd, waarvan de heer een hoorapparaat draagt. Af en toe vielen de gesprekken stil door de harde muziek.
Ita D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De muziek was heel erg hard. Zaten tegenover elkaar en konden elkaar nauwelijks verstaan. Je gaat toch samen eten om bij te praten [sociaal]. Ook nadat we hadden gevraagd of het minder kon, was het geluidsniveau erg hoog. We zaten vlak bij een speaker. Waarom zulke harde muziek, terwijl er steeds wordt gewaarschuwd dat dit slecht is voor het gehoor.
Jammer dat er geen menu bekend was gemaakt. Keuze uit twee gerechten [vlees of vis] zou handig zijn geweest. Niet iedereen houdt van vis.
Vaak veel beter gegeten, ook bij deze locatie.
Wij zullen voor zo'n arrangement niet meer kiezen.
De organisatie kan veel beter; het was rommelig.
pvdv05 V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het was en gezellige avond waarbij de muziek naast de optredens te luid was. Het eten viel ons tegen. terwijl wij dit andere keren toch beter vonden. Ik weet niet welk jaar de studenten waren maar er ontbrak toch wel zicht op wat een ieder nog nodig had. Wij en ook ons buren hadden geen aperitiefje gehad en zaten lange tijd zonder een drankje. Ook vertellen wat je te eten krijgt ontbrak..
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Mooi restaurant met een hele gunstige prijsstelling. Porties zijn ruim, het eten zeer smakelijk en de bediening adequaat. Dit restaurant is gevestigd in een ROC, dus uiteraard moet het personeel nog leren, maar dat is meteen ook de charme ervan. De begeleiders/docenten hebben misschien te veel oog voor de vaste gasten
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Een nieuw concept dit schooljaar.Heel verrassend en bijzonder.
De verschillende voorgerechtjes,vis,vlees en garnituur,werden
samen op tafel gezet met brood en tapenade.
Voor elk wat wils (o.a mosselpannetje!
Hoofd-en nagerechtjes idem dito,
het was een ware belevenis!
D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Elke keer weer leuk. Goed gemotiveerde medewerkers die echt hun best doen om alles zo prettig mogelijk te laten verlopen. Je krijgt er alle aandacht, niet is teveel.
Niet alleen bijzonder prettig voor jezelf om daar heen te gaan, maar je doet er de leerlingen ook een groot plezier mee. En dat is minstens zo belangrijk. We komen zeker weer terug.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Diner was zeker smaakvol met redelijk eenvoudige gerechten. De bediening zeer attent.
De show was geweldig en zeer professioneel.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
de mooiste reactie kwam van een van mijn vrienden die voor het eerst meeging

Nou als je nog een gaat ik ga zeker weer mee.
Jose M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten. 2 kleine dingen brood mandje naar verhouding prijzig . ook personeel dat op kauwgum kauwt niet erg netjes en witte gymschoenen onder een uniform is ook niet de bedoeling. verder dik in orde
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Lunch werd mooi opgediend, voor mij was het te zout. Bediening was niet prettig, geen tijd om te vertellen wat we te eten kregen.
Vlug vlug ik zij nog tegen mijn vriend die krijgt later weinig fooi.
Het waren eerste jaars die zijn nog niet zo erg gewend aan het restaurant werk.
Maja B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten
Lekker porties met veel garnituur
Vooral het toetje vond ik heerlijk
Een echte aanrader dus.
En op maandagavond dan is er niet veel open
Josien B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
De gerechten waren prima, de bediening wat rommelig. We moesten zelf, na binnenkomst vragen om een drankje. Wachttijden tussen de gangen was soms te lang. Kan gebeuren, we komen zeker weer een keer lunchen/dineren. Iedereen succes gewenst!
Rienvandervelde V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wij komen er regelmatig met vrienden.
Ontvangst is correct.
Kwaliteit van de producten is prima.
De bediening wordt gedaan door leerlingen,dus natuurlijk zijn
er soms kleine foutjes,dat is volkomen normaal.
Er wordt door de leerkrachten goed opgelet.
De tafelaankleding is zeer goed.
Wij hebben geen klachten en verheugen ons op het
nieuwe schooljaar.
Lies B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
heerlijk eten en prettige bediening. ik neem aan dat het meisje en de jongen met hoge cijfers zijn geslaagd.
tot de volgende keer!
patrob .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Bij het examen geweest van mijn zoon. Voor herhaling vatbaar. Een goede leerschool! De leerlingen doen erg hun best en het zag er allemaal verzorgd uit. Voor een mooie prijs kun je daar erg goed eten!
jos L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
iets grotere groep was gezelliger geweest. leuk om examen mee te maken en studenten zien ontdooien toen we aardig tggen ze waren want kritiek mocht niet). Bediening bleef beetje schools, met duidelijke instructies wat en hoe
Adee .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Super bediening, erg vriendelijk personeel!! Wat ons betreft een "geslaagde "avond.
Komen zeker nog eens terug! Locatie gunstig gelegen en makkelijk parkeren.
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Examendiner: de kok heeft ons zeer goede gerechten voorgezet. De bediening was goed.
Bij het afrekenen was er enigszins verwarring, maar kwam uiteindelijk toch goed.
Rienvandervelde V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Het was een examenlunch.
De aardappels waren veel te rauw Een viertje
Het dessert was matig tot redelijk. Een zesje
Het hoofdgerecht,vis, was zeer goed en met goede saus. Een negen
De bediening was ruim voldoende. Een zeven
Aangezien de leerlingen natuurlijk een beetje nerveus waren,hebben wij daar alle
begrip voor.
De lunch was gewoon gezellig en geslaagd.
Prijs kwaliteit. uitstekend.