Imagine

Kon. Marialaan 9 2595 GA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Imagine

Restaurant Imagine in Den Haag is onderdeel van ROC Mondriaan. De school biedt ambitieuze studenten de mogelijkheid om hun toekomstige beroep in de praktijk te leren en daarmee tal van vaardigheden te verkrijgen.

Je kunt bij Imagine de hele dag terecht: voor een vroeg ontbijt, een heerlijke lunch of een uitgebreid diner! Maar ook voor een combinatie van diner en show of een gezellig evenement ben je hier aan het juiste adres!

De passie van studenten voor het vak terug proeven in heerlijk gerechten? Benieuwd naar hun talent? Breng dan snel een bezoek aan Imagine in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Imagine

Jouw recensie over het restaurant Imagine

N. N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Ik vond het koud in de ruimte.
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Het nieuwe concept van Imagine is ons gezelschap (40) pers. erg goed bevallen. Het werd vlot uitgeserveerd en alees zag er goed uit.
Amy (Aminah) H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
kwaliteit v/d gerechten uitstekend- leuk concept : shared diner”veel verschillende gerechten die gedeeld
worden...voor elk wat wils!
Goede wijn en voortreffelijk bier uit de tap.
Attente bediening met kennis van zaken...
Carl K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding in een buitengewoon aangename ambiance. Wij hebben zeer genoten van het kerstdiner. Het eten was voortreffelijk en de zang en dans gaf een bijzondere kerstsfeer.
WILLEM V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Geweldige sfeer met een leuk en levendig zang gezelschap . Leek wel een musical . Het eten was voortreffelijk met goede tijden tussen de gerechten . De bediening was efficient vriendelijk en niets was te veel .
We hebben een geweldige avond gehad !
Misschien was de miuziek iets te hard !maar dat is een kliehigheidje in het geheel !
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Lekker gegeten in prettige sfeer. Goede gastvrouwen en -mannen.
Bij het uitserveren van de wijn bij nagerecht waren twee tafels vergeten. Toen ik een van de studenten daarop attent maakte, werd het gelijk met excuses hersteld.
Prima avond!
rm.roos3107 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Erg gezellig. Alle studenten doen hun best, werken goed samen. Vond het leuk om naar de bediening te kijken. Een geöliede machine, daar word je vrolijk van, in deze wereld van haat en nijd.
Eten prima, mooi opgediend. Geweldig!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Onder zeer deskundige leiding werden wij hartelijk welkom geheten. Heel bijzonder wat eerstejaars leerlingen al klaar kunnen maken. Veel vertrouwen in de opleiding. Grote klasse al, ga zo door!
andrea D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Leuk menu. Leuke bediening. Heel aardig gedaan voor studenten van het 1e jaar. Hier en daar mag het een beetje oplettender.
Peter N.G. V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Een erg geslaagd kerstdiner (inclusief leuke en onderhoudende kerstshow) in een erg fraai en sfeervol 'aangekleed' restaurant. In dat restaurant voor ons gezelschap (7 personen) ook nog een tafel mooi in het midden met zicht op het podium en beide keukens. Heerlijk gegeten en fraaie wijnen. Attente bediening.
Jammer dat de leiding niet even na de koffie en voor een ieder ging afrekenen, alle gastvrouwen en -heren en (vooral) al het personeel uit de keukens op het podium heeft geroepen en ons de gelegenheid heeft geboden hen te bedanken voor hun inzet.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Betere controle of iedereen brood, water of wijn heeft. Tafels laten bedienen door serveergroepen onder leiding van een oude jaars. Iedere groep serveert zijn eigen tafels.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
We kwamen met een groep van 35 personen lunchen: een viergangen kerstlunch. De borden waren mooi opgemaakt, tempo was goed, studenten deden enorm hun best (en ze waren goed) en bovenal: het eten en de wijn smaakten heerlijk. Leuke sfeer, je hebt geen idee dat je in een school bent. Mooie entourage.
vera V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Het was weer super ! We waren met 11 mensen voor de lunch , terwijl ik er maar 10 had doorgegeven , maar probleemloos werd dit opgelost ! Als je bedenkt dat deze leerlingen pas 3 maanden bezig zijn , vind ik het verbazend knap hoe klantvriendelijk en goed ze zijn. Eten was heerlijk. We hebben een heerlijke middag gehad.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Wij hebben buitengewoon genoten, de sfeer was geweldig! De leerlingen hadden er duidelijk zin in... De koks hadden de borden zeer luxueus opgemaakt. Alles was tot in de puntjes verzorgd.
Rienvandervelde V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
De kwaliteit van het eten was prima.
De bediening ging vlot
Beleefde bedieners.
Er werd goed op de lege glazen gelet.
Alles bij elkaar zeer geslaagd
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
De studenten van deze school maken een hele goede kans om in de wereld tot de top klasse te gaan behoren.
Was een zeer geslaagde avond. Niets is te veel en alles kan zo'n beetje. Bravo voor het opleidings - niveau.
Guinnie S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Top eten, hele fijne ontvangst en super bediening!
Een aanrader om gezellig met familie of vrienden te gaan eten.
Prijskwaliteit ook erg goed.
Amy (Aminah) H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
De tijd van de heerlijke kerstdiners is weer gekomen!
De eerste avond was perfect.... Mooie gerechten,feestelijke versiering,
Fijne drankjes w.o.een glaasje Cava Rose als welkomst drankje
Bediening zag er piekfijn uit!
Miste zachte kerst muziek op de achtergrond (wellicht omdat ‘t
de 1e avond was??)
Geslaagde avond!
Felix J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wij vonden alleen jammer dat er door de drukte geen tijd was om te vertellen wat wij op het bord krijgen. Voor de rest fantastisch!!
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wij kwamen helaas niet in aanmerking voor vrijdag 14 december 2018, vanwege VOL. Maar de extra avond op vrijdag 7 december 2017 deed ons deugd. 'n klein puntje nog: We hadden gevraagd naar 'n ronde tafel voor 6 personen. Nu blijkt, dat er ronde tafels zijn voor 4 personen. M.i. is dat niet bekend bij de telefonische reservering.