Imagine

Kon. Marialaan 9 2595 GA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Imagine

Restaurant Imagine in Den Haag is onderdeel van ROC Mondriaan. De school biedt ambitieuze studenten de mogelijkheid om hun toekomstige beroep in de praktijk te leren en daarmee tal van vaardigheden te verkrijgen.

Je kunt bij Imagine de hele dag terecht: voor een vroeg ontbijt, een heerlijke lunch of een uitgebreid diner! Maar ook voor een combinatie van diner en show of een gezellig evenement ben je hier aan het juiste adres!

De passie van studenten voor het vak terug proeven in heerlijk gerechten? Benieuwd naar hun talent? Breng dan snel een bezoek aan Imagine in Den Haag!

Meer informatie over restaurant Imagine

Jouw recensie over het restaurant Imagine

Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Voor, gepekelde lamsham met mooie licht gezuurde salade.De mooiste lamskoteletten ooit! Kroket met linzen beloofd, mooie aardappeltaart gekregen.Lekkere peenvingers. Goede grondige smaak. Blijf nieuwsgierig naar de linzenkroket. Toetje perentaartje met spijs. Viel een beetje tegen. Had er teveel van verwacht. De keuken is nu al professioneler dan de zwarte brigade. Wijnkennis is opletpunt.
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Prima ambiance. Jammer dat zoveel door gasten door de chantant heen gepraat werd, waardoor voor de gasten meer achterin de muziek en het zingen wat wegviel in de resonatie van al het stemgeluid. Grote complimenten voor de zangers: top niveau! Een volgende keer proberen om iedereen zo te laten zitten dat de muziekperformance ook zonder geheel omdraaien gevolgd kan worden.
Tip is ook dat de leerlingen die bedienen iets meer interactie hebben met de gasten, zoals bijvoorbeeld vertellen wat geserveeerd wordt.
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
We hadden ruim keuze uit een aantal heerlijke gerechten. De bediening was goed en gezellig. Je krijgt echt waar voor je geld en er wordt goed rekening gehouden met eventuele dieetwensen. Een echte aanrader!
G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Vers eten is prima (surprise menu) maar gerechten op bestelling kan slecht zijn (voorgekookte risotto is niet goed).
Een beetje verwarring en vermoeidheid onder het personeel. Wel de hoofdruimte en zijn manier om klanten te benaderen en problemen op te lossen.
H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Hartstikke leuk om lekker te kunnen eten, in een prettige ambiance, met leergierige bediening voor een toffe prijs! Wij komen zeker nog eens terug.
psykk .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Gewoon verwend, mooie gerechten aangepast aan het seizoen. In dit geval asperges. De bijpassende wijnen zijn goed gekozen.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Klein puntje we waren met 4 man en bij de koffie hadden 2 geen lepeltje. Vooraf wisten we niet wat het menu was bij navraag werd dit verteld. En bij het dessert kwam er iemand langs die vroeg weten jullie wat je eet.
We hadden de diner avond met gezellige muziek en eten was prima. Ik vind alleen dat bij een vooraf opgemaakt bord dit niet voor iedereen voldoende is. Ik mis dan een beetjes salade of aardappeltjes/patat die je zelf kan toevoegen. Maar kom zeker terug
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Ze doen hun uiterste best, er zijn foutjes die je incidenteel ook in een "echt restaurant" kan hebben.
Heerlijk gegeten voor weinig geld. Hoofdgerecht baars is zonder patat oid. Voordeel is dat je zonder te dikke buik een genoeglijke driegangen maaltijd nuttigt.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
ik vond het een prima bediening en prima eten. Veel aandacht voor alles.. We werden gastvrij ontvangen, fijn dat er ruim water mee geserveerd werd. Leuk dat er verantwoorde cola werd geserveerd.
Bij het dessert was het niet mogelijk om alles tegelijk te serveren maar nog ging het over een acceptabele tijd
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Zoals altijd, weer erg goed. Hamburger was top!!!
Erg vriendelijk bediening!
Complimenten voor alle studenten.
We komdn graag weer terug.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend. Je kan nergens zo goed eten voor zo'n laag bedrag.
bunbeel .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Je kan hier In een ongedwongen sfeer heerlijk genieten. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Met wensen wordt rekening gehouden.
H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
De leerlingen bediening waren super attent en snel.
De gerechten van de leerling koks uit de keuken waren erg goed van smaak en
opmaak.
Finy S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Leuk open en licht restaurant met voldoende ruimte. Leuke opstelling van de tafels. 12345678910 tot en met 120.
ik wil verder niets kwijt.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heel leuk gedaan door de studenten. Goede sfeer, jongelui doen hun best. Je eet hier heerlijk, ongedwongen en voor weinig geld.
N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het voorjaarslunch was heerlijk en met lekkere verse producten gemaakt. Jammer dat de leerlingen die de tafels bedienen niet genoeg oogcontact houden met de gasten zodat ze vragen kunnen beantwoorden. Soms moet ik lang wachten voordat ik contact krijg met het bedienend personeel. Voor de rest alleen maar lof.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Was prima Duurde wat lang tussen gangen Maar ik geloof dat er wat problemen waren,met gasten die die niet waren gekomen. Daar door een beetje problemen in de keuken.Eten was prima en de bediening ook.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Zeer tevreden. Heel prettige ervaring. Zal het anderen zeker aanbevelen. Kom zeker weer eens terug.
Personeel deed enorm hun best om het naar de zin te maken.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Fantastisch was het iedereen bezig te zien, vooral alle studenten n passende kleding, bij de ontvangst, receptie en garderobe, de tafelschikking en aankleding met als thema "lente en pasen", de gastvrijheid van de bediening, terwijl intussen te zien was hoe de koks werkten in de keuken door een glazen afscheiding, Het eten was verrukkelijk!!! Chapeau voor MONDRIAAN! Dit is echt genieten voor iedereen.
Erwin J.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Het is leuk om te zien hoe leerlingen een gerecht klaar maken
hoe deze vervolgens word geserveerd op tafel
het eten is goed en lekker de service is goed en vriendelijk