Ilundi

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00
- Ontbijt 10:00 - 11:30

BPramoedya .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Mijn verjaardag gevierd met vrienden. De Indische proeverij is verrukkelijk. De gerechten zijn erg smaakvol. Als voorgerecht de Sate Ajam. Ultiem genieten. De Italiaanse Amorone Wijn was fluweel zacht en vol van smaak. Goed passend bij dit soort gerechten. De service was gewoon goed. Wilde nog wat extra bami en werd snel en kosteloos geregeld. Gratis kroeppoekjes bij de drankjes. Het restaurant is modern huiselijk ingericht en er zijn leuke stoelen in verschillende uitvoeringen. De servetten ruiken ook zo lekker fris. Het was wel even zoeken maar eenmaal gevonden is makkelijk voor de volgende keer. Zeker voor herhaling vatbaar . Zoals wij vroeger in Indonesische zeiden: Slemat Makan
Dirkenmarijke.1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Jammer, maar het eten is pijnlijk amateuristisch Indonesisch, ik kom uit dat land kan er over oordelen! Droog, weinig smaak en kruiden, niet smeuïg, geen saus en te kleine portie. Ik mis de échte drankjes/toetjes zoals klappa-muda, tjendol, klepon enz. enz. Tip: ga eens naar een écht origineel Indisch restaurant / toko om te proeven en te bekwamen in de heerlijke Indische keuken want dit kan zo niet helaas. Het meisje van de bediening spreekt de de woorden van gerechten verkeerd uit. Echt jammer allemaal ik hou niet vanafzeiken maar gun jullie veel beter!
Beste,

Graag nodig ik jullie uit om dit eens te bespreken. Dergelijke klachten hebben wij niet eerder gehoord. Ook zaterdag geen klachten vernomen toen u er kennelijk was dan hadden we dit direct kunnen bespreken. Hoor graag van u.

Reactie van proever:

Dat willen we best doen want we hebben diverse tips en op en aanmerkingen en nogmaals: niet om vervelend te doen of zo., maar het zou jammer zijn als een Indisch restaurant, wat een aanwinst moet zijn , het niet zou redden in Berkel! Ik heb me vergist in de datum want wij waren er op Vaderdag, zondag dus. U kunt ons bereiken op no: 06-49988136
met vriendelijke groet,
Dirk en Marijke
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Sinds een maand inwoner van Berkel en Rodenrijs en inmiddels 4x Ilundi gegeten, zowel in het restaurant als afgehaald. Heerlijke gerechten, authentiek Indonesisch. Leuke combinatie van gerechten met hier en daar een Italiaans gerecht op de kaart. De wandeling door de Indische keuken is heerlijk, zeker in combinatie met de wijn en de saté is echt ongekend. Alsof we weer op Java zijn. Sfeervol ingericht restaurant en goede service. Kortom, een aanrader, ons zullen ze vaak zien.
Samensara .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Agelopen zaterdag wezen eten bij Ilundi. Een Indische proeverij. Echt heerlijk en echt Indisch.
( zoals bij mijn schoonmoeder thuis dus ) Een aanrader!!!
Zeer gastvrij ontvangen.
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Op Koningsdag dag met 6 anderen voor het eerst bij Ilundi geweest. Willem Bohdi speelde en zong daar van 3 tot 6 met een paar kleine pauzes. Goede snelle service, leuke sfeer, lekker saté en een hele lekkere bungkus. Echt een aanrader. Ga hier zeker nog een keer eten.
Jeffrey en Leni Kollmann
Ethmulder .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het eten is prima, goede smaken.
Echter de service en bediening kan veel beter. Ten eerste duurt het allemaal erg lang, excuus was de kleine keuken, maar wel alle tafels reserveren. Dat moet je dan niet doen.
ten tweede vergeet de bediening steeds de borden en bestek als de volgende gang optater komt. Ook kregen we een fles wijn, maar zonder glazen, die zonder toelichtig op tafel werd gezet, meestal laat je dan even zien dat het de uitgekozen fles is. Later werden de glazen op tafel gezet, maar even het eerste glaasje inschenken was er niet bij.
De porties vonden wij niet groot vd Indische proever, terwijl je wel 25 p.p.betaald. Dat mag dus wel iets meer zijn. Totaal bijna 100 euro kwijt, dat vonden wij erg veel geld voor het geboden.
Eten dus goed, maar hoeveelheid en service moet echt veel beter!
Ferdym .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Voor de 3e keer hier gegeten. De zaak was helemaal vol. Blijft fantastisch. Alles klopt. Vriendelijk personeel, verrukelijk vers eten gemaakt op traditiondle indonesische wijze met hier en daar een knipoogje naar Italie (o.a. dessert, wijn). Het desert Ilundi amore is heerlijk. Kom zeker weer. Ga zo door!
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Met een grote groep hier prima gegeten. Konden boven apart zitten waardoor we vrijuit konden praten en lachen zonder dat we hoefden te letten op andere gasten. Het eten was heerlijk, echt Indonesische gerechten, zelfs met mijn favoriete lontong rijst.
Glen S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance en een heel gezellige bediening! Bovenin kan je heerlijk met vaste groepen eten. Privé en toch gezellig samen.

Ja, Ilundi is leuk!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eindelijk Indonesisch eten in berkel! Maar toch een tegenvaller. Eten is niet authentiek Indonesisch.
Het eten is er redelijk, maar niet om uit eten te gaan, dit kan thuis ook wel koken. Wij hadden de proeverij. Kleine bakjes met gerechten worden geserveerd, zonder opscheplepeltjes. Erg weinig rijst. Pasteitjes zijn gemaakt van bladerdeeg, aparte combinatie. De wijnfles was op, daardoor kreeg ik een half glaasje wijn, er werd geen nieuwe fles geopend. Het restaurant serveert ook Italiaanse gerechten, wat ik vreemd vind. Erg jammer, ik had er meer van verwacht.
Beste Ed,
Vervelend dat je het zo ervaren hebt. Kennelijk is ons concept niet duidelijk overgekomen en de oorsprong van onze keuken, dat zet ik graag recht en nodig je daarom ook graag uit om met mij persoonlijk van gedachten te wisselen onder het genot van een glas wijn.
Tot snel Raymond
Rwbergschenhoek .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Op een vrijdagavond was de zaak goed vol en dat is voor diner te veel voor de kleine keuken; gevolg is dat je te lang moet wachten op je het eten (overigens ook op je drankje). De combinatie Indisch/Italiaans komt niet uit de verf, er zijn eigenlijk maar 2 Italiaans voorgerechten (de eeuwige bruschetta en antipasti) en voor het hoofdgerecht is er alleen maar een Indische keuze. Eten is op smaak maar niet verrassend. De Indische proeverij beloofd op de menu kaart "een wandeling door de Indische keuken" maar de wandeling kent geen hoogtepunten. Voor het dessert is er dan ineens weer een Italiaanse toets (kaas/ pannacotta /sorbet). De Indische zoete lekkernijen zijn eigenlijk alleen een stukje spekkoek. Het stukje appeltaart is puur Hollands. De prijs/kwaliteit verhouding valt niet gunstig uit.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Aparte combinatie van Indonesisch met een vleugje Italiaans. Mooi restaurant. Wij waren er echter alleen op een zaterdagavond wat een beetje raar was. Later kwam er een grote groep van 10 man maar verder geen klanten. Toen ik een opmerking maakte dat het jammer was dat er zo weinig mensen waren, werd er gezegd dat het altijd vol was, wat erg vreemd overkwam.
Het eten was lekker. De voorgerechten, lemper en bruscetta, waren heerlijk. Mijn man had makreel als hoofdgerecht wat hij heerlijk vond. Ik had de babi pangang maar dat vond ik niet zo lekker. 4 dikke stukjes buikspek. Niet wat ik had verwacht, maar goed, dat is niet zo erg als je dan positief wordt verrast, maar dat was nu niet. De noodles die erbij zaten waren tamelijk smakeloos. Geen succes was mij betreft maar wel leuk voor een keer wat anders.
Patriziakrens .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
we hadden een indische proeverij mer italaliaams nagerecht. Wat heerlijk. Alles supervers gemaakt. De kwaliteit steekt er duidelijk boven uit. Hele vriendelijke bediening die je het aan niets laat ontbreken. Zelfs de kok kwam even aan tafel een praatje maken. Mooie zaak ingericht juist niet teveel traditie maar modern huiselijk. Erg gezellig en genoten.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
We zijn van begin tot eind volledig verrast door de eigenaar die een waanzinnige kok schijnt te zijn. Die Indisch kookt zoals ik het alleen maar van mn opa en oma thuis ken in een ambiance van klasse en stijl. In ieder opzicht een aanrader op niveau!
Yomo .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Vorige week met vrienden gegeten , wij hadden al een ervaring maar ook zij waren aangenaam verrast.
Uiterst vriendelijke bediening , gekozen voor een wandeling door de kaart,
Zeker genoeg en duidelijk verschil in smaak te proeven van de gerechten echt
Indisch. Een aanrader dus .
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Toen ik hoorde dat de Raymond zijn eigen restaurant ging beginnen wilde ik graag langs komen om te proeven. Ik ben nu geweest en het eten was heerlijk. Als indo ben ik erg kieskeuring met eten maar super smaken. Leuk is vooral dat het eten niet in van die "warmhoudbakken" wordt opgediend maar het wordt heel creatief op het bord gepresenteerd. Zeker de moeite waard om lekker te tafelen!
Henkie13 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Voor de lunch hier binnen gelopen. Verrassend goede lunch met lekkere mooie beleg soorten. Leuk concept zo met de keuzes beleg. Bediening komt ietwat onwennig over maar zeker vriendelijk. Mooie zaak, met smaak ingericht.
Arja's K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Voor herhaling en herhaling vatbaar! Wel zouden de porties iets groter mogen zijn. Genoten van het hoofdgerechtje in bananenblad en als nagerecht een sorbetdrankje met limoenlikeur.
Georges P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Vanavond echt heerlijk gegeten bij Ilundi. Het is hier sfeervol, en de bediening is uitstekend ! De rijsttafel, proeverij is heerlijk. De voorgerechten alsmede de sate's zijn zeker een 10 waard. Een volgend bezoek gaat komen bij Ilundi.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Vanavond hartelijk verwelkomd door een heel vriendelijke gastvrouw in dit restaurant, nog maar zo kort geopend. Uitproberen dus. En fijn, op maandag open. De keuze van de wijn was snel bepaald, Dolce del Castello Tenuta Giol, een zachte rode wijn met een zoetje, en wij werden nieuwsgierig van de Indische proeverij, dus daar gingen wij voor. Benieuwd, een Indische rijsttafel in een ander jasje.
Voor deze verwende mensen uit Den Haag, die elk Indonesisch restaurant wel hadden uitgeprobeerd was dit absoluut geen tegenvaller. Wij werden met zorg bediend, hebben heerlijk gegeten, en hebben een hele gezellige avond gehad. Alle gerechtjes waren vers, en werden door de mensen die ons bedienden, van uitleg voorzien. Berkel heeft er een prima restaurant, met een geheel eigen stijl bij gekregen. Er wordt nog gewerkt aan het nog verfijnen van de aankleding, hoewel dat er nu al heel aantrekkelijk uitziet. Kortom een aanrader!