Ilio's

Dommelstraat 26 5611 CL Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ilio's

Erwindubois .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
hadden twee menu,s. Voorgerechten tapenade en mix tapas. raar was dat op tapenade drie tapenades lagen en op het bord tapas wederom de drie tapenade met wat salade en stukje gehakt in saus. we hebben dit aangegeven en met excuus kregen we bij het hoofdgrecht griekse salade.

Hoofdgerecht was de mixed grill en de vegetarische risotto. Risotto was vrij droog met weinig smaak. Mixed grill was goed, zoals je bij elk grieks restaurant mag verwachten.

Interieur was gedateerd en zag er stoffig uit.
Personeel was zeker vriendelijk.

Al met al een grieks restaurant wat zeker geen uitblinker is.
Eve L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten. De voorgerechten zijn goed bereid, smaakten heerlijk en het stokbrood was ovenvers. Wel zijn de voorgerechten erg groot, dus mijn tip is daar niet alles van op te eten of om een gerecht met zijn tweeën te eten, zodat je genoeg ruimte overhebt voor het hoofdgerecht. Die portie is namelijk ook ruim, en net zo lekker. Goed gekruid en mals vlees, mooi gebakken zalm, lekkere frietjes. Enige dat wij misten was iets fris erbij, zoals een salade. Qua nagerecht is de chocolademousse een aanrader, op de hoeveelheid pure chocola die daarvoor gebruikt is, is allerminst bezuinigd. Heerlijk! De bediening was erg hartelijk en snel. Een aanrader!
Tony M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We hadden op zondagavond niet gereserveerd maar werden zeer welkom geheten en mochten plaats nemen, bedankt gorgos Bijzonder vriendelijke bediening en eten was perfect. Zeer zeker een aanrader dit restaurant.
Nielssie25 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
na een dagje Maastricht zijn we naar Eindhoven gereden om dit restaurant te bezoeken vanwege de goede recensies. toen we daar aankwamen kregen we een tafeltje aangewezen en gelijk de kaart voor ons geschoven, oke opzich geen probleem maar het drankje werd ook pas opgenomen met het opnemen van de gerechten. een maal t voorgerecht had ik carpaccio waar weinig smaak aan zat naar mijn mening, als hoofdgerecht had ik een ossenhaas medium besteld, maar ik kreeg hem helemaal doorbakken, uiteindelijk toch medium gekregen maar voor bijna 23 euro wel heel karig. als dessert had ik slagroomsoesjes met chocoladesaus, maar in sommige soesjes zat geen eens slagroom of waren nog bevroren. ook sprak de bediening die ons hielp half engels half nederlands, dit restaurant zou ik niet nog eens bezoeken
Neriman S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Voor de eerste keer bij Ilio's eten. Eten was goed.Mooi bord vol en lekker salade.Vriendelijk personeel,goede bediening en van alles meer dan genoeg.Zeker komen wij weer terug.
Ronaldh86 H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Gisteren avond met 4 personen erg lekker gegeten bij Ilio's. We kozen de Griekse tapas. Dat zou echt een aanrader zijn. Dat bleek helemaal waar. Het was een erg goede keuze! We kregen twee veelzijdige tapasplates met lekkere / mooi opgemaakte Griekse gerechten. De smaken waren goed en de hoeveelheid ook! Daarnaast vond ik de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kan het erg waarderen als je het gevoel hebt dat je echt ''te gast'' bent. We kregen zelfs aan het einde van de avond nog een drankje van het huis. Kortom: Ilio's is echt een aanrader!
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het is al bijna 2 weken geleden (sorry), maar we hebben hier heerlijk gegeten. Beatlebrania in de Effenaar, en even tussendoor voor de inwendige mens zorgen. Zonder reserveren konden we, 2 Beatlefans, terecht - en dat op zaterdagavond rond 18.00 uur. We hadden al snel de kaart op tafel, en even zo snel hadden we onze keus gemaakt: de mega-souvlaki en de gegrilde lamshaas, met een lekker biertje. Deze keuze stelde ons niet teleur, wat was dat lekker! De bediening was ook super, vriendelijk en snel. Zeker een restaurant om vaker terug te komen...
Daga L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Dit is echt een top restaurant! Al 3 keer hier geweest en het blijft echt goed en heerlijk! Hele lekkere maaltijden en voor goed geld, je krijgt veel op je bord. Ook nog eens top personeel! Speciale dank aan Hossein, een hele toffe en vriendelijke ober, heel sociaal en vrolijk! Dit is gewoon een top restaurant, echt een AANRADER!
PSL .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Altijd vaste prik. Als onze trots uit Eindhoven europees thuis speelt gaan we hier vooraf eten. Er hangt hier altijd een goede sfeer en er word gezorgd voor een snelle bediening. Hoewel de kaart best uitgebreid is weet het personeel gelijk al wat wij willen; een pull bier en de gyrosschotel extra vlees, altijd goed
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Ook al is het zo'n beetje de meeste toeristische straat van Eindhoven, we werden toch heel persoonlijk en hartelijk bediend door een charmante dame en haar iets minder grappige mannelijke collega. Het eten was niet bijster origineel, maar wel gewoon lekker. De giros (altijd goed om te vergelijken) was prima, evenals de gebakken mosselen die lekker krokant waren. Al met al helemaal niet verkeerd voor een doorsnee-Griek (in dat genre verdient het een 8).
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Afgelopen week hier gaan eten omdat we eens een ander restaurant wilde bezoeken dan de reguliere die we wekelijks aan doen. Elke week gaan we uiteten, soms eenvoudig soms op sterren nivo, maar vaak zoeken we restaurants met een goede keuken en service, op advies van vrienden of kennissen of via b.v. iens. In dit restaurant begon de ontvangst al met een excuses, we kregen een tafel toegewezen en werden direct vergeten. Net toen we weer wilde vertrekken werden we voorzien van de kaart en werd verteld dat er in de onderlinge communicatie iets fout was gegaan, kan gebeuren. tijdens het wachten ontdekte wij dat de hele zaak er verwaarloosd uit zag. veel roet van kaarsen tegen de muren, vieze bekleding van de banken, verlichting die nergens compleet branden, kaarsen die los op een schoteltje stonden, een tafel die net zo hard plakte als de menukaart, enz. We hadden al meteen twijfels of het ons wel zou gaan bevallen hier, maar zijn toch maar blijven zitten. Besteld de carpaccio, en de vlees mix voor 2 met bijbetaling van €4,00 voor extra/andere dingen. Immers staan Grieken bekend om de bereiding van vlees. Helaas dus, de carpaccio was smaakloos en overheerste de ( nog nooit op dit gerecht geserveerd gekregen) appelstroop. Vervolgens krijgen we de vlees mix geserveerd, een mooie schaal vol vlees om te zien. Echter was de kipfilet, smaakloos en lag er een stuk (weet ik veel) wat niet te snijden was, zo taai. En het overige vlees ook niet al te bijzonder maar wel vooral droog. Alles werd geserveerd zonder enige toelichting van wat op de borden schalen zat. Oja. de slalade had al bruine randjes dus leek ook niet van vandaag of gisteren en hebben we dan ook laten staan.Toen ik naar het toilet ging constateerde ik dat de trapleuning even had plakte als de tafel en de menukaarten. Ondertussen was de eigenaar langs gekomen. Deze kon alleen maar opmerken dat hij voor ons had moeten kiezen, want dan hadden we wel de veel lekkerder gerechten van de menukaart gehad. Nou jammer dat hij zich dan niet heeft laten zien behalve toen we op het punt stonden te vertrekken en zijn personeel dus geen kennis van zaken had. Bij het afrekenen hebben we ons ongenoegen nogmaals geuit aan de bediende, en die zou het wel doorgeven aan de kok, en verder was geen enkele tegemoetkoming. we hebben bij de overburen het toetje en de borrel na gepakt om onze kostbare vrije avond toch nog gezellig af te sluiten.
Sorry dat we dit via dit kanaal zo moeten brengen, maar met onze klachten werd ter plekken niet juist omgegaan, en vinden we daarom dat we andere hiervoor moeten waarschuwen.
Happydiner .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Met 3 personen op een zaterdagavond binnenlopen zonder reservering was nog mogelijk. Het voorgerecht was uitstekend, groot en prima van smaak. Het hoofdgerecht voor 2 personen was net voldoende. Niet te weinig, maar de schaal ging helemaal leeg.
Nagerecht was ook lekker, maar de cappuccino, leek nergens op. Ook moesten we tot 3 maal toe aangeven dat we 2 cappuccino wilden. Dus niet 1 zoals werd geserveerd en ook niet nog eens 2 nadat die ene er al stond.

Het leek er ook op dat na het afrekenen ze het geld niet wilde hebben en ondanks dat elke tafel iets te drinken aangeboden had gekregen van het huis, bleef dat door een slaperig ogende ober bij ons geheel achterwege. De fooi in het kistje verdween daardoor ook als sneeuw voor de zon. Jammer, het nodigt dan niet uit om er graag weer te komen.

Geen ouzo, geen stokbroodje vooraf, jammer. Meestal opent een appetizer wel je gezellige avond.
DT9 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Met gezelschap gegeten, 11 man. Voor afgesproken prijs, wat voorafjes en hoofdgerecht. Hoofdgerecht werd op schalen geserveerd waardoor het heel gezellig was. Prijs- kwaliteit is goed. Vlees was beetje droog en weinig smaakvariatie, maar wel heel veel. De visschaal was met zalm (kurkdroog, is zalm grieks?) en inktvis (lekker). Service was netjes, vriendelijk en droeg bij aan gezelligheid van de groep.
Redelijk goed gegeten.
-RVW- .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
We hebben hier in de afgelopen 2 maanden 2x gegeten.
• Er werd door de bediening vriendelijk én alert gereageerd op de klant.
• Het vlees was goed bereid (mals).
• Vlees was bij het uitserveren goed op temperatuur. Helaas waren de borden niet al te warm en daardoor koelde het vlees iets te snel af.
• De porties zijn zonder meer voldoende.
• Bij ons laatste bezoek hadden wij aanvankelijk kritiek op de wijze van het serveren van de wijn (m.n. de inhoud van een glas). Obers gingen hier nl. verschillend mee om. Op onze opmerking werd zeer correct gereageerd.

Een goede prijs-kwaliteitverhouding.
Beide keren tevreden vertrokken.
Tip m.b.t. de keuken: zorg voor goed voorverwarmde borden bij het uitserveren !
Shakshuka .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Echt verschrikkelijk gegeten, Griekse salade met 1 stukje feta, een mixed grill die naar plastic smaakte, klacht werg niets mee gedaan, oud brood vooraf, en genoeg rijst voor een dwerg, echt een aanfluiting , ik ga hier nooit meer eten
Patrick1984 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Het eten was op zich goed. Jammer alleen van de Engelse bediening die geen woord Nederlands sprak en ons niet begreep. Daarnaast hadden naast ons voorgerecht ook een broodmandje met kruidenboter besteld. Deze kwam maar niet terwijl we nadrukkelijk hadden aangegeven deze van tevoren te willen. Helaas hebben we hier nogmaals om moeten vragen. Ook de persoon die bij ons de bediening deed niet op de hoogte van de horeca-regels; wanneer is men klaar met eten, wanneer kan ik een bestelling opnemen etc.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Hier gezellig gegeten door het gezelschap, dat maakt een avond vaak al. Bediening was aardig. Het eten was niet bijzonder, het ziet er wel gezellig grieks uit.
Dawson .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Zeer gastvrije ontvangst door het personeel, doet ook niet moeilijk als je met een groep van 10 mensen binnen komt zetten op een zaterdag.

Het voorgerecht was goed en lekker. Het hoofdgerecht was erg lekker van smaak, voldoende vlees en de losse salade was goed. Behoorlijk ruime keuze op de kaart, ook op het gebied van keuze van de wijn. Het is een leuke locatie, erg sfeervol ingericht en erg attent personeel. Enige nadeeltje waren de toiletten, hiervoor moest je een enorme trap op naar boven maar waren wel netjes. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan!
Horeca11 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Redelijk goed gegeten. Service was vriendelijk en locatie is mooi. Eten is simpel maar qua prijs goed in verhouding.
Olijven met pepers waren rechtstreeks uit een potje, dat was een minpunt!