Il Vesuvio

Laan van Meerdervoort 14 2517 AK Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Il Vesuvio

Liefde voor de zaak bij Il Vesuvio

De oudste pizzeria in Den Haag opende zijn deuren op 1 april 1972. Sindsdien zijn er ruim 700.000 pizza’s gemaakt, uitsluitend door de eigenaar of zijn dochter! De pizza’s hebben een mooie dunne bodem en worden ruim belegd met verse ingrediënten. Daarnaast is de pizzeria ook nog eens in het bezit van een mobiele pizza verkoopwagen waarmee op locatie pizza’s worden gebakken!

Meer informatie over restaurant Il Vesuvio

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Christie B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gisteravond weer heerlijk glutenvrij gegeten. Veel keuze in glutenvrij. Altijd lekker en erg aardige bediening. Aanrader voor wie kwaliteit en gezelligheid voor een meer dan billijke prijs wil.
Matt N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Afgelopen zondag deze pizzeria in den haag bezocht .
Het is inderdaad ver terug in de tijd . kleine tafeltjes , donker , flesjes aan het plafond. Knus sfeertje krijg je dan al snel .Maar ....
Helaas vonden wij het in alle opzichten niet echt een aanrader .
Lang wachten voor we eindelijk aandacht kregen en wat te drinken konden bestellen (al gauw 15/20 minuten ) dan de gerechtjes ,
Kruidenboter matig , pizza's redelijk , pastagerecht room met zalm veel en machtig okee de smaak was/opnieuw redelijk , rose aardig ( beetje retrozoet) en zo was alles eigenlijk dus redelijk , oh nee de koffie toe was prima maar weer onvoldoende was de weinig vriendelijke en attente bediening.
Jammer hoor voor een zaak die er al zit (1972) zo lang ik mij kan herinneren .
Ko-karla .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Knus en gezellig. Wij komen er al jaren. Mooie afsluiting van de vakantie en met verjaardagen van familie of vrienden altijd goed.
Christie B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vandaag weer eens een glutenvrije pizza gegeten. Het was altijd al fantastisch en glutenvrij is bij Vesuvio heel normaal, maar nu hebben zij zelf een glutenvrije pizza ontwikkeld en die is goddelijk.
Vriendelijke mensen en voor de prijs kun je nog eens gezellig een hapje buiten de deur eten. Er is buiten de pizzas en salades nog voldoende keuze voor wie niet van pizza's houdt.
Blijft een leuke sfeervolle zaak.
Pauline1979 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Helemaal verregend aangekomen in ons hotel volkomen willekeurig deze pizzeria gekozen omdat hij het dichtst bij was. Geen spijt van gehad! Uitstekende kwaliteit, gezellig niet zo groot, prima prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijk personeel. Alles was heerlijk en de carpaccio nog nooit zo dun gesneden gezien.
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Al heel vaak bij Il Vesuvio gegeten en het blijft altijd even lekker! Je kunt het beste gaan voor de pizza's die zijn echt het beste, maar voor een lekkere pasta kun je hier ook terecht. Het restaurant is superleuk versierd met allemaal wijnflessen en de pizzabakker staat echt in de ruimte waar de gasten eten. De service loopt vaak in het begin van de avond ietwat stroef, maar als die eenmaal op gang komt loopt die prima!
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We kwamen hier vroeger wekelijks omdat het onze buren waren!
Doordat wij gingen verhuizen kwamen wij hier niet meer zoveel. Na een lange periode weer overheerlijk gegeten met goede en beleefde bediening! Door een klein foutje in mijn pizza wilde de bediening meteen mijn pizza terug nemen om een nieuwe te laten maken. Dit was voor mij niet nodig. Als compensatie een drankje van het huis gekregen!
Dat is pas een top service in een top restaurant!
Akiboa .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Gisterenavond voor de 1e keer bij Il Vesusio gegeten. Klein restaurant met een gezellige entourage. De plafondversiering van flessen en strengen knoflook in combinatie met de intieme verlichting zorgt voor een apart sfeertje. Direct bij de ingang is er een open keukentje waar de pizza's en andere maaltijden bereid worden. Een kaart die naast de pizza's een gevarieerd & aantrekkelijk aanbod kende.
Prijzen zijn zeer vriendelijk, ook van de drankjes. Wij bestelden twee pizza's en waren dik tevreden. De bodem bepaalt veelal de kwaliteit en in dit restaurant kunnen we alleen maar
zeggen: Top!
Bediening bestond uit een jongedame en jongeheer die op een kalme en correcte wijze hun werk deden. Kortom. Aan gezien wij iedere vrijdag 100 meter verderop naar dansles gaan, komen wij hier zeker terug!.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Ik heb hier met mijn dochter pizza gegeten. het decor is vrij simpel en het restaurant is best donker. het is leuk om te kunnen zien hoe de pizza's gemaakt worden. de service is snel en de pizza's waren snel klaar. de pizza's waren lekker.
Greetje H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Met de AH diner actie bij Il Vesuvio gegeten. We konden gewoon van de kaart kiezen. Als voorgerecht een lekkere salade caprese gegeten en daarna een pizza caprese. De pizza was echt heerlijk met verse ingrediënten. Daarna nog een lekker ijsje. Voor niet al te veel geld kun je er heerlijk eten!! Leuk, nog een ouderwetse pizzeria met chiantiflesjes aan het plafond. Het was er gezellig druk en de bediening was erg vriendelijk. Een aanrader !
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Eten met de AH bon was ruim voldoende, smaakte heerlijk en kom zeker terug. Na lange tijd weer daar gegeten en het viel zeker niet tegen. Ga zo door.
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Ik kom hier regelmatig, omdat het om de hoek is. De pizza's zijn hier erg goed. Er is veel ervaring met het maken van het deeg en dat merk je! De ingrediënten op de pizza's zijn oké. Het ligt er een beetje aan welke je besteld. Pizza caprese, spinazie of gorgonzola is prima. Hier geldt eigenlijk, hoe ingewikkelder je besteld, hoe minder lekker het is. Ook de voorgerechten zijn simpel. Een salade caprese is prima. De antipasti is bv. niet voortreffelijk en bestel ik niet meer. Hou het simpel en je hebt een top avond.
Famjong .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijk gegeten via de AH-restaurantactie. Een eigen keuze van een 3-gangen menu waarbij het goedkoopste gerecht elke keer vervalt. De salade, pizza, en dessert waren fantastisch. Eenvoudig ingericht maar zeker de moeite waard om vaker heen te gaan.
Shanti P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Dit restaurant bestaat al sinds 1972, goede pizza maar de bodem was zacht i.p.v. krokant. Appeltaart was helaas niet ambachtelijk gemaakt. De bediening is vriendelijk. er komen veel mensen uit de buurt eten.
Choogerheide .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Hartelijke ontvangst. Geen moeilijk gedoe met een speciaal menu. We konden gewoon van de kaart eten. En zoals altijd bij Il Vesuvio simpel maar lekker eten.
Barbara Z.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Il Vesuvio is een eenvoudig Italiaans restaurant. Het eten is goed en de sfeer gemoedelijk.
Geen fancy high tech en luxe inrichting.
Eenvoudig maar heel lekker.
Ben er 30 jaar niet geweest maar het voelde als thuiskomen.
Hans.jansen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
goed ontvangen zijn voor het eerst 50 jaar geleden al hier geweest,maar na verhuizing naar het oosten sinds 25 jaar niet meer.
Wij zijn prima geholpen ook met de AH bon mochten zelf het menu samen stellen,
Als wij weer eens in denhaag zijn komen wij beslist terug
Mónica D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
heerlijk gegeten, de minestronesoep was heerlijk, de pizza ook met een vleugje
knoflook, de meneer in de bediening erg aardig. We vonden het prima.
A.udondek .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Wij hebben een heerlijk 3-gangen diner gegeten via de AH-actie (je mag alles van de kaart kiezen, dus geen vast menu bij de actie). Het restaurant heeft een heel leuk en uniek decor, met bijpassende muziek. Er heerst een prettige, gezellig sfeer in het restaurant. De bediening is goed, erg vriendelijk en het eten werd snel gebracht. Wij hadden allebei brood met kruidenboter vooraf. Daarna als hoofdgerecht allebei een pizza, en als toetje Dame Blanche en appeltaart. Het eten was heerlijk, we hebben echt genoten! Voor ons was het de eerste keer bij Il Vesuvio, we komen hier zeker weer!

Leuke sfeer in het restaurant, goede bediening. Wij hadden allebei een pizza als hoofdgerecht, echt een aanrader!!
Joeri W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
De Antipasto Vesuvio (uitgebreide salade met diverse vis-, kaas- en vleeshapjes.) leek regelrecht uit de supermarkt om de hoek te komen. Leuk plekje en het maken van de pizza was geinig om te zien maar god wat duurde het lang, wat was de pizza slap en er was weinig plezier te zien in de ogen van de kok.