Il Vesuvio

Laan van Meerdervoort 14 2517 AK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Il Vesuvio

Liefde voor de zaak bij Il Vesuvio

De oudste pizzeria in Den Haag opende zijn deuren op 1 april 1972. Sindsdien zijn er ruim 700.000 pizza’s gemaakt, uitsluitend door de eigenaar of zijn dochter! De pizza’s hebben een mooie dunne bodem en worden ruim belegd met verse ingrediënten. Daarnaast is de pizzeria ook nog eens in het bezit van een mobiele pizza verkoopwagen waarmee op locatie pizza’s worden gebakken!

Meer informatie over restaurant Il Vesuvio

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Il Vesuvio

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk pizza gegeten! Leuke bediening, zeer tevreden!!
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
de pizza’s blijven onveranderlijk heerlijk.Gelukkig dat we gereserveerd
hadden...Het was erg druk(vaderdag??) De pizzabakker werkte onder hoogspanning..
Echt een compliment waard,ook voor de bediening!
Jerry M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
2 e keer binnen een week gaan eten en wederom beloond voor ons bezoek aan Il Vesuvio, houd dit zo want dan blijven we terugkomen, en dat terwijl de samenstelling verschillend was, van het personeel maar ook van ons bezoek, beide keren heel erg genoten, Dank u!!!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijke gluten- en lactosevrije pizza op! Ook de anderen hebben zeer genoten van het eten. Ze komen alleen niet tussendoor even vragen of je nog iets wilt drinken, dit moet je zelf even doen. Maar ze zijn allervriendelijkst! Zeker voor herhaling vatbaar.
Edith C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Restaurant met een leuke sfeer men prima prijzen. Genoten van een heerlijke glutenvrije pizza die met zorg klaargemaakt was. Zeker aan te raden!
wim H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Nergens ter wereld vind ik de pizza ‘s lekkerder dan hier bij Ivesuvio! Kom er dan ook al heeeeel lang met veel plezier!
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Het was weer heerlijk. .Er zijn vele verschillende smaken,we voelen ons echt “ in Italie”!
Voor ‘n kleine eter is de pizza eigenlijk te groot!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
bediening wel heel vriendelijk maar wachttijd wel erg lang,(50 min.)waarschijnlijk doordat tel. bestellingen (pizza) er steeds doorheen kwamen.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
................................................ondanks de drukte: goede kwaliteit en verzorging....................................
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Eten (1x pizza, 1x pasta en 2 voorgerechten) heerlijk, bediening helaas onder de maat. Voor- en hoofdgerecht kwamen na bestellen snel en vlot achter elkaar, maar buiten dat was er geen aandacht voor de tafel. Bij binnenkomst niet meteen gevraagd wat we wilden drinken. Bij het plaatsen van de bestelling vroeg ik maar meteen om een drankje, anders had ik dat volgens mij nooit gekregen. Tijdens het eten niet gevraagd of we nog iets wilden drinken, niet gevraagd of alles naar wens was. Na het afruimen van de tafel niet gevraagd of we nog een dessert of koffie wilden. Toen maar gaan afrekenen en thuis aan de koffie. Ik kwam hier in de jaren tachtig al en kom zeker nog eens terug voor de overheerlijke pizza's, maar als gast verwacht je meer.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Dit is en blijft wat mij betreft gewoon de állerbeste pizzabakker in Den Haag !!
S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een van ons had veganistische pizza, deze smaakte erg goed. Daarnaast waren de pizza's rijkelijk begeleid. Er kan iets meer pit op de pizza's, maar dat is denk ik ook per persoon wat voor voorkeur je hebt.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Erg druk met “ afhalers” Toch uitstekende kwaliteit en redelijke wachttijd!
..................................".........................
R V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Ruim 40 jaar geleden voor het laatst geweest en vrijwel niets veranderd aan het interieur. Geheel terecht, want het is knus en sfeervol met prima pizza's en een prettige bediening. Cappuccino viel wat tegen bij deze Italiaan.
Het is wat druk bij de entree, omdat er ook afhalers staan te wachten. De voordeur zonder dranger maakt steeds een geweldige klapper, maar dat lijkt me simpel te verhelpen.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
wij zijn vaste gasten en elke keer is het weer lekker!".................................

"...................................
Philip L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Prima gegeten. De inrichting is gelukkig nog als vanouds. Op een donderdag vlak na de feestdagen was het erg druk. Eén man in de bediening en toch oog voor alles. Knap hoor.
CarlaIngrid .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Eindelijk een restaurant gevonden die heerlijke glutenvrije pizza's heeft. Iedere keer weer een feestje! Rest van het menu nog niet geprobeerd dus daar kan ik geen oordeel over geven.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
restaurantg was stampvol......geweldig hoe de pizzabakker in zijn eentje de heerlijkste pizza 's bakte in een hoog
tempo!! Chapeau!
Ron C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Prima restaurant. Heerlijk gegeten. Je kan gewoon aangeven als je iets extra’s wil op een pizza of bij andere gerechten.
Sandor D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Na gereserveerd te hebben bijzonder onvriendelijk ontvangen. Na 5 min wachten de mededeling: Zegt u het maar.... Tafel toegewezen tussen de keuken en de deur. Toen ik zei dat we daar niet wilden zitten, werden we nog onvriendelijker behandeld. Snel maar weggegaan. Er zijn genoeg pizzeria’s/restaurants waar je wel gastvrij wordt ontvangen.