Il Vesuvio

Laan van Meerdervoort 14 2517 AK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Il Vesuvio

Liefde voor de zaak bij Il Vesuvio

De oudste pizzeria in Den Haag opende zijn deuren op 1 april 1972. Sindsdien zijn er ruim 700.000 pizza’s gemaakt, uitsluitend door de eigenaar of zijn dochter! De pizza’s hebben een mooie dunne bodem en worden ruim belegd met verse ingrediënten. Daarnaast is de pizzeria ook nog eens in het bezit van een mobiele pizza verkoopwagen waarmee op locatie pizza’s worden gebakken!

Meer informatie over restaurant Il Vesuvio

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Svetlana K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijke pizza en een vriendelijke service. Ik vond. Heerlijke pizza en een vriendelijke service. Ik vond.Heerlijke pizza en een vriendelijke service. Ik vond.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gewoon een goede pizza. Lekker knapperig aan de buitenkant en een beetje te smeuig aan de binnenkant. Bediening is netjes en vlot.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Al jaren vertrouwd adres. Geen hemelbestormer maar een degelijke pizzeria die al jaren constante kwaliteit biedt. Vriendelijk personeel dat hard zijn best doet om je het naar de zin te maken.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Al tientallen jaren een vertrouwd adres voor de beste slakken van DH en een oizza die het waard is om voor om te rijden!
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
30 jaar geleden kwamen we hier al. De tijd heeft stilgestaan, maar dat is juist wat ons aanspreekt aan Il Vesuvio. Vriendelijke en vlotte bediening. Heerlijke pizza.
E.J. K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Gezellig knus tentje met vriendelijke bediening en goed eten. Ook de pizza's waren erg goed tegenover een zeer schappelijke prijs. Bijzondere service was dat voor de kinderpizza werd gevraagd deze vooraf te snijden; een kleinigheid maar dat konden wij erg waarderen. En onze dochter heeft leuk gekeuveld met de kok, die zeer vriendelijk was. Wij komen zeker terug!
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was super! Ik zou er heel snel weer gaan eten. Echt een aanrader, de service was goed en dan ook nog een heerlijke pizza gegeten. Ook de kruidenboter bij het stokbrood was heerlijk selfmade
Gwenny V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zalige pizza's gegeten met aardige bediening. Prijs kwaliteit verhouding is goed. De inrichting van het restaurant is niet echt up to date, maar desondanks zit je wel gezellig.
Steven F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg lekkere pizza gegeten. Rijkelijk belegd, goede dunne bodem en niet te zout. De aankleding en presentatie is erg simpel, dat zou beter kunnen. De bediening was vriendelijk en snel genoeg, al had het niet drukker moeten zijn.
Al met al een prima ervaring.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Sinds jaar en dag zeg ik dat ze hier de állerbeste pizza's van Den Haag serveren: vers, smaakvol, royaal belegd en van hoge kwaliteit. Ze zitten niet voor niets al 30-40 jaar op deze locatie. En mensen komen hier traditioneel al zo lang, zowel om te dineren als om af te halen. Je bent en blijft hier van harte welkom, dat voel/ervaar je. En voor de prijs hoef je het zeker ook niet te laten, want die bezorgpizza's onder een tientje kunnen hier niet aan tippen, zo lijkt mij. Dus, tot de volgende keer maar weer!
Christie B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gisteravond weer heerlijk glutenvrij gegeten. Veel keuze in glutenvrij. Altijd lekker en erg aardige bediening. Aanrader voor wie kwaliteit en gezelligheid voor een meer dan billijke prijs wil.
Matt N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Afgelopen zondag deze pizzeria in den haag bezocht .
Het is inderdaad ver terug in de tijd . kleine tafeltjes , donker , flesjes aan het plafond. Knus sfeertje krijg je dan al snel .Maar ....
Helaas vonden wij het in alle opzichten niet echt een aanrader .
Lang wachten voor we eindelijk aandacht kregen en wat te drinken konden bestellen (al gauw 15/20 minuten ) dan de gerechtjes ,
Kruidenboter matig , pizza's redelijk , pastagerecht room met zalm veel en machtig okee de smaak was/opnieuw redelijk , rose aardig ( beetje retrozoet) en zo was alles eigenlijk dus redelijk , oh nee de koffie toe was prima maar weer onvoldoende was de weinig vriendelijke en attente bediening.
Jammer hoor voor een zaak die er al zit (1972) zo lang ik mij kan herinneren .
ko-karla .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Knus en gezellig. Wij komen er al jaren. Mooie afsluiting van de vakantie en met verjaardagen van familie of vrienden altijd goed.
Christie B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vandaag weer eens een glutenvrije pizza gegeten. Het was altijd al fantastisch en glutenvrij is bij Vesuvio heel normaal, maar nu hebben zij zelf een glutenvrije pizza ontwikkeld en die is goddelijk.
Vriendelijke mensen en voor de prijs kun je nog eens gezellig een hapje buiten de deur eten. Er is buiten de pizzas en salades nog voldoende keuze voor wie niet van pizza's houdt.
Blijft een leuke sfeervolle zaak.
Pauline1979 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Helemaal verregend aangekomen in ons hotel volkomen willekeurig deze pizzeria gekozen omdat hij het dichtst bij was. Geen spijt van gehad! Uitstekende kwaliteit, gezellig niet zo groot, prima prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijk personeel. Alles was heerlijk en de carpaccio nog nooit zo dun gesneden gezien.
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Al heel vaak bij Il Vesuvio gegeten en het blijft altijd even lekker! Je kunt het beste gaan voor de pizza's die zijn echt het beste, maar voor een lekkere pasta kun je hier ook terecht. Het restaurant is superleuk versierd met allemaal wijnflessen en de pizzabakker staat echt in de ruimte waar de gasten eten. De service loopt vaak in het begin van de avond ietwat stroef, maar als die eenmaal op gang komt loopt die prima!
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We kwamen hier vroeger wekelijks omdat het onze buren waren!
Doordat wij gingen verhuizen kwamen wij hier niet meer zoveel. Na een lange periode weer overheerlijk gegeten met goede en beleefde bediening! Door een klein foutje in mijn pizza wilde de bediening meteen mijn pizza terug nemen om een nieuwe te laten maken. Dit was voor mij niet nodig. Als compensatie een drankje van het huis gekregen!
Dat is pas een top service in een top restaurant!
Akiboa .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Gisterenavond voor de 1e keer bij Il Vesusio gegeten. Klein restaurant met een gezellige entourage. De plafondversiering van flessen en strengen knoflook in combinatie met de intieme verlichting zorgt voor een apart sfeertje. Direct bij de ingang is er een open keukentje waar de pizza's en andere maaltijden bereid worden. Een kaart die naast de pizza's een gevarieerd & aantrekkelijk aanbod kende.
Prijzen zijn zeer vriendelijk, ook van de drankjes. Wij bestelden twee pizza's en waren dik tevreden. De bodem bepaalt veelal de kwaliteit en in dit restaurant kunnen we alleen maar
zeggen: Top!
Bediening bestond uit een jongedame en jongeheer die op een kalme en correcte wijze hun werk deden. Kortom. Aan gezien wij iedere vrijdag 100 meter verderop naar dansles gaan, komen wij hier zeker terug!.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Ik heb hier met mijn dochter pizza gegeten. het decor is vrij simpel en het restaurant is best donker. het is leuk om te kunnen zien hoe de pizza's gemaakt worden. de service is snel en de pizza's waren snel klaar. de pizza's waren lekker.
Greetje H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Met de AH diner actie bij Il Vesuvio gegeten. We konden gewoon van de kaart kiezen. Als voorgerecht een lekkere salade caprese gegeten en daarna een pizza caprese. De pizza was echt heerlijk met verse ingrediënten. Daarna nog een lekker ijsje. Voor niet al te veel geld kun je er heerlijk eten!! Leuk, nog een ouderwetse pizzeria met chiantiflesjes aan het plafond. Het was er gezellig druk en de bediening was erg vriendelijk. Een aanrader !