Il Vesuvio

Laan van Meerdervoort 14 2517 AK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Il Vesuvio

Liefde voor de zaak bij Il Vesuvio

De oudste pizzeria in Den Haag opende zijn deuren op 1 april 1972. Sindsdien zijn er ruim 700.000 pizza’s gemaakt, uitsluitend door de eigenaar of zijn dochter! De pizza’s hebben een mooie dunne bodem en worden ruim belegd met verse ingrediënten. Daarnaast is de pizzeria ook nog eens in het bezit van een mobiele pizza verkoopwagen waarmee op locatie pizza’s worden gebakken!

Meer informatie over restaurant Il Vesuvio

• Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Perfecte pizza's, vriendelijke bediening
ilse H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Blij met glutenvrije pizza uit pizza oven!
Alessandra B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk pizza's en ook glutenvrij. Super. Aardige, vriendelijke bediening. Gezellige sfeer.
m D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Voor het eerst gegeten bij deze pizzeria. Heerlijk! Gewoon goede pizza en hele vriendelijke bediening. En voor ons essentieel: glutenvrij geen probleem. Alle pizza's kunnen glutenvrij worden gemaakt en ze zijn echt superlekker - mooie dunne korst, krokant, lekkere smaak. Dochterlief heeft nergens last van. We komen zeker terug!
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wij Opa Oma en kleinzoon 11 jaar hebben het prima naar onze zin gehad. Heerlijke pizza’s gegeten en mijn
kleinzoon mocht zijn Pizza helemaal zelf bereiden, we waren al om 18.00 uur aanwezig dus het kon nog net. We hebben een filmpje van hem gemaakt dat hij in de keuken lekker bezig is, hij vond het geweldig om te doen. Binnen een half uur zat het restaurant vol, dus maar goed dat we er zo vroeg waren. We hebben een fijne avond gehad met elkaar. En de prijskwaliteit is prima, we komen zeker terug.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vriendelijke mensen in deze klassieke Italiaan die er al heel wat jaartjes zit. De pizza is uitstekend: mooi dun deeg, niet te overdreven belegd en een eerlijke prijs. No-nonsense restaurant dat terecht vaak vol zit!
Svetlana K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijke pizza en een vriendelijke service. Ik vond. Heerlijke pizza en een vriendelijke service. Ik vond.Heerlijke pizza en een vriendelijke service. Ik vond.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gewoon een goede pizza. Lekker knapperig aan de buitenkant en een beetje te smeuig aan de binnenkant. Bediening is netjes en vlot.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Al jaren vertrouwd adres. Geen hemelbestormer maar een degelijke pizzeria die al jaren constante kwaliteit biedt. Vriendelijk personeel dat hard zijn best doet om je het naar de zin te maken.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Al tientallen jaren een vertrouwd adres voor de beste slakken van DH en een oizza die het waard is om voor om te rijden!
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
30 jaar geleden kwamen we hier al. De tijd heeft stilgestaan, maar dat is juist wat ons aanspreekt aan Il Vesuvio. Vriendelijke en vlotte bediening. Heerlijke pizza.
E.J. K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Gezellig knus tentje met vriendelijke bediening en goed eten. Ook de pizza's waren erg goed tegenover een zeer schappelijke prijs. Bijzondere service was dat voor de kinderpizza werd gevraagd deze vooraf te snijden; een kleinigheid maar dat konden wij erg waarderen. En onze dochter heeft leuk gekeuveld met de kok, die zeer vriendelijk was. Wij komen zeker terug!
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was super! Ik zou er heel snel weer gaan eten. Echt een aanrader, de service was goed en dan ook nog een heerlijke pizza gegeten. Ook de kruidenboter bij het stokbrood was heerlijk selfmade
Gwenny V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zalige pizza's gegeten met aardige bediening. Prijs kwaliteit verhouding is goed. De inrichting van het restaurant is niet echt up to date, maar desondanks zit je wel gezellig.
Steven F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg lekkere pizza gegeten. Rijkelijk belegd, goede dunne bodem en niet te zout. De aankleding en presentatie is erg simpel, dat zou beter kunnen. De bediening was vriendelijk en snel genoeg, al had het niet drukker moeten zijn.
Al met al een prima ervaring.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Sinds jaar en dag zeg ik dat ze hier de állerbeste pizza's van Den Haag serveren: vers, smaakvol, royaal belegd en van hoge kwaliteit. Ze zitten niet voor niets al 30-40 jaar op deze locatie. En mensen komen hier traditioneel al zo lang, zowel om te dineren als om af te halen. Je bent en blijft hier van harte welkom, dat voel/ervaar je. En voor de prijs hoef je het zeker ook niet te laten, want die bezorgpizza's onder een tientje kunnen hier niet aan tippen, zo lijkt mij. Dus, tot de volgende keer maar weer!
Christie B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gisteravond weer heerlijk glutenvrij gegeten. Veel keuze in glutenvrij. Altijd lekker en erg aardige bediening. Aanrader voor wie kwaliteit en gezelligheid voor een meer dan billijke prijs wil.
Matt N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Afgelopen zondag deze pizzeria in den haag bezocht .
Het is inderdaad ver terug in de tijd . kleine tafeltjes , donker , flesjes aan het plafond. Knus sfeertje krijg je dan al snel .Maar ....
Helaas vonden wij het in alle opzichten niet echt een aanrader .
Lang wachten voor we eindelijk aandacht kregen en wat te drinken konden bestellen (al gauw 15/20 minuten ) dan de gerechtjes ,
Kruidenboter matig , pizza's redelijk , pastagerecht room met zalm veel en machtig okee de smaak was/opnieuw redelijk , rose aardig ( beetje retrozoet) en zo was alles eigenlijk dus redelijk , oh nee de koffie toe was prima maar weer onvoldoende was de weinig vriendelijke en attente bediening.
Jammer hoor voor een zaak die er al zit (1972) zo lang ik mij kan herinneren .
ko-karla .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Knus en gezellig. Wij komen er al jaren. Mooie afsluiting van de vakantie en met verjaardagen van familie of vrienden altijd goed.
Christie B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vandaag weer eens een glutenvrije pizza gegeten. Het was altijd al fantastisch en glutenvrij is bij Vesuvio heel normaal, maar nu hebben zij zelf een glutenvrije pizza ontwikkeld en die is goddelijk.
Vriendelijke mensen en voor de prijs kun je nog eens gezellig een hapje buiten de deur eten. Er is buiten de pizzas en salades nog voldoende keuze voor wie niet van pizza's houdt.
Blijft een leuke sfeervolle zaak.