Meer informatie over restaurant Il Trattamento

• Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Prijs kwaliteit ????????????????
Marita D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Het was erg druk waardoor we lang moesten wachten om een drankje bij te bestellen. We staken de hele tijd onze hand omhoog maar dat zagen de serveersters niet. Dus lang gewacht met lege glazen. Kwaliteit eten was goed, ik had spaghetti vongole, maar ik vond de saus teveel met tomatensmaak, en niet met knoflooksmaak, dat was jammer. Zo ken ik hem uit Italië. Maar de limoncello op het einde was verrukkelijk!!
Maurice J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Zaten aan een tafeltje in de verdrukking net achter een muur. Naast ons een tafeltje met twee kleine kinderen op de sokken achterstevoren op een stoel met een hoop kabaal. Dit heeft de beleving helaas minder gemaakt. Het eten was prima. Het betreft een kleine kaart met opvallend genoeg geen lasagne. Interieur is gezellig en stijlvol. De bediening is vrij “kort door de bocht”, maar net niet klantonvriendelijkheid.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten met 12 personen. Veel keuze. Heerlijke verse ingrediënten. Super vriendelijke bediening. Wij komen graag terug!
Funs D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Goed eten echter men mag wel wat beter opletten als je de rekening krijgt, vergeten vaak de vorige tafel af te handelen in hun betaal systeem, waardoor de rekening niet klopt. Erg jammer die vergissingen.
M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prima gegeten, het eten was warm en lekker. Het restaurant is alleen erg rumoerig. Pratende mensen aan andere tafels waren duidelijk te horen. Misschien dat er iets aan de akoestiek gedaan kan worden.
Jo H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Leuke zaak voor een redelijke prijs!
Manuela M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Geweldig authentiek restaurant. De pizza's zijn een grote verrassing. Werkelijk nog nooit zo’n heerlijke geurige knapperige pizza gegeten. Rijk belegd. De service is grandioos, de bediening hartelijk gezellig en warm. Alles kan.
Wijn is heerlijk. Vrienden hadden pasta en spaghetti. Ook geweldig. Heerlijk. Hier gaan wij voortaan terugkomen als wij in Beek zijn. Absolute aanrader!!!!
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Top pizza alsof we in Italië zijn. Bediening is vriendelijk en correct. Aanrader, zullen zeker weer terug komen om ons weerom even in ITalie te wanen.
Teresa V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijke houtoven pizza. Ook de spaghetti was goed op smaak. Limoncello van het huis. Zoals het hoort uit de vriezer. Top!
Evert E.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Lekker gegeten, hoofdgerecht ( scampi aglio olio) werd goed warm geserveerd en lekker al dente. Ruime hoeveelheid scampi's en een kleine side-salade. Na het voorgerecht werd gevraagd of het hoofdgerecht direct kon komen of dat we liever nog wat wachten en dan zelf wilde aangeven wanneer. Voor deze laatste optie hebben we gekozen ( Prima!). De bediening was prima, weinig communicatie onderling, men wist precies wat er verwacht werd.
Evert
Annet G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Gezellig, prijs/kwaliteit is heel goed, vriendelijk personeel.
iPjotr .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Vaak met gezin gegeten bij trattamento, vandaag met de hele familie (13 personen).
Dit restaurant voelt als thuis komen in Italië.
Perfect samengestelde voorgerecht (anti pasta) , lekkere wijnen
Wederom de heerlijkste Pizza/pasta.
Na de koffie de zelfgemaakte limoncello maakte het tot een geslaagd familiediner.
Marina M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Met 5 personen, heel lekkere pasta gerechten en piza's gegeten, in een passende sfeer, met een vriendelijke bediening en met een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker en alles vers gemaakt. Vriendelijke en snelle bediening. Toetjes konden iets beter, maar aan de pizza’s niets veranderen.
Joost J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Met 7 collega's afgelopen vrijdag gaan eten. Vriendelijke bediening, lekkere gerechten, goed glas wijn. Zeker voor herhaling vatbaar!
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten!

Wij komen zeker terug!
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten in eigen dorp. Perfecte locatie voor een heerlijke houtoven pizza of een lekkere pasta. En de huisgemaakte toetjes zijn heerlijk! Top!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Beste Italiaan die ik ken. Kwaliteit altijd prima.
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima eten. Wel aan de prijzige kant. Bediening vriendelijk.