Il Trattamento

Raadhuisstraat 21 6191 KA Beek (Limburg) Nederland Kaart

Over het restaurant Il Trattamento

Sinds 2015 kun je Il Trattamento vinden in de Raadhuisstraat in Beek. Je komt hier om te genieten van de typische Italiaanse houtovenpizza en intieme sfeer.

Met de lunch eet je hier de lekkerste ciabatta's met Italiaans beleg. En 's avonds geniet je hier van traditioneel bereide pizza's uit de hout gestookte oven.

Meer informatie over restaurant Il Trattamento

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Il Trattamento

Miralda M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Lekker gegeten! Voldoende tijd tussen de gerechten en prima porties.
Franz C.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wij vonden het erg rumoerig. Met 5 personen aan tafel konden we ons vaak moeilijk verstaanbaar maken.
De tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht mocht iets korter. Voor de rest PRIMA.
Miriam T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Ons favoriete Italiaanse restaurant !! Vooral de pizza's zijn onovertroffen. Zeer vriendelijke ontvangst en Limoncello van "het huis".
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Il Trattamento is méér dan een pizzabakker! Het is er erg gezellig binnen, leuk ingericht en de bediening is zeer vriendelijk. We kwamen op een "topdrukte moment" binnen, dus het was even wachten op de gerechten, maar die waren meer dan de moeite van het wachten waard. Al met al een fijne ervaring.
Wat leuk is, is de verrassende service; bij een fles wijn kregen we gratis een fles water erbij. En bij de koffie nog een limoncello van het huis. Dat verwacht je niet.
We gaan zeker nog eens terug!
L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Een hoger segment Italiaans restaurant. Maar dan zit je nauwelijks komen ze al het drankje opnemen. geen tijd om even te bedenken. Ook na het eten was mijn mond nog niet leeg... en weg was het bord. Ze verontschuldigde zich wel toen ik het ter sprake bracht. En ik vind het echt niet fijn dat de tafeltjes zo dicht bij elkaar staan dat je zo letterlijk de gesprekken van je buren kunt volgen. Echt te krap.
Laurens P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
1 kaas op de pizza quattro formaggio was overweldigend. Maar de bodem was goed. De pizza Il Trattamento was lekker, wel aangeraden om met pizza snijder en vork te eten.
W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Leuke inrichting restaurant. Snelle service. Lekker eten. Prijs van pastagerechten en ook van drank en dessert ligt wel wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit is wel heel goed verder.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een geweldige pizza voor een redelijke prijs.
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met onze dochter én onze kleinzoon van 2 jaar.
Perfect plekje gekregen voor ons viertjes, zeker voor de kleine!
Gastvrouw en -heer kwamen gezellig even een praatje maken.
Graag tot gauw.
Roula K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Super lekker gegeten, geweldig lekkere pizza's!!!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten!!
Arga B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Gewoon top ????????????
Thera M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten, uitstekende kwaliteit, vooral de pizza’s, geen kaasoverbakken pizza maar alles supervers klaargemaakt! Pasta’s zijn ook heerlijk trouwens. Personeel krijgt een pluim.
Angelique F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het eten was echt over heerlijk en niet te vergeten heel vriendelijk personeel????
We hebben genoten en komen zeker nog eens een keer terug!!!
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het eten was goed, prijs/kwaliteit was goed. De sfeer was iets minder, we zaten aan een tafeltje weggestopt in een doorgang tussen 2 muren waar je weinig tot niets zag van de zaak en geen muziek hoorde.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wederom goed gegeten. Goede sfeer en zeer vriendelijk personeel. Ben je liefhebber van heerlijke pizza's en pasta's dan is dit de place to be. Een echte aanrader!!
Britt G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Super leuke zaak! Vriendelijke bediening. Pizza en pasta zijn beide een aanrader! Genoten van een gezellige avond. Zeker een reden om nog eens terug te komen!
N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wederom een gelsaagde avond met lekker eten en drinken. Leuke sfeer, attente bediening. Ook met 12 personen verloopt alles soepeltjes.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Inrichting was mooi alleen heel erg rumoerig. Dat was een minpuntje.

Eten was echt geweldig

Bediening was erg jong en onervaren.
Best lang wachten op iemand als je iemand nodig hebt en ze nemen niet automatisch wat mee wat leeg op tafel staat en zijn niet super vriendelijk. Maar meer omdat ze het niet weten schat ik,hoe zo iets werkt in een restaurant. Ze vragen of het smaakt omdat iemand dat tegen hun gezegd heeft natuurlijk. Maar als je daarop antwoord geeft (eten was super goed!) dan lachen ze onwennig en gaan weer.i.p.v een leuk antwoord geven. Ze doen wel hun best dat zeker wel.

Maar de smaak van voorgerecht pizza en toetje was een dikke 9. Zeer zeker de moeite waard. Wij komen terug
Natasja M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gemoedelijk, heerlijk eten, gezellig en super bediening.