Il Trattamento

7,2
7,1
Stoepie .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De inrichting is wel leuk en gezellig en de pizzas zijn echt heel erg lekker, niet te veel kaas en niet te zout. Aandachtspuntje is de service, het personeel lijkt nog niet erg ervaren en af en toe kregen wij het idee dat we vergeten werden met drinken bestellen etc. Ook een tip zou zijn vooraf wat olijfjes of brood op de tafel te zetten. Dat verwacht je toch wel, zeker bij een Italiaans restaurant.
Jacques125 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vorige week hier met zijn drieën wezen eten, in wat voor een Italiaans restaurant moet doorgaan.
De menukaart biedt alleen keuze uit een 20 tal verschillende pizza's ( geen pasta of andere gerechten ) en een beperkt aanbod aan drankjes. In de tuin erachter was het erg druk en net zo warm als binnen, dus we namen maar een tafeltje in een rustig hoekje, waar helaas de airco weinig effect had, waardoor het behoorlijk benauwd was. Mijn tafelgenoot had een 4-kazen pizza, die wel naar tevredenheid was. Mijn schoondochter en ik hadden echter een pizza met parmaham en cherrytomaatje met wat ruccola, waar we met onze botte messen maar net door heen konden komen. Dat de ruccola er na het bakken pas over gestrooid wordt, begrijp ik wel, maar de ham en cherrytomaatjes hadden wel meegebakken kunnen worden, maar lagen er rauw op, misschien ietsje opgewarmd. Kortom, het was eetbaar maar ik heb ik heb wel eens houtoven-pizza's van AH gehad die beter smaakte. Het personeel deed wel zijn best, maar het geheel was voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Dit is een nieuw restaurant in Beek. Ik heb er als voorgerecht de carpaccio gegeten: gemiddeld, teveel dressing erover. Ik proefde bijna het vlees niet meer... Hoofdgerechten zijn alleen maar pizza's, als Italiaans restaurant mag cq. moet je ook diverse pasta's aanbieden. Pizza Scampi was lekker, maar niet overdreven bijzonder. Prijs kwaliteitverhouding is te laag. Personeel is vriendelijk, geen opmerkingen op. Sfeer is leuk, maar ook niet bijzonder apart.
JayIshVerdarren .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Il Trattamento, nu al een aantal keren geweest om zijn geweldig goede pizza's! Echter is de bediening zwaar teleurstellend. Je ziet dat de uitbaters nog niet veel horeca ervaring hebben. Lege glazen op tafel laten staan, en flesjes waar nog een flinke slok in zit worden meegenomen. Lang wachten op drinken is een gemiste kans en een storende factor binnen dit restaurant. Misschien minder de focus leggen op het turen op een beeldscherm en wat meer focus leggen op bedienen, en de juiste etiquette daarvan. Bij een nieuwe fles bier hoort ook een nieuw glas. Daarnaast is het niet prettig dat als je bent aan het eten, er een spoelmachine naast je wordt aangezet die behoorlijk wat storend lawaai maakt.

Het is puur en alleen de service die nog niet helemaal 'ok' is, het eten is echt dik in orde! Maar jullie kunnen veel en veel beter..

Groeten Jay-Ish
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Op de openingsavond, 1-10-2015 aten we hier. Eindelijk een echte pizzaria in ons dorp. We zijn uitermate hartelijk ontvangen. Als aperatief namen we de lemon spritzz ( prosecco met limoncello met munt). Lekker hoor, maar in verhouding wel wat prijzig.
Op de kaart konden we de voorgerechten niet vinden, maarrr dat had een reden welke ik omwille van voorkoming van spoiler hier niet vermelden zal.
Omdat het zo lekker is om te vergelijken met andere restaurants bestelden we heel traditioneel de Vitello Tonnato en Carpaccio vooraf. ( dan weet je meteen hoe de vlag erbij hangt zeg maar). Beide voorafjes waren erg mooi gepresenteerd, en de smaken waen zorgvuldig uitgebalanceerd. hier vond ik de prijs-kwaliteit verhouding voor mij als gast zeeer gunstig.
We bestelden een fles witte huiswijn. Deze was prima en tot onze verrassing kregen we er een fles San Pellegrino bij.
Terwijl we aten en eens rondom ons keken hebben we ons geamuseerd met " het nieuwe van alles". Het is natuurlijk ook spannend zo'n eerste avond.
We hadden iets meer aankleding van kaarsjes of her-en-der basilicumplanten of zoiets wel leuk gevonden, en dat hebben we ook gezegd.
en toen kwamen de Pizza's. Ja hoor met een hoofdletter en vol verdiend. Mijn man had de Napoletana besteld. ( vanwege de bakermat van de pizza enzo).
Zeer basic, wat prima is, en ... vergelijkbaar zoals je 'm in Napoli eet.
Het begint uiteraard met "die bodem".
Nou... dat bleek wel even iets heel speciaals ( dat geldt zometeen ook voor mijn pizza).
De bodem was dun, licht, luchtig, lekker wat plekjes van het houtvuur en had smaak. We hebben gevraagd wat het geheim is. De chef kwam aan ons tafeltje vertellen dat hij een speciale meelsoort importeert die hier niet te koop is.
en dat lichte.. bevestigde hij... " als je de vegetarische pizza neemt.. daar zit al met al slechts 200 calorieen in" .
Maar nu de pizza die ik had. Wow. Sinds kort heb ik truffel ontdekt. Vroeger vond ik dit niet lekker en naar schimmel ofzo smaken. Totdat ik echte truffel proefde. En nu hier bij Il Trattemento. Twee pizza's met truffel ... ik nam de Tartufo. Heerlijke pizza met tomatensaus, buffelmozzarella, en her en der wat truffelhoopjes tussen de (later toegevoegde) parmaham. Ook de topping was lekker versig, parmesaanse kaasvlokken en rucola en truffelolie.
Na het eten bestlden we dessert. Mijn man had een tartufo limone, wat een mooi ijsje bleek met een zeer goede smaak, uitstekend passend bij een espresso. Voor mij geen toetje, maar toch kreeg ik en mijn man ook een huisgemaakte Limoncello. De rekening viel mee. En stiekem hebben wij ons geamuseerd met het observeren van een nieuw team wat nog aan alles moet wennen. Maar aan het eten waren wij zo gewend.
Een aanwinst voor Beek, we komen gauw weer terug!