Meer informatie over restaurant Il Trattamento

Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Il Trattamento

Maria D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Helaas zit er bij de 'antipasto voor 2 personen' geen kaas bij. Tiramisu is wat naar de droge kant. Pasta's en pizza's daarentegen zijn overheerlijk!
John R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
No nonsens bediening, relaxte sfeer, lekkere smaakvolle pizza en cappucino gemaakt met slagroom. Kom zeker weer eens terug
Jorge P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het eten hier is top. Eten zoals in Italie!
Mado V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuk restaurant met heerlijk eten!! Absoluut een aanrader. We hebben wel best lang op het eten moeten wachten, maar het is dan ook erg druk altijd. Geen slecht woord over dit restaurant!
Paula H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ik vond het een heel fijne sfeervolle avond. Alleen erg rumoerig. Erg moeilijk om een normaal gesprek te kunnen voeren met het gezelschap waarmee ik bij jullie was. Dit was voor mij de 2e keer en de 1e keer viel mij dit al op en hoopte ik nu dat dit misschien door op een andere plek te zitten minder zou zijn. Maar helaas..............
Mireille M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Probeer eens de pizza Il Trattemento!! Of de pasta specialiteit met gamba's. Het personeel en eigenaren zijn erg aardig. Aanrader!
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het was de tweede keer voor ons dat we er aten. Het eten is van uitstekende kwaliteit, zeer vriendelijk personeel.
Aardige enthousiaste eigenaar die ons het hele restaurant en terras liet zien.
Is echt een aanrader, we komen beslist terug!
Aandachtspunt : het is op sommige plekken zeer rumoerig, voor mensen met gehoorproblemen zeer vervelend!
Marlou B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijke en eerlijke pastagerechten en pizza en niet te vergeten: overheerlijke toetjes!!!
Gezellig getafeld met een groep van 10 vrouwen en met wat extra bordjes erbij konden we lekker van elkaars gerechten proeven.
Vriendelijke, spontane bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding .
En tot slot nog voor iedereen een huisgemaakt limoncellootje.......
We hebben genoten!
Een aanwinst voor Beek!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk avond gehad. Voortreffelijk eten zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Zeer vriendelijk personeel. Snelle bediening.
Daniëlle R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, goede prijs-kwaliteit verhouding, spontane behulpzame bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Miekeenrob .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Oke ,maar wel erg rumoerig ,bediening vriendelijk,mag wel iets rustiger.Tv in zaak niet zo gepast .Te veel op elkaar de tafels je hoort wat andere gasten vertellen, druk
Marlies Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Google zegt kindvriendelijk, maar dat valt dan toch bestwel tegen.
Op de website bij reserveren kon ik nergens aangeven met welk aantal personen ik zou komen. Voor meer duidelijkheid heb ik dit bij de opmerkingen aangegeven. We zouden met 2 volwassenen en een dreumes komen. Even later werd ik gebeld dat er weinig ruimte zou zijn en er ivm drukte geen 3 persoons tafels beschikbaar waren. We kregen toen al een gevoel dat we niet welkom zouden zijn. Vooraf aan het eten werd er in principe geen brood of olijven geserveerd wat je bij een Italiaan toch eigenlijk wel mag verwachten. We konden voor mijn dochter een halve portie krijgen maar uiteindelijk is een hele afgerekend. Aangezien men in dit restaurant geen fruit had (voor mijn dochter als toetje) hebben wij het toetje ook maar achterwegen gelaten. Heel wat gemiste kansen. Voor ons geen tweede keer.
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg vriendelijk personeel , je word vriendelijk te woord gestaan letten goed op het drinken . heerlijk gegeten een echte aanrader . Het is wel een aanrader om van te voren te reserveren
Myrthe B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We komen hier vaker en hebben altijd een prettige ervaring. Het kan soms als druk overkomen maar het eten en de drank stelt nooit teleur! Sommige pasta's en pizza's zijn wat aan de dure kant maar er is zeker voor ieder wat wils.
John J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. De bediening was erg gehaast maar vriendelijk. Er had wat brood bij de scampi's worden geserveerd. De pizza's waren subliem. Wij komen hier zeker nog een terug.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig restaurant met heerlijke pizza's. We aten de pizza tartufo en calzone traditionale. Na het eten een lekkere limoncello van het huis. Echt een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Op zaterdagavond met familie gegeten. Gerechten waren goed op smaak en voldoende. Witte huiswijn was echter van matige kwaliteit. Limoncello van het huis was erg lekker. Voor herhaling vatbaar.
Marlie L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goed restaurant , fijne bediening , smakelijke gerechten , prijs/kwaliteit verhouding klopt helemaal.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Marlou B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Als je van pasta en pizza houdt, is dit echt een aanrader!
Alles lekker vers bereid en heel smaakvol.
Heel veel keuze op de kaart, voor elk wat wils.
En: heeeeerlijke toetjes!!!
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ga zo door!!
Guid O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Pizza taco is een topper. Alleen jammer dat er geen Parmezaanse kaas werd geserveerd bij de pastagerechten.