Il Tramezzino

Meer informatie over restaurant Il Tramezzino

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 18:00

Danny B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Mijn favo lunch en koffietentje in de Haarlemmerstraat. Zit er minstens 2 x per week. Broodjes en taartjes zijn verrukkelijk en koffie is helemaal top. leuke bediening ook!
Famke G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
De heerlijke tramezzini met een capuccino erbij doen ons terugverlangen naar onze vakanties in Italië! Goed belegd, vers gemaakt, bewaard onder een mooie schone theedoek zodat ze lekker vers blijven. Wat wil je nog meer.
Ennuh, voor die cannole komen we nog een keer terug.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
De sandwiches zijn niet van giga Club-formaat, maar dat vinden wij juist een voordeel. Heerlijk om met z'n tweeën een proeverij te houden en steeds andere te bestellen. Heb de kok steeds heen en weer zien lopen, dus supervers. Ben zelf geen koffiedrinker, maar mijn gast was dik tevreden.
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Probeer hier maar eens bescheiden te blijven.
Ook ik kom al jaren bij Il Tramezzino.
In het kort: prima koffie, vriendelijke bediening, heerlijke tramezzini,
gegrilde panini's, taarten, cake en andere versnaperingen.

Il Tramezzino serveert "Vergnano caffe", als enige in Nederland. Erg lekker en de koffiebonen zijn ook te koop.

Al met al blijft het mijn favoriete adres- aanrader!
Lucia52 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
We komen al jaren bij Il Tramezzino (Nick en Jewel). Hun bescheiden en sympathiek contact is opvallend goed. Wij zijn niet van de trendy koffie drinkers van koffie met allerlei smaakjes, de koffie hier is op zijn best. ECHTE GOEDE KOFFIE. Ik val vooral op de cappuccino.
Omdat we al jaren komen, heb ik bijna alle tramezzini geproefd. Heerlijk en zo mooi ook voor het oog. TONG- en OOGstrelend.
De croissants zijn hier tenminste niet zo vet en de pastel de nata mmm. Klein en fijn. Van hun TORTA'S heb ik al 3 soorten geproefd. Ga ook maar eens proberen.
En denk je dat ik dikker ben geworden?? ECHT NIET!!
Il Tramezzino met Nick/Jewel, Romana en Manuel geeft de Haarlemmerstraat een pluim!!
AANBEVOLEN!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
tramezzini niets bijzonders, had er veel meer van verwacht. Zou in Italie geen enkel recht van bestaan hebben. Espressomachine is wel weer een juweeltje en de jongen achter de bar doet echt zijn best. Concept moet echter veel meer onderscheidend zijn, de concurrentie is moordend in de directe omgeving.
Thanks for your review! Maybe you came late in the afternoon, we close at 1800 and the Tramezzini and Panini will not be made after 1500, everyday op=op which concerning to have everyday fresh products! So it is often to see that after 1500, there is less choices. Have you tried our coffee?
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Als ik even tot rust wil komen lunch ik hier en dan geniet ik van mijn tijd. De heerlijke broodjes welke even gegrild worden met kip en ham. De bolle gevulde sandwiches met salades, ham en alle andere lekkernijen zijn een echte aanrader.

En mijn vrouw kan nooit weg zonder een lekkere plak cake, gewoon om te smullen.

De koffie en desserts nog niet meegeteld.
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Ons vast lunch-adresje in Amsterdam. Met zorg bereidde sandwiches met verrassend beleg. Hoge kwaliteit. Alleen al leuk om de enthousiaste toeristen foto's te zien maken van de indrukwekkende koffiemachine.