Il Tonno Rosso

Oude Doetinchemseweg 63 7038 BG Zeddam Nederland Kaart

Over het restaurant Il Tonno Rosso

Italiaanse belevenis

Geniet van de culinaire Italiaans-Sardinische tradities bij Il Tonno Rosso in het Gelderse Zeddam. Dompel jezelf onder in de sfeer van Sardinië en laat je verwennen. Geniet van een smakelijke pizza of een overheerlijk pastagerecht. Ook vis en vlees, op traditionele Italiaanse wijze bereid, staan op de kaart. Hier kun je lekker eten in een sfeervolle ambiance, voor een eerlijke prijs. Il Tonno Rosso is meer dan een pizzeria, het is een complete Italiaanse belevenis.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Il Tonno Rosso

• : Parkeerplaats

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bjorn W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Gezellige huiskamersfeer in het restaurant. Goede, niet te standaard, kaart. Heerlijke gerechten en topservice
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Lekker eten en de bediening was super! Echt een aanrader!
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Leuk Italiaans restaurant met vrij veel keuze aan gerechten, zowel pasta's, pizza's, voorgerechtjes als hoofdgerechten. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Prettige en vriendelijke bediening, wel weinig wijnen per glas, slechts 1 soort droge witte huiswijn (wellicht gebruikelijk voor de achterhoek?). Supervriendelijk voor kinderen, onze zoon mocht zelf zijn ijsje in de keuken uitkiezen/maken. Zeker een aanrader!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Vers is hier echt vers! Puur en eerlijk eten in gezellige, vriendelijke ambiance! En tegen een eerlijke prijs, een aanrader.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vriendelijke Eigenaresse maakt met alle klanten een praatje. Eten goed. Omdat wij 1x bruschetta aks voorgerecht bestelden, stelde de ober voor ipv 3 stukjes (wat het gerecht normaal is) deze keer 4 stukjes te maken. Heel attent.
Harm W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijke keuken, net ff anders in de positieve zin. Relatieve goedkoop.
Echt waar voor je geld
Aanrader
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten ,vooral de tiramisu is heerlijk. We komen zeker nogveen keer terug.
Philip P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Is een acht te weinig of realistisch? Heerlijk gegeten. Italiaanse passie in de keuken en bediening. Mooie kaart met mogelijkheid tot echt Italiaans tafelen. Wel een prijskaartje waar echte streek producten uit Sardinie tegen over staan. Erg lekkere wijn. Het was warm en druk met een vol terras. Bediening is attent en eerlijk bij deze onverwachte drukke avond. Heerlijke tonijnsalade vooraf gevolgd door een eigen gemaakte pasta met worst uit Sardinie. Hoofdgerecht Fritta Mista, vers en lekker. Alles met een top witte wijn. Ook de kinderen heerlijk gegeten van verse pasta en tonijn (geen friet en appelmoes). Er zijn ook pizza's die wij niet gegeten hebben maar er smaakvol uit zagen. Misschien was een 9 ook terecht maar daarvoor heb ik 2 a 3 keer eten nodig, waar ik denk ik geen moeite mee heb in dit restaurant.
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Il tonno Rosso een geweldig Italiaans restaurant, altijd heerlijk eten dat bestaat uit verse producten uit Sardinië, gezellig personeel enorm gastvriendelijke en altijd tijd voor een gezellig gesprek en aan het eind geen gehaast neem je nog een heerlijke dessert (tiramisu is mijn favoriet). Als je snel iets wil eten kan je zelfs bij de afhaal heerlijke pizza en pasta bestellen
Zjaquez F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Bijzonder prettige en hartelijke ontvangst. Het was mooi weer en we wilden buiten eten. Dat werd geregeld met enige improvisatie. Het eten was prima, niet heel spectaculair. De risotto met truffel, waarvan ik nog mocht proeven omdat mijn tafelgenote de portie niet op kon, was heerlijk. Een goed restaurant op een plek aan de rand van het dorp, een plek waar je het niet zou verwachten.
RvanM .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Il Tonno Rosso.Lekkere authentieke gerechten en een zeer gastvrije bediening. Je ervaart dat alles hier met zorg wordt gedaan. Mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening, lekkere wijn kortom Italië in de Achterhoek!
Wat ons betreft een aanrader.
escay .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Lekker gegeten, echt de moeite waard. Genoeg keuze en de bediening denkt mee.
Telefonisch gereserveerd, waarbij netjes werd gemeld dat er ook twee grote groepen kwamen (risico op wat langere wacht tijden), erg netjes.
Verse producten worden zelf uit Italië gehaald en dat was te proeven.
De Asti stond niet op de kaart, maar de aardige broer van de eigenaar liet later zien dat ze deze ook hadden staan. We komen vast nog een keer terug voor de Asti.
Elle M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Ook veel aandacht voor de kinderen. Denken echt mee! Het is niet zomaar een pizzeria... Je kan er echt lekker Italiaans eten! Wij gaan zeker nog een keer! Aanrader!
Joost-Froukje .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heerlijk & gezellig gegeten vanavond met mijn vriendinnen!
Bediening was zeer vriendelijk!!
Bedankt voor de fijne avond
Jürgen D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Lekker gegeten, de garnaalcoctail op sardiense wijze was een ontdekking. Bediening was super, attent, en heel kindvriendelijk. Er zijn geen speciale kidmenu's maar wat ze niet op kregen konden we gewoon meenemen naar huis. Een aanrader als je graag italiaans eet en in de omgeving bent
Grieteke P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Een familieweekend in de buurt van Zeddam bracht ons bij toeval bij Il tonno rosso. We hadden het niet beter kunnen treffen. We hadden niet gereserveerd, maar konden ondanks de grote drukte - dankzij creatieve planning - toch met ons vijven een tafel krijgen.
We hebben heerlijk gegeten en de bediening vonden we helemaal top!
Persoonlijk, met humor en zeer gastvrij! We komen hier graag eens terug.
Flip_Chelsea .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Wij komen geregeld eten bij Denis en Daniela. Het zijn ontzettend gezellige en gastvrije mensen en het eten smaakt altijd heerlijk. Er is veel keuze op de menukaart en omdat Denis en Daniela van Sardinië komen staan er veel traditionele Sardijnse gerechten op de kaart. Denis en Daniela nemen veel producten mee van Sardinië en voornamelijk de Sardijnse wijn en olijfolie zijn ontzettend lekker. Ook is de (Lavazza) koffie hier ontzettend lekker (wij kennen nauwelijks tot geen restaurants waar de koffie net zo goed is). De kers op de taart is dat de bediening ontzettend vriendelijk is en er meestal Italiaanse muziek op staat zodat je helemaal in de juiste sfeer komt ;) Dit restaurant is zeker een aanrader!
ben1966 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Normaal schrijf ik maar een recensie per restaurant. Nu maak ik een uitzondering. Wederom heel goed gegeten bij Tonno Rosso. Denis, Daniela, Marco en de rest van het team zorgen er voor dat je echt kunt genieten. Van de meer dan prima keuken (ben dol op de pastas), de oprecht gastvrije bediening, de zorg voor hun gasten. En dat alles voor heel nette prijzen.
Je krijgt er bijna het gevoel bij dat je op vakantie bent in Italie. Top, ga zo door.
Cinq .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Na een ruim half jaar Il Tonno Rosso weer eens bezocht. Er is zichtbaar geïnvesteerd in het restaurant en het begint er iets luxer uit te zien. De service is prima en vlot. Toen een gerecht wat langer op zich liet wachten, werd dat netjes tijdig gemeld.

Het eten blijft puur en eerlijk Sardinisch. Reken dus niet op een "standaard Italiaan" met 45 soorten pizza, maar meer op de oorspronkelijke Italiaanse keuken
TiMaR .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
We hebben een gezellige avond gehad en overheerlijk gegeten. Veel, al dan niet alles, is zelfgemaakt en dat proef je. Deze mensen hebben echt een passie voor eten en het eiland Sardinië. Ze nemen de tijd om een goed gerecht tot stand te brengen en ze nemen de tijd om een praatje te maken met hun gasten. We hadden twee pastagerechten besteld die beide simpel maar verrukkelijk waren. Precies zoals het hoort. Wij komen nog eens terug!