Il Tonno Rosso

Oude Doetinchemseweg 63 7038 BG Zeddam Nederland Kaart

Over het restaurant Il Tonno Rosso

Italiaanse belevenis

Geniet van de culinaire Italiaans-Sardinische tradities bij Il Tonno Rosso in het Gelderse Zeddam. Dompel jezelf onder in de sfeer van Sardinië en laat je verwennen. Geniet van een smakelijke pizza of een overheerlijk pastagerecht. Ook vis en vlees, op traditionele Italiaanse wijze bereid, staan op de kaart. Hier kun je lekker eten in een sfeervolle ambiance, voor een eerlijke prijs. Il Tonno Rosso is meer dan een pizzeria, het is een complete Italiaanse belevenis.

Halve fles mineraalwater

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Il Tonno Rosso

ben1966 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
goede sfeer hier, bovengemiddeld goede keuken met mooie kaart. pizza met tonijn is bijvoorbeeld rijk belegd met verse tonijn en niet met tomijn uit blik zoals je meestal ziet. misschien wel de beste Italiaan in de Achterhoek.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prettig restaurant, gezellige sfeer. Aandachtig, vriendelijk personeel.
Mooie kaart, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Nog nooit zo'n mooie focacccia gegeten.
Marnix W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een klein stukje Italië in Zeddam. Authentieke Italiaanse gerechten welke met veel liefde worden gemaakt. Zeer vriendelijke en attente bediening. En dit alles voor redelijke prijzen. Kortom, een zaak om vaker te bezoeken
Nicky T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Leuk en verrassend ingericht. Eten was lekker en goed, maar niet uitzonderlijk.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Zeer aardig personeel , lekker buiten gezeten pizza smaakte fantastisch het was de wandeling vanuit Braamt meer dan waard.
Ilonka K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Eten bij Il Tonno Rosso is een feestje. Wij aten de tonijn steak en de gegrilde dorade. Deze laatste werd op verzoek aan tafel gefileerd. Als toetje heerlijke tiramisu, 1x tradioneel en 1x met ananas en limoncello. Heerlijk. De bedeining zorgde voor een persoonlijke gezellige sfeer. We hebben een fles wijn gekocht als aandenken aan deze gezellige avond.
Bjorn W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Gezellige huiskamersfeer in het restaurant. Goede, niet te standaard, kaart. Heerlijke gerechten en topservice
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Lekker eten en de bediening was super! Echt een aanrader!
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Leuk Italiaans restaurant met vrij veel keuze aan gerechten, zowel pasta's, pizza's, voorgerechtjes als hoofdgerechten. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Prettige en vriendelijke bediening, wel weinig wijnen per glas, slechts 1 soort droge witte huiswijn (wellicht gebruikelijk voor de achterhoek?). Supervriendelijk voor kinderen, onze zoon mocht zelf zijn ijsje in de keuken uitkiezen/maken. Zeker een aanrader!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Vers is hier echt vers! Puur en eerlijk eten in gezellige, vriendelijke ambiance! En tegen een eerlijke prijs, een aanrader.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vriendelijke Eigenaresse maakt met alle klanten een praatje. Eten goed. Omdat wij 1x bruschetta aks voorgerecht bestelden, stelde de ober voor ipv 3 stukjes (wat het gerecht normaal is) deze keer 4 stukjes te maken. Heel attent.
Harm W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijke keuken, net ff anders in de positieve zin. Relatieve goedkoop.
Echt waar voor je geld
Aanrader
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten ,vooral de tiramisu is heerlijk. We komen zeker nogveen keer terug.
Philip P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Is een acht te weinig of realistisch? Heerlijk gegeten. Italiaanse passie in de keuken en bediening. Mooie kaart met mogelijkheid tot echt Italiaans tafelen. Wel een prijskaartje waar echte streek producten uit Sardinie tegen over staan. Erg lekkere wijn. Het was warm en druk met een vol terras. Bediening is attent en eerlijk bij deze onverwachte drukke avond. Heerlijke tonijnsalade vooraf gevolgd door een eigen gemaakte pasta met worst uit Sardinie. Hoofdgerecht Fritta Mista, vers en lekker. Alles met een top witte wijn. Ook de kinderen heerlijk gegeten van verse pasta en tonijn (geen friet en appelmoes). Er zijn ook pizza's die wij niet gegeten hebben maar er smaakvol uit zagen. Misschien was een 9 ook terecht maar daarvoor heb ik 2 a 3 keer eten nodig, waar ik denk ik geen moeite mee heb in dit restaurant.
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Il tonno Rosso een geweldig Italiaans restaurant, altijd heerlijk eten dat bestaat uit verse producten uit Sardinië, gezellig personeel enorm gastvriendelijke en altijd tijd voor een gezellig gesprek en aan het eind geen gehaast neem je nog een heerlijke dessert (tiramisu is mijn favoriet). Als je snel iets wil eten kan je zelfs bij de afhaal heerlijke pizza en pasta bestellen
Zjaquez F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Bijzonder prettige en hartelijke ontvangst. Het was mooi weer en we wilden buiten eten. Dat werd geregeld met enige improvisatie. Het eten was prima, niet heel spectaculair. De risotto met truffel, waarvan ik nog mocht proeven omdat mijn tafelgenote de portie niet op kon, was heerlijk. Een goed restaurant op een plek aan de rand van het dorp, een plek waar je het niet zou verwachten.
RvanM .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Il Tonno Rosso.Lekkere authentieke gerechten en een zeer gastvrije bediening. Je ervaart dat alles hier met zorg wordt gedaan. Mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening, lekkere wijn kortom Italië in de Achterhoek!
Wat ons betreft een aanrader.
escay .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Lekker gegeten, echt de moeite waard. Genoeg keuze en de bediening denkt mee.
Telefonisch gereserveerd, waarbij netjes werd gemeld dat er ook twee grote groepen kwamen (risico op wat langere wacht tijden), erg netjes.
Verse producten worden zelf uit Italië gehaald en dat was te proeven.
De Asti stond niet op de kaart, maar de aardige broer van de eigenaar liet later zien dat ze deze ook hadden staan. We komen vast nog een keer terug voor de Asti.
Elle M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Ook veel aandacht voor de kinderen. Denken echt mee! Het is niet zomaar een pizzeria... Je kan er echt lekker Italiaans eten! Wij gaan zeker nog een keer! Aanrader!
Joost-Froukje .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heerlijk & gezellig gegeten vanavond met mijn vriendinnen!
Bediening was zeer vriendelijk!!
Bedankt voor de fijne avond