Il Tonno Rosso

Oude Doetinchemseweg 63 7038 BG Zeddam Nederland Kaart

Over restaurant Il Tonno Rosso

Italiaanse belevenis

Geniet van de culinaire Italiaans-Sardinische tradities bij Il Tonno Rosso in het Gelderse Zeddam. Dompel jezelf onder in de sfeer van Sardinië en laat je verwennen. Geniet van een smakelijke pizza of een overheerlijk pastagerecht. Ook vis en vlees, op traditionele Italiaanse wijze bereid, staan op de kaart. Hier kun je lekker eten in een sfeervolle ambiance, voor een eerlijke prijs. Il Tonno Rosso is meer dan een pizzeria, het is een complete Italiaanse belevenis.

Meer informatie over restaurant Il Tonno Rosso

• : Parkeerplaats

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Philip P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Is een acht te weinig of realistisch? Heerlijk gegeten. Italiaanse passie in de keuken en bediening. Mooie kaart met mogelijkheid tot echt Italiaans tafelen. Wel een prijskaartje waar echte streek producten uit Sardinie tegen over staan. Erg lekkere wijn. Het was warm en druk met een vol terras. Bediening is attent en eerlijk bij deze onverwachte drukke avond. Heerlijke tonijnsalade vooraf gevolgd door een eigen gemaakte pasta met worst uit Sardinie. Hoofdgerecht Fritta Mista, vers en lekker. Alles met een top witte wijn. Ook de kinderen heerlijk gegeten van verse pasta en tonijn (geen friet en appelmoes). Er zijn ook pizza's die wij niet gegeten hebben maar er smaakvol uit zagen. Misschien was een 9 ook terecht maar daarvoor heb ik 2 a 3 keer eten nodig, waar ik denk ik geen moeite mee heb in dit restaurant.
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Il tonno Rosso een geweldig Italiaans restaurant, altijd heerlijk eten dat bestaat uit verse producten uit Sardinië, gezellig personeel enorm gastvriendelijke en altijd tijd voor een gezellig gesprek en aan het eind geen gehaast neem je nog een heerlijke dessert (tiramisu is mijn favoriet). Als je snel iets wil eten kan je zelfs bij de afhaal heerlijke pizza en pasta bestellen
Zjaquez F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Bijzonder prettige en hartelijke ontvangst. Het was mooi weer en we wilden buiten eten. Dat werd geregeld met enige improvisatie. Het eten was prima, niet heel spectaculair. De risotto met truffel, waarvan ik nog mocht proeven omdat mijn tafelgenote de portie niet op kon, was heerlijk. Een goed restaurant op een plek aan de rand van het dorp, een plek waar je het niet zou verwachten.
RvanM .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Il Tonno Rosso.Lekkere authentieke gerechten en een zeer gastvrije bediening. Je ervaart dat alles hier met zorg wordt gedaan. Mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening, lekkere wijn kortom Italië in de Achterhoek!
Wat ons betreft een aanrader.
Escay .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Lekker gegeten, echt de moeite waard. Genoeg keuze en de bediening denkt mee.
Telefonisch gereserveerd, waarbij netjes werd gemeld dat er ook twee grote groepen kwamen (risico op wat langere wacht tijden), erg netjes.
Verse producten worden zelf uit Italië gehaald en dat was te proeven.
De Asti stond niet op de kaart, maar de aardige broer van de eigenaar liet later zien dat ze deze ook hadden staan. We komen vast nog een keer terug voor de Asti.
Elle M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Ook veel aandacht voor de kinderen. Denken echt mee! Het is niet zomaar een pizzeria... Je kan er echt lekker Italiaans eten! Wij gaan zeker nog een keer! Aanrader!
Joost-Froukje .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heerlijk & gezellig gegeten vanavond met mijn vriendinnen!
Bediening was zeer vriendelijk!!
Bedankt voor de fijne avond
Jürgen D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Lekker gegeten, de garnaalcoctail op sardiense wijze was een ontdekking. Bediening was super, attent, en heel kindvriendelijk. Er zijn geen speciale kidmenu's maar wat ze niet op kregen konden we gewoon meenemen naar huis. Een aanrader als je graag italiaans eet en in de omgeving bent
Grieteke P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Een familieweekend in de buurt van Zeddam bracht ons bij toeval bij Il tonno rosso. We hadden het niet beter kunnen treffen. We hadden niet gereserveerd, maar konden ondanks de grote drukte - dankzij creatieve planning - toch met ons vijven een tafel krijgen.
We hebben heerlijk gegeten en de bediening vonden we helemaal top!
Persoonlijk, met humor en zeer gastvrij! We komen hier graag eens terug.
Flip_Chelsea .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Wij komen geregeld eten bij Denis en Daniela. Het zijn ontzettend gezellige en gastvrije mensen en het eten smaakt altijd heerlijk. Er is veel keuze op de menukaart en omdat Denis en Daniela van Sardinië komen staan er veel traditionele Sardijnse gerechten op de kaart. Denis en Daniela nemen veel producten mee van Sardinië en voornamelijk de Sardijnse wijn en olijfolie zijn ontzettend lekker. Ook is de (Lavazza) koffie hier ontzettend lekker (wij kennen nauwelijks tot geen restaurants waar de koffie net zo goed is). De kers op de taart is dat de bediening ontzettend vriendelijk is en er meestal Italiaanse muziek op staat zodat je helemaal in de juiste sfeer komt ;) Dit restaurant is zeker een aanrader!
Ben1966 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Normaal schrijf ik maar een recensie per restaurant. Nu maak ik een uitzondering. Wederom heel goed gegeten bij Tonno Rosso. Denis, Daniela, Marco en de rest van het team zorgen er voor dat je echt kunt genieten. Van de meer dan prima keuken (ben dol op de pastas), de oprecht gastvrije bediening, de zorg voor hun gasten. En dat alles voor heel nette prijzen.
Je krijgt er bijna het gevoel bij dat je op vakantie bent in Italie. Top, ga zo door.
Cinq .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Na een ruim half jaar Il Tonno Rosso weer eens bezocht. Er is zichtbaar geïnvesteerd in het restaurant en het begint er iets luxer uit te zien. De service is prima en vlot. Toen een gerecht wat langer op zich liet wachten, werd dat netjes tijdig gemeld.

Het eten blijft puur en eerlijk Sardinisch. Reken dus niet op een "standaard Italiaan" met 45 soorten pizza, maar meer op de oorspronkelijke Italiaanse keuken
TiMaR .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
We hebben een gezellige avond gehad en overheerlijk gegeten. Veel, al dan niet alles, is zelfgemaakt en dat proef je. Deze mensen hebben echt een passie voor eten en het eiland Sardinië. Ze nemen de tijd om een goed gerecht tot stand te brengen en ze nemen de tijd om een praatje te maken met hun gasten. We hadden twee pastagerechten besteld die beide simpel maar verrukkelijk waren. Precies zoals het hoort. Wij komen nog eens terug!
Rick-syl .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Geweldig echt Italiaans gegeten van authentieke Italiaanse gerechten, eerlijke smaak,
geweldige service en zeer vriendelijk personeel.
Vanaf het begin tot het einde zijn we letterlijk in de watten gelegd. Wat een vriendelijk en charmante ober en hij weet hoe met mensen om moet gaan.
De keuken is ook werkelijk waar fantastisch.
Ondanks de enorme drukte hebben we absoluut niet lang hoeven wachten. Daar kunnen ze bij andere restaurants in de omgeving nog iets van leren. We hebben hier enorm genoten.
Eigenaar kwam aan het eind van de avond nog even langs of alles naar wens was geweest.
Bedankt en ga zo door.
Ton C.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Al twee keer heerlijk gegeten met authentieke Italiaanse smaken. Deze keer pasta vongole. Bediening is af en toe tikje onhandig maar weet met charme alles op te lossen, ik hou ervan!
Decor is tikje oubollig maar past van de andere kant ook wel weer. Dus verwacht geen hip decor. Prima huiswijn.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Wat doe je als je 50 jaar op deze aardkloot rond heb mogen lopen? Juist dan geef je een feest! En een feest met een Sardijnse inslag is dan echt het summum. Met deze overtuiging togen mijn schoonzus en ik naar Il Tonno Rosso in Zeddam met in ons kielzog 40 familieleden en goede vrienden. En wat een feest werd het. We wisten al dat dit authentieke restaurant gerechten van een zeer hoge kwaliteit serveert met een heerlijke no-nonsense benadering van de bezoeker. En die kwaliteit wordt eigenlijk steeds hoger en de gerechten verfijnder. De eigenaren Denis en Daniela koken met hartstocht en overtuiging. Maar een groep van 40 personen is toch wat anders dan een tafel van 2, 4, 6, 8 of voor mij part 10 personen. Wanneer je voor zo'n groep (behoorlijk culinair verwende) mensen op een dusdanige manier kan koken dat er nog dagen over wordt nagepraat, dan heb je echt door wat lekker koken is. Bediening vlot en zoals gezegd lekker no-nonsense en direct.
Fantastische, biologische wijnen, verse ingrediënten uit Sardinië, antipasti, een ravioli om je vingers bij op te eten, lams-rack van de gril, verse artisjok......eigenlijk teveel om op te noemen. Wij zijn overtuigd en dit restaurant is een absolute aanrader voor diegenen die echt lekker willen eten en genieten.
Ga zo door!
Sietse B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wat een aangename verrassing om in Zeddam een ontspannen sfeer te treffen met uitstekend eten. Als voorgerecht carpaccio van tonijn, oesters en ook de octopus carpaccio gekozen. Daarna de gegrilde dorade van de gril als hoofdgerecht. Heerlijk gegeten van verse producten die op een smakelijke manier in elkaar zijn verweven! Door de combinatie van de gezellige bediening, verse ingrediënten en smaakvolle combinaties vind ik dit restaurant echt een aanrader!
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Heerlijk Italiaans eten (de Steak + Tiramisu) is aan te raden), zeer vriendelijke bediening. De moeite waard om vanuit Doetinchem om te rijden.
Florenzo .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Gega

We zijn vandaag weer teruggegaan naar IL Tonno Rosso.
Als je daarna toegaat vergeet je meteen de opgebouwde
stres van de hele week . We hadden niet gereserveerd,
en moesten op een tafel wachten .Dat was geen punt.
Het restaurant was vol, maar we werden weer zeer gastvrij
ontvangen.Het personeel oogde ook niet gestrest. Toen we
onze tafel kregen en dat was vrij snel, zijn we begonnen met een
rood wijntje en een antipasto van bruschetta met verse tomaat etc.
Later heb ik een calzone besteld en mijn man een ovenschotel met
aubergine en parmezaanse kaas in een saus van tomaat en mozarella.
Als afsluiting hebben wij een exspresso genomen en een koffie met
een toevoeging van een kersebonbon erg lekker. De avond was weder-
rom zeer geslaagd en was dan ook erg snel voorbij gegaan .We hebben
weer voortreffelijk gegeten en gedronken. Het restaurant is nog sfeervol-
ler geworden met nieuwe decoratie uit Sardinie.
Leonleon .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Meerdere keren gegeten en ook vandaag weer genoten van heerlijke Italiaanse gerechten. Mijn partner had een visgerecht en ik zelf de pasta van het huis. De kinderen kozen voor een pizza, en omdat deze voor hen bijna te groot waren heb ik daarvan ook nog kunnen proeven. Alles even smaakvol en vers, ook de wijn is er erg lekker. Al met al nu een paar positieve ervaringen en daarom leuk om met andere te delen.