Il Tonno Rosso

Oude Doetinchemseweg 63 7038 BG Zeddam Nederland Kaart

Over het restaurant Il Tonno Rosso

Italiaanse belevenis

Geniet van de culinaire Italiaans-Sardinische tradities bij Il Tonno Rosso in het Gelderse Zeddam. Dompel jezelf onder in de sfeer van Sardinië en laat je verwennen. Geniet van een smakelijke pizza of een overheerlijk pastagerecht. Ook vis en vlees, op traditionele Italiaanse wijze bereid, staan op de kaart. Hier kun je lekker eten in een sfeervolle ambiance, voor een eerlijke prijs. Il Tonno Rosso is meer dan een pizzeria, het is een complete Italiaanse belevenis.

Halve fles mineraalwater

9,4

Jouw recensie over het restaurant Il Tonno Rosso

ben1966 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
goede sfeer hier, fijne ontvangst en bediening. uitgebreide keuze met prima keuken, alles mooi vers en goede smaken. zo heeft de pizza tonijn echte verse tonijn en geen tonijn uit blik.
GabrielleMaria .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Leuk, sfeervol Italiaans restaurant. Fijne attente bediening.
Helaas oogden de menu kaarten wat snackbar achtig.
De bestelde steak en biefstuk waren onder de maat.
De Italiaanse schotels die we bestelden waren uitstekend.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was heerlijk,echt super.
De bediening was ook zeer goed. Ze waren heel attent en beleefd en aardig.
Kortom aan aanradertje. Wij komen sowieso terug
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Veel biologische gerechten. Met liefde gemaakt. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Een Sardijnse oase in de fijne Achterhoek.
hilly O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zeer aan te bevelen de Misto Terra, daarna een Filetto! Uitstekend eten met vriendelijk personeel, een aanrader.
Lonja K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We komen vaker terug!
Jacklien Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Prijzen van de gerechten, anders dan pizza's, best prijzig.
We hadden oa. tonijnbiefstuk en steak die toch gauw 22 euro plus kosten. Huiswijn per glas ook prijzig.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Aanbeveler. Er wordt rekening gehouden met specifieke wensen ten aanzien van (zoutarm)dieet.; persoonlijke aandacht/advies van de kok.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker eten in een levendige ambiance.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig intiem restaurant gezellig vriendelijk mensen super lekker italiaans eten en lekkernijen voor herhaling vatbaar top
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten in ontspannen ambiance. Hier wordt met passie gekookt. Eigenaar is afkomstig van Sardinië hetgeen doorstraalt in alles wat zij daar doen. In één woord "heerlijk".
Jacintha L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Weer super lekker gegeten, bediening top gastvrij!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk smaakvol eten. Mooie typische gerechten uit de keuken van Sardinië. Daarnaast fantastische lieve gastvrije bediening! De moeite waard om te vaker te bezoeken.
gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Weer overheerlijk gegeten. Deze mooie eetstek leren kennen via een zakenrelatie. Dankjewel Marc voor je advies. Zowel voor en hoofdgerecht alsmede de koffie een hele dikke 8!!!!
gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Op advies van een zakenrelatie in 2017 en voor de zoveelste keer zoals nu vanavond. Weer overheerlijk gegeten met een prachtige gezellige bediening.
barrokok .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten tijdens de kerst. Mooie authentieke gerechten en vriendelijke bediening.

De huiswijn is erg smakelijk en wordt in lekkere volle glazen geschonken!

Als voorgerecht kunnen we de Missa Terra van harte aanbevelen (vanaf 2 personen).

Wij komen hier zeker terug!
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gezellige resto eten ook goed personeel erg vriendelijk
Eten ook goed. Tiramisu verrukkelijk en koffie ook erg lekker
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het is een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Eten is heerlijk! Alles is vers en dan proef je.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk Sardijns gegeten, eigenaren komen van Sardinië., goede kwaliteit (huis)wijn erbij, prima bediening, een lekker en gezellig avondje uit dus.
ejhbesselink .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Afgelopen zaterdag voor het eerst bij Il Tonno Rosso gegeten daar we zelf in Noord-Brabant woonachtig zijn. Het voorgerecht bestaande uit een combinatie van de bruschetta ,buffel mozerella en de misto terra was voor 3 personen ruim voldoende en van zeer goede kwaliteit. Je merkt dat hier met verse producten wordt gewerkt en dat er duidelijk naar kwaliteit wordt gekeken. De vijgenjam bij de peccorine was hemels. Ook de hoofdgerechten waren van meer dan goede kwaliteit. Alles vers en je merkt dat ook bij de huisgemaakte pasta gerechten naar kwaliteit wordt gekeken. Ook de nagerechten waren zeer lekker ( tiramisu,panna cotta en het kaasplankje). De witte huiswijn is ook van goede kwaliteit( costamilino) al met al kijken we op een zeer geslaagde avond uit terug en zullen we zeker bij een volgend familiebezoek in de Achterhoek Il Tonno Rosso aandoen. Volgens ons zelf een van de betere Italiaanse restaurants in Nederland.