Il Tavolino

Rijkesluisstraat 11 5688 ED Oirschot Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Il Tavolino

Joke W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Op doorreis kwamen in deze pizzeria terecht. Het was er behoorlijk druk en rumoerig. Er werd veel in en uit gelopen, omdat het ook een afhaalpunt is voor pizza's. Op de kaart konden we naast pizza's ook kiezen uit pasta en andere Italiaanse gerechten.
We kozen beiden voor een pizza, die vrij snel werd opgediend. De smaak was goed, de korst had iets krokanter gekund.
We hadden geen tijd meer voor een dessert, want het tafeltje dat wij toebedeeld hadden gekregen, was alweer gereserveerd voor een volgend gezelschap, dus namen we nog even een kopje thee. Dat was een bodempje water en had wel wat royaler gekund!
Leuk restaurantje om even snel iets te eten, maar niet om rustig, gezellig uit eten te gaan.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Gezellig om even iets te gaan eten. Het was druk, hetgeen een afspiegeling is van de populariteit. Misschien is dit de aanleiding dat het personeel nogal haastig was. Reserveren is zeker van tevoren gewenst.
mazdamx5 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Heerlijk gegeten, gezellig in de tuin en de bediening was uitermate vriendelijk, zeker een adresje om terug te komen vanuit zeeland
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Vandaag met familie gegeten en de bediening was beschamend slecht. Ze hebben het niet helemaal begrepen en een lach kon er niet vanaf. Eten was prima en lekker. Decor is vrij goedkoop aangekleed in de tuin, binnen alweer wat beter. Wat meer controle door de eigenaren voor bediening is wel gewenst.