Il Tartufo

Jouw recensie over het restaurant Il Tartufo

MC388 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Fantastisch eten!!!
We hebben heerlijk getafeld.
Het is een leuk restaurantje met een gezellige sfeer.
Vriendelijk personeel ; die als ze iets niet weten zo weer terug zijn met een antwoord, je kunt niet alles weten ;)
Wij hebben een hele fijne avond beleefd.
MC388 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima ontvangst!
Gezellig restaurantje & (h) eerlijk eten.
We konden uit een aantal tafeltjes kiezen (gereserveerd 14 dgn ervoor)
Eten was geweldig,smakelijk & allemaal even vers.
Konden niet kiezen tussen 2 gerechten, dus samen delen... geen pobleem!!
Dessert hetzelfde.. manlief zat vrij vol dus 2 café & een grand dessert om samen te delen.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vanavond weer eens gegeten in Il Tartufo te Borne. Ons tafeltje bij het raam al 6 dagen geleden gereserveerd en daar 4 dagen geleden de reactie op gekregen: we doen ons best. Ok, prima, onze herinneringen waren goed daar dus op pad! Bij aankomst bleek ons tafeltje bezet te zijn (?, waarschijnlijk eerder gereserveerd maar waarom dat dan niet meteen gemeld?) Ach ja, er bleek een ander mooi tafeltje vrij dus daar plaats genomen.
Allebei gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Van het het huis kwamen als gauw brood met lijven, paprika tapenade, olijf olie en balsamico, prima!
De 1e gang op een klein tableau was heerlijk, vol met allerlei anti-pasti. Daarna de 2e gang met heerlijke, grote tortelini in tomatensaus. Daarna vroegen we even om pauze omdat anders het hoofdgerecht direct opgediend zou worden.
Het hoofdgerecht bleek ietwat later heerlijke kabeljauw te zijn met daarbij voorgesneden biefstuk met truffelsaus. Daarbij geserveerd gebakken aardappelen(?) met opgemaakte, gemengde rucola sla.
De 4e gang was een tableau van groene appel ijs, panna cotta en tiramisu, ook prima!
Daarna vroegen we nog om een grappa en die werd ook vlot geserveerd.

Ondertussen begon de zaak al wat leeg te lopen en begon het personeel al de tafels schoon te maken met een spuitreiniger(!!) terwijl mensen nog zaten te eten. Er werd geen aandacht meer besteed aan de gasten omdat de tafels blijkbaar belangrijker waren, jammer. Uiteindelijk moesten we naar de bar lopen om te vragen om de rekening. Toch jammer dat een mooie avond zo moet eindigen!
Samengevat: prima eten maar erg jong personeel dat duidelijk (aan)sturing nodig heeft.
macadamia .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Op een zaterdagavond hier heerlijk gegeten. We werden hartelijk welkom geheten en zaten achter in het restaurant dichtbij de pizza-oven. Vooraf werd ons lekker brood aangereikt met tapenade, olie en olijfjes. We kozen voor de rode huiswijn (een biologische wijn uit Sicilië), zacht op de tong en de afdronk was kruidig. De voorgerechten waren prima. De truffelsoep had van ons sterker van smaak mogen zijn. De antipasti op een etagère was zoals verwacht (een trio van de antipasti op de kaart) maar er zaten ook nog groentes en garnalen bij. Wij zouden adviseren om alleen een trio te serveren onder het mom 'less is more'. Van de hoofdgerechten waren de pizza's uit de houtoven verreweg het lekkerst. Wat opvalt is een originele keus (niet de geijkte keuzes) met beperkte ingrediënten wat het heel smaakvol maakt. Wij hadden bijvoorbeeld de pancetta en de Prosciutto. Ook de kabeljauw met avocado en grote garnalen was lekker. De huissalade van spinazie was ook goed. Van de nagerechten hebben we de tiramisu en de scroppino geproefd. De tiramisu had van ons meer koffie/likeursmaak mogen hebben, zou kleiner mogen en de verhouding lange vingers/room mag beter. De scroppino was gewoon goed. Het cantuccini koekje bij de koffie was slof. De bediening is erg aardig maar kan nog veel leren. Hier zou de eigenaar iets meer aandacht aan kunnen besteden. De sfeer ondanks de grote zaal is goed, ook zit er een mooi terras bij. De parkeerplaats was echter rommelig (gewoon even opruimen). Wij komen zeker nog eens terug!
Lies R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Onze reservering via mail stond niet op de lijst (ik kon de bevestiging wel laten zien), gelukkig was er nog een tafeltje vrij, maar het begon al niet zo best.
De bediening bleek achteraf wat nieuw en de samenwerking met de keuken was voor verbetering vatbaar. Er kwam te veel tegelijk uit de keuken op onze tafel.
De verrassingscombinatie van pasta's was niet best, dat waren geen verse pasta's, eerder zo van de groothandel. Er zat ook weinig smaak aan. Qua wijntjes was het ook al niet zo bijzonder.
arton053 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Lekker eten, vriendelijk bediening, betaalbaar prijs. Wij hebben hier 4 gangen verrassingsmenu gegeten. Heel lekker. Leuk ervaring om te doen.
Mary-Ann F.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Voor het eerst gegeten bij Il Tartufo, we vonden het zeer geslaagd. We hebben gekozen voor de Pasta&Pizza Proeverij. Wat me opviel is dat ze gebruik maken van mooie pure ingrediënten.
Om te beginnen kregen we vers afgebakken brood met een tapenade van tomaten, daarbij een schaaltje olijfolie en olijfjes. Als pasta kregen we twee schaaltjes met een heerlijke pasta met rauwe ham, pesto en pijnboompitten en een met tomaten ravioli, basilicum en Parmezaanse kaas. Daarna kregen we een bord met een gesneden pizza (twee soorten o.a. met mozzarella, basilicum, champignons) erop. Heerlijk. Hierbij viel me de mooie truffelolie op. Als dessert nam mijn tafelheer een Grand Dessert (mooie Italiaanse Dolci, waaronder Panna Cotta, Tiramisu, bolletje frambozen ijs, chocoladetaartje en een mooie dot slagroom... erg lekker!) en ik een Irish Coffee. We hebben de deur op slot gedaan, want onder het genot van een wijntje en biertje hebben we nog even lekker zitten napraten. Bediening was vriendelijk en de sfeer en inrichting lieten niets te wensen over. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Lekker eten in een sfeer volle omgeving verzorgd door een jonge maar goed functionerende zwarte brigade.
Het eten dat geserveerd werd,4 gangen verrassing menu,was smaakvol soms verrassend en precies genoeg qua hoeveelheid.
De wijnkaart is beperkt maar er staan toch een aantal leuke wijntjes op.
Het pand is mooi en sfeervol ingericht.
De moeite waard om nogmaals te bezoeken.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Aan de buitenkant zie je het er niet aan af, maar wat een joekel van een zaak. Het lijkt wel een eetzaal en als het, zoals toen wij er waren, niet behoorlijk vol zit, dan wordt het bijna een beetje treurig.

Nette kaart met veel klassiekers. Ik had pasta frutti di mare vooraf en ossobuco als hoofd, beide goed, maar ik werd niet van mijn sokken geblazen. Wel erg lekkere huiswijn! Een aantal van mijn tafelgenoten kozen voor het verrassingsmenu (waarvan twee vegetarisch) en die waren erg enthousiast.

Bediening erg stuntelig, de winst van de avond is denk ik verdampt door al het gebroken servies......
N-A .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Na een paar goede ervaringen bij dit restaurant, was het vorige week vorige week een behoorlijke teleurstelling. Een van ons beiden had Vitello Tonnato als voorgerecht, normaal plakjes kalfsvlees bestreken met tonijnmayonaise. Tartufo improviseerde hier wel erg on-italiaans op: taai vlees met daarop een kwak tonijnsalade, die door een overmaat aan ansjovis veel te zout was. De pasta met gorgonzolasaus was veel te gaar, waardoor het een kleverige bal was geworden, bepaald niet "al dente". Omdat we niet wisten dat bij de pasta standaard salade werd geserveerd, en dit ook niet door de bediening was vermeld,hadden we de "Insalata Tartufo" besteld. Die werd geserveerd met de opmerking: dan wilt u zeker niet de standaard salade. Al met al geen reden om hier ooit nog terug te komen. Misschien een advies: neem een Italiaan in dienst!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Afgelopen vrijdagavond, na lange tijd, Il Tartufo in Borne weer eens bezocht.
Vooraf een tafeltje gereserveerd voor ons beiden. Bij binnenkomst konden we nog een tafel uitzoeken, later werd het drukker.

Onder het genot van grof brood met paprika-pesto, een schaaltje voor de balsamico en olijfolie en een schaaltje olijven, bekeken we de menukaart en bestelden twee maal het 3-gangen verrassingsmenu.

Het voorgerecht was een proeverij van Italiaanse anti-pasti, mooi opgemaakt op een etagere met daarbij grof brood.
Het hoofdgerecht was een mooi opgemaakt bord met heerlijke rode poon met parmaham en tomatensaus, mals kalfsvlees afgeblust met masala en een lekkere tournedos met saliejus.
Wat een genot om dit te eten!

Het dessert was een fraai opgemaakt bord met een schaaltje panne cotta met frambozencoulies, een bolletje citroen-mango ijs, een stukje tiramisu en een lekkere dot slagroom.

Daarna was er alleen nog ruimte voor een grappa, die we zelf na wat proeven, konden kiezen!

Il Tartufo heeft ons opnieuw een fijne avond bezorgd met heerlijk eten, een fijne, attente bediening en een prettige omgeving.
karel R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Was rustig voor de zaterdag...begonnen met anti pasta ,zag er goed uit en goed van smaak,daarna entrecôte met truffel saus ..deze viel tegen ,vlees was niet top en saus smaakloos(truffel????)Als afsluiter Italiaanse koffie deze was niet warm ...jammer. Stand wel een hele jonge brigade in de keuken
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Een hartelijk welkom en een zeer vriendelijke bediening. Een aansprekend en gezellig interieur. Authentiek Italiaans eten, het grand dessert was super!
Hvb3010 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Dit was ons eerste bezoek aan dit restaurant. En wat een verassing! Prettige , warme moderne ambiance, leuke spontane bediening, overzichtelijke menukaart.
Vooraf verse salade, antipasto misti, en vitello tonato, allemaal smullen! Hoofdgerechten verschillende pasta's en tournedos, gewoon verrukkelijk! Hier is uit eten zoals het hoort: Een echt feestje! Heerlijk relaxte atmosfeer, heerlijk eten, heerlijke wijn, heerlijke grappa, en dat voor een goede prijs. We komen zeker terug!
Pe-Pe .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Bij binnenkomst wordt je gelijk zeer vriendelijk ontvangen en dit zet zich de hele avond voort. Uiterst kundig en vriendelijk personeel dat kennis van zaken heeft zowel wat wijnen als het eten betreft (tenminste diegene die ons heeft bediend). Het door ons gekozen 4 gangen verrassingsmenu is aan te bevelen. Heerlijke gerechten met een typisch Italiaanse bite. Enige kleine minpuntje: het vlees van het hoofdgerecht (combi van vlees en vis) was wat aan de droge kant. Het dessert daar en tegen was verrukkelijk, heerlijk panna cotta met rabarber, bosvruchten cheese-cake ijs met een stukje tiramisu. Wij komen zeker nog een keer terug.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Heerlijk gegeten voor een heel schappelijke prijs. De service is voortreffelijk. Personeel is steeds bereid om tips en adviezen te geven. Zeer attente bediening.men straalt uit dat men er plezier in heeft
hansjanneke .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Hier met kerst gegeten. Begonnen met een glaasje prosecco. Daarna een uitstekend viergangen menu met als opener een proeverijtje van antipasti. Hieraanvooraf een truffelhapje aangeboden door het huis.. Daarna een pasta Genovese gevolgd door uitstekende Bistecca con bresaola, mijn partner een bistecca di Cervo, met als tussendoortje heel verrassend een Scroppino, citroenijs met wodka en prosecco. Als afsluiting een combinatie van italiaanse desserts. Dit alles samen met een uitstekende wijn maakte onze kerst compleet. Bravo en zeker voor herhaling vatbaar.
AbeTalsma .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Samen met mijn moeder heerlijk gegeten bij il Tartufo. Lekker eten met bijpassende wijntjes en de goede service hebben een geweldige avond gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar!
mdurson .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Wij kwamen vaak bij Il Tartufo: een relatief, nieuwe zaak in Borne. De aankleding van het restaurant is prachtig en ruim: hier zit je nu eens niet bij je buurman op schoot. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Je voelt je snel thuis. (Kraan)water en een heerlijke brooddip worden niet op de rekening gezet. De hoofdgerechten worden geserveerd met een lekkere salade. De gerechten zijn lekker maar eenvoudig tegen een goede prijs. Geen pizza's maar lekkere pasta gerechten. Voorheen kon je van elk gerecht een kleine of een grote portie kiezen. Deze optie bestaat helaas niet meer. Als je hier vaker komt eten, valt op dat de menukaart niet vaak wisselt. Op een gegeven moment heb je alles wel een keer gehad en ben je op zoek naar iets nieuws. De desserts op de kaart spreken ons ook niet echt aan. Opmerking verdient wel dat wij al enige tijd- doordat we zijn uitgekeken op de gerechten - niet meer zijn geweest. Het zou zo kunnen zijn dat er inmiddels een nieuwe kaart is.
Groot minpunt: als verwend risotto liefhebber én vegetariër is het moeilijk te verkroppen dat de vegetarische risotto van vleesbouillion wordt gemaakt.
Kortom: leuke zaak, maar meer afwisseling is gewenst.
L- .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
De pasta's zijn goed en smaakvol. Het is fijn dat er de mogelijkheid bestaat om een kleine pasta te kiezen. Het niveau is verbeterd. De pasta's zouden mijn insziens nog iets meer Italiaans geënt mogen zijn. De wijnen zijn erg goed en de bediening weet hier bij elk gerecht goed in te adviseren. Daarnaast is de bediening altijd vriendelijk en behulpzaam. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend!