Meer informatie over restaurant Il Tartufo

Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 18:30
Zaterdag 09:00 - 17:00
Zondag Gesloten

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8,8/10
Service8,7/10
Decor8,1/10
Sylvia J. Meesterproever (68 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Olav A. Meesterproever (46 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We zaten buiten, in de zon, heerlijk toeven maar een beetje behelpen met een schuin tafeltje en weinig zitplaats. Binnen heerst een gemoedelijke sfeer, de ruimte houdt het midden tussen een winkel en een knus Italiaans restaurant. Het was er druk, zelfs met Italianen en dat beloofde veel goeds. En dat was het ook....goed dus! Heerlijke antipasto misto en een verrukkelijke pastasalade, weggespoeld met een glas Prosecco. Niet goedkoop maar erg lekker. Eigenlijk moet ik niet zo veel reclame maken, want dan wordt het nog drukker......we komen snel terug want de kaart (binnen boven de balie) is uitgebreid genoeg!
Tasteoffood . Fijnproever (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Al vele malen lekker geluncht bij Fabio, zijn vrouw en de erg gastvrije obers. Je waant je direct in Italië. Mooie zaak, wel wat aan krappe kant. Nadeel van erg populair zijn...
Erg lekker eten. Kinderen smullen altijd van verse pasta en wij van een lekker vers broodje. En altijd wat taart mee naar huis.
Tot de volgende keer.
Billywhite27 . Meesterproever (27 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Alweer even geleden hier gegeten met vrienden. Gingen gezamenlijk voor de risotto Alla Milanese, heerlijk! Tafeltjes stonden helaas wel wat dicht op elkaar, maar gezien de drukte in dit restaurant kan ik begrijpen dat ze van de ruimte optimaal gebruik willen maken. Ik snap ook wel dat het hier druk was, want het is gewoon een erg leuk restaurant met goed eten en een goede bediening. Als achterafje eigengemaakte limoncello, lekker citroen drankje. Voor goed Italiaans eten is dit een aanrader, mijn avond was volmaakt.
Marjolijn D. Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Via Iens vonden we Il Tartufo in Delft. Lovende recensies waarvan geen woord gelogen:
Heerlijk gegeten: 3-gangen verrassingsmenu. Allerlei lekkere hapjes vooraf (kaas, vleeswaren, olijven enz). Vervolgens het hoofdgerecht (3 soorten pasta, op 3 verschillende manieren klaargemaakt: verrukkelijk! ). En als toetje: chocoladetaart, zó lekker! En de eigenaar stelde een heerlijke wijn voor. Schot in de roos!
En een schitterende ambiance: een komen en gaan van allerlei mensen die vaak terugkerende gasten en bekenden zijn van de eigenaar en het overige personeel.
Uitmuntende service, zelfs toen de zaak helemaal vol zat!
Een aanrader!!
Frank V. Meesterproever (15 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Eindelijk waren wij weer in Delft! Gelijk gebeld om een tafel te reserveren voor lunch en dat was gelukkig mogelijk. De zaak was al vol en wij moesten eventjes wachten omdat onze tafel nog niet opgeruimd was. Wij waren te vroeg, dus geen probleem, wij kijken lekker rond. Eerst bij de wijn assortiment, de luxe balsamico en olijfolies en toch wat ingekocht bij de vleeswaren afdeling. De tafel was inmiddels klaar gezet, de eigenaar erkende mij en heeft de tafel met water, brood en olijfjes laten dekken. Erg attent. Wij bestellen altijd dezelfde, maar het is nooit hetzelfde! De menu pranzo is samengesteld door Antipasti, Pasta en daarna een dessert. De bediening vraag netjes wat wij niet lusten of wij een dieet volgen om daarna ons te verassen met wat die dag vers is bereid. Bij de Antipasti viel ons de focaccia, de mozzarella en de venkelsalami erg op. Top kwaliteit! Bij de pasta was onze voorkeur dit gevallen op een gevulde pasta met truffel in een rose' vleessaus, echt super lekker! Als toetje hebben wij een taart van ricotta met peren geserveerd gekregen. Zoiets hebben wij nog nooit gegeten, niet normaal lekker! Onze zakenbespreking was een succes, dankzij het goed eten en de goede service. Bedankt voor jullie aandacht en gastvrijheid. Tot snel!
G En J .. Meesterproever (71 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Met lief hier wezen lunchen. We kregen een 3-gangen menuutje. Was lekker en hebben genoten. De anti-pasta was helaas wel heel erg koud. Vriendelijk personeel en leuk interieur.
Niels M. Meesterproever (15 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
De broodjes voor lunch zijn belegt met goede hoogwaardige ingrediënten, het nadeel is dat de verhouding brood/beleg aan de schrale kant is, waardoor de ingrediënten er net niet lekker uitkomen. Verder leuke tent, goed eten en zelf bediening.
DAPIX . Meesterproever (15 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Fijne gastvrije bediening, allemaal super lekkere hapjes met bijpassende wijnen.
Aanrader voor een beetje in Italie gevoel. 100% TOP.
Manon1996 . Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
De lekkerste broodjes van Delft! Maar ook de anti-pasti, pasta's en dessert zijn heerlijk. Een keer canolli besteld, evenals geweldig. Bediening is fijn, echte Italianen en samen met het authentiek decor waan je je bijna in Italië.
Cheryl2205 . Fijnproever (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Vandaag voor het eerst geweest, ontzettend lekker broodje gegeten. Voor een student als ik zijn de broodjes wat aan de dure kant, maar dat weerhoudt mij er niet van zeker nog een keer terug te komen.
ElisaMorandiMolenaar . Expertproever (8 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Een top adres voor een informele lunch met vriendinnen, maar ook prima voor een zaken afspraak. Een paar weken geleden was ik uitgenodigd door mijn beste vriendin en getrakteert bij dit prachtige winkel in hartje Delft. Een uitgebreide pranzo met antipasti, tris van pasta en een peren met ricotta taart als toetje. Alles was verrukelijk! Leuke sfeer, keurige personeel en veel blije mensen...ik raad het iedereen aan die een stukje Italie nodig heeft! Wij hebben het weer gereserveerd, tot volgende week!
Roland B. Meesterproever (44 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Waar gaan we lunchen? Wat een vraag! Bij Il Tartufo natuurlijk. Ik ben niet zo vaak meer in de buurt maar ALS ik er ben dan lunchen we hier. privé of zakelijk altijd goed. Vers, perfect bereid, afwisseling en super gastvrijheid. Delft en dan net een beetje apart. Fabio, het was weer top!
DelftEssie . Fijnproever (4 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Oh ja... Il Tartufo…! We komen er minimaal elke 2 weken. Kost wat, maar wat een genot! De broodjes zijn echt goddelijk (Chiara of Bressaola zijn favoriet), de pasta's zijn zalig (vooral courgette met gorgonzola!) en worden steevast door mijn meestal slecht etende peuter met veel smaak opgesmikkeld. Ook voor lekkere hapjes voor bij de borrel moet je hier zijn: artisjok, gegrilde aubergine en die heerlijke gedroogde cherry tomaatjes op olie. Nadeel: er staan soms Italiaanse dames (studentes?) achter de balie die niet goed Nederlands spreken (alhoewel dat ook zo z'n charmes heeft) en vooral: het is flink aan de prijs. Maar wat is t allemaal heerlijk… dan vergeet je dat al gauw
Alessiomelis . Meesterproever (31 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Heerlijke producten en zeer klantvriendelijk! Lekker "vers" broodje voor lunch of een gezonde maaltijd voor 's avonds. Blij dat jullie er zijn!
Ica S. Meesterproever (22 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Sommige eetgelegenheden weten een blijvende smaakherinnering achter te laten. Deze trottoirs is er 1 van. Heerlijke pure italiaanse gerechten die kloppen en met smaken zoals je ze niet bij een doorsnee Italiaan tegen komt. Je kan hier genieten van een heerlijk 3 gangen menu om hier te eten of mee te nemen. Laat je verassen. Schuif aan, aan de bistro tafels en laat je verassen. Een overheerlijke antipasta met diverse soorten kaas en vlees, een pasta met een echte italiaanse ragout en als afsluiter dolce met een espresso. Omdat het geen officieel restaurant is kan je hier aan tafel geen wij bestellen. Dit zou het een tien maken. Maar laat je hierdoor niet tegenhouden en geniet van de gerechten.
Westvleteren . Meesterproever (43 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Gelegen aan een van de vele Delftse grachten. Een traiteur en lunchroom in 1.
vriendelijke voorkomende bediening mooie Authentieke Italiaanse producten en heerlijke gerechten voor een prima lunch.
Niet goedkoop maar het geld wel waard.
smal terras op de stoep.

Fabio M. Meesterproever (13 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Ongepland zijn wij in Delft gaan lunchen. Ik wist de winkel weer terug te vinden en wij hadden binnen een paar minuten een tafel kunnen bemachtigen. De zaak was vol. Wij hebben besteld de menu Pranzo. Perfect! Antipasto van verschillende vleeswaren, kazen en wat gegrilde groenten, daarna hebben wij een bord met verschillende pasta gerechten geserveerd gekregen en een fantastische taart van ricotta met peren als afsluiting. Alles werd netjes geserveerd met uitleg en glimlach tijdens een drukke en volle winkel. Mooi sfeer en top gegeten! Een aanwinst en een aanrader.
Raul S. Meesterproever (20 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Afgelopen week hebben wij weer hier gegeten. Wij hebben het Lunch arrangement besteld omdat wij het fijn vinden om ons te laten verassen. Wij hadden een tafel voor 4 personen gereserveerd en wij hadden aangegeven dat het een zakelijke gelegenheid was. Geen probleem. Antipasti vooraf gereserveerd op een prachtige opgemaakte borden. Voor iedereen voldoende keuzes en smaken. Voor mij was de Prosciutto di Parma en de Culatello absoluut de top. Daarna weer 2 schalen met verschillende pasta's geserveerd. Helemaal geweldig! Als dessert heeft iedereen een eigen bordje gekregen met een kleine proeverij van taarten waarvan voor mij de RIcotta met Peren de meeste opvallend was. Jammer dat je hier geen wijn mag drinken en dat de toilet bij de buren is gelegen. Verder is deze traiteur veel meer dan een doorsnee Italiaanse deli. You have to see it to understand it!
Sonja V. Meesterproever (15 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Als wij in Delft moeten komen voor werk overleg, lunchen wij altijd bij Il Tartufo. De sfeer, de inrichting, het personeel en vooral de kwaliteit van alle aangeboden specialiteiten maken deze traiteur bijzonder. Wij hebben vandaag weer hier gegeten en genoten van een uitgebreide lunch. Wij hebben een Menu Pranzo besteld en je krijgt een proeverij van alle specialiteiten van de dag. Antipasti, Pasta's en een schaal met verschillende taarten. Het was een feest, een traktatie gewoon geweldig! Ik raad het aan iedereen om in Delft te komen vergaderen, werkoverleggen of gewoon het stadje bezoeken om bij dit traiteur te komen eten!