Over het restaurant Il Tartufo

De essentie van Italië

Il Tartufo bestaat uit delicatessen, traiteur, catering. De witte truffel uit Piemonte is voor chef Fabio Cappellano de essentie van Italië. Hij is aangesloten bij de prestigieuze GVCI. Authenticiteit van Italiaanse producten en gerechten is zeer belangrijk, dus wekelijks komt er een vracht aan kazen, bottarga (tonijnkuit), een grote selectie Italiaanse wijnen, en Siciliaans servies overgevlogen!

Halve fles mineraalwater

9,3

Jouw recensie over het restaurant Il Tartufo

De tafel van Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Alle gangen waren voortreffelijk. Vriendelijke, hartelijke "Italiaanse" bediening. LIfemuziek was goed, soms iets te luid maar over het algemeen konden we elkaar goed verstaan.
Jeroen J.
Eerlijk Italiaans eten. Geen moelijke gerechten of sauzen, maar gewoon verse, goed klaargemaakte gerechten. Hele prettige bediening. Live muziek mag iets zachter , maar is prettig en zeker niet storend. Voor echt Italiaans eten moet je bij Tartufo zijn.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Alsof je een avond in Italie bent: het viergangendiner met heerlijke ingedienten, bediening met Italiaanse flair en livemuziek van een jazztrio. Wat een heerlijke avond!
Martijn U.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten!! Je waant je in Italie.
Paolo A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk en eerlijk Italiaans eten!! Kom zeker terug.
Ludy H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een bijzondere locatie.
Marlies F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij Zussen hebben heerlijk gegeten het was echt een verrassing.
Eline F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een geweldige ervaring met kwalitatief hoogwaardige producten
Henske V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Hele verrassende avond. Super gezellig, life muziek, heerlijk gegeten. Enthousiast team!!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De kwaliteit van het eten en de wijnen was uitstekend. Men waant zich in Italië. Een echte aanrader!
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk eten, lekkere mezzes waaronder een superlekkere salami. Heerlijke, echte, tagliatelle. Lekkere secundo piatta (terwijl ik zelf nooit zon fan ben van de secundo) en het lekkerste panna cotta die ik ooit gegeten heb. Tel daar bij op de vriendelijke bediening en je komt uit bij de beste italiaan. De hoeveelheid was meer dan voldoende (en ik ben een goede eter); over de wijn kan ik niets zeggen, maar de koffie was ook weer erg lekker.
Sisa .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Voor ons was het de eerste keer bij Il Tartufo. We werden welkom geheten maar kregen geen uitleg van het concept. Het eten was echt heel heel heel erg lekker! Elke gang was weer even goed. Helaas kregen wij alleen bij 4 van de 5 gerechtjes geen uitleg van wat we precies voor ons hadden, dus dat moesten we afluisteren bij onze (achter)buren. Dat was het grootste minpunt van de avond; de service. Verder hebben we met volle teugen genoten, ook al viel de prijs van de wijn bij het afrekenen wel iets tegen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hadden hier al wel een geluncht en sinds vorig jaar doen ze ook diner. Vanavond wilden we naar Delft en was hier nog een plekje te reserveren; gelijk gedaan. Als je binnenkomt (live muziek) voel je alsof je op vakantie bent. Echt Italiaanse bediening en goede sfeer. Lekkere huiswijnen en het vaste menu (35 euro) was heerlijk. Echt een aanrader, al hoop ik wel dat ze klein blijven.
We komen gauw weer terug.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Wat een leuk idee om van een winkel een Ostaria te maken. Eten was ook zeker op niveau maar er waren wel wat punten waar ze aan moeten werken. De belangrijkste was toch wel dat je on Italiaans weinig eten krijgt. Ik ben gewend dat je na een 4 gangen maaltijd bij een Italiaan naar huis rolt maar in dit geval had ik nog een beetje trek. Vooral secundi moet groter of je moet meer pasta serveren. Pasta uit de kaas met truffel was overigens het beste pasta gerecht wat ik in tijden gegeten heb! Hoofd gerecht was ook lekker alleen was de eend echt te rood en het portie veel te klein. Smaken waren wederom top. De bruchetta en de ham als hapje waren heerlijk en ook de antipasti was top. De eerste witte wijn was erg lekker bij het Hoofdgerecht kregen we een andere wijn die ik persoonlijk wat minder vond. Koffie was zoals je bij een echte italiaan mag verwachten top. De wc is op niveau van een winkel, hou daar rekening mee. Muziek was leuk gevonden maar eentonig. Bediening was gewoon goed, echt Italiaans! Il Tartufo is echt een aanrader, helemaal als ze de kleine punten van kritiek ter harte nemen. En die pasta daar zou ik altijd voor terugkomen, goddelijk lekker!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Nietsvermoedend kwamen we aan om 19.30 uur bij Il Tartuffo. Zaak al helemaal gevuld, nog een tafeltje over dicht bij de jazz musici. Heerlijk gegeten, antipasti en pasta, eendeborst. Ook prima alternatief voor mijn vrouw met een allergie voor kippeneieren.

Lekkere wijnen, prima koffie na. Een echte osteria middenin Delft!
Raymond E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Etentje met een vriend 25 maart bij il Tartufo was een succes. De bediening gastvrij en efficient, de live muziek aardig en niet te dominant, het eten Italiaans lekker. Het niveau van de gerechten was goed tot uitstekend. De prijs aan het eind was iets hoger dan verwacht, maar ok gezien de kwaliteit van het gebodene. Een aanrader!
Jill T.
Heel lekker en gezellig!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Blijkbaar nu ook voor thema's avond geopend op donderdag, vrijdag en zaterdag. Er is Live Jazz muziek, er wordt een vaste menu geserveerd. Wij hebben een top avond gehad! De Antipasti werd aangekondigd door een aperitief van bruschetta met verse tomaten op een ongelofelijk lekker brood in combinatie met een bruisende Italiaanse spumante, fantastische begin! De pasta werd uit een geflambeerde kaas geserveerd met vers geraspte truffel. Ik wou nog iets meer truffel en krijg ik het zonder enige aarzel. Het vlees was gewoon bijzonder goed bereid, geserveerd met Italiaanse aardappelen en gestoofde bimi. Als dessert hebben wij Cannoli gegeten zoals je nergens in NL kunt krijgen. Over de wijnen wil ik niets zeggen maar wij hebben wel een paar flessen voor thuis gekocht. Bedankt!
Fabio C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Top adres voor een smakelijke lunch. Op zijn Italiaans dan. Lekker uitgebreid en met een glas uitstekende wijn. Wij hebben genoten van een voortreffelijke lunch bestaande uit Antipasto van vleeswaren, gemarineerde groenten en kazen, een warme tris van pasta en ook een perfecte ricotta met peren taart! De wijn was ook perfect gekozen. Drukke tent maar prima service.
Pingrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Leuke ambiance er was levende muziek. Saxofonist en bassist speelde aangename jazz. Vriendelijke ontvangst. Bij binnenkomst direct een bruschetta met tomaatjes.
Daarna volde antipasti,een zeer smakelijke risotto en daarna het hoofdgerecht.
Dit was varkenshaas die helaas niet rosé was maar gewoon rauw van binnen.Deze werd weer meegenomen naar de keuken en iets verder gebakken.
Het dessert was heerlijk huisgemaakte cannoli.Goed gegeten. Jammer dat er geen drankenkaart werd gegeven.
Er was keus tussen twee wijnen waarvan de prijs onbekend was
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Goed gegeten met een leuke sfeer. Het hoofdgerecht viel wel wat tegen maar de andere gerechten maakten dit voldoende goed.