Il Sogno Restaurante Italiano

Steenhoffstraat 57 3764 BJ Soest Nederland Kaart

Over restaurant Il Sogno Restaurante Italiano

Echt Italiaans in Soest

Bij Il Sogno leer je het echte Italië kennen. Geniet van de lekkerste pasta's, pizza's en bijgerechten die door de meest vriendelijke bediening op tafel worden gebracht!

Meer informatie over restaurant Il Sogno Restaurante Italiano

Sara K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
we voelen ons hier goed er hangt een heerlijke sfeer en de bediening is top, maar het allerbelangrijkste is dat het eten echt overheerlijk was. dit gaan we vaker doen. complimenten.
André K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was binnen te koud, canneloni halfverbrand, ingrdroogd. Andere gerechten waren beter.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Na een lange wandeling over de Soesterduinen streken mijn vriendin en ik neer bij Il Sogno.
Wat een persoonlijke en vriendelijke ontvangst. We wilden een pizza delen en dat was geen enkel probleem. Pure en verse ingrediënten. Prima huiswijn. De scroppino als desert was echt hemels.
Eén klein minpuntje: de salade van tomaten en mozzarella was wel erg simplistisch. 5 gehalveerde kerstomaatjes met plakes mozzarella voor 8 euro is een beetje prijzig.
Verder absoluut een aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Op basis van eerdere goede ervaring weer eens hier gaan eten. Was weer prima : voorgerechten een gemengde salade en courgette met kaas uit de oven; hoofdgerechten spies met kip en rundvlees en een rundvlees in tarantellensaus desert chocoladetaart. Alles was prima, we komen zeker nog een keer terug.
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Zeer gastvrij personeel, gezellig, live muziek. Lekker gegeten, Tagliatella met drie soorten kaas, mijn man entrecote, onze vrienden ravioli met spinazie en pizza Quatre Stagione. Salade buiten de kaart was de Tri Colore, aanrader! Vooraf lekker warm broodje met kruidenboter. Enthousiaste gastheer uit Kroatië, kok en ober echte Italianen, gezellige sfeer, alsof je in Italië zelf bent. Hier komen we zeker terug!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Met z'n 2-en gegeten: zeer gastvrije ontvangst door de eigenaar, lekkere (makkelijke) rode huiswijn, 2x 3-gangenmenu a Eur 26,50, knapperige brochettes, torteloni, heerlijke zeer verse en goed bereide dorades, perfecte tiramisu, heerlijke scroppino. Kortom: heerlijk gegeten, we komen terug! Rekening 66 euro.
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Mij is verteld dat 3 restaurants naast elkaar allemaal dezelfde naam hebben in het spaans, italiaans en in het Nederlands : de Droom.
Omdat 1 van ons glutenvrij moet eten, was alleen bij de Italiaan de mogelijkheid om glutenvrije spaghetti met saus te nuttigen. Ik koos voor tonijn met basilicum en tomaat en het heeft mij heerlijk gesmaakt. Echt een klasse kok! Mijn partner koos een pizza met tonijn en hij vond het verrukkelijk. Ik vind dit een aanrader voor Soest!!!
Datbenik .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Met ze tweetjes gegeten. Voorgerechtje van o.a. in knoflook gebakken champignons. Prima gerecht en vlot op tafel. Datzelfde gold voor de hoofdgerechten inhoudende een vegetarische pasta en een dagschotel. Heerlijk eten en ruime porties.

Lekker dessert cocktail met citroen en prosecco als afsluiting

Minpuntje vonden we dat de ober net had gerookt en dat idd rook je duidelijk. Sigaar ofso ? Verders een heel aardige vlotte voorkomende man.
Mausie .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Na lange tijd weer eens bij Il Sogno gegeten en....... et wordt alleen maar beter. Voortreffelijke gerechten (3 gangen menu buiten de kaart met zeebaars en tournedos van de grill) en een prima bediening. Van begin tot eind een feest; smakelijk en verfijnd van voorgerecht tot en met nagerecht. Inrichting en decor is functioneel; je komt immers voor het eten.
We komen zeker snel weer eens terug.
Maas2 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Erg lekker gegeten! Warme inrichting. Leuk menu met heerlijke gerechten. Aardige bediening. Naast heerlijke pizza's ook zeer smaakvolle andere gerechten.
Klaas-Albert H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Erg lekker gegeten. Vis, lasagne en overige soorten pasta. Een zeer originele gevulde bruschetta als voorgerecht. Zeer vriendelijke bediening. Knus restaurant.
Maghetietsjemeerzijn .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Op basis van een "social deal" arrangement hier gegeten voor 12 euro, 3 gangen. Normaal 24 euro.
Voorgerecht tomatensoep, die was helemaal niet slecht. Voor hoofdgerecht had ik de keuze uit pizza of pasta. Gekozen voor een pizza quatro stagioni. Forse pizaa, voldoende gegarneerd. Jammer dat de bodem aan de buitenkant zwart was en in het midden niet gaar. Oven te heet?? De koffie (espresso) was uitstekend. Al met al wel 12 euro waar, maar zeker geen 24. De bijbestelde wijn, een standaard rose, was niet slecht, maar voor 3,75 per glas echt veel te duur.
De bediening is wel erg aardig.
Rineh S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Wij hebben hier lekker genieten van de Italiaanse eten mijn calzona was zo lekker en de nenu buiten het kaart is zo lekker
Kwokan .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Heerlijk gegeten ondanks de drukte. Wij hadden een prettige avond. Moesten iets langer wachten, maar was begrijpelijk, de gastheer had zeer druk (door de ziekte van de collegas heeft hij excuses gemaakt). Wij komen zeker terug, voor 10 euro kan je geen dikke calcone krijgen op andere plekken !
Koen H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Dit was erg slecht. De pizza's waren ok. Lasagne kwam volgens mij uit de magnetron maar was van binnen nog bevroren.
Moesten 1,5 wachten tot ze er achter kwamen na 5x vragen dat de bon kwijt was, en de bestelling alsnog gemaakt moest worden. Je kunt een foutje maken, maar het herstellen lukte pas na 5 pogingen. Wat een dramatische ervaring.
Je zit op elkaar gepakt in het resaurant, stoelen rug aan rug.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Het meisje dat ons hielp had haar eerste werkdag in dit Restaurant, nou daar viel niets van te merken, een natuurtalentje. Een knappe verschijning en vooral erg vriendelijk. We begonnen met een salade, mijn vrouw Pomodoro en ik een Minestrone - heerlijk en perfect in balans qua smaak, kruiden en dressing TOP. Ook de Pizza pepperoni en mijn Calzone waren absolute hoogstandjes en geloof me, we zijn wel wat gewend. Als enige minpuntje hebben wij de kleedjes op tafel, dit is een soort geplastificeerd spul dat plakkerig aanvoelt en onverpakte pepermuntjes zijn goed bedoeld, maar niet meer van deze tijd, daar moet een papiertje omheen. Verder hebben we alleen maar pluspunten toe te voegen aan dit restaurant, ze gaan ons hier vaker zien.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Slecht gegeten vandaag. Mijn nan geen pizza. Meer klanten kregen geen eten. Grieken die het runnen snappen er niks van. Chaos alim. Wij gaan nooit meer
Suus56 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Het restaurant geeft aan op dinsdagen alle pizza's 2 euro goedkoper zijn (zie hun bestelfolder). Dus op dinsdag vanuit huis een pizza en stokbrood met kruidenboter besteld. Bij bezorging blijkt dat de 2 euro korting niet wordt gegeven. Tot onze verdere teleurstelling blijkt dat het bestelde stokbrood slechts bestond uit 2 mini schijfjes stokbrood (nog geen 4 cm). Daarnaast was ook de pizza lauw warm. Kortom: eens maar nooit meer bij deze pizzaria...
Jfdfranssen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Zeer slechte ervaring: twee pizza's die niet gaar waren en bij de vis verlepte rucola, verbrande groenten en een waterig bakje groenten.
Toen we er iets van zeiden, kwam men niet verder dan het aanbieden van een kopje koffie.
We moesten de volle mep betalen voor heel slecht eten.
Wij gaan nooit meer naar dit restaurant.