Il Sogno Restaurante Italiano

Steenhoffstraat 57 3764 BJ Soest Nederland Kaart

Over het restaurant Il Sogno Restaurante Italiano

Echt Italiaans in Soest

Bij Il Sogno leer je het echte Italië kennen. Geniet van de lekkerste pasta's, pizza's en bijgerechten die door de meest vriendelijke bediening op tafel worden gebracht!

Meer informatie over restaurant Il Sogno Restaurante Italiano

Jouw recensie over het restaurant Il Sogno Restaurante Italiano

Frans K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goede authentieke italiaan.
Meindert S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goede pizza en voorgerecht.lamspotje te peperig en panna cotta veel te hard.
Prettige bediening .
Jurrien K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gastvrije ontvangst, voldoende aandacht voor de gasten. Door de drukte duurde het wat langer dat de bestelling werd opgenomen. Komen hier zeker nog een keer.
Willem J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Een uitstekende gastheer die ons hartelijk ontving. Bij binnenkomst werden onze neusvleugels al gestreeld door de heerlijke kookgeuren Het eten was excellent top top top. We komen zeker terug
Willem Janssen
Matthieu Derksen
Ronnie van Berkum
Arnoud B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Portie wat aan de kleine kant
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het eten was fantastisch, goede kwaliteit en heerlijke smaken. De bediening was heel goed. Gastvrij, behulpzaam, erg vriendelijk. Wat ons een betreft een aanrader dit Italiaanse restaurant in Soest!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Vriendelijke, persoonlijke aandacht, mensen met plezier in hun werk.
K. S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het duurde echt veel te lang voordat het eten kwam, namelijk 1,5 uur! En dat met kinderen..., ze maakten het goed met gratis ijs en koffie maar liever was het sneller geweest.
Hanneke W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zo hoort een Italiaan te zijn! Eenvoudige smaakvolle gerechten, zeer prettige authentieke bediening en een gezellig restaurant om te zitten. Een absolute aanrader!
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten zijn Il Sogno. Goede maaltijden, typisch italiaanse sfeer en goede bediening. Ons favoriete restaurant.
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fantastisch lekker echt Italiaans eten. Dat we daar pas na 10 jaar Soest achter komen.
Kort gegrilde tonijn met gegrilde groente met heerlijke spaghetti met knoflook en peper. Prima Bolognese en de pizza's bij de buren zagen er heerlijk uit en roken goed. Aardige en vlotte bediening van vriendelijke Italiaan. Eigenaar reed steeds heen en weer om pizza's weg te brengen. Ook een goed teken.
Jantien F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk authentiek Italiaans eten!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuk klein restaurant met perfecte bediening en goede ervaring en goede adviezen. Heerlijke gerechten perfect klaargemaakt en mooi opgemaakt!
Echt een goede aanrader voor wie de Italiaanse keuken waardeert goed en lekker wil eten en goede bediening kan waarderen!
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een warm en authentiek Italiaans restaurant, met heerlijk Italiaans eten. Vraag om de aangerade gerechten en zal versteld staan. Echt een parel!.
harjan D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Leuk familiair aandoend restaurant. De ober doet tussendoor ook de thuisbezorgd.nl bezorgingen :-). Pizza van de dag was prima. De tiramisu perfect.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk eten, sympathieke bediening.
Mia D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Eindelijk heb ik eens overheerlijk Italiaans gegeten! Vlotte spontane bediening die er voor zorgde dat ons niets te kort schoot. Ook een groot compliment aan de keuken, het vlees was heerlijk mals en sappig. Tot snel il Sogno!
sara K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Wat een toprestaurant keer op keer verassen ze mijn man en mij met heerlijke gerechten. Het mag gezegt worden: Dit is ons favoriete restaurant. Hier komen we zeker weer terug.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijke, kwaliteitsgerechten. Geserveerd door een vriendelijke en attente bediening. We hebben met de vriendinnengroep een heerlijke avond gehad en genoten van 3 gangen. De zaak zat vol (ik had 1 1/2 maand van tevoren gereserveerd en dat was maar goed ook). Top!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijke pizza voor een goede prijs. Nette en attente bediening. Ik kom zeker nog eens terug.