Il Sogno Restaurante Italiano

Steenhoffstraat 57 3764 BJ Soest Nederland Kaart

Over het restaurant Il Sogno Restaurante Italiano

Echt Italiaans in Soest

Bij Il Sogno leer je het echte Italië kennen. Geniet van de lekkerste pasta's, pizza's en bijgerechten die door de meest vriendelijke bediening op tafel worden gebracht!

Meer informatie over restaurant Il Sogno Restaurante Italiano

Robert A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten zijn Il Sogno. Goede maaltijden, typisch italiaanse sfeer en goede bediening. Ons favoriete restaurant.
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fantastisch lekker echt Italiaans eten. Dat we daar pas na 10 jaar Soest achter komen.
Kort gegrilde tonijn met gegrilde groente met heerlijke spaghetti met knoflook en peper. Prima Bolognese en de pizza's bij de buren zagen er heerlijk uit en roken goed. Aardige en vlotte bediening van vriendelijke Italiaan. Eigenaar reed steeds heen en weer om pizza's weg te brengen. Ook een goed teken.
Jantien F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk authentiek Italiaans eten!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuk klein restaurant met perfecte bediening en goede ervaring en goede adviezen. Heerlijke gerechten perfect klaargemaakt en mooi opgemaakt!
Echt een goede aanrader voor wie de Italiaanse keuken waardeert goed en lekker wil eten en goede bediening kan waarderen!
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een warm en authentiek Italiaans restaurant, met heerlijk Italiaans eten. Vraag om de aangerade gerechten en zal versteld staan. Echt een parel!.
harjan D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Leuk familiair aandoend restaurant. De ober doet tussendoor ook de thuisbezorgd.nl bezorgingen :-). Pizza van de dag was prima. De tiramisu perfect.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk eten, sympathieke bediening.
Mia D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Eindelijk heb ik eens overheerlijk Italiaans gegeten! Vlotte spontane bediening die er voor zorgde dat ons niets te kort schoot. Ook een groot compliment aan de keuken, het vlees was heerlijk mals en sappig. Tot snel il Sogno!
sara K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Wat een toprestaurant keer op keer verassen ze mijn man en mij met heerlijke gerechten. Het mag gezegt worden: Dit is ons favoriete restaurant. Hier komen we zeker weer terug.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijke, kwaliteitsgerechten. Geserveerd door een vriendelijke en attente bediening. We hebben met de vriendinnengroep een heerlijke avond gehad en genoten van 3 gangen. De zaak zat vol (ik had 1 1/2 maand van tevoren gereserveerd en dat was maar goed ook). Top!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijke pizza voor een goede prijs. Nette en attente bediening. Ik kom zeker nog eens terug.
Lammert V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met een bijzonder vriendelijke bediening
Ike T.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
klein, knus ingericht restaurant met goede gerechten, mooie prijs/kwaliteitverhouding. Enige minpuntje was een stukje plastic bij de ham in het voorgerecht. Kan altijd een keer gebeuren maar keuken moet hier wel alert op blijven. Aan te bevelen restaurant.
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Leuk restaurant. Vooral de eigenaar was erg hartelijk. De bediening was niet bijzonder alert, er werd weinig gevraagd of we nog iets wilden drinken. Het eten was echter erg lekker, zoals een goede Italiaan betaamt.

Klein minpuntje: we vroegen voor de kleine (1,5 jaar) een kleine portie van een gerecht (bij gebrek aan de kindermenu's die wel op de website stonden), dit werd echter gewoon doorberekend. Ook werd een half glas voor vol aangeslagen. Gelukkig was het geen duur restaurant maar was prettig geweest als men daar wat coulanter in was geweest.
De tafel van Mendo V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Pizzaoven was defect. Werd vooraf gemeld. Daardoor een beperkte keuze. Jammer want we kwamen voor pizza. Ook bepaald desert was er niet (meer). Toch nog heerlijk gegeten van een alternatief menu
Maja K.
Toen we aankwamen hoorden we dat de oven kapot was. We konden dus niet iets eten dat uit de oven kwam of we moesten minstens een half uur wachten want dan zou de oven gemaakt zijn.
Ook hadden ze niet alle gerechten die op de kaart stonden.
We kregen hiervoor geen enkele compensatie.
Floor M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Leuk familierestaurant. Vriendelijke bediening, vooral (ik vermoed) de eigenaar. Bediening was niet heel alert: wachten duurde soms lang en er werd (bijna) nooit gevraagd of we nog iets wilden drinken. Ook niet wanneer de glazen leeg waren. Het eten is lekker, precies zoals je bij een goede Italiaan kan verwachten. Prettige sfeer.

Een minpunt voor ons was dat we op de online kaart zagen dat er ook twee kindermenu's waren en die niet op de kaart stonden die wij in onze handen kregen. We vroegen wat de chef kon doen en die kon wel een kinderportie lasagna maken. Vervolgens werd wel het volledige bedrag in rekening gebracht. Op zich prima, maar leg dat dan van te voren uit.

Als we weer in de buurt zijn, zeker een leuke plek om terug te komen.
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten met 8 personen.
Vlotte bediening, lekker eten voor een prima prijs. Aanrader!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben verrassend lekker gegeten in een ontspannen knusse sfeer. Bediening af en toe beetje onhandig (bestelling drankjes vergeten, werd snel weer recht gezet), maar allerhartelijkst en persoonlijk. Aanrader.
Bob C.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Bediening zeer vriendelijk, warm ontvangen,het eten was zeer smaakvol uitstekend.
sara K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
we voelen ons hier goed er hangt een heerlijke sfeer en de bediening is top, maar het allerbelangrijkste is dat het eten echt overheerlijk was. dit gaan we vaker doen. complimenten.