il Senso

Nobelstraat 13 2513 BC Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant il Senso

Het nieuwe Italiaans

Een nieuwe generatie Italiaanse verfijning in het Haagse Hofkwartier. Authentieke gerechten in een eigentijdse setting. De chef gaat innovatie en improvisatie niet uit de weg. Een ding is zeker, elk gerecht is vers, puur en smaakvol. De wijnkaart is met de grootste zorg samengesteld en biedt een keur aan voortreffelijke Italiaanse wijnen.

Meer informatie over restaurant il Senso

Maandag t/m Donderdag 17:30 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:30 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Voordelig
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was niet bijzonder en het duurde heel lang voordat het eten geserveerd was. Prijs/kwaliteit verhouding niet in orde.
Christian H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was wederom een heerlijke ervaring, dit restaurant kan ik zeer goed aanbevelen. Bedienining is vriendelijk en het eten wordt mooi geserveerd.
Fgerards .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met z´n viertjes bij Il Senso gegeten. Mooie en speciale gerechten op de kaart. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Gerechten waren perfect op smaak. Een compliment aan de kok. Voortreffelijk. Perfecte bediening; vriendelijk, attent en aardig. Een echte aanrader. Wij komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Gisteravond uitstekend gegeten bij deze bijzondere Italiaan. Mooie gerechten op de kaart, die we niet vaak tegenkomen in Nederland. De coquilles vooraf hebben ons bijzonder goed gesmaakt, en de parelhoenfilet en red snapper voor het hoofdgerecht waren onovertroffen! Uitgebreid passend wijnadvies van de vriendelijke gastheer, en ruime gelegenheid om wijnen te proeven. Ondanks ons late tijdstip van aankomst ivm een voorstelling vooraf, zijn wij van begin tot eind in de watten gelegd, en hebben wij écht genoten van de heerlijke gerechten en het oprechte gastheerschap. Wij komen graag terug!
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
RSpuybroek .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Fijne ontvangst en heerlijk gegeten! In goed gezelschap.
In vergelijking tot ons laatste bezoek hebben we nu boven een tafeltje gehad, hetgeen enigszins rustiger is.
Rudolf H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Voor de 4e of 5e maal hier weer gegeten.
Altijd prima en voor herhaling vatbaar.
Leuke en aardige bediening.
Kwaliteit is goed.
Gianna N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Op 4 augustus jl. heeft mjin moeder haar 80-ste verjaardag gevierd bij
Il senso met haar kinderen , aanhang en kleinkinderen. Ik had dit restaurant aanbevolen aangezien ik er twee keer met mijn vriend had gegeten en wij hierover tevreden waren. Wij hebben van te voren een 3-gangenmenu gekozen (vegetarisch, vlees en/of vis).
Waar wij veel van handen verwacht is uitgelopen op een regelrechte teleurstelling. Het voorgerecht (zo mooi beschreven op de website) was gewoon een ovenschaaltje met aubergine en veel gesmolten kaas. Totaal niet verfijnd. Een slechte start dus! De oordelen over het hoofdgerecht waren niet veel beter. Het bijgerecht van verschillende groenten sloeg nergens op. Het smaakte nergens naar. En dan het toetje, tiramisu. Alsof het uit het vriesvak kwam van een supermarkt.
Mijn advies: ga er niet eten met een groot gezelschap
Puur1 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Sfeervol restaurant met erg vriendelijke bediening. Eten viel ons wat tegen, hebben beter italiaans gegeten. Let op als je denkt met de restaurant kaart hier te kunnen eten heb je het mis, ze vragen gewoon de volle prijs ipv de 50% korting die ze moeten geven.
Florine26 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Mijn vriend en ik dachten gezellig bij Il Senso te gaan eten met de restaurantkaart. Deze heb ik sinds kort en daarmee krijg je bij de aangesloten restaurants 50% korting op de foodrekening.
Il Senso is volgens de website, www.restaurantkaart.nl aangesloten bij de restaurantkaart en zou dus mee moeten doen aan deze actie. Dit moet een overeenkomst zijn die is besproken met de eigenaar, want je komt niet zomaar op de website te staan met je restaurant.
Als je met de restaurantkaart wilt eten moet je altijd reserveren. Dit hebben wij gedaan en mijn vriend heeft er nadrukkelijk bij gezegd dat wij met de restaurantkaart komen eten. Dit was allemaal in orde volgens de bediening die de telefoon had opgenomen.
Eenmaal in het restaurant kiezen we een voorgerecht, en een hoofdgerecht. Het hoofdgerecht was een visplaat die je met zijn 2 kan bestellen. Het voorgerecht was prima maar de visplaat, die 42,50 kostte was ronduit niet te eten. Vieze droge, diepvriesvis. Na deze teleurstelling besluiten wij geen nagerecht meer te nemen en af te rekenen. Wat blijkt, wij krijgen de rekening zonder de 50% korting op de foodrekening. Ook hebben ze de visschotel nog wat duurder gemaakt op onze rekening, namelijk 50 euro. Toen wij nogmaals zeiden dat we de restaurantkaart hadden deed de ober alsof hij daar niets vanaf wist en dat hij het verkeerd begrepen had. Uiteindelijk met de manager van het restaurant gesproken en die zei dat hij niks van de restaurantkaart weet en dat ze daar helemaal geen overeenkomst mee hebben. Kortom, pech voor ons en we moeten gewoon het volledige bedrag betalen. Je zou toch zeggen dat zo'n restaurant dan een beetje coulant is aangezien wij de dupe zijn van een actie die daar kennelijk helemaal niet geldig is.
Wat achteraf ook nog bleek is dat er meer mensen met de restaurantkaart daar komen en ook op dezelfde manier belazerd worden. De manager in kwestie doet er dus ook totaal geen moeite voor om dit misverstand te voorkomen en er voor te zorgen dat hun restaurant wordt verwijderd van restaurantkaart.nl.
Kortom slecht restaurant, slecht eten, slechte service. Als je lekker Italiaans wilt eten moet je hier beslist niet heen gaan. Om over de ambiance nog maar te zwijgen.
Wwwtje .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Bij aankomst rond half zeven was het restaurant nog leeg. Wij waren de eerste gasten.
We hadden gereserveerd en werden een plaats aangeboden in het pijpenlaatje van het restaurant. Voor het raam. Vermoedelijk om aan de passanten te laten zien dat er bezetting was. Hierdoor misten we het contact met onze omgeving en hebben we de entourage van het restaurant niet kunnen proeven. We waren met zijn vijven en hebben stuk voor stuk heerlijk gegeten.De rode huiswijn is uitstekend en aan te bevelen.De verschillende voor en hoofdgerechten waren prima. Het dessert viel wat tegen.De bavaroise was zo uit de vriezer op tafel gezet en was nog keihard in plaats luchtige mouse. Ook de gekozen chocolade taart van het huis en en de perla nera, chocolade ijs met brownies waren te hard.
Al met al toch lekker gezeten en gegeten.Maar kan absoluut nog beter
Carel55 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat we gegeten hebben was zeker lekker. De keuken en of bediening kon echter niet voorkomen dat wij na ruim 2 uur nog steeds geen hoofdgerecht hadden gekregen. Inmiddels over onze honger heen hebben we het etablissement na een mager excuus en het eten nog niet inzicht, verlaten. Advieseer om hier niet te gaan eten of anders heel veel aandacht te vragen zodat je niet "vergeten" wordt.
KingCatan .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij kozen het dagmenu. Heerlijk. Zeker de verrassende smaak van het tussengerecht spaghetti. Aanrader om hier te gaan eten.
Renebt .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Voordat ik naar het "Paard van Troje" ging heb ik hier met m'n dochter gegeten. Ik moet zeggen fantastisch. Vooraf een lekkere vissoep. Bij elke hap proef je de vis.
Het hoofdgerecht verse zelfgemaakte pasta voortreffelijk. De wijn die ik gedronken hebt was heerlijk. Ik zal hier zeker nog wel eens komen.
Omdat het zo geslaagd was heb een redelijke fooi gegeven, alleen jammer dat daar niet eens bedankje van af kon.
AndreasF .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Door de dinnercheque in il Senso terecht gekomen. het was niet de beste avond van de "koks". We besloten 3 gangen van de kaart te nemen. De voorgerechten waren nog lekker, maar zonder enige italiaanse smaak. Het primi gerecht " Zwarte lintpasta met verse kreeft" was niet te eten. De harde zwarte pasta dreef in een rode soep, waarin een in stukken gesneden kreeft zwom. Er zat totaal geen smaak aan, er was geen speciaal bestek meegeleverd en je moest met je handen de stukken kreeft er uit vissen. De Kreeft was "dood gekookt", Gelukkig hoefde ik dit niet te betalen, maar je komt om lekker te eten en niet om niet te betalen. Mijn partner had het iets beter getroffen met de risotto, ook hier geen italiaanse verfijning. Hierna kreeg ik mij Involtine dell chef. Ik denk dat de chef niet aanwezig was, want het was niet lekker, je proefde nergens iets van de inhoud van de rolletjes en het was veel te gaar. De Ossobuco was niet te zien op het bord, er lag een hele grote drap van tomatensaus op enook hier geen verfijning, wel veel...gaar vlees (voor in de soep) De prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Dit was geen italiaans lekker eten. Ook was het meeste niet vers, we konden namelijk zien, dat het meeste in plastic uit de koelkast. De bediening was vriendelijk, maar kon onze avond niet meer goed maken.
Ook aan andere tafels werd geklaagd over het eten......
Nooit meer Il Senso voor mij
Fenuz .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Vriendelijke service, maar een beetje chaotisch, zoals drankjes bij de verkeerde persoon. Het eten was goed, niet spectaculair, maar goed.
Jhuldman .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Het was een smakelijk diner ofschoon ik het wachten tussen de gangen een beetje lang vond. Iets minder zout in de saus van de vis mag wat mij betreft. Verder uitstekend, ook de uiterst vriendelijke bediening.
Mja P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Op een druilerige maandagavond werden we aangenaam ontvangen bij Il Senso met een voortreffelijke bruschetta. Wij genoten o.a. van een verrukkelijk vegetarisch gerecht:Triangoli ai Funghi Burro Salvia e Caramelle (Triangel pasta met vulling van eekhoorntjesbrood en een saus van salieboter en truffel) en de Soufflé van pistaches (nagerecht van de dag). Huisgemaakt, uitzonderlijk goed. Ook de andere gerechten waren zeer goed. Hele goed jonge kok ( 20! bleek toen we weggingen). Prettige bediening. Absolute aanrader. Eva en Marja
Julia_paalman .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wij hebben een superavond gehad bij Il Senso met lekker eten. Elk gerecht werd uitgebreid uitgelegd en de service was top. Echt een aanrader voor een avondje lekker Italiaans eten.