Il Rustico

Voordelig
Lang
2Els .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Op zoek naar een Italiaans restaurant kwamen wij hier terecht.
Het is een deels verbouwde boerderij met een prachtige rustige ligging. We werden vriendelijk ontvangen en mochten plaats nemen achterin aan een tafeltje. Bijna alles was reeds bezet. Ook een buitenterras aanwezig. De eigenaar zelf was druk bezig met het bakken van de pizza's in de steenoven. Wij bestelde een vegetarische pizza die groter was dan het bord. Goed bedekt met verschillende soorten groente. Ook goed van smaak. Als nagerecht namen wij ijskoffie en/of capucchino met heideliquer. ( aanradertje). Bij de capucchino werd een klein glaasje geserveerd met een ijsje. Slagroom op de ijskoffie was erg lekker. Bediening door de 4 leuke meisjes was erg goed en vriendelijk. Ook de eigenaar was vriendelijk. Helaas kwamen wij op zo'n druk moment dat we iets te lang ( ruim 1/2 uur ) op onze pizza's moesten wachten.
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Spaghetti carbonara gegeten door 4 personen
Alle view dezelfde reactie
Spaghetti flauw saus zeer melkachtig, geen kaas gebruikt
Bij 1 bord zat er verbrand eten tussen
Melding gemaakt naar de bediening er werd niets mee gedaan
Dit was geen succes

Jammer dat het zo tegen is gevallen. Vreemd echter dat alle bordjes lekker leeg gegeten waren op 1 bordje na. Hier lag nog een kleine hoeveelheid op. Hierbij onze welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, Il Rustico
Theodoor C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Eerlijk gezegd, snappen we al die verschrikkelijk lovende recensies niet helemaal. Okay, de pizza's zijn niet slecht, maar ook niet uitzonderlijk goed. De pasta carbonara mag zo niet worden opgediend, namelijk zonder saus en pancetta. Ik kan het zelf veel beter! De bediening is vriendelijk, maar de kok reageerde niet op onze kritiek. Dat is echt heel slecht!
Jan-Zand .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Dit is een relatief nieuw italiaans restaurant in het landelijke Lheebroek waar de pizza's nog vers worden voorbereid en gebakken. We hadden niet gereserveerd, maar er was nog een plaatsje beschikbaar voor ons tweeen.
We hebben er een paar heerlijke pizza's gegeten en de toetjes zijn ook niet te versmaden. De bediening is vlot en vriendelijk. De prijs/kwaliteits verhouding is uitstekend, eigenlijk haast iets te goedkoop voor het gebodene, maar daar zullen weinigen over klagen.
Kortom een uitstekend adres voor een geweldige pizza.
Lois V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Knus gelegen boerderij op de oude deel het restaurant gezellig kaarsen aan buiten en binnen ,warme inrichting super beleefde bediening,in jaren niet zón lekkere pizza gehad ,mooi dun,vers en goed smaakvol zorgvuldig belegd kortom heerlijk .Ook het nagerecht smaakte heerlijk eigen gemaakt ijs in vele smaken .
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Aanrader, goede pizza, verrassende locatie. Inderdaad Ongebruikelijk dat ze vragen welk nummer pizza je hebt besteld, maar verder vriendelijke bediening.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij deze Hollandse Italiaan in een leuke boerderij. De pizza's worden gebakken in een steenoven die in de open keuken staat. Prima prijs en gezellig aangekleed. Absoluut een bezoekje waard!
LKE .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij deze pizzeria.
Wij hebben verschillende pizza's besteld, die allemaal fantastisch smaakten (ikzelf had een pizza rustico met tomaat,kaas,mozzarella,ham,salami,ei,parmezaanse kaas,basilicum en als extra champignons).
Als toetje een overheerlijke ijcoupe (estate) genomen, o.a. gemaakt van eigen bereid ijs.
Kortom, een onvergetenlijke avond in een prachtige ambiance.
Mmandy .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Heerlijke pizza gegeten, toe ijs en tiramisu. Onverwacht leuk restaurant, gevonden met de navigatie in het donker. En ik hoop eens in de zomer langs te komen. Een aanrader.
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijke pizza gegeten in een prachtige ambiance. Je waant je in Italië! De houtoven draagt bij tot een gemoedelijke sfeer, en de bediening zorgt ervoor dat je een prettige verzorgde avond beleefd.
Top! Prima prijs-kwaliteit.
Tijl .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
ik heb pizza gegeten was opzich niks mis mee alleen welij kregen hem pas na 30minuten wat ik net een beetje te lang vond. Verder de bediende was een tikkeltje onhandig borden schuin houden en niet goed weten wat er op de kaart stond. zelfs de pizza die naar het restaurant genoemd was wist ze niet welk nummer dat was en tijdens de bediening zij ze wie heeft pizza nummer 12 (voorbeeld) maar ik let niet op het nummer als ik een pizza wil ik weet wel dat ik een hawaii heb besteld maar niet dat dat nummer 12 zou zijn dus wij vroegen toen ze zij 12 wat is nummer 12? welke pizza? en dat wist ze niet verder wel lekkere pizza dus toch nog een 8voor het eten zelf
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Een verborgen pareltje. In een oude boerderij vind je dit pizzarestaurant annex ijssalon. Met een echte steenoven worden hier voortreffelijke pizza's bereid. Voor het toetje konden de kinderen iets uitzoeken in de aangrenzende ijssalon. Met heerlijk ambachtelijk gemaakt Italiaans ijs. Bellisimo!!