Il Primo

Reguliersdwarsstraat 13HS 1017 BJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203319370

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Il Primo

Lekker eten en leuk personeel voor een fijne prijs

De echte smaak van de Italiaanse keuken is simpel, vers en heel erg lekker; dat proef je hier in elk gerecht. Naast de heerlijke huisgemaakte pesto, verse olijfbroden en knapperige pizza's, moet je het dessert vooral niet overslaan, want de beste tiramisu en panna cotta eet je hier.

Meer informatie over restaurant Il Primo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Il Primo

Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het personeel was heel vriendelijk en de sfeer was zeer gezellig. Echt het gevoel alsof je in Italië bent. Heerlijk gegeten, grote porties!
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Met z’n drieën lekker gegeten. Begonnen met antipast als smakelijke Bruschetta mista, parmigiana di melanzane & Vitello Tonnato. Pizza, heerlijke risotto al fungi met en pasta met zalm liet nog net ruimte voor een scropino. Bediening makkelijk aanspreekbaar. Werkelijk bijzonder vriendelijk met een onvermoeibare Italiaanse zwierigheid. Helaas was ik de ah kortingskaart vergeten. De flexibiliteit ging helaas niet zover dat ik die later mocht komen brengen. Al met al een reden om er nog een keer te eten, maar dan wel met met ah korting. Flesje wijn erbij alles bij elkaar voor € 138,75 (en gratis limoncello van het huis).
Marleen A.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Het eten was heerlijk.
Stephen O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Met de AH actie konden we kiezen van de hele kaart. Vriendelijke bediening, leuke sfeer en voortreffelijk eten. Zeker doen!! Voor 30 euro p.p 3-gangen gegeten met een fles wijn erbij.
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker Italiaans gegeten. Verse producten!
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Eten was goed en lekker. Bediening snel en vriendelijk. Nadeel was de drukte in het restaurant. Je zit echt te dicht op elkaar . Moeilijk om een gesprek te voeren met alle herrie om je heen.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Hier gegeten met een AH kaart en het is over het geheel genomen wel goed bevallen. De gerechten waren prima in orde, alleen de focacia was wat aan de flauwe kant. Er loopt best wat personeel rond maar ik vond dat we toch soms iets te lang moesten wachten. Het ziet er van binnen wel leuk uit maar de tafels zitten hier en daar te dicht op elkaar. Ook nadeel is dat de deuren allemaal open staan. Leuk in de zomer maar zo in het najaar iets te fris.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij gingen naar Il Primo met de AH restaurant actie en we hebben een fijne avond gehad. Lekker gegeten. Vooraf had mijn man de Funghi en ik had de Vitello Tonnato. De Funghi was lekker maar had iets meer op smaak gebracht mogen worden met knoflook en peterselie. De Vitello was top. Super lekker vlees en lekkere tonijnsaus.
Als hoofdgerecht had mijn man de lasagne gorgonzola en ik de spaghetti carbonara. De lasagne was erg lekker. De spaghetti was lekker maar wat vlak van smaak. De tiramisu die we beiden als dessert hadden was heerlijk. Een espresso maakte het af. We hadden een fijne avond, mede door de attente bediening. Een goede gastheer!
Prima restaurant om nog eens te gaan eten.
Nathalie J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten, fantastische bediening.
Celine D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Was een gezellige sfeer en de service was goed! Toen we weggingen zelfs nog een heerlijk shotje limoncello gekregen! :)
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Leuk restaurant. Goede bediening. En heerlijk gegeten. Kom er zeker nog wel een keer terug. Ook leuke locatie.
Tjapko V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Prijs klopte niet, maar toch betaald.
Sanniedv D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Goed gegeten met AH bon, alles was mogelijk en smaakte prima. Vriendelijke bediening en... niet onbelangrijk ... super schoon toilet, chapeau!
Benno S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het eten was flauw en vlak. Snap niet wat er Italiaans aan was alleen dat het er uit zag als Italiaans wil niet zeggen dat het ook zo smaakte. Nee qua eten wordt je er niet blij van. Lokatie buiten op terras aan de homostraat in Amsterdam is wel geinig, veel te zien en dat is weer puur amusement. Nee daar komen wij niet meer terug.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Ik was hier eerder geweest, maar had daar geen speciale herinnering aan over gehouden. Nu waren de gerechten echter onmiskenbaar Italiaans, maar ook heel creatief en erg smaakvol. Topper op de Reguliersdwarsstraat.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prettige bediening en heerlijk eten!
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere gerechten en goede bediening!
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Vriendelijk personeel en een uitgebreide kaart. Het eten was goed.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Met ah actie keus uit gewone kaart, positief. Vooraf ceasarsalac en vitello tornado prima, hoofdgerecht grote garnalen prima , maar de biefstuk pepersaus was doorbakken en dus droog, hoewel de bediening genoteerd had dat ik hem a point, dus tussen bloederig en medium in wilde hebben, dus nog rood van binnen. Pluspunt was dat de garnalen op verzok voor mijn vrouw, die parkinsonpatient is, keurig werden gepeld en er ongevragd een lepel bij het bestek werd gelegd. We hebben geen nagerecht gebruikt, wel prosecco vooraf en pinot grigio resp. chianti bij het hoofdgerecht. Lekker, in een mooi glas, maar prjzig.
GJ B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
lauwe rode wijn, na dat aan te geven bij de ober, hadden ze alleen duurdere wijn die volgens hem wel beter op temperatuur was.. maar ook die helaas lauw. Geen nieuw glas besteld daarna. jammer..

verder was het eten het steeds net niet... sla verdord, aardbeien duidelijk niet vers. echt jammer. bij de black tijger garnalen niets geven om je handen schoon te maken terwijl je handen echt heel vies worden als je zulke dingen pellen moet..

carbonara pasta was prima.

verder had de ober meer oog voor de tafel naast ons, sinds mijn vriend alleen, op een normale en vriendelijke manier, had opgemerkt over de lauwe wijn.

jammer, maar wij zullen hier niet nog eens eten....