Il Primo

31-203319370

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Il Primo

Lekker eten en leuk personeel voor een fijne prijs

De echte smaak van de Italiaanse keuken is simpel, vers en heel erg lekker; dat proef je hier in elk gerecht. Naast de heerlijke huisgemaakte pesto, verse olijfbroden en knapperige pizza's, moet je het dessert vooral niet overslaan, want de beste tiramisu en panna cotta eet je hier.

Meer informatie over restaurant Il Primo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Il Primo

Gonneke E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Vooral voorgerecht en toetje!
Nellie B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Zeer vriendelijke ontvangst.
Voelt als thuiskomen
Will S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Was gezellig en zoals verwacht
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Als altijd, uitstekend eten: de antipastissimi vormen een reuze-voorgerecht, dat zo groot is, dat we er meestal niet eens een dessert na nemen. Een flesje heerlijke Gavi di Gavi maakt een lichte maaltijd compleet.
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Het was erg druk toen wij er waren en dan is het geluidsniveau wel een beetje hoog, ook omdat je vrij dicht op elkaar zit. Interieur is prima alleen wel veel spiegels. Het eten was heerlijk. We hadden eerst de bruschetta mix. Daarna had ik de Tagliatelle met stukjes ossenhaas in een witte wijn en zwarte truffelsaus die echt ontzettend lekker was, werd voor de tafel in de parmeggiaanse kaas bereid. Ondanks dat ze maar met zijn tweeen waren, was de bediening goed. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Geserveerd met 50% korting via de app. Het bleek achteraf dat we een compleet 3gangen menu moesten kiezen om voor de korting in aanmerking te komen. Dit stond niet bij de voorwaarden bij de reservering. Dit staat ook in andere recencies..pas dus op. Nadat ik de eigenaar om uitleg vroeg werd die zeer onbeschoft en zei dat hij dit aan IENS al tijden geleden had doorgegeven.
Resultaat bleef dat ik de korting niet kreeg omdat we slechts een hoofdgerecht hadden besteld.
Eten was ok, niet bijzonder. Ik was er niet voor de volle prijs gaan eten.
Margaret S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Lekker eten en vriendelijke service
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Goed gegeten. Mooie gerechten.
René B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Hier voor het eerst gegeten met AH restaurant actie. Het voorgerecht gefrituurde inktvis was voortreffelijk! De kalfsschnitzel als hoofdgerecht smaakte redelijk goed, beetje droog. Bediening was netjes en attent. Al met al een prima Italiaans restaurant.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
De pizza’s en pasta’s zijn niet super bijzonder. Het voorgerecht was half warm en half koud, wat warm hoorde te zijn. Ze kwamen niet vaak kijken of we nog drinken wilden hebben.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vriendelijk personeel. Voorgerechten waren te koud geserveerd. Ik denk dat de koeling echt op 2 graden staat. Komt de smaak niet ten goede. Verder was het eten lekker. Zoals vele anderen zeiden. Tafels staan dicht op elkaar en veel 'herrie'
Maya S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heel goed geholpen door Eddy
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
We kwamen hier met de Albert Heijn-actie, en tot onze aangename verrassing mochten we uit het hele menu kiezen. We begonnen met het gemixte voorgerecht, en dat is een geweldige plank vol met allerlei hapjes, met name verschillende soorten vlees, de een nog lekkerder dan de ander. Als hoofdgerechten hadden we een pizza rauwe ham en een pasta met zalm, die waren allebei erg goed, echt heel smakelijk. De desserts waren ook prima.

In contrast met het geweldige eten, viel de rest wat tegen. De bediening was OK, maar leek ons soms een beetje vergeten te zijn. De inrichting van het restaurant is bijzonder, over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen. De toiletten waren oud en ook niet heel schoon.
Annie J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Gezellige zaak vriendelijk personeel leuke inrichting goed eten
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goed restaurant, waar de koks nog hun best doen om echt Italiaans koken. We hebben boven verwachting gegeten. Leuke bediening. Wij hebben de overheerlijke lamsrack met gorgonzolasaus gekozen. Gezellig zeer levendig restaurant. Aanrader.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk eten ( met Albert heijn actie) en leuke bediening. En de tiramusu is hemels lekker.
Ingeborg V.
Heerlijk gegeten!
Janke R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Fantastisch gegeten met de AHbon!
Niets op aan te merken!!!!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
We hadden voor 20:00 gereserveerd maar men was zo flexibel dat we toch om 18:00 konden eten. Zeer vriendelijke bediening.
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heel lekker eten leuke bediening alleen toiletten erg vies