Il Primo

Reguliersdwarsstraat 13HS 1017 BJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203319370

Over het restaurant Il Primo

Lekker eten en leuk personeel voor een fijne prijs

De echte smaak van de Italiaanse keuken is simpel, vers en heel erg lekker; dat proef je hier in elk gerecht. Naast de heerlijke huisgemaakte pesto, verse olijfbroden en knapperige pizza's, moet je het dessert vooral niet overslaan, want de beste tiramisu en panna cotta eet je hier.

Meer informatie over restaurant Il Primo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 12:00 - 23:30

Z.hilgeman H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Leroy A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zeer goede bediening die rekening houdt met wat je niet eet en ook vroeg of het gesmaakt heeft. Eten was heerlijk zeker een aanrader! ????
Alphons R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Nicoline H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heel aardig personeel, ook gezellige sfeer onderling. Feestelijke afsluiting met limoncella!!!!!!!!!
Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Berggans .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vrijdagavond via de AH actie gereserveerd bij Il Primo. Ondanks de drukte werden we met alle egards ontvangen. Direct werd ons verteld dat we uit de hele kaart konden kiezen en dat het goedkoopste gerecht niet berekend zou worden. Er is een zeer uitgebreide kaart met voor elk wat wils. Speciale verzoeken, bijvoorbeeld over de vulling van de pizza konden worden gerealiseerd. De bediening was Italiaans charmant en de gerechten allemaal voortreffelijk. Speciaal voor mij was de branzino, heerlijk. Huiswijn is prima. Ook ongevraagd werden we extra verwend met een speciale huisgemaakte olijfolie. Na een warm afscheid vertrokken we met een voldaan gevoel en we komen hier zeker terug.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een eer vriendelijke ontvangst en zeer vriendelijke en betrokken bediening. Even onduidelijk wat binnen de AH actie viel, maar mochten hele kaart gbruiken en goedkoopste gerecht per gang werd niet berekent. Heel goede ervaring bij Il Primo
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij il Primo. Ook de sfeer was prima, goede bediening vlot en met aandacht.
Veel Italiaans gehoord, we kregen het gevoel in Italië te zijn!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben genoten van de heerlijke aparte gerechten die smakelijk werden opgediend! Ook al was het erg druk er werd aandacht aan je besteed.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Bezocht in het kader van de AH Restaurantactie. Was prima verzorgd, overwegend professioneel vriendelijk personeel. De bestelling werd uitgebreid besproken, waarbij ook advies werd gegeven mbt keuze en hoeveelheden. Prima Italiaanse wijn en lekkere gerechten. Enige minpuntje was dat er geen pannacotta was en dat de desserts niet gelijktijdig werden geserveerd.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Personeel spreekt geen Nederlands , daardoor bij toetje verkeerde bestelling die echter snel werd opgelost. Het was erg lekker en gezellig, we gaan er zeker nog eens heen
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Door mijn lieve vriendin Winnie geboekt i.h.k.v. de AH/Iens actie. Fraaie zomeravond en een leuk plekje buiten. De spaarkaart werd door de medewerker enthousiast verscheurd, alles zou goedkomen.
Op zijn aanraden namen wij een iets kleiner voorgerecht want anders zouden wij moeite krijgen met ons hoofdgerecht, zo werd ons overtuigend gebracht. Voor een goed advies zijn wij altijd te vinden…
Smakelijk gegeten, dat wel maar een aanvankelijk rekening die in de buurt van de € 108 (!!!) lag voor slechts 2 personen, vonden wij een fout in de deal en konden ons maar met moeite vinden in de aangepaste nota van ruim € 82 (weliswaar incl. een witte huiswijn, goed voor € 30, een pinot grigio, goed van smaak maar qua prijs over the top). Al met al een maaltijd die oké was maar waarbij wij ons aan het eind van de rit toch wel genomen voelden, de vriendelijke bediening ten spijt…
Winnie Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Goede service, kwaliteit eten en wijn ook goed, prijzen gerechten en wijn fors aan de prijs. Rekening op ons verzoek aangepast (AH-actie) om achteraf te merken dat er toch nog €12 teveel op de rekening stond, jammer! Beïnvloedt je indruk op een avondje uit eten.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten! We waren daar met de ah restaurant actie en mochten van de hele kaart kiezen. Alle drie de gangen waren even heerlijk en ook erg aardig personeel. Wij komen hier zeker nog eens terug, aanrader!
walthausm .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk Italiaans eten en heel vriendelijk personeel.
Geven alle tijd om de menukaart te bekijken.
Goed centraal gelegen ten opzichte van het openbaar vervoer
Selina V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Wordt op een gezellige en persoonlijke manier gerechten aan geboden, bediening top. Ondanks drukte tijd voor persoonlijke aandacht.
R N.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Echte goede Italiaan. Leuke vlotte bediening. Attent. Goede wijn. Lekkere saltimbocca. Prima tiramisu. Aanrader!
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Mijn vader en ik hebben genoten van het heerlijke Italiaanse eten en de super fijne bediening! We komen zeker terug! Hartstikke bedankt :)
Ard R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met name de vriendelijke en snelle bediening viel op! Ook het eten was lekker en er was veel mogelijk. Met ah-actie toch van de hele kaart kunnen kiezen. Dit is een geweldige tent op een leuke locatie.
Karlien K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Via de AH restaurantactie hier gereserveerd anders was ik hier nooit terecht gekomen, want ik was nooit die straat ingelopen en ik hou al helemaal niet van obers die je vanaf hun voordeur hun restaurant in proberen te 'trekken'.
Het restaurant wordt gerund door Italianen, met dito temperament en geflirt.
Met de AH restaurantactie kun Je uit de hele kaart kiezen; het goedkoopste gerecht krijg je gratis.
Vooraf hebben we tomatensoep gegeten. Gulle porties en prima van smaak.
Mijn vriendin had als hoofdgerecht pasta met kip en eekhoorntjesbrood. Vond ze lekker.
Ik had pasta met ossehaaspuntjes en truffelsaus. Helaas waren de ossehaaspuntjes helemaal gaar gekookt in de saus. Jammer. Waarom niet een stukje ossehaas even aan beide zijden apart aanbakken, zodat het vlees nog rood van binnen is, dan in reepjes snijden en op de pasta serveren?
Als dessert had ik pana cotta met bosvruchten. De pana cotta was lekker romig, maar de bosvruchtjes waren over het bord gevlogen: 2 kleine aardbeitjes, 1 takje rode bessen en een piepklein blauw besje.
Al met al OK voor een keertje.
Michela13 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was heerlijk. Ruime keuze op de kaart. De bediening was super aardig. Echt een plek om vaker terug te komen. Een echte aanrader.