Il Primo

31-203319370

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Il Primo

Lekker eten en leuk personeel voor een fijne prijs

De echte smaak van de Italiaanse keuken is simpel, vers en heel erg lekker; dat proef je hier in elk gerecht. Naast de heerlijke huisgemaakte pesto, verse olijfbroden en knapperige pizza's, moet je het dessert vooral niet overslaan, want de beste tiramisu en panna cotta eet je hier.

Meer informatie over restaurant Il Primo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Il Primo

Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fantastische gegeten voorgerecht was enorm waardoor het hoofdgerecht helaas niet meer past. Kreeg heel lief alles ingepakt mee, goede service!!!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Er is weinig op aan te merken, hoofdmaaltijd wat karig qua hoeveelheid, zeker voor die prijs.

Voorts een wat zenuwachtige bediening en de meeste spreken geen NEDERLANDS, toch wel wat vreemd
Nadine N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geweldig restaurant! Met echte Italianen. Drankje van het huis voor het wachten, volle glazen wijn, lekker eten en super bediening! Kortom zeker een aanrader!!!
Marco F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Bij ontvangst kwam de aandacht voor de klant al snel voor de dag. Tafelkeuze, we werden al snel aan het gezellige raam gezet. Je voelt je gelijk Welcome.
Menu keuze was uitgebreid en met traditionele Italiaanse gerechten samengesteld. Delizioso!!
Voor Marco en familie een echte topper!
sandy D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We aten hier met de AH-restaurantactie. Mochten alles van de kaart kiezen, geen opgelegd menu dus. Attente bediening, genoeg brood bij voor-en hoofdgerecht, gratis glas water op verzoek, citroenlikeurtje van het huis.
Voorgerecht al een maaltijd op zich, hoofdgerecht (zalm van de grill) flinke portie. Witte wijn 6 euro per glas.
Alles prima in orde. Geen ruimte meer voor nagerecht, voor 2 personen, met 2 wijn en 1 prosecco 50 euro kwijt.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik vond het wel jammer dat er geen vast menu was om uit te kiezen, maar dat je per gerecht moest beslissen, omdat je alleen het goedkoopste gerecht gratis kreeg. Ook het dessert vond ik nogal tegenvallen. Wij hadden semifreddo, maar i.p.v. het ijs dat ik verwachtte, kregen we ijskoffie. Afgezien hiervan was alles prima.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mijn vriendin en ik heb hier gister gegeten, we hadden gereserveerd met de restaurant actie van AH. Het was een drukke zaterdag, ondanks de drukte was de bediening erg vriendelijk. Er was gelijk aandacht voor ons en onze drankjes werden snel geserveerd. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren verrukkelijk. Echte authentieke Italiaanse gerechten.
Wij komen zeker weer terug!

Miriam en Nathalie
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede bediening. Gastheren en vrouw waren erg attent. Gezellige sfeer. Ook het eten was heel lekker. Zeker de moeite waard!
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Grote kaart met ruime keuze in gerechten die wel sterk ik n prijs verschillen. Prettige sfeer en rust tussen de verschillende gerechten.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zeer lekker gegeten met de AH restaurantactie, zeer netjes geregeld, gewoon vanaf de kaart besteld.
Eten was erg smakelijk en vers. Voor het centrum van Amsterdam zeker waar voor je geld.
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Leuk restaurant met authentieke italiaanse smaak. De sfeer is goed. De bediening ook. Enkel de porties zijn een beetje klein. Dat kan iets meer zijn.
Trix B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Gezellige ambiance. We hadden vroeg geboekt zodat we daarna naar theater konden.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Eten was erg lekker, porties vrij groot. Vrije keuze uit het menu met de Albert Heijn actie, prettig. De bediening was zeer hartelijk!
gideon1977 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Wij gaan vaak uiteten met de AH actie.
Heerlijk gegeten, alles was vers.
Min puntje was de salade te duur en saai.
Service was supergoed
Een aanrader!!
Manoek V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijke gegeten, kwaliteit van het eten is erg goed! Aardige bediening, goede service en fijne sfeer. Prijs - Kwaliteit verhouding is goed!
yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten met 7 vrienden en heel gastvrij ontvangen. Nog nooit zulke lekkere Tiramisu gegeten. Geen moeite was teveel! Om nog een keer terug te komen!
wim.maanders .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
IL Primo is een leuk restaurant met vriendelijke bediening. Het eten is goed en lekker.
De toiletten mogen wel wat schoner.
Loes O.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De muziek stond zeer luid en was gericht op jongere mensen terwijl er alleen oudere mensen als klant aanwezig waren.
De salade werd zonder dressing geserveerd. Alleen een hoop droge rucola met wat dunne plakjes kaas en peer er om heen De olie en azijn stonden wel op tafel, maar ik betaal geen 7.50 euro om zelf mijn salade van een dressing te moeten voorzien.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben hier erg lekker gegeten en het personeel was vriendelijk. We kregen zelfs limoncello aangeboden van het huis. Prijs-kwaliteit verhouding is erg goed, je kunt ook redelijk goed zelf bepalen of je het duur wilt maken of niet. Al met al een topavond gehad!