Il Primo

Reguliersdwarsstraat 13HS 1017 BJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203319370

Over het restaurant Il Primo

Lekker eten en leuk personeel voor een fijne prijs

De echte smaak van de Italiaanse keuken is simpel, vers en heel erg lekker; dat proef je hier in elk gerecht. Naast de heerlijke huisgemaakte pesto, verse olijfbroden en knapperige pizza's, moet je het dessert vooral niet overslaan, want de beste tiramisu en panna cotta eet je hier.

Meer informatie over restaurant Il Primo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Il Primo

Monique C.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
De service was redelijk. Bij het vragen naar een kinderstoel kreeg ik een kortaf antwoord.Toiletten waren heel smerig.prijs kwaliteit verhouding klopt niet!!!
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Eten was goed, maar voor de tweede keer problemen met de wijn. Net zoals de eerste keer wordt er na de wijnkeuze een duurder alternatief geboden die niet op de wijnkaart stond. Twee keer geweigerd en twee keer toch de duurdere variant op de rekening. Voor ons de laatste keer hier
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke en vlotte bediening, goede prijs/kwaliteitsverhouding
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Hier gegeten vanwege de 50% actie van Iens.
Ontvangst allervriendelijkst (lekker overdreven hé die Italianen) en altijd beter dan chagrijnige medewerkers. Vooraf Vitello tonnato -mooie kleur wel veel saus- en groente gerecht -veel en smaakvol!- waarbij je gratis brood (oud) krijgt.
Hoofdgerecht koos mijn vriendin quattro stagioni pizza die prima is maar niet echt denderend. Zelf gekozen voor Ossenhaas. Zaten lekkere groentes en aardapp. bij uit oven. Vlees zelf ook behoorlijk goed inclusief pepersaus!

Qua prijs wel behoorlijk maar in combinatie met deze deal prima!
Bijna vergeten... zelf 2 glazen rood gedronken waarbij keuze is uit 4, 6 of 8 euro per glas. Kwaliteit niet denderend qua wijn en zeker geen 8 euro waard.. (Ja mensen.. toch geprobeerd als echte Hollander met korting!!)
Nikita V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Met de 50%korting van Iens wel Ok. Maar voor het volledige bedrag had ik het zeker niet gedaan. Gerechten kunnen beter. Mijne was al een beetje afgekoeld aan de zijkanten bij aankomst. We hadden veel te bespreken en deden lang over ons voorgerecht. Ons hoofdgerecht kwam gelijk nadat onze anitpasti was weggehaald... te snel.. bediening was wel vriendelijk.
Frenk V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk Italiaans gegeten voor een bezoek aan de opera.
De menukaart is zeer uitgebreid dus volop keuze (ook vegetarisch) tevens hebben ze ook nog een bord met specials die we pas ontdekte nadat we besteld hadden.
Corrie O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Prima bediening. Het eten had een redelijke prijs/ kwaliteitverhouding
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het was al goed druk en vrij rumoerig toen we op een zondag om 18 uur bij Il Primo aan tafel gingen. Vriendelijke ontvangst en bediening, wel af en toe aan een bestelling moeten herinneren en zelf om de kaart voor het dessert moeten vragen. De tafels staan erg dicht bij elkaar en de akoestiek is slecht, dus rustig conserveren is lastig wanneer het druk is. Een traditionele menukaart en prijzige wijnen. De open Pinot grigio (€6) en de Valpolicella (€8) waren wel erg goed en men schenkt ruime glazen. De voorgerechten waren prima, bij de hoofdgerechten viel zowel het vlees (doorbakken, taai entrecote en kalfslapje) en als de gebakken aardappels (melig) tegen. De dessertkaart kon ons niet boeien, de koffie was matig. We kregen van het huis een glas limoncello aangeboden. Bij het afrekenen hoefden we niet te wijzen op onze Iens-deal, zoals het stel voor ons.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten en fantastische service. Een absolute aanrader voor heerlijke Italiaanse gerechten. Wij zullen hier absoluut terugkomen!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk Italiaans gegeten met een geweldige (klantgerichte) service. Ze maken een praatje (ookal zat de tent vol) en nemen de tijd. Het eten was fantastisch! Wij komen hier zeker terug!
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Ze hebben een heerlijke scropino en het restaurant ziet er top uit! Zonder de 50% actie van Iens zijn de gerechten wel wat prijzig.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Goed eten voor een prima prijs. Fijne inrichting en personeel.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gezellig gegeten, erg goede pizza Quattro formaggi, met veel lekkere kaas. De tiramisu en pizza met Nutella als dessert waren ook goed, wel erg grote porties dus goed om daar een volgende keer rekening mee te houden :-) Vriendelijke, attente Italiaanse bediening. Beetje harde, niet Italiaanse muziek.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We hebben hier lekker gegeten met zijn zessen en het gezellig gehad. De bediening is Engelstalig en was correct. We hebben hier lekker gegeten met zijn zessen en het gezellig gehad. De bediening is Engelstalig en was correct.
Lotte H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Top service! Echt lieve mensen. Ook heerlijk gegeten en genoeg keuze.
Betty M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
heerlijk gegeten, aardig personeel . Bij een aanpssing van een gerecht , deden zij niet moeilijk.
Erni V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten, supervriendelijke personeel
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lekker gegeten, leuk personeel!
A.C.C. Duvekot J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs!
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Fantastisch restaurant. We voelden ons bijna schuldig dat we met het IENS festival waren, maar komen zeker nog eens terug buiten dit festival om!