Il Primo

Reguliersdwarsstraat 13HS 1017 BJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203319370

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Il Primo

Lekker eten en leuk personeel voor een fijne prijs

De echte smaak van de Italiaanse keuken is simpel, vers en heel erg lekker; dat proef je hier in elk gerecht. Naast de heerlijke huisgemaakte pesto, verse olijfbroden en knapperige pizza's, moet je het dessert vooral niet overslaan, want de beste tiramisu en panna cotta eet je hier.

Meer informatie over restaurant Il Primo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Il Primo

Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prima restaurant en leuke deal met de AH actie
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Fijne bediening, prima eten. Een aanrader !!!!
Machteld V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening! Vooral de Parmigiana di melanzane is een aanrader; Arancino is minder. Terras is leuker dan binnen.
Ryan K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Was excellent Italian food.
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Prima restaurant om lekker en gezellig te eten met een grote groep. Service was boven gemiddeld.
Mylanda T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Eten was erg goed en het restaurant zat op een toplocatie. Pasta Vongole was zeker een aanrader. Goede sfeer en prima bediening
F. W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima. Heerlijke pizza. Goede service. Inrichting niet te strak, gezellig.
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede service!
Tamara C.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het bediening vergat praktisch de ene helft van het restaurant eten te brengen. Meer dan een uur gewacht op voorgerecht en toen nog een uur op het hoofdgerecht. Niet acceptabel.
Riwka F.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
met de 50% regeling een heel interessant restaurant! Zeer vriendelijke mensen.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Op de kaart stond dat we wat langer zouden moeten wachten mocht je risotto willen bestellen en dat klopte zeker. Zelfs best wel veel langer moeten wachten maar dat was de risotto zeker wel waard. Smaakte voortreffelijk. Vond de fles water voor €5,50 wel aan de dure kant.
Wordt alleen Engels en Italiaans gesproken met een enkel woordje NL.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Eten was lekker, maar service heel langzaam. Met 50% korting uitstekend qua prijs kwaliteit. Moesten we de volle mep betalen dan zou het zwaar overpriced zijn.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Prima italiaanse hap.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
heerlijk vis en salade gegeten: vers, smaakvol; ruime porties!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Geboekt met de 50% korting van Iens. We werden verplicht 3 gangen te nemen anders zouden we geen korting krijgen op de rekening. Iets wat we in het restaurant zelf voor het eerst hoorde. Daarnaast chagrijnige en onbeleefde bediening. Het eten was matig en overprijsd.
Boterkoek J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was een teleurstellend bezoek. Zelfs de 50% korting van het IENSfestival maakte het er niet beter op. Nadat ik de drankjes had besteld werd mij verteld dat ik niet van de specialiteitenkaart kon bestellen omdat ik gebruik maak van de IENS aanbieding (afijn). Vervolgens werd mij erop gewezen dat ik per se een 3gangen menu moest bestellen omdat ik gebruik maak van de IENS aanbieding (dit zie ik nergens staan op de IENS site)? Vervolgens duurde elke gang een eeuwigheid. En als de kwaliteit van het eten het nou allemaal goed maakte, maar helaas. Zelfs de pizza is vele malen smakelijker bij bijv New York Pizza. Voor het bedrag dat voor de inktvisringen word gevraagd (16,50 voor 9 stuks) mag je echt verse inktvis verwachten ipv diepvries. Pasta vongole was heel flauw van smaak. Chocolade cake was lekker, alleen onbegrijpelijk waarom er onder het bolletje vanille ijs een laagje suiker ligt??? Al met al een flinke teleurstelling, zelfs met de 50% korting op de gehele rekening niet de moeite waard.
Jorn G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Restaurant met goed Italiaans eten, veel keus op de menukaart! Goed verhouding tussen prijs/kwaliteit.
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
De geadviseerde fles wijn was heerlijk.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Als de serveerster assertiever was geweest hadden we zeker nog een dessert en extra drinken besteld. Maar als ze je links laten liggen en niets zegt. Maar prima eten!
Mylanda T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Lekker eten en leuk personeel