Il Ponte

Raadhuisplein 7 5691 AL Son Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Il Ponte

FritsPhilips .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten , leuke vlotte bediening , superleuk nieuw interieur , fantastische prijs/kwaliteit verhouding ! Ik kom hier al vanaf mijn jeugd en heb kom nu al jaren met mijn eigen kinderen , hoe leuk is dat .
Laila D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Tja wat moeten we nog vertellen, gewoon lekker, goed en vertrouwd. Top dus. En een absolute must have zijn de broodjes met knoflook saus! Heerlijk,....Kan geen datum geven, want dat zijn er dan teveel. Of we halen of we zitten. Tis altijd persoonlijk , vriendelijk en lekker. He, ANTONIOOOOO .
Donna58 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Afgelopen week hier even voor een pizza naar binnen gegaan. Meteen viel al op dat het meisje dat ons bediende chagrijnig was. Ze bleef correct, maar er kon geen enkel lachje vanaf. Bij ons drankje werden 2 kleine stukjes brood geserveerd met 4(!) olijfjes, en een vreemde smurrie die naar knoflook rook, het was vloeibare kruidenboter. Brrrrr. Gelukkig kwamen onze pizzas vrij snel. Deze waren goed belegd en best redelijk van smaak. Niet geweldig, maar zeker goed te doen. Persoonlijk hou ik meer van een dunne pizzabodem. Na een uur hadden we genoeg van de chagrijnige bediening en besloten het dessert en koffie over te slaan.
Anne1791 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Zowel binnen als buiten kan je hier goed zitten! Super vriendelijke bediening! Eten is heerlijk! De pizza met spinazie en knoflook is een aanrader!
Suba .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Op zaterdagavond weer eens gegeten bij het Italiaanse restaurant Il Ponte. Het was gezellig druk, zelfs op het buitenterras. Mijn tafeldame en ik bestelden een Antipasto Il Ponte: salami, parmaham, gegrilde aubergines, wat garnaaltjes, rood ingelegd pepertje en wat smakelijk belegde crostini's. Hoofdgerechten een prima tortellini alla panna en een linguine marinara pomodoro met ruim voldoende vis en schelpdieren in een niet te opdringende tomatensaus. Jammer dat Parmezaanse kaas en versgemalen peper niet standaard worden aangeboden. Als dessert namen we Gelato amarena en Dama Bianca. Het ijs was prima van smaak maar helaas proefden we ook wat kristalletjes. De chocoladesaus bij de Dama Bianca was een aanfluiting: waterig en praktisch geen chocoladesmaak. De bediening was heel vriendelijk en attent. Als je een ongecompliceerde Italiaanse maaltijd wil zonder veel poespas, ben je hier aan een goed adres. Verwacht echter geen culinaire hoogstandjes.