Il Pomodoro

• Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Il Pomodoro

Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijke carpaccio vooraf, iets te koud, maar smaak was heel goed. Pizza was perfect, zoals het hoort...en het dessert was geweldig, de tiramisu...Leuke tent die al jaren bestaat met vriendelijke bediening.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Alsof de tijd heeft stil gestaan. Als klein kind ging ik hier eten met mijn ouders, 20 jaar later met vrienden een hapje gaan eten.
De menukaart is volgens mij nog nooit veranderd, net als het interieur en de karaffen waar de huiswijn (rood: wrang van smaak) in wordt geschonken.
De antipasti was zeer matig. Zowel qua presentatie als qua smaak. Blauwschimmel kaas zonder smaak, plakje cervelaat en mozzarella die op kauwgom leek. In het midden een salade met veel dressing die overal, ook op de kaas/vlees, zat.
De Pizza's zijn ok, al had een knapperige bodem geen kwaad gekund. De Bardolino van de kaart was trouwens niet veel beter dan de huiswijn.
Wat mij betreft vergane glorie wat duidelijk een oppoets beurt kan gebruiken.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Tja, Il Pomodoro. Ik woon mijn hele leven al in Vbg en deze tomaat behoort zo'n beetje tot het meubilair van het dorp. De kaart is volgens mij het laatste decennium niet meer veranderd en de sliptong heeft wel heel erg lang als aanbeveling op het krijtbord buiten gestaan. De inrichting is erg bruin en ook sinds de begintijd niet gewijzigd. Een niet zo bijzonder Italiaans restaurant, met niet zo bijzondere gerechten en niet zo bijzondere bediening. Maar toch kom ik er nog steeds, zij het met lage frequentie. Waarschijnlijk vanwege de eenvoud, het voorspelbare en de prijs. De laatste keer in de tuin gegeten, dat was dan wel weer wat anders.