Il Patio

31-341352000

Meer informatie over restaurant Il Patio

Marina M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Op zaterdagavond naar Il Patio geweest. Zoals gewoonlijk was de zaak voor 90% leeg (zit hier bijna nooit iemand). Stokbrood kruidenboter en drankje waren er snel (vreemd stokbrood, was gewoon pizzabodem... maar oké, niet heel verkeerd) en kruidenboter had een licht kaassmaakje, best lekker. Hoofdgerecht keuze was snel opgenomen (en binnen afzienbare tijd geleverd, geen wonder met maar 2 bezette tafels). We bestelden pizza, en konden ook ingrediënten toevoegen, was geen probleem. Tot zover alles oké. Totdat de pizza's gebracht werden. Erg flauw van smaak, waterig, uitjes er rauw bovenop gegooid, niet erg lekker. Ober(s) zat(en) achter de laptop bij de bar, achter de smartphone aan een tafeltje in het restaurant.. niemand lette op de slechts 2 bezette tafels in het restaurant. We kregen geen drinken meer, en niemand checkte of "alles naar wens" was. Heb zelf moeten vragen of we nog wat te drinken mochten. Ondertussen hoorden we de kok tegen de ober roepen dat hij ijs naar de tafel moest brengen, omdat het stond te smelten, en dat hij wel moest opletten (betuttelen toon, en best hard!) Daarna kreeg de andere ober te horen dat hij 3 verschillende flessen cola had opengemaakt, en dat dat niet de bedoeling was. Vervolgens zag ik de kok achter de bar alle cola restjes in 1 fles gieten. De inrichting was sfeervol, maar het was binnen ronduit fris. Kortom, slechte bediening, geen aandacht, smakeloos eten, een leeg restaurant... Wij gaan hier niet meer heen! Genoeg andere goeie (!) pizzeria's in de omgeving!
Gwenddydd M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Via thuisbezorgd besteld, na alle gemengde recensies met gemengde verwachtingen.

We moeten even wachten op de bestelling, maar wonen dan ook een dorp verderop.

Ik was blij verrast met mijn lamsrack vooral het feit dat deze niet door doorbakken was en het een goede hoeveelheid was!

Lekker die aardappeltjes er onder, en zelfs de spaghetti die er bij zat smaakte bijzonder goed(geen saus we pepertjes verse! kruiden en wat olie met een smaakje) Ik houd niet van pasta maar dat was bijzonder smaakvol

De spaghetti bolognese van mijn man was bijzonder goed!

Merci jongens!

(Alleen de sperziebonen wat gaarder de volgende keer!)
Wendya1 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Na de goede recensies gelezen te hebben, viel het ons hier toch behoorlijk tegen. In eerste instantie verkeerd drankje gekregen. Geen ramp op zich, maar daarna een pizza die ik zonder champignons had besteld, vol met champignons lagen. Mixed grill van vis was behoorlijk doorgebakken Daarnaast moesten we meer dan een uur wachten op ons eten (zaak niet eens half vol), drank werd niet goed bijgehouden en waren er veel vliegen in het restaurant. Dus alles bij elkaar viel het behoorlijk tegen.
FD1976 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Na het lezen van eerdere recensies gingen wij op zaterdagavond hier eten. Wat een teleurstelling! Het duurde ruim een uur voor onze voorgerechten kwamen (2 koude en 1 warme), drank werd niet goed bijgehouden en toen wederom ruim 45 min. onze hoofdgerechten kwamen waren die ontzettend slecht. De zogenaamd gegrilde vis leek uit de magnetron zonder saus, bij de garnalen waren ze de bacon en de brandysaus vergeten (en dan zeg ik niets over de smaak, garnalen leken wel slecht) en de lamsrack waren ze vergeten te kruiden. Geen enkel excuus gekregen, het was heel druk (7 tafels!), de serveerster beweerde dat het niet haar taak was contact met de keuken te hebben en zij weet toch ook niet wat er op een bord hoort te liggen, vertelde ze ons. Het was ronduit schandalig! De kok haalde enkel zijn schouders op toen wij zelf de borden (vol) terug naar de keuken brachten. Mijn advies: voorbij lopen! Zo slecht heb ik nog nooit gegeten en zo onbeleefd ben ik nog nooit behandeld.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Prima eten, uitstekende kok. Terras kan nog wat gezelliger gemaakt worden. Service eveneens goed. Heerlik pasta met garnalen gegeten. Ook de pizza van mijn vrouw was erg smakelijk.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Op zondagavond in Putten zijn er niet veel restaurants open, maar gelukkig is daar Il Patio! We hebben buiten op het terras genoten van een heerlijke, authentieke Italiaanse maaltijd. Voortreffelijk! De bediening was vriendelijk, charmant, soms een tikje vergeetachtig, maar dat laatste vergeven wij hen graag.
Triple A!
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Zeer vriendelijk en goede kwaliteit. Verse gerechten, dat proef je al wanneer het stokbrood met knoflookboter en olijven wordt geserveerd.
Aanrader!!
Dibbler .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Dit rustige restaurant is al jaren een favoriet! De bediening is heel vriendelijk en het eten is overheerlijk.
De tortelini in truffelsaus is goddelijk en de huisgemaakte tiramisu blijft een aanrader. Het lijkt misschien op het eerste gezicht geen bijzonder restaurant, maar de sfeer en het goede eten maken het decor meer dan goed!
Joop H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Voor een gewoon lekkere pizza als je in de buurt op vakantie bent. Pluspunt van de serveerster: wilt u brood, dat kost 3,75. Heel goed, geen verassing op de rekening.