Il Paradiso

6,4
7,1
Aquasi .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
mijn vrouw en ikzelf hebben daar best wel regelmatig gegeten of laten brengen.
Maar nadat ik via iens een opbouwende kritiek had geschreven(over dessert)waar ik dacht dat zij hun voordeel mee konden doen wilde de eigenaar geen eten meer serveren of brengen naar ons, jammer. Hij heeft schijnbaar klanten genoeg. Dus kijk uit mensen dat je je echte naam niet onder het negatieve commentaar neerzet.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We haalden hier zo af en toe EEN PIZZA. Maar de laatste keer erg slechte pizza's.
We hadden 3 kleintjes dan heb je van alles wat maar ze waren alle drie aan de randen zwart. De pizza met 4 kazen was gewoon 1 bonk kaas, het schoof er ook af. De pizza met paraham en ruccola spande de kroon. De paraham leek wel uit blik te komen zeker niet zoals we het gewend waren, hij was ook taai en erg zout en de ruccola was ver te zoeken. Jammer hoor de volgende x maar niet meer hier. Het was zo handig en dichtbij.
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij komen (eigenlijk kwamen) hier al jaren met de familie. Nette bediening in een sfeervolle omgeving. Maar zaterdag 10-10-2015 was voor mij de laatste keer. Heb voor het eerst in een restaurant me eten laten staan. Ze hebben nu ook Persische keuken en een nieuwe kok. Mijn medium ossenhaas van de grill was 5mm dik en door en door uitgedroogd ondanks dat ik 'medium' had geantwoord op de vraag hoe ik de ossenhaas wilde.. Had geen trek meer in wat anders en mocht er toch voor betalen. Dat vind ik slecht voor je vaste klanten. Hoor van andere ook dat de nieuwe kok niet bevalt.
Heel jammer want we kwamen hier graag.
Cucimulut X.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Op een mooie zomeravond konden we buiten eten. Jammer genoeg moesten we twee keer zo lang als anders op onze pizza's wachten en waren ze nog maar half zo lekker. Zowel de pizza quatro formaggi als de pizza mediterranea hebben we er vaker gegeten, maar deze keer was de bodem dik en broodachtig en de groentes op de mediterranea waren niet gegrild. Toch maar eens naar de kok gevraagd, wat we niet gauw doen. Na twee keer vragen kwam alleen de opperober met een ongeloofwaardig verhaal: ze waren aan het experimenteren met ander meel, andere diktes... En de kok was op vakantie of op ziekenbezoek... En ze kwamen wat menskracht tekort in de keuken... Maar bij ons volgende bezoek zou alles weer bij het oude zijn.
Sanders69 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Wat is hier toch gebeurd? Andere kok? Andere eigenaar? Dit was altijd een lekker restaurant met authentieke gerechten. De menukaart is nog steeds hetzelfde maar de smaak beslist niet! Flauwe hap, gorgonzola was niet aanwezig in de pasta met gorgonzola (en daar bestel je het toch voor). Alles is smakeloos, een slap aftreksel van wat eens een goed restaurant was. We zijn hier nu drie keer geweest sinds de wisseling van de wacht, maar het wordt alsmaar slechter. Zonde, ik zeg weg met die kok!
Dave R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Netjes ontvangen. Bediening heel aardig en netjes. Deden een stapje extra. Alle gerechten heerlijk. Prijs kwaliteit erg goed. WC netjes.
BastiaanAmersfoort .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Voor de tweede keer hier gegeten en het was weer fantastisch. We begonnen met een prosecco en we kregen van het huis een bijzondere platte brood wat gemaakt was van pizzadeeg en deze smaakt heerlijk.
De voorgerecht was veel en lekker. Maar de topper blijft voor ons het hoofdgerecht. Mijn tafelgenoot nam een pizza en als pizzakenner was dit zeer zeker de beste van Amsterdam.
Ik nam een paddenstoelen lasagne met truffel. Buitengewoon!
We komen hier gauw weer terug.
Silakann M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Gelukkig een echte Italiaan die een pizzeria heeft. Echt super lekker en niet alleen de pizza maar ook de andere gerechten zoals de bruschettas. De entourage kan beter vind ik maar een prima restaurant om italiaans te eten in de buurt.
Emiel724 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Er is hoop verandert na mijn laatste bezoek aan die restaurant in de positieve zin. Totaal vernieuwde bruin en crème interieur van il Paradiso is een pracht van combinatie met strakke lijnen, echt uit te kunst.
Zeer vriendelijke bediening. Het voorgerecht was echt te groot. Het hoofdgerecht vond ik heerlijk. Het toetje daarentegen was prima.
Met een lekkere limoncello van het huis was mijn uit etentje helemaal vermaakt, wat een verwennerij
Sayit O.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Onlangs met mijn ouders hier gegeten. De pasta was goed al dente met een rijke saus. Het vlees mals met verse ingrediënten. Huiswijnen zeer smakelijk. Al met al, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Een aanradertje!
Emiel724 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Een van mijn favoriete restaurants in Osdorp.Zeer smakelijke keuken en aantrekkelijk gepresenteerde gerechten.Hier is ook werk van gemaakt, de gerechten worden zeer verzorgd opgediend.. Het blijkt allemaal even lekker te smaken als het er al uitziet, heerlijk! Eten goede kwaliteit, redelijke prijs