Il Pappagallo

Koningin Julianalaan 24 1421 AH Uithoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Il Pappagallo

Het beste uit Italië

Geen consessies in de keuken, pure producten van de allerbeste kwaliteit, alsof je bij een Italiaanse familie thuis aanschuift. Bloem, tomaten, mozzarella; alles is van de allerbeste kwaliteit. Alles is huisgemaakt en dit levert een explosie aan smaak op. Heerlijke verse pasta, perfecte Italiaanse pizza en verleidelijke desserts. Wanneer gaan we weer?

Meer informatie over restaurant Il Pappagallo

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 20: 30

9,1
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Voor de derde keer hier een piza gegeten. Hij was gewoonweg heerlijk. Knapperig, groot en goed belegd. Vers! Glaasje droge witte wijn erbij. Prima. Mijn man had een kwart over gehouden en kreeg die mee naar huis. Die hebben we de volgende middag opgewarmd in de oven en lekker opgegeten. Was nog steeds lekker knapperig.
Het was die avond redelijk vol maar de bediening was snel genoeg.
Ook werden er pizza's afgehaald.

Het interieur is smakeloos. Overal hangen plastic papagaaien, er staan plastic boedha beeldjes en er hangen plaatjes aan de muur. Het ergst zijn de lampen. Op de lampekappen staan foto's van de mensen zelf afgebeeld.
De tafels en stoelen zijn van hout en de servetten van papier.
De wijnglazen hebben een veel te korte steel.
Het geheel maakt een rommelige indruk en soms zit je buurman haaks tegen je stoel aan.
Ook kan er wel een likje verf tegenaan.
Maar dat maakt allemaal niet uit, je komt hier niet voor het uitzicht maar voor de voortreffelijke pizaa's!!
davids .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Lekker eten in een niet zo heel gezellig restaurant. De service was ok maar weet nog steeds niet of de aardigheid wel echt was.
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Hier wil je ieder dag wel eten. Je gaat of voor de Italiaanse gerechten uit de keuken gemaakt onder aansturing van de eigenaresse. Vers gemaakte en originele gerechten, zoals je ze bij een Italiaanse familie thuis eet (op is op). Of je gaat voor de pizza's. Dat is wel een heel bijzonder verhaal. De pizza's worden bereid in een hout gestookte oven. Ik heb in Nederland geen betere pizza's gegeten. Zelfs over de houtsoort is nagedacht. De inrichting is simpel, zoals dat in een Italiaans restaurant kennelijk hoort. Maar daar kom je toch niet voor. Veel vaste gasten en als je dat bent, voel je dat je een streepje voor hebt. Toch een combinatie van de Italiaanse hapjes van de dag en daarna een pizza. Voor de prijs hoef je dat niet te laten. Voor de lijn misschien wel.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Giorgio Bechis bakt de beste(!) pizza's die ik in Nederland heb gegeten! Wat kan die man geweldige pizza's bakken!
Italiaanse collega komt trouwens speciaal uit Hilversum met zijn Italiaanse vrienden hier pizza's eten en met recht!
De rest van de kaart is wel aardig, maar die pizza's...
Het omrijden waard zelfs, vereer ze met een bezoek en ervaar deze pizza! Topper!
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Een restaurant waar je écht komt voor het heerlijke eten. De pizza's zijn heerlijk dun en voorzien van verse producten. Echt Italiaans, dus het is soms wat rommelig en bij drukte moet je iets langer op je eten wachten, maar de charme van de eigenaars maakt dat vaak meer dan goed.
Arrie R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Ouderwetse Italiaan, Giorgio staat bij de pizzaoven, Miranda, zijn vrouw, staat borg voor gezellige en supervriendelijke bediening. Ik heb hier al talloze malen gegeten, en heel af en toe duurt het te lang, voordat je pizza of pasta voor je neus staat. Maar verder is dit een betrouwbaar adres met waar voor je geld.