Il Pappagallo

Koningin Julianalaan 24 1421 AH Uithoorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Soep (wisseld weekmenu)
      Soep (wisseld weekmenu)
  • Hoofdgerechten
    • Koud (wisseld weekmenu)
      Warm (wisseld weekmenu)
      wisselend weekendmenu
      wisselend weekendmenu

Over het restaurant Il Pappagallo

Het beste uit Italië

Geen consessies in de keuken, pure producten van de allerbeste kwaliteit, alsof je bij een Italiaanse familie thuis aanschuift. Bloem, tomaten, mozzarella; alles is van de allerbeste kwaliteit. Alles is huisgemaakt en dit levert een explosie aan smaak op. Heerlijke verse pasta, perfecte Italiaanse pizza en verleidelijke desserts. Wanneer gaan we weer?

Meer informatie over restaurant Il Pappagallo

Lmdegroot D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Marian E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige bediening.
Daley V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten, vriendelijke mensen!
Dinerdeal S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
We hebben gisteravond met de AH actie gegeten bij La Pappagallo. Vanuit de actie was er een beperkte keuze vanuit het menu, maar de keuzemogelijkheden waren prima en voldoende. Het eten was voortreffelijk. De kokkin kookt fantastisch. We hebben haar daarvoor bedankt, ze staat nl in de opene keuken te koken. Het voorgerecht was antipasto antico. Heerlijke kleine hapjes, van alles wat. En het hoofdgerecht was (niet te geloven dat dit op de kaart staat!!!!!) kwartel uit de oven. Ik kreeg 2 fantastische, precies goed gegaarde kwartels met daarbij een gepofte aardappel met kaas, geweldig!!, Erbij heerlijk krokante pancetta en een bakje sla. Het dessert hebben we overgeslagen, we mochten thee en koffie kiezen. We gaan zeker weten nogmaals eten bij La Pappagallo!
Dank u wel, voor deze lovende woorden. Arriverderci!!
Ge H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij werden vriendelijk ontvangen, de gerechten waren mooi opgemaakt ook met een fris takje kruiden.
Wat het hoogte punt was de heerlijke warme latte en schuim. Kortom wij hebben lekker gegeten met zijn 4 en.
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Met gezin weer gegeten. Heerlijke steenovenpizza’s, maar ook bijv. De kwartel uit de oven was fantastisch. Mooi sappig en niet droog.
Gezellig familierestaurant. Mooi gevarieerd voorgerecht, prima toetjes.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Erg lekker gegeten!
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk gegeten absoluut een aanrader.
Hill P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
fantastisch lekkere pizza gegeten echt weer genoten!!! de pizzaas waren zalig de pappagallo weet hoe ie de klant blij moet maken, echt genoten een aanrader!!
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Een goede bediening! Reden genoeg om nog eens terug te komen.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heel vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Echte aanrader!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Leuk restaurant, vriendelijk ontvangen en geholpen en heerlijk gegeten
Jennie L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk eten vriendelijk bediening
De tafel van Stijnie N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Vanavond gezellig gegeten bij Pappagallo. Het is altijd weer een beetje thuiskomen, alsof je in de huiskamer aan tafel aanschuift en mee mag eten, waar je je welkom voelt en heerlijk is gekookt. Er is genoeg keus uit verschillende gerechten allemaal met liefde klaargemaakt en geserveerd. Tot de volgende keer.
Dik N.
Bij Il Pappagallo wordt je warm ontvangen door betrokken eigenaren en personeel en kun je terecht voor echt lekkere Italiaanse gerechten. Laat je niet misleiden door de inrichting. In plaats van strak modern, ben je hier te gast in de huiskamer van de familie. Hoe Italiaans wil je het hebben?!
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk bediening
Hilde S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij waren blij verrast, dat we met de A.H. aktie naast het keuze menu mochten kiezen uit alle pizza's en pasta's van de kaart.
En ik vond de zeewolf uit de oven van het menu erg smakelijk.
We waren met zessen, vonden het heel gezellig en waren allemaal enthouziaxt over dekwaliteit van het eten, en de zeer vriendelijke bediening en goede service.
We gaan zeker terug!
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Een verrukkelijke tomatensoep met vegetarische pizza gegeten. Dunne bodem waar ik niet van houd maar deze was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
IV67 V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Altijd heerlijk eten bij Pappagallo. De pizza’s zijn super, misschien te; heb je er eenmaal kennis mee gemaakt dan is het vrijwel onmogelijk in Nederland nog elders van een pizza te genieten. De rest van het menu is ook altijd goed. Probeer ook vooral de week- en seizoens gerechten. Echte klassiekers. Het decor mag dan niet zo up to date zijn, het is eigen, geen trendy hotspot die de het eten opleukt met een onpersoonlijk decor.
Leen P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Waren hier met het AH actie, keuze uit menu voorgerecht rookvlees met verkruimelt ei en paar tomaatje voor dat geld is te veel. ( normaal) mijn groentesoep was flauw en de groente was te gaar, meer voor een bejaardenhuis.

De Pizza was oke, ook het gerecht met tagiatella en tonijn.

Ook het nagerecht aardbeientaartje en de semifredo van limoncello viel beide tegen. Als ik op Iens een 8,8 zie staan heb ik ook hoge verwachtingen.
Het was voor een doordeweekse dag redelijk druk. De inrichting van het restaurant is oubollig, in het plafond zaten overal lekkage vlekken.
We kre
Nadien kregen we de koffie gratis, omdat ze alleen nog maar Koffiemelk over datum hadden, de eerste keer toen de melk geschift was in het cupje kreeg ik nieuwe koffie met ook weer over de datum Koffiemelk, bleek nadat het goed leek toch ook geschift in mijn kopje achter. Vind dit niet proffesioneel. Kan absoluut niet in een bedrijf. Zelfs thuis zou ik het niet durven serveren.
Lieve gasten, het spijt ons dat u zo negatief bent in uw reactie.Wij hebben herhaaldelijk gevraagd of alles naar wens was. Alles was prima zei u en de borden waren leeg. Over de melk heb ik mijn eccuses aangeboden en de koffie ook. Het is een nalatigheid die niet meer zal gebeuren. En ja de inrichting is helaas oud en het pand ook maar wij doen in elk geval ons best het iedereen naar de zin te maken
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Aan de buitenkant een eenvoudig klein restaurant maar het eten was heerlijk en een zeer ruime keus op de menukaart. Ook was de bediening byzonder vriendelijk, echt een aanrader en we zullen zeker terugkomen.
Lieve dames, fijn dat alles naar wens was en gewaardeerd! Goed dat jullie door de inrichting heen kunnen prikken en het eten en service kunnen waarderen. Dank jullie wel