Il Pappagallo

Koningin Julianalaan 24 1421 AH Uithoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Il Pappagallo

Het beste uit Italië

Geen consessies in de keuken, pure producten van de allerbeste kwaliteit, alsof je bij een Italiaanse familie thuis aanschuift. Bloem, tomaten, mozzarella; alles is van de allerbeste kwaliteit. Alles is huisgemaakt en dit levert een explosie aan smaak op. Heerlijke verse pasta, perfecte Italiaanse pizza en verleidelijke desserts. Wanneer gaan we weer?

Meer informatie over restaurant Il Pappagallo

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 20: 30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Il Pappagallo

bram H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Altijd een geweldige ervaring eten bij Pappagallo wij komen er al 20 jaar en zijn nooit teleurgesteld.
Giorgio is een perfecte italiaanse chef.
Dnk jullie wel voor de gezellige avond en het heerlijke eten
Simone A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Excellent Italian food!
Leo Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Alles prima
J.H. C.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Bediening was slordig. Herhaaldelijk werd iets vergeten. Dessert van mijn vrouw en haar koffie kwamen pas in 2e instantie op tafel. Vreemd dat "het niet was toegestaan" om een glas kraanwater te serveren. Ook onaangenaam was de duidelijk waarneembare sigarettenlucht.
Jammer mijnheer Crezee, u zou als vaste gast wel beter weten betreft onze service. U had het ook aan mij persoonlijk kunnen refereren. Sigarettenlucht heeft u gelijk komt uit het naast gelegen café.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij bezoeken Il Pappagallo al vanaf de opening. Je krijgt nergens een betere pizza! Ontvangst en bediening altijd vriendelijk, het zal niemand verbazen dat het restaurant vrijwel altijd vol zit.
Dank jullie wel familie Tolsma voor jullie trouwe bezoek van liefst 22 jaar il Pappagallo
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wat een lieve mensen en wat hebben wij heeeerlijk gegeten !!
Hugo M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk eten, met liefde klaargemaakt. Bediening is attent en vriendelijk.
Inrichting is aan vernieuwing toe.
Puk K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Elke keer weer een gezellige sfeer. Een mooie en gezellige inrichting. En natuurlijk altijd en lekkere maaltijd. Lieve service met veel aandacht voor de klant.
Nard A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Italiaanse familie

Hier pure producten van de allerbeste kwaliteit. Alles is huisgemaakt en dit levert bij elk gerecht fantatsiche smaken op. Hier voel je de Italiaanse eenvoud en draait het om verse pasta's en heerlijke geurige pizza's.
Met name voor de pizza's ken ik geen betere pizzeria dan Il pappagallo .

N. Albers
bram H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
altijd geweldige pizza uit de steenoven heerlijk
Tigra D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten ! Uitgebreide kaart en erg leuke service.
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk proeverijtje vooraf en ook hoofd en nagerecht waren prima. Gewoon gezellig klein restaurant.
Lise V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Knusse pizzeria met heerlijke italiaanse gerechten
Colin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Echt eerlijk Italiaans, simpel en gewoon erg lekker.
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ja, ik blijf het zeggen, als je in de buurt woont is het eigenlijk onbegrijpelijk als je hier niet regelmatig even binnen wipt. Wij waren er nu weer met familie en hoe het ook gaat, het is altijd even prettig en ongedwongen. De pizza's zijn van wereldklasse (echte steenoven) en de rest van de kaart is al jarenlang toptoptop.
Wijnen echt met zorg ingekocht staan voor prijzen op de kaart die je echt nergens meer ziet.
Laatst sprak ik iemand (NB uit Uithoorn) die nog nooit bij Pappagallo had gegeten... Nou ja. Heel gauw doen hoor!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten smaakt prima.
Han S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Restaurant zit hier al jaren. eerlijk gezegd kwam ik hier zelden. Dat is een foute keuze geweest. Zelfs op een doordeweekse dag is het restaurant goed gevuld. Een heel gezellig restaurant met veel persoonlijke aandacht.
Laila J.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten! Dit zijn pas echte Italiaanse pizza's, vers goede ingrediënten en uit de steenoven. Zeker een aanrader! pizza ligt rond de €10 a €12 dus je bent niet de hoofdprijs kwijt, ook de toetjes zijn goddelijk. Zeker een aanrader beter dan dit zijn ze er niet!
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Op internet stonden veel enthousiaste recensies. We wonen al 25 jaar in Uithoorn, maar hebben hier nog nooit eerder gegeten. Het eten was helaas enigszins teleurstellend. De pizza was smakeloos (Gorgonzola), dit was te wijten aan de basis tomatensaus zonder smaak en te weinig (of kwalitatief te slechte) gorgonzola. Pluspunt is dat er weinig zout wordt gebruikt (maar gebruik dan wel kruiden). De lasagne was droog en eveneens zonder goede smaak. Wel was het eten goed warm. Toen we de kaart kregen voor een dessert (met ruime keus, dat wel), duurde het zo lang, dat we niet meer toe kwamen aan bestellen. De inrichting is zo oud, dat je het gevoel hebt dat je bent aangeland in de jaren 70/80.

Beste Marcella,

jammer dat niet alles naar wens is geweest betreft het eten en de service. Graag bieden wij u een tweede kans aan in ons restaurant waarbij u ook een lekker dessert kunt nemen. Ja aan de inrichting kunnen wij niet zoveel doen helaas, die zouden wij ook graag anders zien. Het is ons als een doorn in oog en ziel dit x op x te moeten lezen maar helaas ontbreken de financiële middelen om alles eens lekker op te knappen.
Arriverderci