Il Pappagallo

Koningin Julianalaan 24 1421 AH Uithoorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Soep (wisseld weekmenu)
      Soep (wisseld weekmenu)
  • Hoofdgerechten
    • Koud (wisseld weekmenu)
      Warm (wisseld weekmenu)
      wisselend weekendmenu
      wisselend weekendmenu

Over het restaurant Il Pappagallo

Het beste uit Italië

Geen consessies in de keuken, pure producten van de allerbeste kwaliteit, alsof je bij een Italiaanse familie thuis aanschuift. Bloem, tomaten, mozzarella; alles is van de allerbeste kwaliteit. Alles is huisgemaakt en dit levert een explosie aan smaak op. Heerlijke verse pasta, perfecte Italiaanse pizza en verleidelijke desserts. Wanneer gaan we weer?

Meer informatie over restaurant Il Pappagallo

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 20: 30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Il Pappagallo

Jvanmoppes V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
met ah-actie voor weinig geld lekker gegeten in een eenvoudige setting, zeer vriendelijke gastvrouw.
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Wij vierden mijn mans verjaardag gezellig met kinderen en kleinkinderen. Als verrassing kregen wij een heerlijke verjaardagstaart als dessert geserveerd. Echt top!
Margot
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Het lange wachten werd beloond: heerlijk zeebaars filet gegeten.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Vriendelijk personeel, de inrichting was niet zo als ik gewend ben, het leek op bij moeder in de keuken.
Beste Ria, voor ons is het een compliment de huiselijke sfeer in ons restaurant. Gezellig toch?
Sylvie C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
De lekkerste pizza ooit! Vers klaargemaakt!
Fijne huiselijke sfeer..
Toetjes huisgemaakte. Om je vingers erbij op te vreten! Mmmm!
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het was weer heerlijk eten en heel gezellig bij Il Pappagallo! Wij vierden mijn mans verjaardag met het hele gezin en werden blij verrast met een prachtige en heerlijke taart als dessert.
Klasse!
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Grote porties, dus ook voor grote eters een aanrader. 1 persoon eet veganistisch en ze waren zeer bereid om mee te denken en voor hem iets te maken wat daarop aansluit. De bediening is altijd even vriendelijk.
Dank u wel familie Verduin. Leuk jullie weer in het restaurant te zien. Met veganistische uitdaging. Arriverderci a presto!
Noemi S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Super pizza, heel gezellig
Grazie mille a presto!
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Mag wel een keer een make over krijgen, plafond tegels met lekkage vlekken, bord bij voordeur bijna vergaan, overal beeldjes rommeltjes enz.
Jammer, uw scherpe oordeel betreft de inrichting doet ons veel verdriet omdat u de achtergrond niet weet. De meeste mensen komen hier voor het eten al 22 jaar lang. En daar zijn we trots op. Nooit meer een make over!!!
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wat een ontzettende lieve mensen en wat een GEWELDIGE keuken, heeeeerlijk gegeten weer !!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Altijd een feestje om hier te eten: supervriendelijke gastvrouw en heerlijk eten!
Je voelt je hier altijd ontzettend verwend!
De volgende eetafspraak is alweer ingepland en ik kijk er nu al naar uit!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Super lekker gegeten! Ruime keuze in t menu van €30, leuke vlotte bediening....kom er al jaren en nog nooit teleurgesteld vertrokken! Aanrader!!!!!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Altijd prima!
Dank u wel voor uw lovende recensie. Dat u nog vele jaren onze gast mag blijven. Arriverderci
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Een gezellig familierestaurant, heerlijk gegeten en aardige bediening
Marian E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige bediening.
Daley V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten, vriendelijke mensen!
Dinerdeal S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
We hebben gisteravond met de AH actie gegeten bij La Pappagallo. Vanuit de actie was er een beperkte keuze vanuit het menu, maar de keuzemogelijkheden waren prima en voldoende. Het eten was voortreffelijk. De kokkin kookt fantastisch. We hebben haar daarvoor bedankt, ze staat nl in de opene keuken te koken. Het voorgerecht was antipasto antico. Heerlijke kleine hapjes, van alles wat. En het hoofdgerecht was (niet te geloven dat dit op de kaart staat!!!!!) kwartel uit de oven. Ik kreeg 2 fantastische, precies goed gegaarde kwartels met daarbij een gepofte aardappel met kaas, geweldig!!, Erbij heerlijk krokante pancetta en een bakje sla. Het dessert hebben we overgeslagen, we mochten thee en koffie kiezen. We gaan zeker weten nogmaals eten bij La Pappagallo!
Dank u wel, voor deze lovende woorden. Arriverderci!!
Ge H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij werden vriendelijk ontvangen, de gerechten waren mooi opgemaakt ook met een fris takje kruiden.
Wat het hoogte punt was de heerlijke warme latte en schuim. Kortom wij hebben lekker gegeten met zijn 4 en.
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Met gezin weer gegeten. Heerlijke steenovenpizza’s, maar ook bijv. De kwartel uit de oven was fantastisch. Mooi sappig en niet droog.
Gezellig familierestaurant. Mooi gevarieerd voorgerecht, prima toetjes.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018