Il Panorama

31-206279577

Meer informatie over restaurant Il Panorama

AMaria .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Ligt mooi aan het water dus qua uitzicht niet te klagen, pizza was heerlijk maar terras was een beetje vies en rommelig, de vraag is of panorama daar iets aan kan doen, Komt ook door de vele toeristen. Prijs was netjes, bediening wel oké. We moesten erg lang wachten voordat we de rekening uiteindelijk kregen.
AnsjeDansje .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
De kok(s) waren niet in staat om een goed gerecht te maken, te nat, veel te vet door veel te veel kaas, veel te veel saus waardoor het gerecht op een bord braaksel ging lijken, enz. enz.
We waren met z'n achten en het bleek niet mogelijk alle maaltijden tegelijk te serveren waardoor de ene persoon al halverwege de maaltijd was terwijl de andere helft zat te wachten.
Het toetje was o.a. tiramisu. Dit bleek een bord koude klets met veel vocht en bijna vloeibare koek. De smaak was waterig en verder niets.

Wij zaten op de eerste verdieping met een andere groep gasten. Door de herrie van het verkeer en van de pratende mensen was het heel slecht communiceren.
Eep F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Ik bezoek Il Panorama al lang, maar incidenteel: een of twee keer per jaar. De pizza's variëren van behoorlijk tot uitstekend. Bij mijn laatste bezoek schrok ik van de prijzen, vooral van de pizza's - andere gerechten zijn in verhouding goedkoper. Toch wordt er aan de inrichting weinig geld besteed.De dames die nu de bediening verzorgen, werken niet slecht maar maar voelen nog niet helemaal aan wat je moet doen en laten. Zo ging er een buiten bij de ingang een sigaretje zitten roken. Zolang zij daar zat kwam er niemand binnen.