Il Panorama

Herengracht 194 1016 BS Amsterdam Nederland Kaart
31-206279577

Speciale deals

-50% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Il Panorama

Il Panorama is een sfeervol Italiaans eetcafé in het centrum van Amsterdam. De grote ramen van het restaurant geven je een panorama zicht op de Herengracht.

Ook de oude foto’s van Amsterdam geven Restaurant Il Panorama een authentieke sfeer. Kies een lekker broodje voor de lunch of probeer een overheerlijke pizza na een middag shoppen in Amsterdam.

Meer informatie over restaurant Il Panorama

Jouw recensie over het restaurant Il Panorama

Annie L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijke pizza tartufo en pizza 4 formaggi. De bruschetta vooraf was een beetje doorsnee, maar de pizza's heerlijk. De zaak was op een gewone woensdagavond lekker gevuld en de grote ramen geven een gezellige uitstraling.
Hans T.
prima eten...goeie service
Emmelie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Ik zou t restaurant normaal gesproken zo voorbij lopen, maar via de app online gereserveerd vanwege de recensies. Echt lekker gegeten; pizza’s, pasta en een steak, allemaal goed klaargemaakt. Alleen de salade erbij was wat slapjes. Voor verbetering vatbaar; een personeelslid erbij zou prima kunnen, het duurde flink lang voor we onze eerste drankjes kregen. Maar al met al zie je ons zeker terug, want goeie service in combinatie met een goede prijs-kwaliteitverhouding, dat onthoud je wel
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Restaurant ligt op een mooie locatie. Bij binnenkomst al helemaal vol maar wij hebben gereserveerd en mogen boven plaats nemen. Daarvoor wel een vrij steile trap op. We zijn met 5 personen maar de tafels zijn klein zodat we twee tafels aan elkaar hebben geschoven. Dan nog is het vrij lastig eten met drie grote borden op een tafel. Menukaart wordt gegeven en na enkele minuten wordt gevraagd wat we willen bestellen. Persoonlijk vind ik het fijner om eerst de drankjes te bestellen. De menukaarten mogen ook wel opnieuw worden geprint, ogen niet netjes. Menu biedt voldoende keuze en kwaliteit is on orde. Niet heel culinair maar een prima pizza ( leuk geserveerd in hart vorm). Ook de maaltijden met vis en vlees zijn niet spannend maar prima. Door een leuke aanbieding is de rekening zeer aangenaam en is voor ons de prijs-kwaliteit zeker in orde.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gjb P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Heerlijk gegeten de bediening was goed en er werd vlot uitgeserveerd.De piza’s waren erg lekker.De bediening was aardig en bij binnenkomst werd er een kan water met citroen en munt op tafel gezet.Nee zeker een aanrader als je in Amsterdam bent en ons volgend bezoek aan Amsterdam sluiten wij zeker weer af bij Il Panorama
AM N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Ligt mooi aan het water dus qua uitzicht niet te klagen, pizza was heerlijk maar terras was een beetje vies en rommelig, de vraag is of panorama daar iets aan kan doen, Komt ook door de vele toeristen. Prijs was netjes, bediening wel oké. We moesten erg lang wachten voordat we de rekening uiteindelijk kregen.