Il Panorama

Herengracht 194 1016 BS Amsterdam Nederland Kaart
31-206279577

Over het restaurant Il Panorama

Il Panorama is een sfeervol Italiaans eetcafé in het centrum van Amsterdam. De grote ramen van het restaurant geven je een panorama zicht op de Herengracht.

Ook de oude foto’s van Amsterdam geven Restaurant Il Panorama een authentieke sfeer. Kies een lekker broodje voor de lunch of probeer een overheerlijke pizza na een middag shoppen in Amsterdam.

Meer informatie over restaurant Il Panorama

Jouw recensie over het restaurant Il Panorama

Yolande V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Prima service en heerlijk gegeten + 50 % korting op de rekening. Top!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Het eten was erg lekker en zag er goed verzorgd uit. De bediening was vriendelijk en gastvrij . Wij zaten boven met een mooi uitzicht op de Herengracht.Al met al een zeer geslaagde avond
René A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
We waren met 6 personen en we hebben er heerlijk gegeten. De porties waren ruim en goed warm. Het personeel was vriendelijk en kwam tussendoor vragen of alles naar wens was.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Lekker gegeten, leuke en persoonlijke bediening en top uitzicht op de eerste verdieping! Leuke avond gehad daar :)
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Mooie plek echter meubilair is niet comfortabel. Iens deal is interessant en de gerechten zijn kwalitatief gewoon goed. De bediening zou iets persoonlijker mogen zijn
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Prima restaurant hoor, kreeg alleen niet de beloofde 50% iens korting....zag ik achteraf....jammer, zou je niet zelf om moeten vragen als dit vooraf al bekend was!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Leuk eetcafé voor jongeren, dus niet onze catagorie. 60+
Ian P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Top restaurant met super vriendelijk service. En eten is heerlijk!!!!!
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Ach , voor 50 procent korting was het niet slecht
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Leuke avond gehad, goed gegeten, en dankzij een heel scherpe kortingsactie ook nog eens voor een lage prijs.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Met de 50% regeling via IENS is dat een uitstekend restaurant in de binnenstad qua prijs/prestatie verhouding.
De italiaanse kaart is prima, wij hebben tenminste goed gegeten.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Leuk en gezellig restaurantje waar iedereen zeker naar toe kan gaan want we hebben er heerlijk gegeten en gedronken!
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Als je van plan bent om gebruik te maken van de 50% korting van Iens !zou maar oppassen. Wij hadden op 9 oktober een reservering gemaakt voor vanavond 18:30. Ik kreeg net een bericht dat het Il Panorama ons niet kan ontvangen. Raar ik liep net langs de zaak en ze zijn gewoon open. Of zijn ze alleen open voor gasten die niet gereserveerd hebben met de 50% korting. In ieder geval niet netjes om op zo’n korte termijn te annuleren. Mij zullen nooit meer zien.....
Noa T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijke plek om te eten. Het eten is erg goed, bediening bestaat uit een leuk team en hele gezellige sfeer!
Charissa A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Mijn entrecote was helaas niet medium rare maar alsnog heerlijk. Die van mijn vriend wel dus dat is waarschijnlijk een ongelukje geweest. Service was top.
Annie L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijke pizza tartufo en pizza 4 formaggi. De bruschetta vooraf was een beetje doorsnee, maar de pizza's heerlijk. De zaak was op een gewone woensdagavond lekker gevuld en de grote ramen geven een gezellige uitstraling.
Hans T.
prima eten...goeie service
Emmelie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Ik zou t restaurant normaal gesproken zo voorbij lopen, maar via de app online gereserveerd vanwege de recensies. Echt lekker gegeten; pizza’s, pasta en een steak, allemaal goed klaargemaakt. Alleen de salade erbij was wat slapjes. Voor verbetering vatbaar; een personeelslid erbij zou prima kunnen, het duurde flink lang voor we onze eerste drankjes kregen. Maar al met al zie je ons zeker terug, want goeie service in combinatie met een goede prijs-kwaliteitverhouding, dat onthoud je wel
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Restaurant ligt op een mooie locatie. Bij binnenkomst al helemaal vol maar wij hebben gereserveerd en mogen boven plaats nemen. Daarvoor wel een vrij steile trap op. We zijn met 5 personen maar de tafels zijn klein zodat we twee tafels aan elkaar hebben geschoven. Dan nog is het vrij lastig eten met drie grote borden op een tafel. Menukaart wordt gegeven en na enkele minuten wordt gevraagd wat we willen bestellen. Persoonlijk vind ik het fijner om eerst de drankjes te bestellen. De menukaarten mogen ook wel opnieuw worden geprint, ogen niet netjes. Menu biedt voldoende keuze en kwaliteit is on orde. Niet heel culinair maar een prima pizza ( leuk geserveerd in hart vorm). Ook de maaltijden met vis en vlees zijn niet spannend maar prima. Door een leuke aanbieding is de rekening zeer aangenaam en is voor ons de prijs-kwaliteit zeker in orde.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.