Il padrino

Grote Markt 50A 4811 XS Breda Nederland Kaart

Over restaurant Il padrino

Goed Italiaans eten voor een eerlijke prijs

Bij Il Padrino is de Italiaanse keuken lekker, gezond en gevarieerd! Ze streven naar de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs, zo blijft uit eten gaan leuk! De inrichting van het restaurant doet denken de Romeinse tijd met de prachtige zuilen. De gastvrije bediening verzorgt met plezier een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Il padrino

7,1
Erg voordelig
Tony R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een lekkere pizza en een vegetarische schotel gegeten.
Daarna een goeie kop koffie met een door de eigenaar zelf uit Italie meegenomen grappa. En dat alles voor een hele nette prijs.
Uitermate vriendelijke bediening. Aanrader.
HelenF .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Vanavond met partner hier allebei een pizza calzone gegeten.
Deze waren heerlijk vers gevuld en lekker krokant aan de buitenkant.
Het decor is zeer zeker een dingetje, wat naar mijn mening met wat
kleine aanpassingen een gezelligere uitstraling kan krijgen...
Echter het eten was absoluut een aanrader!
Wij komen in ieder geval zeker vaker terug!!
Johanfijnproever .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Een beetje een raar idee, bij binnenkomst dacht ik... "moet dit het worden" maar het eten maakte een hele hoop goed van wat het decor mist. De Spaghetti was uit de kunst en precies goed, heerlijke salade en het nagerecht ook al prima. Goede wijn al kan die nog wel een tikje beter. Il Padrino was voor ons echt een leuke ervaring, niet heel duur en zeker waar voor je geld.
Olivier G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Eten was redelijk. Service was vriendelijk maar weinig proactief. Al met al niet bijzonder of goed genoeg. Ik zal niet terug komen.
Iris076 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Voor een leuke prijs heerlijk gegeten bij Il Padrino. Er is voldoende keuze en de crostini vooraf is een ware aanrader. Met vriendinnen een gezellige avond gehad en lekker getafeld. Wel even aangeven dat je wat tijd wilt tussen het voor- en hoofdgerecht. Het decor mag hier en daar wel wat vernieuwd worden, maar al met al is het prijs-kwaliteit prima te doen.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Echt we zijn er al paar maal wezen eten en gewoon bij toeval ontdekt, service is uitstekend. Eten is een topper, pizza's uitstekend, lasagna een 10, heerlijke soep, lekkere garnalen en menu kon in overleg aangepast worden aangezien mijn vriendin niet alles kan/mag eten.
Echt een aanrader en prijs/kwaliteit verhouding een toprestaurant.
Ja de inrichting zou gemoderniseerd kunnen worden maar denk dat je dan de sfeer gaat veranderen.
Carola1975 P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Twee weken hebben wij hier ook met ons gezin gegeten, en bij herhaling blijkt dit een erg fijn restaurantje. Deze keer op dinsdagavond. De plaatsing van en aan de tafels is zo, dat het (terwijl feitelijk het restaurant half gevuld was) de gezelligheid bij elkaar zit en dat het knus aanvoelt. Knap gedaan! Eten opnieuw lekker, vriendelijke bediening.
Lisa1997 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Leuke sfeer, vriendelijk personeel, goed gevulde pizza's en pasta's. Enige minpuntje was de tiramisu, die smaakte totaal niet vers en was ook niet echt lekker.
Lisettevdb .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk ! Vooral de champignons met knoflook waren zalig ,ook de vegetarische pasta is een aanrader ! Er heerst daar altijd een gezellige sfeer en het personeel is altijd vriendelijk en opgewekt !
Lindasotthewes .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Alles was lekker. Genoeg keuze met de ah actie. En alles mogelijk. Snelle goede service. Alle tijd, niet het gevoel snel te moeten zijn
Hermanpijpers .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
We hebben met 6 personen heerlijk en gezellig gegeten (heeeeele lekkere pasta's en pizza's) bij Il Padrino in Breda, met een prima bediening. Krijgt beslist een vervolg.
Hannekedeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Met AH actie voor 7,50 een 3 gangenmenu, en het was heerlijk! Vooral de pasta met kip en garnalen is een echte aanrader!
S.tilstra .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
wij hebben hier met zijn zessen gegeten via de AH actie. Geweldig gegeten. Heel veel keus en alles was heerlijk. Jammer genoeg wonen we niet in de buurt maar anders zou ik hier zeer zeker vaker komen. Top
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het was prima. Er is een keuzemenu van 15 euro met pizza en pasta. De vers gewokte pasta met garnalen was heerlijk. Vooraf de insalata mista met rucola en kaas. Toe nog ruimte voor dameblanche. Zeer goede prijs/kwaliteit en prettige bediening. Aanrader.
Jeroen.vdm .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
De sfeer in Il Padrino was erg goed, het was gezellig druk en mooi versierd. Ik had de Rigatoni Alla Nonna (penne met kip, spek, champignons en pestosaus) en mijn vriendin had de Pizza Tres di Carne (Pizza met kaas, ham, salami, gehakt paprika en ui. We waren beide zeer tevreden over de kwaliteit van het eten. Het voor- (tomatensoep) en nagerecht (Dame Blanche) was erg lekker en een goede hoeveelheid voor de prijs. Ook de fles Montepulciano d'Abruzzo ging goed naar binnen. Over het algemeen dus een aanrader, zeker als je zoekt naar een betaalbaar restaurant.
Nadia7913 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Het was heerlijk. Chino Marco Pollo smaakt naar mijn mening het lekkerst. Mijn partner en ik kregen een tafel aan het raam, wat wij ook erg fijn vonden. Het was een fijne avond.
Edenridder .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
De pasta met pesto was heerlijk, zo ook de pasta met pollo.
Bediening vond ik iets minder, er werd genoeg gelopen maar veel over het hoofd gezien.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
wat een belevenis, met 4 personen eten voor € 50,00 met alles erop en eraan. ( met de kortingsbon van AH ). de lekkerste pasta's en pizza' s die we ooit gegeten hebben.
onze huwelijksdag ( 37 jaar getrouwd) zullen we nooit meer vergeten
Alienzeeman .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Het was een heerlijk3 gangen menu met de AH actie. We konden kiezen uit 3 voorgerechten en uit vel pizza's en uit een paar pasta gerechten en uit 3 nagerechten... Het smaakte allemaal voortreffelijk, de bediening was erg goed en voor heel weinig geld, 25 euro hebben we heerlijk gegeten... Aan te raden.
Jaccovandevelde .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Super betaalbaar lekker eten en goede bediening. Vriendelijke manager en personeel, relaxte sfeer en en bla bla etc nu 122