Il Mulino

Heereweg 194 2161 BP Lisse Nederland Kaart

Over restaurant Il Mulino

La cucina Napolitana

Il Mulino onderscheidt van de andere Italianen in de buurt door een echt Italiaanse kaart te voeren. Linguini, pappardelle, scaloppina, bistecca: alle gerechten worden hier op Napolitaanse wijze klaargemaakt, met veel aandacht voor versheid en zorgvuldigheid. Tel daar de gastvrijheid van de bediening bij op en je hebt een heerlijke avond uit.

Meer informatie over restaurant Il Mulino

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
warmerbarhen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hadden keuze uit diverse gerechten voor het 3 gangen keuze menu, lekkere gerechten, jammer dat het niet druk was in het restaurant. Prima gegeten.
Esmée U.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Hele leuke avond gehad. De bediening was meer dan vriendelijk en het eten was heerlijk. Je kan er goed een hele avond zitten.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gegeten via de AH restaurant actie. De bediening wordt gedaan door de eigenaar zelf en heeft het daardoor erg druk en wordt er snel gewerkt en dat voelt onrustig. Borden worden bijvoorbeeld snel van tafel gegrist. Een ander personeelslid die ons het dessert kwam uitleggen sprak nauwelijks Nederlands waardoor een ongemakkelijke situatie ontstond. De keuzes van het menu werden opgezegd, er was geen menukaartje zodat je even rustig kon bekijken wat er te kiezen viel. Het direct moeten kiezen van een gerecht terwijl er iemand naast je staat te wachten vonden wij niet prettig. Voor het voorgerecht kozen wij soep en carpaccio; soep was lekker de carpaccio was ook lekker, maar erg weinig. Als hoofdgerecht kozen wij de pasta. Dit was zeer matig en had net zo goed uit de supermarkt kunnen komen. Mijn vriend had een gorgonzola saus, ik vind dat niet lekker en kreeg een tomatensaus. Het was gevulde pasta met saus, zonder verdere groenten of wat dan ook. Zeer kaal gerecht en veel te weinig. Het nagerecht was een klein bakje met pudding; véél te zoet. Wij vonden het in vergelijking met de andere restaurants een aanfluiting en zullen er niet nog een keer gaan eten. Duur ook m.b.t. de kwaliteit en de hoeveelheid van het eten.
P.J. W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Keurig en nette gelegenheid,Italiaans gestoeld. Goed eten voor goede prijs.
nette en keurige bediening met uitleg product.
Voor herhaling vatbaar.
Ludovicus S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig restaurant met attente en vriendelijke bediening. Het AH-menu was niet verrassend maar wel goed verzorgd en goed van smaak. We hebben genoten van een prettige avond in dit restaurant. We komen zeker een keer terug.
Léon V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
AH Actie - we hebben genoten van het eten, met zorg bereid en verse producten. Vriendelijke, attente bediening.

Resterende wijn overgooien in ander glas: niet meer doen! :-)
Arlisel G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vriendelijke bediening, gerechten kwamen niet te snel maar ook niet te langzaam achter elkaar. Wij hebben weer genoten. Tot de volgende keer.
Marijkewarmerdam .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Via de AH aktie geboekt.
Ze werken met een keuze menuutje.
Het voorgerecht was gèèn hoogstandje.het hoofdgerecht was redelijk het vlees kwam van de grill wat goed bereid was.
Het toetje was erg simpel de cacao zat er met een (te),dikke laag op en zat ook op plaatsen waar het niet moest zitten!
Er liep èèn meisje samen met de eigenaar te bedienen wat er voor zorgde dat alles te gehaast en zonder aandacht voor je neer gezet werd (dat kan zeker beter met aandacht voor de gasten)!!
Wij betaalden voor een (te simpel) menu €40 euro waarbij wij toch wel het idee kregen dat de prijs voor de AH aktie wat opgevoerd was!
Jolinda P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
geboekt via ah restaurantactie, we waren toch in Lisse voor een verjaardag, dus uiteten daar.
Heerlijk eten, ruime keuze, het eten was echt heerlijk, professionele en vriendelijke bediening. Gezellige ambiance met een mooie open keuken.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vanuit het werk voor een snelle maaltijd bij dit voor ons onbekende restaurant. Hierdoor komt deze mooie zaak zeker niet tot zijn recht maar de vriendelijke eigenaar maakte er een feestje van. We hadden iets meer dan een uur en meedenken is dan zeker gewenst. Bij het uitreiken van het menu, bruschetta´s en een mooi glaasje Trebbiano kwam hij met het voorstel om maar alvast een bordje antipasta klaar te laten maken, top! Heerlijke smaken van de vitello tonato, mozzerella en tomaat, een aantal plakjes coppa en proscuito kwamen onze kant op. Tegen de tijd dat deze op was duurde het niet lang alvorens we onze gegrilde ossehaas perfect bereid op ons bord lag. Heerljik mals vlees met een dito saus (peper en gorgonzala). Binnen een uur stonden we weer buiten, maar volgende keer gaan we er een echt diner van maken. We denken dat ze dat ook wel kunnen.
Sanderweijers .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk echt Italiaans eten (dus geen pizza!). Mooi opgemaakte borden met een normale hoeveelheid. Aardige bediening en lekkere (huis-)wijnen. Zeker een aanrader!
Riadebest .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Had gevraagd voor een bepaald dieet, daar werd geen rekening mee gehouden. Verder heerlijk gegeten!!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
14 oktober 2016. Gisteren hebben wij met zes vrienden voor het eerst bij Il Mulino gegeten. HEERLIJK. Het hele plaatje klopte gewoon! Alles was GOED tot ZEERGOED! De gerechten waren echt Italiaans, goede nette bediening ,ambiance was goed. Kortom :een heerlijke avond. Wij hebben ons Italiaans restaurant gevonden! Gerda van Loon.
Jamrijn .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten tijdens de ah-restaurantactie. Vooraf prachtig plankje met antipasta/caprese. Als hoofdgerecht hadden we roodbaarsfilet/kalfsvlees met parmaham, beiden met heerlijke aardappelpartjes en groentjes. Tot slot pannacotta en tiramisu, ook al weer zo lekker.

Het is een absolute aanrader. Tip voor de zeer vriendelijke staf: de muziek ietsje zachter, en het tempo ietsje lager.
Gea-Folkert .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben daar het AH menu gehad. Eten was echt heerlijk en nodigt uit om nog weer eens te komen. De bediening was super. Echt een aanrader voor zowel AH menu als a la carte .
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vorige week gegeten bij Il Mulino met AH restaurantactie. Was prima in orde. Werden hartelijk welkom geheten door de eigenaar.
Eerst buiten het aperitief, daarbij kregen we heerlijke bruschetta's en lekker brood met olijfolie, zout en peper.
Daarna naar binnen en het diner, echtgenoot de caprese, prima mozzarella, ik de antipasto, ook erg lekker.
Als hoofdgerecht allebei de zeebaars filet, was lekker met courgette, maar wel een kleine portie.
Als dessert kozen wij de scropino, oei wat was die heerlijk, gemaakt door leuk meisje van de bar!!!
We hadden een zeer gezellige avond en zullen zeker terugkomen.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Je wordt er heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar, de aspergesoep was heerlijk, het hoofdgerecht bestaande uit roodbaars de ander uit kalfsvlees was super lekker. Met een lekker betaalbaar wijntje erbij was het genieten. Als toetje hadden wij gekozen voor het drankje prosecco, limoncello met een bolletje ijs en room, deze was heerlijk en maakte het helemaal af.
De eigenaar liet het niet merken dat je voor de AH actie kwam. Zeker een aanrader voor andere om bij dit Italiaans restaurant met echte Italiaanse koks te gaan eten.
Jeroen Van Rheenen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hier gegeten met ah restaurantweken.
Heerlijk menu, goede kwaliteit en voldoende keuze.
Wij vonden de drank wel heel prijzig
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We waren via de AH-actie bij il Mulino terecht gekomen. Daar waar andere restaurants je dan een beetje een tweederangs menu geven, geeft de gastheer van il Mulino je juist een eersterangs ontvangst en behandeling. Het eten was prima. Verwacht geen pizza's maar echt Italiaans eten. Gelukkig wel iets aangepast aan onze gewoonten, dus een hoofdgerecht met vlees of vis wordt niet kaal opgediend, maar verrijkt met groenten en iets van aardappel bijvoorbeeld.
Marlou B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Aangenaam italiaans restaurant. Aardige gastheer. Goede kaart. Maaltijd voortreffelijk. Dat komt natuurlijk door de koks Francesco en Antonio!