Il Mondo

Meer informatie over restaurant Il Mondo

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Vandaag twee pizza's besteld. Voor het eerst bij deze zaak en zeker niet voor het laatst! Zou het fijn vinden als er online besteld zou kunnen worden of aan de deur met PIN betaald kan worden, maar dat is ook wel het enige puntje van kritiek.
Billybirdy .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Heerlijke pizza's, goede services, vriendelijk personeel en een schone zaak. kortom helemaal top! Ik kom hier regelmatig en kan het ook zeker aanraden.
Rruyter .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Heb deze keer pizza's gekozen. Dat zou toch de uitblinker moeten zijn van dit etablissement. Om helemaal zeker te zijn van de beste kwaliteit hebben we de huis pizza de Il Mondo genomen.

De pizza's bleken thuis nog niet helemaal gaar. De ui ringen en champignons waren enkel warm maar vertoonde geen enkel schroeisel of andere bak sporen. Het ei leek er bijna rauw op te liggen.

We hebben om de onvolkomendheden heen gegeten en hebben onze maag gevuld. Daar is helaas ook alles mee gezegd.

Wat jammer, maar niet verrassend is, is dat de pizza's niet voorgesneden waren. Het werd ook niet gevraagd of ik dat zou willen.