Il Mercato

Meer informatie over restaurant Il Mercato

Jouw recensie over het restaurant Il Mercato

kelly25021988 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het is een leuk restaurant met erg leuke en alerte bediening ondanks de grote drukte. Heerlijke wijn! Toch jammer dat het eten alles behalve smaakvol is. Leuk voor een borrel, maar de menukaart laat ik voortaan achterwege.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Eten: is echt heel prima..! Ik ben fan van de tagliatelle met garnalen, en de vitello tonato, is helemaal fantastisch!
Sfeer: goed, gezellig, sfeervol
Enige nadeel vind ik dat als je met 2 personen bent, je een beetje krap zit. Erg weinig ruimte tussen de verschillende tafels, ook erg kleine tafeltjes, alles past er maar nét op.. Dus beetje claustrofobisch gevoel krijg ik daarvan, maar dat weerhoudt me er niet van om er graag te komen, want het eten maakt alles goed..!
Cora H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Omdat ik een paar uur van te voren pas reserveerde was er alleen nog een hoge tafel vrij. Deze hoge tafel heb ik gereserveerd maar dit is een eenmalige actie geweest. Het is super onhandig eten aan deze tafel, veel te klein en je kunt je tas nergens aan hangen, alleen op de grond zetten. Het eten maakte alles wel goed, personeel is super vriendelijk.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Hier eerste kerstdag met familie gegeten, een groep van 10 volwassenen en 2 kinderen. Er was een kerstmenu maar omdat wij met een groep waren kregen wij een proeverij. Achteraf is dit ons niet heel goed bevallen. Niet alles van de kaart kwam op tafel en er kwamen toch 10 borden op tafel en voor de kinderen een kindermenu dus daarom begrijpen wij de proeverij niet zo goed. Misschien kunnen ze beter vragen of we van te voren door hadden willen geven wat we wilden eten! Zoals gezegd kwam niet alles op tafel, met name de vis gerechten niet en de toetjes waren vooral zoet en daar moet je wel van houden. Nog ijs erbij gevraagd dit was gelukkig geen probleem!. Toch jammer! Kwaliteit was wel goed maar jammer dat het een proeverij was (was wel duidelijk van te voeren gezegd), zal hier niet meer voor kiezen.
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Altijd heerlijk!! Goed personeel, gezellige sfeer. Top! De lasagne van courgette/aubergine is een echte aanrader! Eigenlijk is alles lekker hier..
PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Een warme avond en nog een tafeltje vrij op het terras: de keuze was snel gemaakt.
We hadden hier al eerder een goede ervaring met diverse kleine gerechtjes die we alle tegelijk lieten serveren, en dat werkte ook deze keer prima.
Gebakken ossenhaaspuntjes, gefrituurde inktvisringen, gehaktballetjes in tomatensaus, champignons, gegrilde groenten en focaccia met parmaham en olijven.
Geen culinaire hoogstandjes, maar de ossenhaaspuntjes in witte truffelsaus en de parmaham vielen in de smaak, ook de gehaktballetjes waren lekker. Helaas staat de Insalata di Ganchio met krab en rivierkreeftjes die we hier ooit aten niet meer op de kaart
Met een paar glaasjes wijn en bier erbij, en koffie met calvados toe een prima niet te zware maaltijd op een druk terras.
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Zo hoort het: (h)eerlijk eten en een super bediening. Ik ben er al meerdere malen zowel zakelijk als privé geweest. Ook voor kinderen heel goed en ook nog eens goed betaalbaar.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Fijn restaurant, goed eten en vriendelijke bediening. Deze keer wat langer moeten wachten maar met gezellige mensen maakt dat niets uit!
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
In dit restaurant waren we nog nooit geweest maar telkens als we er langs liepen zeiden we tegen elkaar, daar moeten we nog eens gaan eten. De zaal is gezellig en sfeervol. De bediening is correct en vriendelijk. De keuze van de kaart en daar buiten is groot. Ik had een heerlijk voorgerecht. Een carpaccio, maar dan van bieten. Echt bijzonder smakelijk. De pizza smaakte ook uitstekend. Dunne bodem. Royaal belegd met ingrediënten. Rode huiswijn is er in Merlot en Cabernet Sauvignon. Ik heb voor de Cabernet gekozen en die was prima. Wij hebben een fantastische avond gehad en wat we moesten betalen viel erg mee. Voor herhaling vatbaar.
Kasper B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Mooie zaak . Had me verheugd op een lekker pizza uit de mooie oven .
Pizza Calzone . Een deegbal die met zn neus maar net de oven had gezien met een hele platte smaak . Had me er op verheugd een lekkere italiaanse pizza . Jammer de zaak is mooi en de bediening vriendelijk . Maar voor een lekkere pizza moet je denk toch naar een italiaan .
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik Vind het geen fijne tent.
Ik vond de pizza qua uiterlijk en smaak erg gewoontjes
En We werden geholpen door een meiske met blonde stekels.
Oh. God wat was die verwaand.
Als we iets vroegen, dan kon het er net van af.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Regelmatig eet ik bij Il Metcato. Het eten is hier heerlijk, personeel vriendelijk en er heerst een gezellige sfeer. Van vlees- en visgerechten tot pizza's en pasta's, Il Mercato heeft voor iedereen er wel wat tussen zitten. Een aanrader!!!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Laatst uit eten geweest bij Il Mercato met een vriendinnetje. Twee jaar geleden kwamen wij hier vaker, voornamelijk voor de lunch. Il Mercato was nog Il Mercato: gezellig, goede bediening, heerlijk eten en gezellig vol. Ruime keuze, geven net dat beetje extra's zoals geen standaard brood vooraf maar een plankje met van alles en nog wat. De moeite waard om eens te gaan eten met collega's of vrienden. Ofwel losse aangelegenheden.
Carl078 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Goed en kwalitatief eten. Neem maar wel de tijd, per gang ongeveer een uur. Zelfs het toetje duurt lang. En om nou te zeggen dat het druk is...
aoskam .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Samen uit eten n.a.v. moederdag. Werd slechte ervaring, hoop dat dit een incident is. Vooraf 1 maal vegetarisch aangevraagd, maar resultaat was een bak met ALLEEN tomaten. Serveerster (te jong) wist van geen toeten of blazen, kun je haar niet kwalijk nemen, wel degene die haar geïnstrueerd heeft (?). Pasta veel te nat, de helft maar eetbaar. Enorme herrie, iedereen probeerde zich steeds harder verstaanbaar te maken. Prijs van dit alles (we waren met 7 volwassenen en 3 (klein)kinderen, stevig! Jammer!
Chantal P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij komen hier regelmatig eten.
Altijd een prettig ontvangst, goede sfeer.
Het eten heeft ons nooit teleurgesteld, lunch en diner niet.
Presentatie is top, de smaak ook.
Croixmonts V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Mooi weer bij aankomst. Eerst maar een drankje buiten? Nee, het was 'makkelijker' als we maar gelijk aan de gereserveerde tafel gingen zitten. Toilet bezocht, daar klonk religieus getinte muziek, voelde wat misplaatst. Voorgerecht okay, bruchetta en foccacia. Hoofgerecht: Ik koos lasagne aubergine. Een niet al te grote portie met verbrande randen kreeg ik geserveerd. De smaak was redelijk, maar wat saai. De structuur papperig. Erbij wat losse rucola. Ook een schaaltje friet met gesmolten kaas en truffelolie besteld. Daar zat een vreemd verbrand smaakje aan en de truffelolie zat zeker in de mayo? Ik vroeg om kraanwater, maar dat was niet mogelijk. Dan maar een fles mineraalwater. Tijd voor het toetje: Zin in italiaans ijs! Ben een liefhebber.Het ijs proefde niet bijzonder, vanille ging wel, maar pistache was smakeloos en bevatte ijsklontjes. Afrekenen per persoon (we waren met een gezelschap) was 'lastig'. Tja, en daarmee vat ik dit etentje samen: Ik voelde mij als klant 'lastig'! En dat terwijl je uitgaat om een heerlijke verzorgde maaltijd te krijgen en om een bijzondere tijd met elkaar te hebben. Al met al teleurstellend.
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Met twee vriendinnen geluncht bij Il mercato, was gezellig en sfeervol en de Italiaanse wrap was prima je kon kiezen uit 6 verschillende wraps, die je zelf kon combineren, meisje in de bediening was erg vriendelijk, ik kom hier graag voor een lunch of diner of soms alleen voor een kop koffie, het valt me altijd op dat de lunch niet druk bezocht wordt, wat jammer is want de prijzen zijn zeker niet hoger dan in een gewone broodjeszaak en dan vind ik de sfeer hier toch vele malen leuker.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Op zich een aardig restaurant. Personeel is erg servicegericht. Ze zijn zichtbaar, als je komt en als je weggaat wordt de deur opengehouden en zien het snel als je wat nodig hebt. Jammer genoeg moesten we wel zelf om de menukaart vragen. We zijn hier gaan eten omdat we graag pizza wilden eten, dus hebben gekozen voor de pizza en deze was gewoon goed. Ik kan maar een halve pizza eten, maar kon gelukkig de andere helft meenemen, zo heb ik vanavond nog wat. Voor mij was de akoestiek wel een nadeel, je kon iedereen horen praten. Voor iemand met gehoorproblemen toch wat lastig. Maar op een rustig tijdstip wil ik zeker wel weer teruggaan.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Vandaag samen met mijn dochter hier voor het eerst geluncht. We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafeltje uit kiezen. Als snel kwamen ze vragen wat we wilden drinken. We bestelden heerlijke verse jus d'orante, met de bij behorende schuimlaag! De lunchkaart werd ook snel gebracht. Omdat de airco aanstond was het vrij koud. Toen we daar een opmerking over maakte werd deze gelijk uitgezet, waardoor het veel aangenamer werd.
We bestelden Piadini, alle vier de soorten (Mozzarella, Salami, Zalm, Prosciutto). Dit werd vrij snel geserveerd en was heerlijk, nog een beetje warm. Er werd ook nog gevraagd of mijn dochter nog wat wilde drinken toen ze zagen dat ze haar jus op had. Ze bestelde groene thee, wat kwam in een Frans kopje, dit was het enige wat vreemd was in een Italiaans restaurant.
Mooie zaak, vriendelijke bediening. De deur werd zelfs netjes open gehouden toen we afgerekend hadden!