Il Lago

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras
Duur
Marislonky .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteravond hier gegeten. Gingen met veel verwachting naar dit restaurant. Op de site de menu kaart gezien en die was goed, veel keus. Misschien teveel? Binnen ziet het er erg gezellig uit en groot. Personeel vriendelijk. Het voorgerecht, de antipasti (verschillende kleine hapjes uit de Italiaanse keuken), was karig voor de p/p prijs. Als hoofdgerecht hadden we pizza, pasta en varkensfilet. Pizza had een harde rand, was wel goed belegd maar een beetje aan de flauwe kant. Pasta was ook wat aan de flauwe kant en had qua portie wat meer gemogen. De varkensfilet was flinter dun, smaakloos en was niet gegrild of gebakken. De filet lag te zwemmen in de saus, zelfs de rauwkost, stukje brood en de snot gare bloemkool lag geheel in de saus. Volgens de ober was dit normaal en anders had je van te voren moeten aangeven dat de saus apart moest. Ook geen mayo bij de gebakken aardappeltjes, die wel in een apart schaaltje op je bord erbij stond. De nagerechten zagen er goed uit en waren ook lekker. Gevraagd of ze de nagerechten voor de kids in een kleinere portie kunnen geven en dit kon! Koffie was heerlijk!
Robbert P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gastvrij en altijd druk Italiaans restaurant. Vriendelijk ontvangst en lekker eten. Enige kritiekpunt is dat de bediening niet altijd even alert is en je soms lang moet wachten..
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Het was ontzettend druk op zaterdagavond en gelukkig vonden we nog een plekje.
Bediening was zéér attent en het was ook niet zo'n ramp dat we iets langer moesten wachten.
Heb Tagliatella al jacques gegeten. Héérlijk romige saus en niet te vet.
Gastheer/eigenaar was ook zéér vriendelijk en charmant.
Tjalling H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Goede ontvangst, mooie ruimte boven en druk.
Eten was zonder meer goed, prijs/kwaliteit okay. Portie pasta wat aan de krappe kant.
Verder mag er wel wat royaler met tafelwater worden omgesprongen. Als je een glas vraagt zal je in de meeste restaurants een karaf worden aangeboden met glazen. Is net wat attenter. Hier krijg je precies wat je vraagt.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het Restaurant was Top! De Bediening was vriendelijk en wisten wat ze deden je werd verwelkomd en goed geholpen. het eten was heerlijk en duurde niet lang. Er was een gezellige sfeer in het restaurant het ziet er strak en modern uit. Het is zeker een aanrader als je voor een gezellige en lekkere avond gaat.
Rdijko .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Il Lago heeft een naam, maar de geleverde kwaliteit van het eten past daar niet bij. Antipasti was goed. Pizzas zeker niet de beste van de stad. Net een nieuwe pizzabakker en dat was te merken, bodem niet luchtig, maar ook de ingredienten (bv de Gorgonzola die alleen maar zout was) niet echt super. Toetje was een aanfluiting. Amarenensorbet was 1 bolletje ijs met kersen uit blik, foei foei foei!! In Italië zouden ze je hiervoor het land uitzetten! Entourage is goed, enthousiaste begroeting en bediening, mooi pand en mooie aankleding. Maar de kwaliteit moet echt omhoog om het imago waar te maken!
Daphne C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Na een aantal keren hier te hebben gegeten kan ik niet anders concluderen dan dat dit restaurant geweldig eten heeft, dat de prijs dubbel waard is.
Dit in combinatie met de altijd vriendelijke bediening zijn voor mij reden genoeg om een 10 te geven.
Wij blijven hier zeker altijd terugkomen. En als onze kleine meid groot genoeg is kan ze dan ook plaatsnemen aan tafel :)

Bedankt !

Groeten van Daphne uit Haren
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
We werden heel gastvrij ontvangen op Italiaanse wijze door de eigenaar van Ik Lago en zijn zoon. Op het mooie terras met het uitzicht op het Hoorensemeer kregen we een mooie tafel in de schaduw.
De aardige ober, pas over uit Italië, deed enorm zijn best om het ons naar de zin te maken. De start met een lekker fris Italiaans bier was een mooi begin. Als voorgerecht namen we een antipaste met allerlei soorten worsten, vleessoorten, garnalen en een heerlijke Bruschetta (warm krokant brood met tomaat en verse kruiden), een leuk entree voor een Italiaanse avond. Het hoofgerecht van mijn vrouw, Salmone alla griglia, smaakte voortreffelijk en ook mijn Filetto alla gorgonzola, met mooi zacht vlees en een eerlijke saus, was heerlijk. Als smakelijke afsluiter namen we een chocolade sorbet en een Tiramisu, met daarbij een heerlijk kop koffie als afronding. De mooie kruidige fles Italiaanse Piave Chardonney vormde, mede door zijn volle afdronk, een fraaie ondersteuning bij alle gerechten. Kortom een goed en sfeervol restaurant om zeker terug te keren.
Isaray .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Na een dagje zon waande ik me in Italië dus wou de dag afsluiten met een lekkere Italiaanse maaltijd. Aangekomen bij Il Lago werden we heel goed ontvangen door een meisje. Ze stelde ons op ons gemak en bracht de gewenste drankjes. De antipasti was zeer karig wel geteld een half plakje Mortadella een plakje salami plakje ham, olijven een bruscetta en plakje obergine en courgette. Overigens zeer lekker over de smaak heb ik niks te klagen. Toen bestelde ik een spaghetti fruti de mare. Ook bij het hoofd gerecht was hield de portie niet over maar het aller ergste was dat er een paar garnalen in zaten en een paar stukjes zalm. Ik voelde me een beetje beetgenomen. Als domme toerist in een land waar je niet weet hoe een gerecht hoort te zijn. Ook bij het hoofd gerecht was de smaak prima. Heb mijn beklag gedaan bij wat het leek de hoofd ober maar die had er verder geen oor naar. We hebben nog een ijsje gegeten en zijn verder gaan genieten van een mooie dag. Maar ik zou er niet zo snel weer pasta gaan eten.
Brinkmann .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Met mijn (ex-) collega's eet ik vaak bij Il Lago (Pino) ook ken ik mensen buiten de stad, die bij Pino eten. Het is er altijd druk en het eten is prima. Als men in Italië uiteten gaat is het wel anders, minder saus en meer pasta. Pizza heb ik er zelfs nog niet gehad, maar mijn vrienden vinden het lekker. Dus een goede Italiaan op een mooie locatie.
MultiMiedema .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Uitgangspunten was een betaalbare pizza eten buiten het centrum, waar we makkelijk en gratis konden parkeren. Aansluitend naar de bioscoop Wolff in de Euroborg. Na parkeren trap omhoog en binnengekomen bleek de pizzaria op de hoek bij het Hoornse meer veel groter dan verwacht. Hier doen ze goede zaken, ook voor afhaal. We hadden gereserveerd en werden netjes naar onze tafel gebracht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben ondanks de drukte vlot onze pizza gekregen na nog geen 20 minuten. Dat was mooi, want we stonden wat op tijd in verband met het geplande bioscoopbezoek. Voor een betaalbare prijs een lekkere pizza gegeten die voor ons wel wat scherper mocht overigens. Dit hadden we vooraf kunnen aangeven, maar dat is achteraf. Het decor is eenvoudig, beetje massaal. We zaten in de hoek, waarvan het dak (tentzeil) er ’s zomers af lijkt te kunnen. Het wordt hier verwarmd met 2 grote terraswarmers. De mensen naast ons klaagden wat over tocht, maar wij hadden daar geen last van. Een aanrader voor als je rondje meer gaat en even snel een pizza wilt eten of als je geen zin hebt in koken thuis. Ook een aanrader als je met de hele familie wilt eten. Wij komen nog eens terug.
Segalfredo .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Dit is volgens mij de best lopende pizzeria van de stad Groningen. Welke dag je ook komt, het zit altijd vol. Althans dat is onze ervaring. Ook nu, op een woensdagavond 19:00 u, zat de hele zaak vol en was er nog net een tafel voor ons vrij.

Ik nam vooraf de vitello tonato, m'n vriend brood met tapenade en kruidenboter. Het brood was erg hard, m'n vriend was niet heel enthousiast. Ook voor de vitell tonato geldt dat ik deze wel eens beter heb gehad. Het was vooral een grote bult rucola met daarop een paar plakjes filet, wat olijven (?) en tonijnmayonaise. Niets bijzonders.

Als hoofdgerecht nam ik de tagliatelle a la sofia loren. M'n vriend nam een pizza calzone speciale. Beide gerechten waren erg lekker. Niets op aan te merken. Het duurde vrij lang voordat dat e.e.a. werd gebracht, maar gezien de drukte is dat vergeven. De serveerster die ons bediende was een prettige en vriendelijke persoonlijkheid en ik had de indruk dat dat voor al het personeel gold.
Prima zaak, voor herhaling vatbaar.

IrisvdVelde .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Het is elke keer weer genieten wanneer ik bij restaurant Il Lago eet. We worden altijd hartelijk ontvangen door de eigenaar. Ondanks dat het een groot restaurant is, heeft het een intieme gezellige sfeer. In de zomer is hier een prachtig dakterras. Bediening is altijd keurig en heeft verstand van zaken. Er is altijd tijd voor een praatje of vriendelijk woord, ook wanneer het druk is. Als voorgerecht kiezen we vaak voor de anti pasti royale, een proeverij van de voorgerechten die elke keer weer heerlijk smaakt. Voor de hoofdgerechten kiezen we wisselend. Zoals het hoort in een Italiaan zijn de pizza's en pasta's namelijk voortreffelijk, maar ook voor een heerlijke filetto of salome kun je hier terecht. We sluiten vaak feestelijk af met een grand dessert. Schitterend gepresenteerde etagère met vers fruit, italiaans schepijs en lekkere gebakjes. Ook de prijs-kwaliteit verhouding is prima. Kortom, een aanrader!
Jorden .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Wat een geweldig Restaurant! Ik was hier nog nooit geweest maar mijn vriendin nam mij gister naar Il Lago mee uit eten. Van buiten verwacht je niet dat je in zo'n prachtig restaurant komt dus is de verassing des te groter. Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid van het personeel en de eigenaren!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijke antipasti op als voorgerecht, erg smaakvol en mooi opgediend.
De wijnwaaier is ook erg leuk en de pinot grigio smaakte prima.
Als hoofdgerecht hadden we tagliatelle en dungesneden ossenhaas, beide gerechten zeer goed op smaak en mooi opgemaakt.
De panna cotta als nagerecht was ook wederom verrukkelijk, het ijsbolletje erbij (straciatella-sinaasappel?) erg lekker en fris!
Bediening zeer vriendelijk en nemen de tijd voor een praatje, ambiance tevens uitstekend.
Ben je op city-trip net als wij? Zeker een aanrader voor wanneer je buiten het centrum wil eten!
Het is dat we in baarle-nassau wonen, anders zouden we hier zéker vaker naartoe gaan!
-janine .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Beste pizzeria in het noorden. Heerlijke pizza's, vlotte bediening. Alles goed geregelt. Het is altijd druk maar dat kan zowel de bediening als de keuken goed aan. Gerechten komen vlot door, en het ziet er altijd goed uit.
Kim .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Wij wilden hier graag eten vanwege het prachtige uitzicht over het Hoornsemeer vanaf het dakterras. Ondanks dat we bij het reserveren aangaven graag aan die rand te zitten, was dat niet mogelijk omdat dit enkel tafels voor 4 personen waren en wij waren met 2 personen. Dat hadden ze wel even mogen melden vooraf en wellicht in de toekomst dit aan te passen. Het personeel en vooral de eigenaar waren wel zeer vriendelijk en ?het eten was goed.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Ontvangst en bediening zijn uitstekend. Antipasta is ook erg verzorgt. Pizza was lekker alleen vond ik de korst te hard. Deze had wat mij betreft wel iets zachter gemogen. Vulling op de pizza is goed. Nagerecht (de etagere) is ook goed verzorgt. Il Lago zit op een mooie locatie.
A .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Ondanks drukte had personeel tijd voor praatje. Snelle en vriendelijke bediening. We hoefte niet lang te wachten. Genoten van de grote pizza met knapperige korst. Heerlijk.
Kloostermop2 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
moederdag gegeten bij il lago met alle jongens ( géén dochter erbij deze keer )
heerlijke pizza en pasta en vooral de nieuwe wijnen zijn lekker!
we hebben ons niet ingehouden, en daarna nog canoli toe, o, o, dat wordt lijnen deze week...