Il Lago

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Il Lago

G B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
De bediening praat onderling allemaal Italiaans, wat je het gevoel geeft dat je bij een echte Italiaan zit. Het eten was echt héérlijk. De sfeer is ook heel leuk en leuk uitzicht. Ik zou hier zeker nog een keer terug komen!
Pasja V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Terwijl de antipasta nog op tafel stond werd er al aangedrongen op het bestellen van het hoofdgerecht. Men had kennelijk haast om de tafel weer vrij te krijgen voor andere gasten. Toen hier wat van gezegd werd, werd de bediening zeer kortaf. Erg onplezierig. Het eten was zwaar onder de maat. Pasta die verzoop in een vieze tomatensaus. Bah. En tiramisu die half bevroren werd opgediend. Geen aanrader dus. Een 100 procent afrader.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Ik zou het niet aanraden.
Afgelopen Zaterdagavond hier gegeten, het was heel druk maar we hadden gereserveerd. Echter, bij aankomst werd er niet eens gevraagd naar onze reservering. We werden eerst aan een twee persoonstafel gezet, terwijl we duidelijk hadden gezegd dat we met vier waren en dat de andere twee er zo aankwamen. Vervolgens werden we geplaatst in een veel te hete kleine ruimte waar je binnen 5 minuten gesmolten zou zijn (het was buiten dan ook erg warm). Toen we aangaven dat we het daar echt niet een avond zouden volhouden werd ons eerst verteld dat we dan maar naar de febo moesten gaan, maar vervolgens was er gelukkig net een tafel vrij op het achter terras. Er was een stoel te weinig waardoor de mannen samen op een klein bankje moesten, en we hebben wel 5 of 6 keer om een extra stoel moeten vragen voordat die eindelijk kwam. Ook het bier heeft meerdere keren op zich laten wachten en stond er 1 te veel op de rekening. Ik had niet echt het idee dat de bediening wist waar ze mee bezig waren (ze kunnen niet fatsoenlijk een dienblad vasthouden) en de baas kwam ook niet erg oprecht over. De pizza's waren oké, maar ik heb ze lekkerder gehad.
Dit alles had ik graag als feedback willen geven aan de bediening/de baas zelf maar ik kreeg daar bij afrekenen niet eens de kans voor, dus dan maar op deze manier. Erg jammer.
Debby L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wat een ontzettend vriendelijke ontvangst. Het was een erg drukke avond, maar ze namen echt de tijd voor je. Zowel de eigenaar als een aantal personeelsleden zijn Italiaans. We hebben heerlijk gegeten, de service was uitstekend met een heerlijk glaasje limocello van het huis bij het nagerecht en de sfeer in het restaurant sprak ons erg aan. Wij zijn zeer tevreden weer naar ons hotel terug gekeerd.
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het personeel is heel hartelijk, en open. Ze geven je een warm en welkom gevoel. Het restaurant is kindvriendelijk en de aankleding is mooi. Het eten laat wel wat te wensen over. Het eten was wat weinig van smaak. Soms wat licht aangebrand en persoonlijk vond ik de koude champions wat taai. De koffie was heerlijk en het ijs was ook lekker, en genoeg variatie. Een prima gezinsuitje maar zou voor een doordeweekse dag kiezen, want het was wel druk.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk eten! Daarnaast een hele goede service. Aardig personeel! Het was er erg druk. Toch had het personeel aandacht voor ons en werd alles op tijd gebracht en weer weggehaald. Kortom: top!
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Eerst pinksterdag gereserveerd voor 4 personen om 18.40 Uur.we kwamen Aan maar er was geen plaats,Konden buiten even wachten, hier zaten nog 20 personen in de wacht.om 19,00 Uur waren we Aan tafel en Konden een drankje bestellen.Al wat er Kwam geen drankjes.Intussen de kaart bestuurder den Inmiddels kwamen Na 20 minVervolg, Het eten besteld en let op , Na 5 kwartier Kwam het eten op tafel.,De pizzas waren Klein en minder Belegd als normaal hoorden we.Was voor ons een behoorlijke tegenvaller,ijs durfden we bijna niet te bestellen ivm Lange wachten, serveerster vertelde dat dit wel snel zou komen en dat was ook zo. Bij uit gang stond de baas excuses Aan te bieden vanwege de drukte.Onze tip is, vol is vol en laat geen groepen mensen buiten wachten op een vrije tafel.Verwijs door naar een Collega restaurant.Volgende keer maar Naar een Andere locatie.
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eerst pinksterdag gereserveerd voor 4 personen om 18.40 Uur.we kwamen Aan maar er was geen plaats,Konden buiten even wachten, hier zaten nog 20 personen in de wacht.om 19,00 Uur waren we Aan tafel en Konden een drankje bestellen.Al wat er Kwam geen drankjes.Intussen de kaart bestuurder den Inmiddels kwamen Na 20 minVervolg, Het eten besteld en let op , Na 5 kwartier Kwam het eten op tafel.,De pizzas waren Klein en minder Belegd als normaal hoorden we.Was voor ons een behoorlijke tegenvaller,ijs durfden we bijna niet te bestellen ivm Lange wachten, serveerster vertelde dat dit wel snel zou komen en dat was ook zo. Bij uit gang stond de baas excuses Aan te bieden vanwege de drukte.Onze tip is, vol is vol en laat geen groepen mensen buiten wachten op een vrije tafel.Verwijs door naar een Collega restaurant.Volgende keer maar weer naar Pizzeria Italia Kleine Pelsterstraat.Snelle bediening ook als het druk is en leuke prijzen voor het eten en de Drankjes.
Noortje A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Voortreffelijk gegeten, kan niet anders zeggen. Je moet weten waar Il Lago zit, anders fiets je er zo voorbij. Kende het tot verkort ook niet, maar ben fan! Kom hier zeker nog vaker terug en kan het iedereen aanbevelen.
Marislonky N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteravond hier gegeten. Gingen met veel verwachting naar dit restaurant. Op de site de menu kaart gezien en die was goed, veel keus. Misschien teveel? Binnen ziet het er erg gezellig uit en groot. Personeel vriendelijk. Het voorgerecht, de antipasti (verschillende kleine hapjes uit de Italiaanse keuken), was karig voor de p/p prijs. Als hoofdgerecht hadden we pizza, pasta en varkensfilet. Pizza had een harde rand, was wel goed belegd maar een beetje aan de flauwe kant. Pasta was ook wat aan de flauwe kant en had qua portie wat meer gemogen. De varkensfilet was flinter dun, smaakloos en was niet gegrild of gebakken. De filet lag te zwemmen in de saus, zelfs de rauwkost, stukje brood en de snot gare bloemkool lag geheel in de saus. Volgens de ober was dit normaal en anders had je van te voren moeten aangeven dat de saus apart moest. Ook geen mayo bij de gebakken aardappeltjes, die wel in een apart schaaltje op je bord erbij stond. De nagerechten zagen er goed uit en waren ook lekker. Gevraagd of ze de nagerechten voor de kids in een kleinere portie kunnen geven en dit kon! Koffie was heerlijk!
Robbert P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gastvrij en altijd druk Italiaans restaurant. Vriendelijk ontvangst en lekker eten. Enige kritiekpunt is dat de bediening niet altijd even alert is en je soms lang moet wachten..
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Het was ontzettend druk op zaterdagavond en gelukkig vonden we nog een plekje.
Bediening was zéér attent en het was ook niet zo'n ramp dat we iets langer moesten wachten.
Heb Tagliatella al jacques gegeten. Héérlijk romige saus en niet te vet.
Gastheer/eigenaar was ook zéér vriendelijk en charmant.
Tjalling H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Goede ontvangst, mooie ruimte boven en druk.
Eten was zonder meer goed, prijs/kwaliteit okay. Portie pasta wat aan de krappe kant.
Verder mag er wel wat royaler met tafelwater worden omgesprongen. Als je een glas vraagt zal je in de meeste restaurants een karaf worden aangeboden met glazen. Is net wat attenter. Hier krijg je precies wat je vraagt.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het Restaurant was Top! De Bediening was vriendelijk en wisten wat ze deden je werd verwelkomd en goed geholpen. het eten was heerlijk en duurde niet lang. Er was een gezellige sfeer in het restaurant het ziet er strak en modern uit. Het is zeker een aanrader als je voor een gezellige en lekkere avond gaat.
rdijko .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Il Lago heeft een naam, maar de geleverde kwaliteit van het eten past daar niet bij. Antipasti was goed. Pizzas zeker niet de beste van de stad. Net een nieuwe pizzabakker en dat was te merken, bodem niet luchtig, maar ook de ingredienten (bv de Gorgonzola die alleen maar zout was) niet echt super. Toetje was een aanfluiting. Amarenensorbet was 1 bolletje ijs met kersen uit blik, foei foei foei!! In Italië zouden ze je hiervoor het land uitzetten! Entourage is goed, enthousiaste begroeting en bediening, mooi pand en mooie aankleding. Maar de kwaliteit moet echt omhoog om het imago waar te maken!
Daphne C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Na een aantal keren hier te hebben gegeten kan ik niet anders concluderen dan dat dit restaurant geweldig eten heeft, dat de prijs dubbel waard is.
Dit in combinatie met de altijd vriendelijke bediening zijn voor mij reden genoeg om een 10 te geven.
Wij blijven hier zeker altijd terugkomen. En als onze kleine meid groot genoeg is kan ze dan ook plaatsnemen aan tafel :)

Bedankt !

Groeten van Daphne uit Haren
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
We werden heel gastvrij ontvangen op Italiaanse wijze door de eigenaar van Ik Lago en zijn zoon. Op het mooie terras met het uitzicht op het Hoorensemeer kregen we een mooie tafel in de schaduw.
De aardige ober, pas over uit Italië, deed enorm zijn best om het ons naar de zin te maken. De start met een lekker fris Italiaans bier was een mooi begin. Als voorgerecht namen we een antipaste met allerlei soorten worsten, vleessoorten, garnalen en een heerlijke Bruschetta (warm krokant brood met tomaat en verse kruiden), een leuk entree voor een Italiaanse avond. Het hoofgerecht van mijn vrouw, Salmone alla griglia, smaakte voortreffelijk en ook mijn Filetto alla gorgonzola, met mooi zacht vlees en een eerlijke saus, was heerlijk. Als smakelijke afsluiter namen we een chocolade sorbet en een Tiramisu, met daarbij een heerlijk kop koffie als afronding. De mooie kruidige fles Italiaanse Piave Chardonney vormde, mede door zijn volle afdronk, een fraaie ondersteuning bij alle gerechten. Kortom een goed en sfeervol restaurant om zeker terug te keren.
Isaray .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Na een dagje zon waande ik me in Italië dus wou de dag afsluiten met een lekkere Italiaanse maaltijd. Aangekomen bij Il Lago werden we heel goed ontvangen door een meisje. Ze stelde ons op ons gemak en bracht de gewenste drankjes. De antipasti was zeer karig wel geteld een half plakje Mortadella een plakje salami plakje ham, olijven een bruscetta en plakje obergine en courgette. Overigens zeer lekker over de smaak heb ik niks te klagen. Toen bestelde ik een spaghetti fruti de mare. Ook bij het hoofd gerecht was hield de portie niet over maar het aller ergste was dat er een paar garnalen in zaten en een paar stukjes zalm. Ik voelde me een beetje beetgenomen. Als domme toerist in een land waar je niet weet hoe een gerecht hoort te zijn. Ook bij het hoofd gerecht was de smaak prima. Heb mijn beklag gedaan bij wat het leek de hoofd ober maar die had er verder geen oor naar. We hebben nog een ijsje gegeten en zijn verder gaan genieten van een mooie dag. Maar ik zou er niet zo snel weer pasta gaan eten.
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Met mijn (ex-) collega's eet ik vaak bij Il Lago (Pino) ook ken ik mensen buiten de stad, die bij Pino eten. Het is er altijd druk en het eten is prima. Als men in Italië uiteten gaat is het wel anders, minder saus en meer pasta. Pizza heb ik er zelfs nog niet gehad, maar mijn vrienden vinden het lekker. Dus een goede Italiaan op een mooie locatie.
MultiMiedema M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Uitgangspunten was een betaalbare pizza eten buiten het centrum, waar we makkelijk en gratis konden parkeren. Aansluitend naar de bioscoop Wolff in de Euroborg. Na parkeren trap omhoog en binnengekomen bleek de pizzaria op de hoek bij het Hoornse meer veel groter dan verwacht. Hier doen ze goede zaken, ook voor afhaal. We hadden gereserveerd en werden netjes naar onze tafel gebracht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben ondanks de drukte vlot onze pizza gekregen na nog geen 20 minuten. Dat was mooi, want we stonden wat op tijd in verband met het geplande bioscoopbezoek. Voor een betaalbare prijs een lekkere pizza gegeten die voor ons wel wat scherper mocht overigens. Dit hadden we vooraf kunnen aangeven, maar dat is achteraf. Het decor is eenvoudig, beetje massaal. We zaten in de hoek, waarvan het dak (tentzeil) er ’s zomers af lijkt te kunnen. Het wordt hier verwarmd met 2 grote terraswarmers. De mensen naast ons klaagden wat over tocht, maar wij hadden daar geen last van. Een aanrader voor als je rondje meer gaat en even snel een pizza wilt eten of als je geen zin hebt in koken thuis. Ook een aanrader als je met de hele familie wilt eten. Wij komen nog eens terug.