Il Gusto

Meer informatie over restaurant Il Gusto

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lily K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Ik had pizza champignons smakeloos!!!!!
Ik miste de kruiden.
Erwtensoep leek wel puree!
Veel te dik smaak was goed.
Appelstrudel babyhapje appel proefde je niet!
En het deeg was net een spons vettig!
Ik eet hier nu voor de derde keer weer slecht gegeten! Kom hier nooit meer!!!!
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Laatst heb ik weer heerlijk gegeten bij Il Gusto Aalsmeer! Niet alleen het eten was heerlijk maar ook de service was top! Af en toe kwam de dame vragen of het smaakt en alles naar wens was en daardoor heb je ook meer contact. Ik ben erg tevreden en het is zeker een aanrader!
Bine81 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Op 28 februari zijn wij gaan lunchen bij Il Gusto. We waren in de buurt en hadden honger en uit een eerdere ervaring wist ik dat de lunch hier goed was. Ook deze keer werden we niet teleurgesteld. Ik had een kipsandwich: het was een grote portie en zeer lekker gekruide kip. Minpuntje was dat ze niet vroegen welk brood ik wilde, maar ze hadden goed gegokt. Mijn man was ook erg tevreden met zijn Pistolet Italiano.
Het was redelijk druk in de zaak (veel mensen op leeftijd), maar we hebben niet lang hoeven wachten op ons eten. Het jonge personeel was vriendelijk en attent. Als wij rond lunchtijd weer in Best zijn, zullen we hier zeker weer aanschuiven.
Mvs40 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Onlangs hebben wij een negatieve ervaring opgedaan bij Il Gusto. Wij hebben daar toen melding van gemaakt. De eigenaar heeft zich onze kritiek aangetrokken en heeft hierop op een perfecte wijze gereageerd door het aanbieden van een gratis diner. Zojuist daar gegeten en alles was top. Hebben ook nog een goed contact gehad met aanwezige leidinggevende. Al met al dus een aanrader en dit was zeker niet ons laatste bezoek.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Maar goed dat we in de loop van de middag hadden gereserveerd want het restaurant was nagenoeg volledig bezet. Zowel de reservering als de ontvangst waren prima geregeld.
Waarom het zo vol zat bleek nadat het eten was opgediend. Zeer goed gevulde uitstekend smakende pasta's. Hetzelfde gold voor de pizza's. De kwaliteit van de pizza's werd zeker ook bepaald doordat ze werden gebakken in een authentieke hout gestookte stenen oven. Een van de weinigen die er nog zijn.
Roald O.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Noodgedwongen maakte wij vandaag een stop in Best. De omgeving van dit restaurant is zoals hieronder al staat vermeld buitengewoon sfeerloos. Het nabij gelegen mortuarium doet hier geen afbreuk aan. Binnen is het wat donker maar verder modern ingericht. Onze tafel had een uitzicht op de houtoven doordat de keuken half open in het midden van het restaurant is geplaatst. Dit zorgt voor een prettige en dynamische omgeving.

De jonge bediening is bijzonder vriendelijk en attent. Er wordt een ruime portie brood geserveerd. Er is een ruime keuze aan pizza's en ander Italiaanse gerechten. Geen bijzonder dingen. Drie pizza's werden zeer snel geserveerd. Goede kwaliteit en ruime porties. Krokante dunne bodem, hier en daar wel wat vet.

Voor de liefhebber kan men hier ook een pizza eten met kiwi, banaan en aardbei. An fin, de keuze is reuze zullen we dan maar zeggen!

De communicatie met de keuken en de bediening kan wat beter. Dit is echter meer onervarenheid dan onwil en daarom alsnog een ruime score voor de bediening. Deze was vrolijk en bood netjes haar verontschuldigingen aan toen men een dessert vergat door te vragen.

Hoewel ik er niet voor zou omrijden zou ik de volgende keer dat ik in Best strandt gewoon weer aanschuiven.

Harald H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
We wilden gezellig een avondje uit gaan eten. Een aantal restaurants in de regio vol, dus dan toen maar wat restaurants afgebeld. We kwamen uit bij Il Gusto die nog genoeg plek had. Dit restaurant ligt in een ongezellig winkelcentrum, waar 's avonds een kille sfeer hangt met veel TL-verlichting. Dat maakt het gevoel er niet beter op, ook al is het decor modern Italiaans. Ik vond de tafels net wat te ver van elkaar af staan om het geheel nog gezellig te maken. Ook mocht er iets meer aan de raambekleding gedaan worden.

Dan het eten: de soep, de pasta en de pizza waren lekker. Maar de hoeveelheden waren buiten proportie. Je krijgt al een grote mand met brood (1 heel brood!) voor 4 personen vooraf en bij de soep. Vervolgens een groot en diep bord met pasta. Ook bij de zalmfilet een groot bord en 4 bijlages. Als je een voorgerecht neemt en een hoofdgerecht dan mogen de hoeveelheden wel op elkaar afgestemd zijn. Want echt veel betaal je niet voor de gerechten. Pasta's zijn nog redelijk goedkoop. De zalm had een normale prijs.

Service was wel goed op orde, alhoewel we wat lang moesten wachten bij het opnemen van de wensen. Wel werd er geregeld gevraagd of we nog wat te drinken wilden.

Als laatste misschien nog toevoegen: voor zo'n grote ruimte vonden we het toch redelijk benauwd aanvoelen. Het was gewoon warm binnen. Dan krijg je ook al niet veel eten naar binnen gewerkt.
Icerose .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2012
Voorheen heette dit restaurant La Lanterna waar wij regelmatig naar volle tevredenheid (tussendoor) kwamen eten. Buiten de pizza's viel vooral het stokbrood met zeer lekkere pittige kruidenboter altijd goed in de smaak.

Echter, nu is het restaurant overgenomen en het is er helaas niet beter op geworden; de pizza's smaken minder lekker dan voorheen, het gehakt op de pizza's smaakt anders (er wordt gebruik gemaakt van ander gehakt) en ligt er zo'n beetje in grote brokken 'opgekwakt'.

Maar vooral de kruidenboter is een grote teleurstelling; hij is wel zelf gemaakt, maar zo'n smakeloze kruidenboter hebben wij helaas nog nooit geproefd. Geen knoflook, geen kruiden, gewoon boter zonder smaak (hij lijkt zelfs wel zoutloos??). Nog nooit zo'n flauwe smakeloze kruidenboter gehad in ieder geval.

En dat terwijl wij vaak speciaal voor de vorige kruidenboter (met veel knoflook en pepertjes) langs kwamen... Erg jammer, want de 'lekkerste kruidenboter ever' is nu veranderd in een flauwe, smakeloze boter.

Ik denk niet dat we er nog veel gaan komen aangezien de pizza's dus ook niet zijn wat ze geweest waren. Jammer, want we kwamen er altijd vaak en graag toen het nog La Lanterna was...