Il Gusto

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Echte authentieke Italiaan in een verfrissend interieur. Echt met recht een aanrader! Vlotte bediening, uitgebreide menukaart (van pizza tot pasta, van vis tot vlees), kortom voor elk wat wils. Waren met een groep van 8 personen en iedereen was zeer tevreden!
Barbara P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijk en ook nog met een prima korting gegeten bij Il Gusto.
Bediening heel attent, kok en kookkunst uitstekend en zeker geen doorsnee Italiaan met standaard eten. Honden waren welkom, met de zomerstorm hebben een deel van de 3 gangen binnen gegeten, de rest mocht en kon weer gewoon buiten op het kleine terras.
De tip was ruim, bijna ook ter compensatie van het eindbedrag, dat door een actie bijzonder laag was. Een aanrader, binnen een verrassend moderne zaak, geen muzak.......heerlijk gegeten!
Herbertdejonge .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Lekker gegeten. Saltimbocca met salie. Het personeel is vriendelijk en helpt je vlot. Kindvriendelijk. Beetje zout. Ik zou hier weer gaan eten. Aan de 3 tafeltjes buiten kun je lekker zitten.
ThomW .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Dit is zeg maar "de betere Italiaan". Je merkt dat er een echte Italiaanse kok is, in plaats van een uitzendkracht met standaardrecepten. Al is iedereen natuurlijk bekend met de Italiaanse keuken, de smaken hier zijn toch net even wat verrassender, beter en echter dan je gewend bent bij andere restaurants. Zelfs het koekje bij de koffie is een "echt" Italiaans koekje ipv iets langhoudbaars uit een plasticje. Prijzen zijn heel erg netjes, voor 9 of 10 euro heb je een goed hoofdgerecht (pasta, pizza, ...). Maar goed, uiteindelijk wordt het toch duurder, want om die huisgemaakte cheesecake nou te laten staan... da's ook niet verstandig!
Saes T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Top, top en nog eens top! Heerlijke gamba's en overheerlijke tomatensoep. Modern ingericht en leuke, vlotte bediening; ondanks drukte geen lange wachttijden!
Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Na een tip zijn we gaan eten bij dit Italiaanse Restaurant. Rammelend en zin in een niet al te moeilijke hap na een dag Avonturenpark in Hellendoorn is dat prima bevallen. Van binnen is het een strak en licht interieur. Dat is even wennen. Niet de muurschilderingen en het donkere standaard interieur van een pizzeria. Omdat het mooi weer was zijn we buiten gaan zitten. Gelegen aan de drukke doorgaande weg van Nijverdal was dit onze eigen keus. De menukaart is overzichtelijk. Van variatie in pasta's en pizza's naar vlees en vis. Met het gezin zijn we toch na de lange dag voor de pizza's en pasta gevallen. We hebben prima gegeten. Frisdrank zat keurig in een flesje en de bediening was zeer correct. Met Il Gusto is helemaal niets mis.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Heerlijk met 6 personen gegeten, goed weekmenu, goede wijnen, goede entourage en idem bediening, kortom een echte aanrader!
Ronald_2 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Met z'n vijven hebben we gekozen voor de 'Giro Pizza' die op het menu staat, d.w.z. steeds een nieuwe verschillende pizza in 5 stukken. Erg leuk vanwege de vele verschillende smaken die per gang steeds passeren, een aanrader. Door de kok zelf geserveerd en toegelicht. De pizza's smaakten heerlijk, met een dunne krokante bodem. Bediening is zeer vriendelijk, de inrichting is mooi strak met veel wit. Een leuke avond met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding!
Witteveer44 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Ik had vanavond haast en vroeg het mogelijk was voor de keuken om binnen een half uur een pizza te bereiden en serveren. Hoewel de tent vol zat was dit geen probleem. Ik bestelde de pizza della casa en deze werd binnen een kwartier al geserveerd. (en smaakte heerlijk)
Top pizzeria, goed bedienend personeel, attent, netjes en snel! Goede plek voor gezellig dineren met z'n tweeën, met een groep (ze serveren proef menu's waarbij je van verschillende pizza's kan proeven) of gewoon gezellig met vrienden. Tevens hebben ze nog catering!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Verbazingwekkend er staat Iens topper op de deur?? Lang wachten en erg droge pizza. Het interieur is erg steriel. Nee hier kom ik niet terug
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Wat een leuk restaurant. Vriendelijke bediening, hele smakelijke pizza's, goede soave wijn. Inrichting modern maar wel gezellig.
Mieka13 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
ivm positieve recensies op (oa) deze site naar dit restaurant gefietst vanuit mooi B&B in Helledoorn. wat een tegenvaller! als dit een "Italiaans topstaurant met een kwalitatief hoogwaardige keuken" is, dan raad ik deze mensen toch eens aan naar Italie te gaan, of de eerste beste pizzaria op de hoek, want we hebben voor veel minder poeha beter gegeten.
het soepje vooraf was ok, maar niet bijster spannend met stukken aardappel in de kerriesoep. de pizza was totaal niet knapperig en gewoon vlak van smaak. de pasta was niet slecht, wat ook mocht want volgens ingewijden heeft de kok ondanks nog een prijs gewonnen voor zijn pasta.
het toetje (mangobavarois met chocolade) viel erg zwaar, de grote bak bavarois was totaal niet luchtig en de chocola was saus uit een fles op een dot slagroom. toen we dit op vraag van serveerster aangaven, gaf zij ons totaal gelijk en ook de koks in de keuken gaven aan dat het een experiment was. terwijl de serveerster roerde door ons toetje, vertelde ze ons nog meer smakelijke verhalen over de inzet van de koks en hoe dit soms bijna fout ging.
de meisjes in de bediening doen waarschijnlijk erg hun best en zijn (nog) niet getraind, maar op zich vriendelijk en behulpzaam. dat het er soms wat bot overkomt "oh ik zie dat meneer nog niet zo door heeft gedronken", mandje met brood erop meenemen zonder te vragen of we genoeg hebben gehad en het glas wijn direct komt brengen terwijl wij toch duidelijk aangeven bij het hoofdgerecht nog een glas te willen, waardoor de witte wijn na een uur behoorlijk is opgewarmt als het eten komt. nette service: we krijgen een gratis drankje omdat "er iets mis ging in de keuken" met het voorgerecht. tip voor de bediening: ga niet zelf nog negatieve puntjes aangeven over eigen restaurant. met zulk personeel heb je geen kritische klanten meer nodig.
PiJa .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Ik zie dat Il Gusto een ruime 8 scoort op iens.nl. We hebben er een tijd geleden gegeten en ik verbaas mij over dit hoge cijfer. Vandaar dat ik alsnog een recensie plaats.
In mijn ervaring was het niets bijzonders. De pizza smaakt niet als een echte steenovenpizza. Deze hoort een dunne, knapperige bodem te hebben. Onze pizza had een dikkere deegbodem. De smaak van de pizza was flauw. De service was niet uitgesproken goed of slecht. Het restaurant is strak, zakelijk en modern. Hierdoor krijg je een beetje een fastfoodrestaurant gevoel. Dit wordt nog eens versterkt door het feit dat het één open ruimte is. Een beetje kantine-achtig dus.
Mtb .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Mooie entourage maar slecht gegeten mede door de zeer slechte bediening!
Voor iemand die aangegeven heeft geen kaas op de paste te willen lag het bord vol met kaas. Hierdoor had edereen zijn pizza al bijna op toen er een nieuw bord zonder kaas kwam.
Voor het toetje weten ze niet wat ze in de hand hebben.
Bij de cappucino kregen we te horen dat zij vonden dat er geen laag opgeklopte melk op de koffie hoort maar er dorheen geroerd moet! En als we perse met opgeklopte melk willen ze wel met heel erg veel moeite een nieuwe willen maken.
Voor ons dus nooit weer helaas.

Ton D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Prettig Italiaans restaurant. Verwacht geen haute-cuisine. Heerlijke Aspergesoep. Prima Kalfsoester. Asperges hierbij smaakte vreemd? Serveerster kon ons niet uitleggen waarom dit was. Lekkere aardbeien in balsamico
Goede huiswijn
E. V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
De kwaliteit van de ingrediënten van onze gerechten was matig. Zo was de lamskotelet droog en taai. De opmaak van de borden oogde nonchalant en creativiteit lijkt een onbekend begrip voor de kok.
De service was wel OK, goede timing, vriendelijk en persoonlijk. Zonder boeking kregen we toch een mooi plekje.
Het decor is strak, maar ook wel vrij saai. De houten vloer weerkaatst de geluiden nogal, geen feest voor minder goed horende en oudere bezoekers.
Maurice T.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Il gusto heeft een uitstekende inrichting met één min punt. Als er een grotere groep zit is het gehorig. Voor de rest niets op aan te merken. Heerlijk gegeten, super bediening, kind vriendelijk. topper!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Vanavond ter eren van de 40ste trouwdag van mijn ouders hier gegeten. Binnen komt zien wij een moderne aantrekkelijk interieur. Brengt ons meteen in de stemming. Hele restaurant zit vol. Bediening is snel, vriendelijk en heel prettig. We krijgen onmiddellijk na ons drankje stokbrood met tapende en Olijf spread. Dan scoor je al meteen punten mee.

Onbeperkt pizza's gegeten. En dat waren super lekkere pizza's. Nagerecht kregen mijn ouders van het huis. Omdat ze 40 jaar getrouwd waren. Moeten 240 euro afrekenen voor 8 personen. Prijs kwaliteit verhouding is dus prima in orde. Absolute aanrader.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Met 3 man pizza gegeten. Het was druk, dus we hebben er wel meer dan een half uur op moeten wachten. De pizza's waren het wachten waard. Zelden in Nederland zulke lekkere pizza's gegeten.

Afgesloten met aardbeien gemarineerd in balsamicoazijn en afgetopt met yoghurtschuim. Dat alleen was al de moeite waard om te komen.

Bijzonder plezierig werd ik verrast door het feit dat klokslag 20.00 uur door iemand op zijn glas getikt werd en vervolgens het HELE restaurant ruim 2 minuten stilte voor dodenherdenking in acht nam. Geen geroezemoes, geen gekletter van pannen. Stilte.
Chapeau !
Tineke12345 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2012
Een gezellig italiaans restaurant, waar je lekker italiaaans kan eten voor een redelijke prijs.
Je kan ook in de zomer lekker buiten eten op een terras en naar mensen kijken.