Il Giardino

Hoofdstraat 29 6372 CN Landgraaf Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Il Giardino

FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Wij hebben hier heerlijk gegeten, voorgerecht bruschetta, hoofdgerecht pizza Taco en Penne al Salmone en na Tiramisu. Tiramisu heb ik al betere gehad, maar de pizza Taco, niet echt Italiaans, maar nog nergens lekkerder gegeten.

Wachttijd is erg lang en tijdens het wachten lijkt het wel of het personeel je tafeltje mijdt i.v.m. vragen of drankbestellingen.

Inrichting is iets achterhaald, verouderd.
José W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
we hadden een cadeauvoucher voor Il Giardino. Gereserveerd en anderhalf uur moeten wachten op het eten. Wel werd vaker gevraagd of er nog iets te drinken gebracht kon worden, maar niet verteld waarom en hoelang de bestelling nog duurde. Bij een opmerking bij het afrekenen werd gezegd dat er "problemen" waren, druk in de keuken. Alle recensies van Il Giardino vermelden standaard de wachttijd van anderhalf uur. We kregen ook geen brood met kruidenboter vooraf, wat normaal bij de meeste Italiaanse restaurants wordt aangeboden )zou de pil van het wachten iets verzachten, vooral als je honger hebt. Het enige wat binnen 5 minuten lukte was het presenteren van de rekening. Sfeerloze bediening, zeer onpersoonlijk, ik voelde het echt niet als gezellig uit eten en kom hier ( na al
eerder deze ervaring te mogen maken) nooit meer terug. Het eten was ook niet echt bijzonder lekker te noemen, geen verse groenten in de pizza Calzone, smakeloze tomatensaus erop en mijn man had zalm in witte wijnsaus, die ook niet lekker of er smakelijk uitzag, Jammer voor de gulle gever van de cadeaubon, maar wij gaan weer naar Sancta Maria in Landgraaf, waar alles voortreffelijk is, vooral de gastvrijheid!
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Als echte fan van de Pizza Taco (nee, in Italie kent men deze niet) kan ik de variant van Il Giardino alleen maar aanbevelen.
Als je de online beoordelingen van Il Giardino leest, dan valt vooral de lange wachttijd en de kwaliteit van het bedienend personeel negatief op. In het verleden heb ik dit ook meermaals ondervonden.
Mijn beoordeling van zondag 10 augustus. Met 4 volwassenen en 2 kids zijn we naar Landgraaf afgereisd om van de Pizza Taco te genieten. Het bedienend personeel was weer aangepast en ik herkende niemand meer. De bedienende dames waren deze keer correct en attent. De pizza was er binnen 40 minuten. Een voorgerecht hebben we deze overgeslagen, misschien dat dit de doorlooptijd van de Pizza's ten goede komt ?
Pizza was weer heerlijk! Bediening was OK. Het interieur is al jaren aan een update toe.
Helmar .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Wat een gezellige avond moest worden voor onze trouwdag werd een avond vol frustatie en lastige kleinkinderen.
Over het eten viel niet te klagen behalve dan de spaghetti kinderschotels waar geen smaak aan zat.
We hebben anderhalf uur op het voorgerecht moeten wachten en daarna nog eens 50 minuten op het hoofdgerecht, dit was veel te lang vooral voor de kleinkinderen.
De bediening was weliswaar vriendelijk als ze eindelijk aan de tafel waren maar er werd niet gekeken of men nog iets te drinken wilde en er was kennis van zaken.
Hoewel het eten goed is dit restaurant een afrader voor mensen met kleine kinderen in verband met de ontzettend lange wachttijden.
Mabra .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Pluspunt is de bediening, ze waren allemaal vriendelijk en behulpzaam. Het decor is weinig uitnodigend, ongezellig, oogt erg goedkoop. De menukaart is in beduimeld plastic gehuld. De keus is groot. De pizza's waren ruim en voldeden. De grillschotel was meer dan genoeg, toch wat weinig smaak. Debijbehorende eenvoudige salade dreef in de dressing, waardoor de smaak niet tot zijn recht kwam. De prijs past bij de kwaliteit.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
vrijdagavond 2 november, met z`n 3en gegeten, was ontzettend druk, maar we konden toch een tafeltje krijgen. onze verwachtingen waren hoog als mensen bijna buiten in de rij voor een tafeltje staan.
het viel echter erg tegen, prijs kwaliteit verhouding is slecht. voorgerecht 17,50 dan mag je best wat verwachten in ieders geval meer dan 3 plakjes worst en salade, scalopina limone, gorgonzola was echt matig. de tiramisu was eigenlijk het enige wat qua smaak bij de prijs kon. jammer!!
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Afgelopen dinsdag goed gegeten hier. Een van de weinige gelegenheden die open was (wat is dat toch met restaurants in Landgraaf op dinsdag?) en onze gasten hadden ook wel zin in een hapje Italiaans, dus was de keuze snel gemaakt. En we hebben er geen spijt van gekregen, de bruschetta als voorgerecht smaakten heerlijk en ook de verschillende hoofdgerechten (twee verschillende pizza's en twee vleesgerechten) waren prima in orde. Aanraders voor wat betreft de dessertkaart: de huisgemaakte tiramisu en de Coppa il Giardino. De prijs-kwaliteitverhouding is dan ook goed te noemen, zo ook de kindvriendelijkheid. Het opwarmen van een potje voor mijn nichtje was geen enkel probleem en het gebruikte lepeltje werd naderhand keurig afgespoeld teruggebracht. Toch nog enkele puntjes van kritiek: de bestelde karaf wijn werd zonder meer op tafel gezet, zonder de inhoud uit te schenken of deze voor te laten proeven, en de bijbehorende glazen werden door de serveerster aan de kelk vastgehouden. Verder vonden we de frites bij het hoofdgerecht aan de zoute kant en hadden de bijgeleverde knijpzakjes fritessaus voor mij een iets te hoog snackbargehalte, geen gezicht dus. Maar overall waren wij en onze gasten tevreden, ondanks de kleine puntjes een adres om te onthouden dus.