Il Gatto Rosso

Hoofdweg 87a 9761 EC Eelde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Il Gatto Rosso

Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Pizza' s waren bremzout, de cappuccino ronduit smerig en de sorbet werd gereserveerd in een coupe met stukjes glas eruit. Echt een afknapper dit restaurant.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Altijd gezellig en aangenaam vertoeven in Eelde. Heerlijke pizza's welke ruim belegd zijn! Krijg ze meestal niet helemaal op.
Rieks G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten bij "de rooie kater" in Eelde. Wij waren er om zes uur en toen was het al behoorlijk druk. Een half uurtje later was de zaak vol. Dat is vaak een goed teken en dat bleek ook nu het geval.
De serveersters waren vlot in de bediening, attent en behulpzaam. Complimenten daarvoor.
De ambiance doet wat rommelig aan door de vele oude spulletjes die her en der in de zaak staan. Maar mede daardoor is het wel gezellig en aangenaam vertoeven.
Het eten was zonder opsmuk maar wel goed. En vooral royale porties en veel bijgerechten. Mijn partner had een smaakvolle sate van de haas vergezeld van een gemengde salade en aardappeltjes.
Ik had het zogenaamde "katermenu" bestaande uit een smaakvolle rosbiefsalade, een voortreffelijke kalfsentrecote met zoete uiensaus en als nagerecht brownietaart (die te hard was) met ijs en slagroom.
Il Gatto Rosso in Eelde: gewoon goed en gezellig.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Dit was voor ons de tweede keer bij Il Gatto rosso in Eelde. De eerste keer was het eten en bediening erg goed; daarom voor tweede keer gereserveerd op Valentijnsdag. Voor een speciale prijs( 26 euro) het 3-gangen Valentijnsmenu besteld. Het overtrof onze verwachtingen;
erg goed van kwaliteit en zeer ruime porties. De stoelen zitten niet allemaal even lekker, maar passen wel bij het speciale interieur.
De bediening was erg attent, vakkundig en correct, ondanks de drukte.
Prijs- kwaliteit verhouding verdient een hele dikke voldoende
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Na ons laatste bezoek, alweer geruime tijd geleden, werd het weer eens tijd om bij De Rooie Kater een hapje te gaan eten. De ambiance was nog steeds hetzelfde, lekker rommelig en wat gedempt licht. Je waant je teruggeworpen in de tijd en dat is weer eens een totaal andere ervaring. De gerechten zijn zoals je mag verwachten, ruime porties en goed, niet hoogstaand, maar kwalitatief niets op aan te merken. De bediening was vriendelijk en attent, maar als je een supplement wilt hebben duurt het veel te lang en dat is jammer. Een compliment verdient de parfait. Dit moet een "luxe perfect" ijs zijn en de meeste restaurants slagen daar helaas niet altijd in, maar gelukkig nu wel. Een prachtig, romige en heerlijk, ietwat vettige afzet. Zelden zo'n dessert gehad en een geweldige afsluiting van een gewoon etentje.
oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Wij zijn bij ieder bezoek weer blij verrast . Ook nu weer gezellig druk , lekker eten en goede atmosfeer.
Een verrassende amuse van het huis met frisse olijven in appeldressing , lekkere niet te scherpe italiaanse worst en een pesto op toast.
De wijnkeuze is beperkt maar goed en de medewerkers kennen de geserveerde wijnen . Onze keus valt op eeen frans rode Chardonnay.
Mijn disgenote is een visliefhebber en ik ga voor de pizza quattro formaggi. Beide gerechten zijn helemaal goed bereid en smaken dito.
Tot slot een goede cappuccino .
We komen hier nu al heééél lang en of je nu met z'n achttienen bent of met z'n tweeën , het team blijft in staat om te blijven voldoen aan de verwachtingen van de gast. Een aanrader !!
Dick2 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Met een groep van acht mensen hier gegeten op een zondagavond. In de loop van de avond liep het helemaal vol.Een wat oubollig ingericht restaurant, volgepakt met allerlei attributen, de meeste bewust(?) scheef gehangen (niet leuk). Benieuwd hoe ze die afstoffen..
Prettige bediening. Zeer grote porties; de desserts zijn echt reusachtig van omvang. Goed bereid, maar de keuken had er moeite mee (ook toen het nog niet vol was) iedereen van de groep op hetzelfde moment het gekozen gerecht voor te zetten. Redelijke prijzen, zeker gezien de grootte van de schotels. Gezellige, ongedwongen sfeer; veel groepen.
Sabloniere .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Vriendelijke bediening in een gezellige ambiance. De aankleding is oud-Hollands, niet direct iets wat je verwacht voor een restaurant met een Italiaanse naam. Bij binnenkomst viel ons de zware uien/eetgeur op en even later werd ons duidelijk waar die van kwam: het spetterpannetje. Vlees wordt op een hotplate aan tafel geserveerd en dat walmt nogal. Dus kleren en haren wassen na afloop! Het eten was vooral veel en calorierijk. Niet heel erg verfijnd naar mijn smaak. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Je gaat hier in ieder geval niet met honger weg.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
geweldig restaurant
we zijn vaste klant
heerlijk eten
we komen hier regtelmatig
spareribs zijn echt overheerlijk en de aankleding van het gebouw is erg sfeervol
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Ons "stam-eetcafé". We eten er vaak en graag. De sfeer is los en amicaal en/maar het is ondertussen goed geregeld allemaal. De porties zijn flink en het eten is bourgondisch - fijnproevers in de zin van 'haute cuisine' zullen hier niet helemaal aan hun trekken komen. Ik eet er eigenlijk altijd van de 'gewone' kaart (de glossy!) en niet pizza, als ik daar eet (wel om op te halen). De spetterpan is mijn all time favorite: sappige, malse ossenhaas in een heerlijk pittig ui-paprika-prutje in een loeihete sissende pan, met tortillapannenkoekjes erbij en komkommer, tomaat, sla, zure room... mmmm.