Il Forno

• Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Dordrecht50 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
In een leuke ambiance (binnen) gegeten. Voorgerecht was prima,
maar op daarna bestelde pizza bleek een, in onze beleving vreselijke, saus te zitten die totaal overheerste, Een danige domper. Volgens de vriendelijke serveerster hadden we de saus ook apart kunnen krijgen, helaas was dat er bij het opnemen van de bestelling niet medegedeeld. Indien wij weer in keer in Valkenburg komen zullen wij zeker met een boog om dit restaurant heenlopen.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk eten, vriendelijk hardwerkende meisjes. Helaas worden ze gedrild door de eigenaren. En dat ook nog in het bijzijn van
. De eigenaren zijn zo gefocust op hun personeel dat ze niet eens aandacht hebben voor de klanten, JAMMER!!!
LongTallErnie .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
De stpelen op het terras trokken ons aan. Prima rugleuning en fijne kussens. Tsja...onderscheid maken op de recreatie boulevard van Valkenburg.
De bediening was vooral aan het begin niet vriendelijk. Geen "goedenavond" en geen contact of humor. Gasten leken niet interessant. We waren zelfs even bang, dat we snel moesten eten en daarna weer ruimte maken. Dat viel mee.
De zalm met basilicumsaus viel in goede smaak. Op het bord ook een beetje broccoli, wortel, bloemkool en courgette. Bijgerecht voor 2 personen een bakje spaghetti met aioli en knoflook. Redelijk smakeloos en weinig.
De gegrilde kipfilet was ok. Gelukkig koos ik voor de gorgonzolasaus. Die zorgde voor een extra lekkere smaak.
Koffie en cappucino na waren ok evenals de afzakkertjes Limoncello en Baileys.
Aanrader? Mwoah...het kan. Je kunt ee prima (verwarmd) zitten en het eten is ok.
Voedselkenner12 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Ik nam een pizza Hawaï die echt geweldig lekker was, complimenten naar de koks toe. De service bestond uit vooral jonge meiden die leuk waren om te zien en super vriendelijk waren. Het decor zorgde ervoor dat je een echt Italiaans gevoel kreeg!
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Op 13 februari hebben wij gegeten bij Il Forno. Wij hebben gekozen om een mandje brood, een voorgerecht en een hoofdgerecht te nemen. Helaas was voor de bediening niet duidelijk dat we eerst brood wouden en dan pas een voor, dus dit kregen we allemaal tegelijkertijd. Als voorgerecht hadden we de gambas en de garnalencocktail. Beiden waren onwijs lekker. Het enige commentaar wat we hierop hebben, is dat de hoeveelheid heel veel was. Meer de grootte van een hoofdgerecht. Hierdoor hebben wij minder kunnen genieten van het heerlijke hoofdgerecht, namelijk een pizza en een gevulde pasta. Het restaurant was helemaal vol met hartjes en rode dingetjes in verband met Valentijn. Wij vonden dit ietwat overdreven. Al met al zijn wij erg tevreden weg gegaan na een heerlijke maaltijd.
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Bij dit tweede bezoek op nieuw gekozen voor de griglia di peche (en mijn disgenote voor spagetti carbonara). Wat blijkt: constante kwaliteit! De schotels zijn met zorg bereid, er is meer dan voldoende en met name de vis-/schaaldierenschotel biedt een goede variëteit.
Nannedje .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Na hier gegeten te hebben vind ik dat er eigenlijk iets moet komen waar je een klacht kunt indienen tegen oplichting...

Op 30 december hier met mijn man geluncht. Wij vonden de broodjes best heel prijzig maar ach...dan zou het ook wel erg goed zijn en als je er even een paar dagen uit bent kijk je niet op een paar centen. Mijn man bestelde een panino tonijn en ik een panino al carpaccio voor € 9,50
Binnen 10 minuten kregen we ons broodje geserveerd en we bestelden er nog wat te drinken bij na de koffie. Al bij de eerste hap verkruimelde het brood in mijn mond...in plaats van een lekker vers broodje had ik een muffig smakend en droog broodje. Dus haalde ik het kapje er maar af want ik proefde ook geen vlees...

Toen zag ik waarom ik niks proefde...er lag een doorzichtig plakje vlees (en zeker geen carpaccio!!) op mijn broodje, wat pijnboompitten en een klein beetje parmezaanse kaas. En tot mijn grote verbazing lag er onder het plakje vlees een enorme berg sla. Toen ik dat er onder weg haalde had ik een bord vol sla, een droog broodje en een doorzichtig plakje vlees in plaats van een heerlijk broodje carpaccio! Ik heb alles laten staan want het was echt niet te eten.

Toen de serveerster kwam en vroeg of het gesmaakt had zei ik dus nee. En dat ik het schandalig vond dat ze 9,50 euro vragen voor een droog broodje met een doorzichtig plakje vlees wat ze carpaccio durfden te noemen. 'Oke' zei ze, en ze liep weg. Wij hebben ruim 26 euro moeten betalen want er ging niets van de rekening af. Sterker nog....we kregen nog geen excuses voor het slechte broodje.

Ik vind dit echt oplichting. Dit zou niet moeten mogen, hier zou toezicht op moeten zijn op een één of andere manier.

Vandaar mijn verhaal hier, in de hoop dat ik mensen kan waarschuwen tegen de misleidende kaart en de arrogante houding van het personeel.
Breijer1 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
's Middags heerlijke vlaai gegeten en prima geholpen dus 's avonds terug gegaan. Dat was een misser. Het personeel liep openlijk en luidruchtig ruzie te maken, het hoofdgerecht was vergeten en uiteindelijk stopte de bediening er maar helemaal mee. Toetje maar bij de buren gaan halen, waar klanten wel gastvrij werden ontvangen.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Waardeloos service als je iets wilt bestellen en je vraagt hoe groot spareribs is weten ze het niet. Ben je aan het eten na 10 min komen ze pas eet smakelijk zeggen terwijl je al bijna klaar bent. Ben je nog geen eens 5 min uitgegeten moet je gelijk betalen en wegwezen, geef je het netjes Door dat je even rustig wilt eten vallen ze je om de 2 min lastig. En een beetje van grote mond en kapsones meiden. Ik vind dit een grote zooi. Vlees was lauw (ossenhaas) geen peper en zout op tafel. Niet echt klant vriendelijk aangezien het is 'de klant is koning' . Pizza bodem was een flop te zacht.
CarolMichelThom .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Woendag 28 oktober 2015 voor de tweede keer hier gegeten. Ik heb tortellini gegratineerd gegeten, mijn man pizza taco. Het eten was heerlijk. Niets op aan te merken. De bediening is nog jong, maar erg vriendelijk. De inrichting is perfect. Erg mooi en met style ingericht. Enige grote minpunt is dat de bazin erg aanwezig was. Verbaal. Ze maakte een praatje met gasten verder op in de zaak, maar wij konden "mee genieten". Daar zit je als gast niet op te wachten. Ook als ze iemand van het personeel iets wilde zeggen, dan werd dat luidruchtig door de zaak geroepen. Mijn tip..... loop even naar de persoon die je iets wilt zeggen en praat op een dusdanige toon, dat de gasten er geen last van hebben. Neemt verder niet weg, dat we er zeker nog eens terug gaan.
Lekkerbek010 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Hier met 5 personen gegeten.
Zelf heb ik de saltimbocca alla roman genuttigd, deze was prima van smaak.
Ook de gerechten van mijn tafelgenoten zagen er prima uit vooral de pizza taco's waren mooi van opmaak.
De bediening en service is helaas een ander verhaal ,allereerst wij werden aan een te kleine tafel gezet. Als resultaat werd ons iedere keer als de bediening er langs moest het gevoel gegeven dat we vooral maar in de weg zaten. Met tussendoor drankjes bestellen werden wij ook vaak genegeerd en voorbij gelopen. Erg onpersoonlijk dus.
De inrichting is prima en sfeervol, het terras is iets wat aan de krappe kant.
Prima om even snel een terrasje of pizza te pakken, minder geschikt om lang en gezellig te tafelen.

Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Het eten bij Il Forno was onze eerste avond hier goed bevallen, we hadden een twee eenvoudige pasta's besteld. een knoflookpasta en een pasta Ariabia, beiden vegetarisch.
Lekker pittig en heel smakelijk, precies zoals je verwacht.
De tweede avond was het ook lekker, maar niet heel bijzonder.
De vispasta was wat aan de droge kant en smaakte afgezien van de vis niet erg naar vis.
Ook bij de pasta Arabiata leek het iets minder pittig.
Maar het was nog steeds prima, we raken ook gewend aan steeds betere Italianen
Pininfarina .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Meerdere avonden heerlijk gegeten. Porties ruim en de bediening aardig en attent. Eigenaar zoals het hoort continue op de werkvloer aanwezig en alles in de gaten. Een Italiaan zoals het hoort, top.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Als afsluiter van de vakantie lekker even uit eten! Tenminste dat dachten mijn vriend en ik.
We bestelden de Gamba's van de grill met verse knoflook. Hierbij zou voor 2 personen friet geserveerd worden. We vonden het best prijzig, maar we verwachten dan ook goed eten. Dit bleek helaas niet het geval. Ten eerste zaten we al 10 minuten met een leeg glas toen ons eten geserveerd werd. Toen ik op mijn bord keek zag ik 7 gamba's en verschillende soorten groenten. het zag er prima uit, totdat ik een hap groenten nam. De broccoli die ik probeerde op te eten, was nog zo rauw als wat, niet beetgaar? Nee! gewoon rauw! Bij mijn vriend was dit ook het geval, dus we besloten de groente maar te laten voor wat het was. Toen de gamba's.. De smaak was prima, maar geen knoflook te bekennen! Ik bestel dit toch niet voor niets? De friet voor 2 personen was 1 klein bakje friet, die onze magen dan maar moest vullen. Fritessaus? Hier moesten we om vragen. Extra friet bij bestellen zou maar liefst 2,50 kosten, dus dat besloten we maar niet te doen. Met nog rommelende magen, werd onze tafel weer afgeruimd. Er werd ons niet gevraagd of we de dessertkaart ook wilden zien. Na 20 minuten hier op gewacht te hebben, hebben we maar besloten af te rekenen. Bij het afrekenen merkte ik op dat er drankjes op onze rekening stonden die wij niet gehad hebben. De jongen van de bediening wist niet hoe hij dit er uit kon halen, dus moesten er 2 collega's bij komen. Ook stond er op de rekening 2x mayonaise voor 1 persoon. Met andere woorden: Ik heb 3 euro betaald voor een bakje mayonaise. Ik voel me afgezet en ik kom hier dan ook nooit weer.
John R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
nou vanmiddag voor het eerst gegeten bij il forno Valkenburg in ??n woord geweldig voor het eerst in lange tijd een heerlijke Italiaan.
Gsterke16 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Ik ben hier afgelopen vrijdag 15 mei 2015 wezen eten met mijn gezin. We wilden buiten eten, dus konden wij in overdekt terras terecht, een sauna! Werkelijk snikheet, de terrasverwarming mocht niet uit. Lang gewacht op eten. De volwassen kregen hun pizza als eerst, de kinders moesten maar wachten, zo lang dat mijn jongeste van bijna 4 in slaap was gevallen, door de hitte ook nata bene!
Ik had apart om fietjes gevraagd voor de jongeste, maar die kregen wij niet! Of ik een apart bordje erbij kon krijgen want dan delen de broertjes wel even. De serveerster keek mij aan alsof ik gek geworden was, een bordje?? ja je weet wel, zo'n rond ding....
Bediening slecht, onvriendelijk en niet geïntresseerd, luisteren niet naar wat je besteld, en alles wordt met de mobiele telefoon genoteerd waardoor er veel mis gaat. Kortom is raad het iedreen af! Mijn man heeft zijn beklag gedaan in het restaurant en het enige wat de manager vroeg of hij zachter kan praten. Sorry? Je kan niet eens je execuus aanbieden en je wilt me laten betalen voor friet wat ik wel besteld heb maar nooit gekregen heb...dat dacht ik dus niet. Ik zou tegen iedereen zeggen: ga hier niet heen, zeker niet met kinderen!
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Op aanraden van een inwoner uit Valkenburg bij il forno gegeten. We werden vriendelijk onthaald, het restaurant straalt sfeer uit en daarbij hebben we heerlijk gegeten. Het brood met kruidenboter waar we mee begonnen is een echte aanraden. Home made Foccacia uit de steen oven, hierna een pizza gegeten. Ze weten wel hoe ze die klaar moeten maken. Dun, knapperig, vers en uit een echte steen oven.
Rkcop .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Gezellig druk en sfeervol Italiaans restaurant. Personeel was aardig en deden hun werk goed. Wij hebben met zin 2e gekozen voor de 3 verschillende soorten pasta met vis voor 2 personen gekozen en brood met kruidenboter vooraf. Het brood was erg lekker en was denk ik van pizzadeeg gemaakt en ook de kruidenboter was heerlijk op smaak. De 3 verschillende pastas waren: tagiatella met zalm, penne met gambas en spaghetti met zeevruchten. De pastas waren alle 3 erg lekker. Naar onze mening was de portie veeel te groot en konden makkelijk 4 mensen hier van eten. Wij hebben dan ook helaas heel veel over gelaten terwijl we erg ons best hadden gedaan. Onze tip is dan ook om de portieen prijs kleiner te maken om minder te verspille. Verder geen op of aanmerkingen en waren wij zeer tevreden.
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Een gewone pizzeria met lekkere pizza's in de gebruikelijke setting die je van een pizzeria verwacht, niet meer en niet minder. Alle pizza's bleken deze dag 10 euro per stuk, een meevaller. Dit werd echter volkomen teniet gedaan toen we de rekening kregen: 7 euro voor een middelmatig glas wijn, echt veel te hoog!