Il Forno

Roerkade 3 6041 KZ Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Il Forno

Theo N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Prima italiaans restaurant bij Don Leo. Keuze is een verrasingsmenu van de kok. Wil je zelf kiezen dan kun je vlees,vis of beide kiezen. De sauzen en pasta's zijn de verrassing van de kok. Nog nooit zo italiaans gegeten. Heerlijk.
Sophieee .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Ik ben hier vorige week toevallig met mijn vriend op het terras beland.
Het concept vonden we heel leuk; je kiest of je vlees, vis of een combinatie hiervan wilt eten en hierbij krijg je dan allerlei lekkere hapjes gemaakt.
Mijn vriend koos voor vlees en ik koos voor vlees/vis en had hierbij aangegeven dat ik allergisch ben voor schaal en schelpdieren.
Hierna wilden we even op de wijnkaart kijken maar die was er helaas niet. Als je witte wijn wilde drinken kon je kiezen uit 'chardonnay' of 'een dure chardonnay'. De wijn was wel aardig en kwam in gigantische glazen dus daar hoor je me niet over klagen.
Bij het voorgerecht kregen we verschillende carpaccio's van vlees en vis, waarvan er ook een met coquilles. Terwijl ik had aangegeven hier allergisch voor te zijn. (mijn vriend ging het ook niet opeten want die lust geen vis). Hier werd door de serveerster alleen maar op gereageerd met 'ik wist niet of dit kon of niet' en verder is hier geen oplossing voor gezocht. Ook 3 van de 4 carpaccio's waren met vis, wat dus betekende dat mijn vriend er hier maar 1 van kon eten. Beetje jammer wel.
De hoofdgerechten waren prima, lekkere kleine verschillende stukjes vlees en vis (o.a dorade, varkenshaas) in aardige sausjes. Maar niets spannends. Als bijgerecht kregen we een prima salade en drie verschillende soorten pasta's waarvan een lekkere en twee pasta's die uit een pakje leken te komen. We hebben heerlijk gezeten op het gezellige terras met leuk uitzicht maar binnen geloof ik niet dat het er erg gezellig uit zag. De serveersters waren ontzettend lieve meisjes maar er valt voor hun nog veel te leren volgens mij
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
De beste frutta di mare, heerlijke spaghetti alio con olio, heerlijk stuk Argentijns vlees, lekkere dorade filet, maar vooral een gevoel van vriendschap en gezelligheid. Lekker eten en gezelligheid.
Mariac .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
heerlijk zomeravond fijn lekker buiten gegeten goede keuken beetje vakantiesfeer in roermond prijs kwaliteitverhounding uitstekend, zeer goede witte huiswijn voor herhaling vatbaar.
maria