Il Forno

31-206383301

Meer informatie over restaurant Il Forno

Eva S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Ali was een super gastheer, het eten was heerlijk. De prijs was goed. Beide een pizza op en een lekkere salade. Voor nog geen 30 euro. Heerlijk gegeten
Sander J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Afgelopen week weer eens gesmuld bij Il Forno. Altijd attente dames in de bediening en het eten valt eigenlijk nooit tegen.

1 punt van aandacht: zorg dat je niet nabij de deur zit, want je irriteert je de hele avond aan de vrieskou!!!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Ik kom hier graag met vrouw en kinderen. Het eten is uitstekend niet te duur en Ali ,de eigenaar is een uitstekend gastheer.
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Je kunt hier superlekker eten en het is niet duur. De bediening is goed en vriendelijk. Perfect voor een snelle hap, maar ook voor een avondje gezellig tafelen met vrienden.
Roderic M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Niet de perfecte pizzabakker. Wel de perfecte buurt pizzeria. Ali de eigenaar doet al jaren zijn best om het iedere gast naar het zin te maken. En dat maakt het eten op zich een feest. Maakt niet met wie of hoe je komt alles kan. De avond met Turkse buikdans door de serveerster doet ons nog lang heugen.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
De prijs/kwaliteit verhouding van dit restaurant is dik in orde. De drank is extreem duur. Het eten zeer goedkoop en lekker.