Il Fiore

Lindengracht 25 1015 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-206268227

Over het restaurant Il Fiore

Italiaans genieten in de Jordaan

Midden in de Jordaan geniet je van typisch Italiaanse gerechten in dit gezellige restaurant. Het zijn de versheid en de kwaliteit van de ingrediënten die het verschil maken. Probeer vooral de lamsbout, een van de specialiteiten van de chef. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Il Fiore

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 0:00

Jouw recensie over het restaurant Il Fiore

cctmvh .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk eten in een gezellig druk restaurant. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. De "drie pasta's"zijn een aanrader!
marjavanderslot S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Toplocatie in Jordaan, erg gastvrij en heerlijk Italiaans gegeten.
.......mmmmmm............
................................
E. S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Leuk restaurant. Zeer vriendelijke en warme bediening. En het eten (via Groupon) was voortreffelijk! Echt geweldig goed gegeten en het was echt meer dan genoeg. Alles was perfect!
Reggy-8 K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wat een heerlijk diner op een terras aan de straat, een zwoele avond met een fijne bediening. De drie gangen waren prachtig opgemaakt, bijzonder lekkere gerechten! De zalm was perfect, de zelfgemaakte tiramisu verrukkelijk, zacht en vol van smaak en niet te zoet. Wij hebben enorm genoten van deze perfecte afsluiting van een heerlijke dag Amsterdam. Dank je wel, we komen zeker terug!
wilvanamstel .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben erg lekker gegeten het was echt prima.
Personeel was erg vriendelijk en de bediening was prima.
het gaat vast nog wel een keer gebeuren dat mijn vriendin en ik daar gaan eten.
Marten G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
lekker gegeten voor een redelijke prijs !
leuke bediening !
echt een aanrader!
mooie lakatie in het hartje van de jordaan !
Cor Z.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Mooie locatie, keurige gerechten en vriendelijke bediening. Gelet op de prijs kwaliteit verhouding hebben we op een prachtige locatie in Amsterdam, voor weinig lekker gegeten.
maroesjka V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben fijne avond gehad . Vriendelijke bediening en ik was blij verrast dat we buiten mochten zitten op het terras. Het lam was heerlijk. De boontjes hadden steviger gemogen en meer voor 2. Maar de prijs was zo gunstig dat een salade er bij ook prima was. Binnen zag het er leuk uit.
Joy K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij hebben via Groupon geboekt, carpaccio was voortreffelijk, verse producten! We komen zeker terug!! Leuke ontdekking!
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ivm een verhuizing was het best alweer een tijdje geleden dat we bij Il Fiore hebben gegeten. Wederom was het bezoek weer aangenaam: zeer vriendelijke bediening, goed verzorgde borden en het eten was weer heerlijk.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij komen hier met enige regelmaat en zijn altijd zeer tevreden. De bediening is zeer vriendelijk vlot. Nu de verjaardag van zoon gevierd, de jarige wordt dan verrast met sterretjes bij dessert.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was lekker en de bediening erg vriendelijk. De wachttijd was niet lang. Wij hebben het geheel als prettig ervaren.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Lekker gegeten in rustige sfeer, fijne bediening. Driegangendiner was goed van smaak, voldoende gevarieerd en vooral nagerecht (tiramisu) is overheerlijk!
c N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de ambiance was goed, wat we uit de kaart konden kiezen was voldoende.
locatie niets op aan te merken.
sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
wij waren met een groupon bon maar dat mag natuurlijk niets uitmaken. Wij vonden het een beetje simpel het had allemaal iets mooier en netter gekund ook met het servies en bestek servet vooral als je kijkt naar het soort restaurant je kunt er geen pizza bestellen.
gervanhaaren .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zijn erg tevreden over het eten de deal was voor ons zeker zijn prijs waard het toetje was voor een van onze
vrienden iets wat hij niet lusten maar ze maakten er geen probleem om iets anders te serveren
Voor ons zeker de moeite waard om als we in Amsterdam zijn daar beslist weer te gaan eten
Reina I.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.
Zelf heb ik een voedselallergie, daar werd heel goed rekening mee gehouden.
De broodjes vooraf waren lekker warm en maken ze zelf.
Kwaliteit van het eten was perfect.
Bediening was heel vriendelijk.
Wij komen zeker weer terug.
Het is een aanrader.

Reina en Dick Icke
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het is een leuk no nonsense restaurantje met aardige bediening. De plaats is leuk, we zaten in de zon op het terras aan de Lindengracht, prima. Het eten is niet heel speciaal, maar wel gewoon prima en lekker en voldoende.
We vonden de bediening leuk en persoonlijk.
Jacirm .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Zeer gezellig restaurant in de Jordaan. Heerlijk gegeten. Was zeer druk dus iets langer moeten wachten maar ach dat weet je. Jammer dat d wijn niet per glas werd geschonken. Wij komen zeker nog eens terug.
s.schotman .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Diner was echt heel smakelijk: de zalmfilet was perfect. De borden waren gelukkig niet volgeladen en de gerechten waren mooi opgediend, zonder onzinnige versiering van tutteltjes en kringeltjes van een of ander sausje. En de bediening was vriendelijk en zorgzaam.