Il Fiore

Lindengracht 25 1015 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-206268227

Over het restaurant Il Fiore

Italiaans genieten in de Jordaan

Midden in de Jordaan geniet je van typisch Italiaanse gerechten in dit gezellige restaurant. Het zijn de versheid en de kwaliteit van de ingrediënten die het verschil maken. Probeer vooral de lamsbout, een van de specialiteiten van de chef. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Il Fiore

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 0:00

sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
wij waren met een groupon bon maar dat mag natuurlijk niets uitmaken. Wij vonden het een beetje simpel het had allemaal iets mooier en netter gekund ook met het servies en bestek servet vooral als je kijkt naar het soort restaurant je kunt er geen pizza bestellen.
gervanhaaren .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zijn erg tevreden over het eten de deal was voor ons zeker zijn prijs waard het toetje was voor een van onze
vrienden iets wat hij niet lusten maar ze maakten er geen probleem om iets anders te serveren
Voor ons zeker de moeite waard om als we in Amsterdam zijn daar beslist weer te gaan eten
Reina I.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.
Zelf heb ik een voedselallergie, daar werd heel goed rekening mee gehouden.
De broodjes vooraf waren lekker warm en maken ze zelf.
Kwaliteit van het eten was perfect.
Bediening was heel vriendelijk.
Wij komen zeker weer terug.
Het is een aanrader.

Reina en Dick Icke
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het is een leuk no nonsense restaurantje met aardige bediening. De plaats is leuk, we zaten in de zon op het terras aan de Lindengracht, prima. Het eten is niet heel speciaal, maar wel gewoon prima en lekker en voldoende.
We vonden de bediening leuk en persoonlijk.
Jacirm .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Zeer gezellig restaurant in de Jordaan. Heerlijk gegeten. Was zeer druk dus iets langer moeten wachten maar ach dat weet je. Jammer dat d wijn niet per glas werd geschonken. Wij komen zeker nog eens terug.
s.schotman .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Diner was echt heel smakelijk: de zalmfilet was perfect. De borden waren gelukkig niet volgeladen en de gerechten waren mooi opgediend, zonder onzinnige versiering van tutteltjes en kringeltjes van een of ander sausje. En de bediening was vriendelijk en zorgzaam.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten met Groupon bon. Keuze uit 2 voorgerechten 4 hoofdgerechten en 2 desserts. Kan betaald parkeren voor de deur. Top locatie en erg gezellig!
Felix S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gerechten waren lekker, bediening is zeer vriendelijk en inrichting mooi. Locatie is ook zeer gunstig gelegen. Top, ga zo door!
Boris G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
burty .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gehad. Lekker buiten in de zon kunnen eten. Vroeger stonden hier pizza's oo menu. Nu gewone gerechten. Maar geen gemis aan de pizza's
reiniedebruin .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Restaurant ligt midden in de Jordaan, was heerlijk weer,
Dus buiten op het terras gegeten. Leuk.
Carpaccio en biefstuk waren heerlijk.
Kortom goed gegeten.
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Gewoon een erg goed restaurant met goede producten. Salade Caprese vooraf was mooi opgemaakt en goed van smaak. Als hoofdgerecht de zalm. Deze was erg lekker. Als nagerecht de tiramisu die ook erg lekker was. Met de prettige service die verleend werd een prima avond gehad.
T D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Il Fiore is een fijn restaurant waar je met tevredenheid weer buiten stapt. Het eten is eerlijk en Italiaans. Gastvrijheid. Bediening is vriendelijk.
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Restaurant waar je vriendelijk ontvangen wordt. Wel wat krap qua tafeltjes. De heren naast ons konden bijna van ons bord mee eten. Prima carpaccio en een lekkere kogelbiefstuk. De tiramisu miste wat smaak, maar de creme brulee met mango(sorbet)ijs die mijn partner had, was erg lekker. We komen wellicht nog een keer terug om die goed uitziende lamskoteletten te proberen.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit geval op het terras. Gezellige omgeving prima bediening.
Zeker een AANRADER.
Wat wil je nog meer op een mooie warme zomer avond.
Binnen ziet het er ook goed uit.
Kortom een zeer geslaagde zomeravond. ANNA
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
De prijs was voor ons redelijk gunstig omdat wij met een voucher kwamen eten, ik weet niet hoeveel het zonder kost.
Het eten was heerlijk, ik vind het alleen jammer dat Il Fiore al jarenlang precies hetzelfde menu aanbiedt voor bezoekers met een Groupon voucher.
Daar zou na ruim 3 jaar wel wat variatie in mogen komen.
Het broodje met kruidenboter vooraf is afgeschaft, dat is wel veranderd...
Verder helemaal prima, heerlijk en gezellig gegeten ontzettende vriendelijke bediening, ontspannen sfeer, top!
Kelly M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Via Groupon hadden wij een 3-gangen diner gekocht, met de gedachte mocht het niet goed zijn gaan we ergens anders eten. Het tegendeel was waar. De keuze is natuurlijk beperkt met een actie van Groupon, maar we hebben echt heerlijk gegeten en meer dan genoeg. Voldaan naar huis. Een dikke 10+.
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Hier met een Groupon gedineerd met z'n tweeën. De zaak is niet spectaculair ingericht. Vrij rustig eigenlijk. De tafeltjes zijn niet al te ruim bemeten, maar het volstaat. Het was een rustige woensdagavond dus we werden vlot geholpen. Als voorgerecht namen we beiden de carpaccio. We zijn niet gewend om rode uienringen op de carpaccio te krijgen, maar het smaakte goed. De kleine witte bolletjes erbij met kruidenboter waren lekker vers en smakelijk. Als hoofdgerecht hadden we een keer de maiskipfilet met paddestoelen en een keer de biefstuk met champignons. De biefstuk was uitstekend medium gebakken en overgoten met een smakelijke saus. De smaak van de kipfilet was op zich niet bijzonder, maar door de groente en champignons eroverheen was de smaak toch nog acceptabel. De bijgerechten (gebakken aardappelpartjes in schil en een sperziebonen-melange) waren te weinig voor 2 personen. Het eten werd begeleid door een droge witte (huis?)wijn. Goed te drinken, maar hij sprong er niet uit, qua smaak. Als nagerecht namen we beiden de tiramisu. Deze was lekker vochtig en gleed soepel naar binnen. Al met al goed gegeten voor hetgeen we er voor betaalden.
Maryam D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij hebben via groupon heel lekker gegeten, heerlijke voorgerechten en top biefstuk. Dessert was niet geweldig maar dat maakte niets uit, de rest was top!
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Super heerlijk gegeten.. wij hadden een Groupon bon en eigenlijk weinig van verwacht want dit is meestal zo met van die aanbiedingen.
Maar dit keer waren we dus erg verrast heerlijk gegeten en veel.
Als we ooit nog in de buurt zijn komen wij zeker langs.