Il Fiore

Lindengracht 25 1015 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-206268227

Over het restaurant Il Fiore

Italiaans genieten in de Jordaan

Midden in de Jordaan geniet je van typisch Italiaanse gerechten in dit gezellige restaurant. Het zijn de versheid en de kwaliteit van de ingrediënten die het verschil maken. Probeer vooral de lamsbout, een van de specialiteiten van de chef. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Il Fiore

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
MonicaO .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Via Groupon met z'n achten bij Il Fiore lekker en voor heel weinig geld gegeten. De carpaccio vooraf was echt geweldig goed en lekker. Van de hoofdgerechten hebben we ook gesmuld. Zowel de biefstuk, zalm als canneloni viel goed in de smaak. Daarna nog een lekkere tiramisu of creme brulee. Vriendelijke, attente bediening en een leuke ambiance; wat wil een mens nog meer...
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We zijn er al vaker geweest. Was weer voortreffelijk zoals alle keren hiervoor.Aardig personeel. Goede deal. TOP. Wij komen hier zeker nog eens terug. Sinds kort ook hotel kamers te huur.
familieterpstra .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Leuk menu, carpaccio was erg lekker, goed op temperatuur, boterzacht en lekkere smaak. Biefstuk met jus en champignons ook erg lekker, met aardappels anders gebakken en diverse groenten, toetje lekker zelf gemaakt.
Lekker gegeten, de bediening was leuk en vlot, kortom leuke en gezellige avond gehad
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Leuke ambiance, goede kwaliteit en gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Ontvangst vriendelijk. Ga er weer boeken. Niet overdrijven met 120 tekens :-)
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Restaurant was wel gezellig, alleen de zijkamer/ restaurant was niet zo gezellig ingericht. Daar zaten wij helaas. Verder top eten!
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Bij Il Fiore kan je goed eten. De ingrediënten zijn vers en de smaak is heel goed. Het personeel is vriendelijk. Het was niet de eerste keer dat wij er waren en komen zeker weer terug.
B. B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ontvangst prettig, maar op mijn eerdere mail betreffende E621(waar mijn echtgenote allergisch voor is) werd niet gereageerd. Ter plekke bleek dat men deze smaakversterker niet kende. Ook kon men niet vertellen bij welke gerechten E621 gebruikt werd. Daarom zat er voor mijn echtgenote niets anders op dan een kale biefstuk te accepteren.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Met zijn vieren erg lekker gegeten,gezellige drukte,en een erg goede prijs kwaliteitsverhouding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
emiledonkers .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Weer prima gegeten met een Groupon. Aardige bediening. Is tegenwoordig onderdeel van een hotel, waardoor het soms een beetje rumoerig kan zijn,
TopNurse .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wij hebben hier met z'n 4en via groupon gegeten. Dit was dikke prima, fijne bediening ondanks dat het druk was. Het eten was ook vlot klaar en ze hebben lekkere wijn
KY S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Biefstuk smaakte heel taai. Waarschijnlijk omdat we grouponactie hadden is de kwaliteit misschien anders dan de klanten die gewoon van menukaart gingen bestellen. Het duurde ook heel erg lang (20 min) voordat we geholpen werden aan eerste drankje. En weer (20 menu voor menukaart) en ga zo maar door. Toetje was wel erg lekker. Dat is het lichtpuntje van de avond.
Johan U.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Echt lekker gegeten het is klein restaurant maar niet krap.
Bediening is vriendelijk en de gerechten komen redelijk snel ook als het druk is.
Het is een super lekker cozy restaurant waar we zeker weer terug komen.
Prijs kwaliteit helemaal okay ????????????.
Maryam D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Via groupon hier gegeten met 6 personen, alles was echt heel goed, en zeker voor die prijs niets te klagen! Wij komen zeker nog eens terug. Complimenten voor het voor- en hoofdgerecht.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ik was weleens eerder geweest. Heerlijk gegeten en prima bediening.
Echt italiaans eten met prima kaart. Huiswijn is uitstekend. Tot de volgende keer
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We waren hier met een voucher van groupon. Mooie locatie op loopafstand vanaf Amsterdam CS. Super ontvangst, zeer attent personeel en heerlijk gegeten. We gaan zeker nog eens een keer terug.
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Goede kwaliteit mooie verse gerechten
Eten2016 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer fijn authentiek Italiaans restaurant. Prijs kwaliteit verhouding erg goed en fijne bediening. Kom hier regelmatig. Lokatie midden in de Jordaan ook erg leuk.