Il Fiore

Lindengracht 25 1015 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-206268227

Over het restaurant Il Fiore

Italiaans genieten in de Jordaan

Midden in de Jordaan geniet je van typisch Italiaanse gerechten in dit gezellige restaurant. Het zijn de versheid en de kwaliteit van de ingrediënten die het verschil maken. Probeer vooral de lamsbout, een van de specialiteiten van de chef. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Il Fiore

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 0:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Il Fiore

Mrs-ND D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Gezellig restaurant, waar je (ook met Groupon bon) heel lekker kunt eten voor een goede prijs. Leuk personeel en bij mooi weer, eten op het terras !
AJM T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, gezellige bediening.
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zeer onvriendelijk; reservering kwijt; 15min wachten vanwege "vergadering" van 3 personeelsleden.
Eten was prima, maar weinig. 12 aardappelpartjes voor 7p. Meer werd toegezegd, maar niet gebracht.
Engels moeten spreken en moesten even stil zijn zodat ze het menu kon doornemen met een grote groep.
Wij komen er zeker niet terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Met Groupon een 3-gangenmenu gebruikt. Er is beperkte keuze met Groupon, maar onze keuze (carpaccio vooraf en kogelbief met champignons in een jus van Barolo) was van prima kwaliteit.
Er zijn twee desserts (tiramisu en creme brulee) en ook die scoren een voldoende.
De bediening heeft oog voor de klant, maar is krap met slechts twee serveersters.
Lise H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Biefstuk was taai en het eten was er weinig. Moesten soms heel erg lang wachten (30 minuten) voor de volgende gang. Tiramisu was wel lekker.
Fons J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heel verstandig om het Groupon menu beperkt te houden maar wel een goede kwaliteit te leveren. Eigenlijk geen op- en aanmerkingen en kom zeker nog eens terug
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Prima gegeten hier voor de tweede keer met een Groupon. Alleen de tafelgenoot was iemand anders. Als voorgerecht weer de carpaccio (weer een beetje vreemd met rooie uienringen erop, maar goed eetbaar). Het hoofdgerecht was 2e de pollo (een soort van kipschnitzel), maar verder goed van smaak. Het toetje was 1e de tiramisu en 1x de crème brulée. De volgende keer kies ik ook de crème brulee want die zag er smakelijk uit. Bediening is ok. De inrichting en sfeer gewoon goed.
René V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gewoon en gezellig Italiaans restaurant met prima eten tegen zeer redelijke prijs.
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Lekker voor weinig geld
Arietveld .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Bij binnenkomst mochten we uitkiezen waar we wilde zitten. Met Groupon gegeten "a la carte" ! Er was een speciale kleine menukaart voor mensen met een Groupon , dit is niet à la carte want dan zou je uit de gewone kaart mogen kiezen. Deze menu kaart was niet indrukwekkend maar gewoon een kleine keuze kaart. We namen een prosecco om het nieuwe jaar te vieren, deze was niet bepaald lekker en rook muf en had weinig tot geen bubble, we stuurde het terug en kregen verse zogezegd maar was niet bepaald een verbetering. Voorgerecht Carpaccio, was lekker. Hoofdgerecht hadden we kogelbiefstuk met champignons in jus saus, waarschijnlijk uit blik, tenminste zo smaakte het. Hierbij kregen we zelfgemaakte aardappeltjes/friet maar veel te weinig ( ieder 4 frieten) en een klein bakje geroosterde groenten, lekker maar heel weinig voor 2 en we zijn geen grote eters. Nagerecht tiramisu, deze smaakte niet echt naar de tiramisu die ik ken uit Italië, wel met likeur maar zonder mascarpone. In plaats van mascarpone veel slagroom en een beetje cacao erover gestrooid. Wij vonden het geen succes en wij raden het dan ook niet aan om hier te gaan eten. Het kan veel beter. We hebben mogen proeven en dan verwacht je dat ze iets speciaals doen zodat we terug willen komen een volgende keer. En het aanraden aan vrienden en kennissen. Nou geen aanrader dus.
Kitty N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We waren eerder dan de gereserveerde tijd maar konden al aanschuiven. Jammer dat op dat moment de verwarming kapot was, dus het was er zeg maar frisjes, je kon niet lekker ontspannen eten. Al met al heeft het eten en de bediening dit een beetje goed gemaakt, het eten is echt een aanrader, maar hebben desondanks alleen koffie als nagerecht genomen en zijn weggegaan. Maar we komen er zeker terug ervan uitgaand dat de verwarming het dan weer doet.
Claudia T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Authentiek Italiaans restaurant met uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Het restaurant in het hoofdgedeelte is heel sfeervol, maar hier staan de tafels dicht op elkaar. In de naastgelegen ruimte waar wij hebben gegeten is het een stuk ruimer qua opzet, maar is de sfeer wat minder en het ruikt er wat muf. Aanrader is de carpaccio en de huisgemaakte ravioli.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Hebben hier heerlijk gegeten, bediening lekker snel, goed!
Zou het zeker aanbevelen.
Had het via Groupon gedaan en het keuzemenu was prima!
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Eenvoudig en zeer goed van smaak. De antipasto italiano voor twee met uitstekende ham en salami en kaas. De tagliatelle con coquilles en de lasagna al forno waren precies goed! Aanrader op de Lindengracht.
Reina I.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het was gezellig druk, vriendelijke en alerte bediening.
i.v.m. mijn voedsel allergieën werd er goed op gelet en actie ondernomen.
Heerlijk gegeten.
Wij zijn er nu al 2 keer geweest en komen zeker weer terug.
Een aanrader.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Eerlijk Italiaans eten voor een prima prijs. De service is uitstekend en ze houden goed rekening met de kinderen en dieet wensen!
Cecile V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ik ben een paar jaar geleden geweest en heb daar goede herinnering aan. Het is nu wat 'gewoner' geworden. Het stoofpotje hertenvlees was zoals ik het mij herinner maar de scampi dreef in een nogal dikke saus wat er voor zorgde dat het open maken een onaangename ervaring werd.
albert.vermeulen .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
heerlijk eten. Gezellig restaurant zeer vriendelijk e medewerkers. Wij zijn hier al vaker geweest. Echt een aanrader. TOP.
J.kloosterhuis K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Cappuccino lekker, vlees goed, garnituur matig, maar 5 aardappelpartjes voor 2 personen. Een gemengde salade was beter geweest.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
wij hadden onze groupon deal niet verzilverd, alleen reservering brief. Toch mochten wij dineren en heb ik later de
groupon deal opgestuurd. Vind ik een prachtig gebaar.