Il Fiore

Lindengracht 25 1015 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-206268227

Over het restaurant Il Fiore

Italiaans genieten in de Jordaan

Midden in de Jordaan geniet je van typisch Italiaanse gerechten in dit gezellige restaurant. Het zijn de versheid en de kwaliteit van de ingrediënten die het verschil maken. Probeer vooral de lamsbout, een van de specialiteiten van de chef. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Il Fiore

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 0:00

Jouw recensie over het restaurant Il Fiore

Paul D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
wij hadden onze groupon deal niet verzilverd, alleen reservering brief. Toch mochten wij dineren en heb ik later de
groupon deal opgestuurd. Vind ik een prachtig gebaar.
vrolijkstenoot .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eten was prima verzorgd, alleen ik heb als kritiek puntje, dat ik champignons uit blik echt niet lust en ook niet vind passen in een restaurant. Ik heb ze dus aan de zijkant geschoven, verder gewoonweg lekker gegeten.
irusia Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuk familie restaurant waar het goed toeven is en heerlijk eten, prima specialiteiten en je kan ook een speciaal verzoek doen bij de chef kok, een gezellig sfeer. Beslist een aanrader! En dit restaurant is er al jaren in de Jordaan. Niet zomaar.
Klaas G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eenvoudige maaltijden, goed bereid. Vriendelijke en snelle bediening, prettige sfeer. Echter zeer lawaaig door groepen, waardoor ik moeite had mijn partner te verstaan.
jst.meier .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prettige ontvangst, leuk restaurant, goede keuken, lekker eten.
We hadden een (groupon) bon gekregen voor ons 25 jr. huwelijk en deze gisteravond geconsumeerd.
Ondanks dat we maar weinig omgezet hebben werden we zeer plezierig behandeld.
albert.vermeulen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Was weer heerlijk. Gerechten zijn zeer smaakvol. Vriendelijk personeel en goede bediening. Wij komen hier vaker. Echt een aanrader.
MariaCristina .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gisteren weer bij Il Fiore gegeten, altijd een feestje. Het eten is er werkelijk zalig, we nemen altijd de huiswijn, ook zeer goed en zeer vriendelijke bediening, iedere keer verbazen wij ons weer hoe het mogelijk is dat ze nog iets aan het eten verdienen, de porties zijn volgens mij niet aangepast en het is echt goed eten, we blijven deze Groupon zolang het erop staat zeker kopen, een echte aanrader!
Sander W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten is overall matig van kwaliteit; na een redelijk goede carpaccio volgde een taaie biefstuk een aardige moot zalm. Het garnituur en de presentatie van het geheel liet te wensen over. De crème brulee was te lang onder de brander geweest wat de smaak niet ten goede kwam en de huisgemaakte tiramisu miste finesse. Al met al nog geen reden om een slechte recensie achter te laten, ware het niet dat de vriendelijke bediening niet begreep waarom Sky Radio (inclusief nieuws en reclame) behoorlijk afbreuk doet aan de sfeerbeleving van een avondje uiteten. En wat maakt dit een Italiaans restaurant? Kortom: geen aanrader.
cctmvh .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk eten in een gezellig druk restaurant. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. De "drie pasta's"zijn een aanrader!
marjavanderslot S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Toplocatie in Jordaan, erg gastvrij en heerlijk Italiaans gegeten.
.......mmmmmm............
................................
E. S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Leuk restaurant. Zeer vriendelijke en warme bediening. En het eten (via Groupon) was voortreffelijk! Echt geweldig goed gegeten en het was echt meer dan genoeg. Alles was perfect!
Reggy-8 K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wat een heerlijk diner op een terras aan de straat, een zwoele avond met een fijne bediening. De drie gangen waren prachtig opgemaakt, bijzonder lekkere gerechten! De zalm was perfect, de zelfgemaakte tiramisu verrukkelijk, zacht en vol van smaak en niet te zoet. Wij hebben enorm genoten van deze perfecte afsluiting van een heerlijke dag Amsterdam. Dank je wel, we komen zeker terug!
wilvanamstel .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben erg lekker gegeten het was echt prima.
Personeel was erg vriendelijk en de bediening was prima.
het gaat vast nog wel een keer gebeuren dat mijn vriendin en ik daar gaan eten.
Marten G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
lekker gegeten voor een redelijke prijs !
leuke bediening !
echt een aanrader!
mooie lakatie in het hartje van de jordaan !
Cor Z.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Mooie locatie, keurige gerechten en vriendelijke bediening. Gelet op de prijs kwaliteit verhouding hebben we op een prachtige locatie in Amsterdam, voor weinig lekker gegeten.
maroesjka V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben fijne avond gehad . Vriendelijke bediening en ik was blij verrast dat we buiten mochten zitten op het terras. Het lam was heerlijk. De boontjes hadden steviger gemogen en meer voor 2. Maar de prijs was zo gunstig dat een salade er bij ook prima was. Binnen zag het er leuk uit.
Joy K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij hebben via Groupon geboekt, carpaccio was voortreffelijk, verse producten! We komen zeker terug!! Leuke ontdekking!
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ivm een verhuizing was het best alweer een tijdje geleden dat we bij Il Fiore hebben gegeten. Wederom was het bezoek weer aangenaam: zeer vriendelijke bediening, goed verzorgde borden en het eten was weer heerlijk.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij komen hier met enige regelmaat en zijn altijd zeer tevreden. De bediening is zeer vriendelijk vlot. Nu de verjaardag van zoon gevierd, de jarige wordt dan verrast met sterretjes bij dessert.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was lekker en de bediening erg vriendelijk. De wachttijd was niet lang. Wij hebben het geheel als prettig ervaren.