Il Fiore

Lindengracht 25 1015 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-206268227

Over het restaurant Il Fiore

Italiaans genieten in de Jordaan

Midden in de Jordaan geniet je van typisch Italiaanse gerechten in dit gezellige restaurant. Het zijn de versheid en de kwaliteit van de ingrediënten die het verschil maken. Probeer vooral de lamsbout, een van de specialiteiten van de chef. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Il Fiore

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 0:00

Erg gunstig
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Hier met een Groupon gedineerd met z'n tweeën. De zaak is niet spectaculair ingericht. Vrij rustig eigenlijk. De tafeltjes zijn niet al te ruim bemeten, maar het volstaat. Het was een rustige woensdagavond dus we werden vlot geholpen. Als voorgerecht namen we beiden de carpaccio. We zijn niet gewend om rode uienringen op de carpaccio te krijgen, maar het smaakte goed. De kleine witte bolletjes erbij met kruidenboter waren lekker vers en smakelijk. Als hoofdgerecht hadden we een keer de maiskipfilet met paddestoelen en een keer de biefstuk met champignons. De biefstuk was uitstekend medium gebakken en overgoten met een smakelijke saus. De smaak van de kipfilet was op zich niet bijzonder, maar door de groente en champignons eroverheen was de smaak toch nog acceptabel. De bijgerechten (gebakken aardappelpartjes in schil en een sperziebonen-melange) waren te weinig voor 2 personen. Het eten werd begeleid door een droge witte (huis?)wijn. Goed te drinken, maar hij sprong er niet uit, qua smaak. Als nagerecht namen we beiden de tiramisu. Deze was lekker vochtig en gleed soepel naar binnen. Al met al goed gegeten voor hetgeen we er voor betaalden.
Maryam D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij hebben via groupon heel lekker gegeten, heerlijke voorgerechten en top biefstuk. Dessert was niet geweldig maar dat maakte niets uit, de rest was top!
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Super heerlijk gegeten.. wij hadden een Groupon bon en eigenlijk weinig van verwacht want dit is meestal zo met van die aanbiedingen.
Maar dit keer waren we dus erg verrast heerlijk gegeten en veel.
Als we ooit nog in de buurt zijn komen wij zeker langs.
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
vrijdag 5 mei heerlijk gegeten bij restaurant il fiore vrienden waren er nog niet eerder geweest en vonden zeer de moeite waard daar zeker nog eens terug te gaan . bediening was reuze aardig alles bij elkaar een gezellig diner.
hartelijk Groet , A. Roelvink
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuke locatie en heerlijk gegeten!
Zeker een aanrader.
En met de bon van Groupon was het nog voordelig ook!
Een Italiaans restaurant met stijl.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Met een groupon bij Il Fiore gegeten. We konden kiezen uit 2 voor- en nagerechten en uit 4 hoofdgerechten. Als voorgerecht hadden we gekozen voor de carpaccio. Deze was prima op temperatuur. Er lagen veel flinters Parmezaanse kaas op en gelukkig geen bergen sla. Het gerecht smaakte bijzonder goed. Als hoofdgerechten hadden we gekozen voor kogelbiefstuk, champignons, pepers en Barolosaus en zalm uit de oven met een garnalensaus met dille. De kogelbiefstuk was rare, precies zoals we het besteld hadden. De biefstuk kwam met een ruime hoeveelheid saus. De zalm uit de oven was goed bereid, maar de garnalen hebben we apart gegeten, want die vonden we niet zo goed bij de zalm passen. Als bijgerechten kregen we aardappelen uit de oven en geroerbakte sperziebonen met paprika. Dit smaakte erg goed, maar de porties waren wel wat klein. Als nagerecht hadden we een lekkere tiramisu.
De inrichting: ziet er gezellig uit, maar de tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar. Het personeel is vriendelijk en snel. [te snel!]
Willie G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Het eten was goed. De service was ook goed, ondanks dat het super druk was namen de twee vrouwen evht de rijd voor ons. Ik zal hier zeker nog een keer terug komen.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Kan alleen maar zeggen top! Vriendelijke behulpzaam personeel, en het eten voorgerecht , hoofdgerecht en het nagerecht was super lekker! Heb me met mijn vrouw, neef met vriendin , heerlijk vermaakt! Komen er zeker nog een keer terug!
Zeker een aanrader!
Met vriendelijke groet Ben van Deutekom 23-4-2017
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gezellige zaak met leuke bediening en heerlijk eten. Gewoon een topzaak.
Kom er al langere tijd met en via de Groupon.
Ik zeg doen!!!
MonicaO .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Via Groupon met z'n achten bij Il Fiore lekker en voor heel weinig geld gegeten. De carpaccio vooraf was echt geweldig goed en lekker. Van de hoofdgerechten hebben we ook gesmuld. Zowel de biefstuk, zalm als canneloni viel goed in de smaak. Daarna nog een lekkere tiramisu of creme brulee. Vriendelijke, attente bediening en een leuke ambiance; wat wil een mens nog meer...
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We zijn er al vaker geweest. Was weer voortreffelijk zoals alle keren hiervoor.Aardig personeel. Goede deal. TOP. Wij komen hier zeker nog eens terug. Sinds kort ook hotel kamers te huur.
familieterpstra .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Leuk menu, carpaccio was erg lekker, goed op temperatuur, boterzacht en lekkere smaak. Biefstuk met jus en champignons ook erg lekker, met aardappels anders gebakken en diverse groenten, toetje lekker zelf gemaakt.
Lekker gegeten, de bediening was leuk en vlot, kortom leuke en gezellige avond gehad
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Leuke ambiance, goede kwaliteit en gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Ontvangst vriendelijk. Ga er weer boeken. Niet overdrijven met 120 tekens :-)
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Restaurant was wel gezellig, alleen de zijkamer/ restaurant was niet zo gezellig ingericht. Daar zaten wij helaas. Verder top eten!
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Bij Il Fiore kan je goed eten. De ingrediënten zijn vers en de smaak is heel goed. Het personeel is vriendelijk. Het was niet de eerste keer dat wij er waren en komen zeker weer terug.
B. B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ontvangst prettig, maar op mijn eerdere mail betreffende E621(waar mijn echtgenote allergisch voor is) werd niet gereageerd. Ter plekke bleek dat men deze smaakversterker niet kende. Ook kon men niet vertellen bij welke gerechten E621 gebruikt werd. Daarom zat er voor mijn echtgenote niets anders op dan een kale biefstuk te accepteren.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Met zijn vieren erg lekker gegeten,gezellige drukte,en een erg goede prijs kwaliteitsverhouding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
emiledonkers .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Weer prima gegeten met een Groupon. Aardige bediening. Is tegenwoordig onderdeel van een hotel, waardoor het soms een beetje rumoerig kan zijn,
TopNurse .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wij hebben hier met z'n 4en via groupon gegeten. Dit was dikke prima, fijne bediening ondanks dat het druk was. Het eten was ook vlot klaar en ze hebben lekkere wijn
Ky S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Biefstuk smaakte heel taai. Waarschijnlijk omdat we grouponactie hadden is de kwaliteit misschien anders dan de klanten die gewoon van menukaart gingen bestellen. Het duurde ook heel erg lang (20 min) voordat we geholpen werden aan eerste drankje. En weer (20 menu voor menukaart) en ga zo maar door. Toetje was wel erg lekker. Dat is het lichtpuntje van de avond.