IL Duomo 2

Van Nesstraat 11 2404 AV Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant IL Duomo 2

Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Slecht eten vlakke smaken. Alles smaakte net niet. Ik had pasta met vis. Inktvis was taai. In me gamba zat nog een darmkanaal. Tomaatjes waren zo opgewarmd zonder er iets mee te doen. Me vriend had een calzone pizza was ook erg flauw. Jammer. De tent erg donker er hingen vlaggetjes in het rond beetje kinderachtig. Bediening was vriendelijk maar liep met de telefoon in de kontzak te bedienen. Een doorn in het oog. Al om al ik ga hier niet meer eten. Jammer..
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Werkelijk ongelooflijk lekker gegeten bij restaurant Il Duomo in Alphen aan de Rijn.
Mosselen op zijn Italiaans......zo iets goddelijks heb ik, restaurateur, lekkerbek, globetrotter, alles... ik heb nog nooit zo'n lekkere mossels gegeten. Chapeau, meneer de Kok! Fantastisch.
Martin Ravestijn.
Jinte S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
We zijn met 8 mensen uit eten geweest bij dit restaurant. Ik ben een lastige eter en heb dus om een aangepast hoofdgerecht gevraagd, pasta zonder saus of andere toevoegingen. Ik kreeg vervolgens pasta geserveerd waar alsnog iets overheen zat, dus ik heb het terug moeten sturen. De bediening kwam niet vragen of het goed was, en het heeft een aantal minuten geduurd voordat ik een serveerster kon aanschieten, terwijl er maar twee tafels in het hele restaurant bezet waren. Aan de salade van mijn partner was niet heel veel aandacht besteed, zijn pizza was wel heel goed. De bediening liep vooral met elkaar te praten, de koks waren actief aan het flirten met de bediening en slenterden af en toe zonder echte reden en zonder naar de gasten om te kijken door het restaurant. Slechte service dus. De inrichting van het restaurant was wel gezellig, alleen stond de muziek soms een beetje hard.
Nina1961 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Heerlijke pizza gegeten bij Il Duomo 2 ! Je waant je echt in Italie zo'n lekkere pizza heb in tijden niet gegeten. Verse ingredienten, een pizzabodem zoals het hoort ! Mijn man had een heerlijk visgerecht, een aanrader dus. Nieuwe eigenaar in Il Duomo 2, lieve mensen die hart hebben voor hun werk. Dat is te merken aan de service en aan de sfeer, ze hebben er plezier in. Wij komen zeker terug !
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
In dit restaurant staat service met een glimlach voorop...not. De ober is zeer kortaf, er kan geen glimlach(je) af en hij probeert tot 4x toe een niet bestelde pizza toch aan onze tafel te slijten.
De pizza's zijn dun (dit is lekker) en krokant, niet te vet. De pasta's lijken niet zelfgemaakt, de saus van de pasta met zalmroomsaus is waterig, de zalm is onduidelijk (blik?). In dit restaurant voel je je niet welkom. Geen aanrader.
De enige die de sfeer probeerde op te vijzelen was de Italiaanse zanger met gitaar. Hij is leuk.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Laatst gaan eten met 9 personen. De reservering was niet doorgekomen, maar er werd snel wat plaats gemaakt. We zaten op de tocht en pal naast de (niet op de website aangekondigde) live muziek. Een aantal gerechten van de kaart was niet voorradig en een aantal keer werd iets op tafel gezet wat niet besteld was. De pizza's zijn prima, de rest eigenlijk niet.