Il Duca

- Bar vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
John K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Onvriendelijke bediening, lang wachten op eten en slordigeservice. Bij voorgerecht geen borden want die waren ze aan het afwassen. Geen aanrader!
1bert2 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
SUPER goed gegeten, en hele leuke bediening. Echt een aanrader. We hebben er nu meerdere keren gegeten, en zelfs met ons logeerhondje zijn we van harte welkom.
Peterraamsdonk .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten bij ilduca voor de tweede keer. De eerste keer was ons niet goed bevallen de bediening was niet vriendelijk (gehaast) en het eten was koud. Na een hele tijd wilde we het nog een keer proberen en dit is ons erg goed bevallen.

We waren met een redelijk grote groep. We werden gelijk vriendelijk begroet door de meiden in de bediening. Er waren 2 meiden die het aan het leren waren en 2 die het al goed konden. Wat deden de meiden (die er al langer werkte) het leuk, met elkaar en met ons. Het was best druk en ze waren hard aan het werken. Het meisje in de bediening met het bruine haar (werkte er na navraag anderhalf jaar) deed het echt fantastisch! Ondanks de drukte zag ze echt alles, als iemand iets nodig had of klaar was. Ook kwam ze gezellig een praatje maken met ons, echt een spontane meid. Tegen de baas wil ik dan ook zeggen. Zorg dat ze bij je blijft, ze is een aanwinst voor het restaurant!

Verder was het eten heerlijk. Het duurde wel wat lang maar dat konden we begrijpen omdat we allemaal iets anders hadden. Mosselen, zeebaars, spaghetti en vlees. Het was allemaal verrukkelijk.

Al met al hebben we een super gezellige avond gehad... We komen zeker terug!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
We werden vriendelijk ontvangen en konden gelijk plaatsnemen. Het was niet druk maar wel gezellig. De bediening was attent, aardig en rustig. Het eten was heerlijk, spaghetti alla Vongole en Kalfslever. De wijn ook erg lekker. We konden de fles niet op maar we konden hem meenemen. Zeer de moeite waard!
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
We voelden ons met z'n tweeën direct welkom, in rustig restaurant. Daarna werd het gezellig druk. De 2 dames van de bediening hadden de boel goed onder controle en de service was in een woord grandioos.
Het voorgerecht was een samenstelling van diverse voorgerechten wat heerlijk was. Leuk opgemaakt en zeer smaakvol. Tonijn carpaccio, ham-meloen, capresse. Was allemaal heerlijk. Hoofdgerecht gegrilde tonijn en zalm. Zeer lekker en mooi opgemaakt. Met zorg gemaakt. Het nagerecht, net als het voorgerecht voor 2, een samenstelling van diverse nagerechten. Ook dit was zeer lekker. Een zeer gezellige avond met lekker eten en een zeer goede service. Een aanrader dus.
JanPl .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
PLUS :
Door een opsomming van heerlijkheden bij het maandmenu hoefde ik de kaart niet verder te bekijken, de keuze was snel gemaakt. Het idee van de verwarmde carpaccio was voor mij origineel, maar daardoor kleefde de carpaccio wel iets te veel aan het bord, de truffel erop was royaal en rook heerlijk, had echter niet heel veel smaak. De volgende gang het flensje met spinazie en zalm was heerlijk. Voor het hoofdgerecht kwamen er ook weer heerlijke zachte ossenstaart puntje op tafel. Mijn tafeldame wilde graag vis in plaats van vlees in het menu en dit was geen enkel probleem, grote garnalen met spek omhuld, en deze waren ook heerlijk. Het geheel werdt aangevuld met groenten en gebakken aardappeltjes. De huiswijn was ook van een prima kwaliteit. Als dessert de Zabaione gratinato, een Zabaione die in de oven een heerlijk warm knapperig laagje kreeg, voor mij ook weer een originele aanpassing aan een traditioneel gerecht. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam en serveert in een prima tempo.
De prijs kwaliteit verhouding klopt elke keer als een bus.

MIN : Ondanks dat ik hier nu al een aantal keren heb gegeten heb ik geen idee wie de eigenaar is, een echte gastheer of gastvrouw ontbreekt hier in mijn ogen.
De inrichting is echt te oubollig, mijn handen jeuken om dit restaurant te restylen.
M-R .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Bediening is jong en onervaren, wil wel maar geeft niets extra's aan de avond. Vergeten zaken zoals wijn brengen, afhalen etc. Jammer.
Eigenaar is in de verste verte geen Italiaan, beetje te losjes naar mijn idee. Het eten was goed, maar geen verrassingen, niet die echte Italiaanse smaken. Jammer hierdoor was de prijs-kwaliteit verhouding scheef.
Sirac .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Prima eten, en uitgebreide kaart. Ook zeer geschikt voor een vlot etentje, zonder avondvullend programma.
Voorgerecht van geroosterde groenten: heerlijk en puur.
Spagetti alle vongole veraci: ook heerlijk. Alles precies goed en prettig geprijsd.
Myrthe K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Echt heerlijk gegeten hier, beide een pasta speciale en dat was echt ontzettend genieten! Een perfecte keuze ook de tiramisu was perfect! Bediening was heel erg vlot, en netjes. Interieur is niet echt wat je verwacht maar wel erg netjes.
Ramon E.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
De Italiaan uit Vught. Vriendelijke bediening en een altijd vrolijk goedlachse eigenaar Gianni. Als je lekker wilt zitten de plek voor lekker pasta gerecht, maar recentelijk heb ik ook ontdekt dat je ook kan afhalen, wat voor sommige dagen beter uit komt. Aanrader Penne crudaiola (mijn vriendin wil niet anders).
Jeroenspaa .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Prima Italiaan, maar geen hoogvlieger. Wat onervaren bediening, maar vriendelijk en van goede wil. Heerlijke pizza. Een adresje waar je even wat gaat eten.
Jan-D .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Met een gezelschap van 9 personen, na afspraak, buiten gegeten, op een heerlijke zomeravond. Zeven personen kozen voor 'het menu'. Deze keuze, naast dat het een goed menu is, ook om het de keuken en bediening gemakkelijk te maken. Echter: maar liefst 3 uur gedaan over een drie-gangen menu. Het voorgerecht kwam eerst na 1 (!) uur, het hoofdgerecht vervolgens weer een uur later en het dessert idem. De bediening speelde hier niet adequaat op in. Bij navragen: De flauwekul-reden die werd opgegeven voor de vertraging was dat het arbeidsintensief en moeilijk is om gamba's te omwikkelen met ham (was hoofdgerecht). Bediening was niet alert en erg onervaren. Jammer, want het eten op zich was goed.
Suggestie: Laat iemand 'met overzicht', zou eigenaar kunnen zijn, aanwezig zijn en leiding geven.
Conclusie: Niet voor herhaling vatbaar.
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
What you see is what you get. Geen bijzonder Italiaans eten maar dan ook niet bijzonder duur. Vriendelijke bediening maar het houdt allemaal niet echt over.