Il Delicato

Swaenswijkplaats 29 2405 AV Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Il Delicato

Echte Italiaanse gastvrijheid gewoon aan de Rijn. Je geniet er van pure, eerlijke gerechten, gewoon
zoals het hoort. Wij introduceren een nieuwe menukaart: 3/30. U kunt als gast zelf uw 3-gangen
menu samenstellen uit voorgerechten, pastagerechten, vlees/vis hoofdgerechten en desserts. U
betaalt hiervoor €30,-. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een voorgerecht, vlees hoofdgerecht en een
dessert of voor een pastagerecht, vis hoofdgerecht en een dessert. Maar u bent natuurlijk ook van
harte welkom voor alleen een pastagerecht of hoofdgerecht met of zonder dessert. De prijs die
hiervoor wordt gerekend vindt u tevens op de kaart. Wilt u eten zoals de Italianen eten?
Dan bieden wij u een 4 gangen menu uit de kaart voor €37,50 p.p. in de volgorde; antipasti / pasta /
vis of vleesgerecht / dolce. Elk seizoen wordt onze menukaart vervangen met nieuwe klassiekers en
nieuwe seizoen gerechten in iedere gang. Kortom, een waar feest voor de smaakpapillen.

Meer informatie over restaurant Il Delicato

5 minuten lopen van ns station
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur& Betaald parkeren in de buurt op koopavond

Uitmuntend
9,5
9,1
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het restaurant staat op een prachtige locatie. Het personeel is vriendelijk en weer precies wat ze je opdienen en het eten is heerlijk! Wij komen snel weer terug!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heerlijke, gezellige en uitstekende culinaire avond gehad ter eren van mijn verjaardag.
Top restaurant met een Top kok!!!
Sven H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
4 gangen. Voorgerechten waren top, tussengerecht met pasta lekker, hoofdgerecht (schenkel met safraan risotto) viel tegen. Overheersende tomatensaus over schenkel en paste niet goed bij risotto. Toetje ook in orde. Lekker gegeten, maar niet super. Bediening was wel top. Goede prijs/kwaliteit
David J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Prima service door kundig personeel. We mochten zelfs het kopje koffie buiten aan het water nuttigen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Leonore V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Wij komen hier steeds met veel plezier. Heerlijke gerechtepn, fijne ambiance, prettige bediening en dat op maandag. Leuk.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Echt een topscorer gehad en heel leuke bediening.
Joja K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Zoals altijd was het weer superlekker en verzorgd
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Het was enige tijd geleden dat wij daar hebben gegeten. De kwaliteit en service is nog steeds erg goed.
Mooi concept dat je een drie of vier gangen menu voor een vaste prijs krijgt. En ruime keuze per gang.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten!! Vriendelijke bediening. En alles voor een betaalbare prijs.
We moeten zeker nog terug, want er stonden nog meer lekkere dingen op de kaart.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten met verse producten. Dit is de tweede keer in 7 weken dat we er eten en we blijven terugkomen!
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Wederom weer een topavond gehad
Heerlijk op het terras kunnen dineren.
Alles weer perfekt.
Geweldig vriendelijke gastvrouw en dito personeel !
We hebben genoten ! ????????
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima gegeten, goede en kundige bediening. Keurig nog even uitgelegd wat je op je bord had en ook over de wijn werd meegedacht.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Weer heerlijk gegeten, lekkere wijn en voelt altijd weer alsof je in ECHTE Italië bent (Calabria zonder massatoerisme????????????) met deze zomerse temperaturen ????????
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijke gerechten die goed bij elkaar aansluiten. Met name het Italiaanse concept van antipasti, primi, secundi en dolci is fantastisch.
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Een prima Italiaans restaurant dat al meer dan twintig jaar (!) uitstekende kwaliteit levert. Vooral de verse pata gerechten kunnen we van harte aanbevelen en natuurlijk "I Dolci", de heerlijke nagerechten. Maar natuurlijk heeft de spijskaart nog veel ander moois te bieden, vis, vlees, vegetarisch. Het geluidsniveau is geheel in Italiaanse stijl. Prettige bediening. Aanbevolen!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Het is genieten!!!
kirstin V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
stukje plastic in het eten, geen reactie, bakje friet te weinig gekregen, hoofdgerecht duurde erg lang .. verder prima
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Altijd lekker eten, goede sfeer en bediening. We konden met lekker weer buiten aan de rijn zitten. Echte italiaanse kaart.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Een leuk restaurant aan het water waar je geweldig kan eten. Aanrader!
Francisca V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk restaurant met prima bediening heel gezellig. Wel wat rumoerig (akoestiek) '.
Goed bereikbaar en mooi uitzicht op het water.