Over het restaurant Il Delicato

Echte Italiaanse gastvrijheid gewoon aan de Rijn. Je geniet er van pure, eerlijke gerechten, gewoon
zoals het hoort. Wij introduceren een nieuwe menukaart: 3/30. U kunt als gast zelf uw 3-gangen
menu samenstellen uit voorgerechten, pastagerechten, vlees/vis hoofdgerechten en desserts. U
betaalt hiervoor €30,-. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een voorgerecht, vlees hoofdgerecht en een
dessert of voor een pastagerecht, vis hoofdgerecht en een dessert. Maar u bent natuurlijk ook van
harte welkom voor alleen een pastagerecht of hoofdgerecht met of zonder dessert. De prijs die
hiervoor wordt gerekend vindt u tevens op de kaart. Wilt u eten zoals de Italianen eten?
Dan bieden wij u een 4 gangen menu uit de kaart voor €37,50 p.p. in de volgorde; antipasti / pasta /
vis of vleesgerecht / dolce. Elk seizoen wordt onze menukaart vervangen met nieuwe klassiekers en
nieuwe seizoen gerechten in iedere gang. Kortom, een waar feest voor de smaakpapillen.

Meer informatie over restaurant Il Delicato

5 minuten lopen van ns station
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur& Betaald parkeren in de buurt op koopavond

9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Il Delicato

g R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Goed ontvangst en zeer goed gegeten. Zonder pretenties, goede kwaliteit en aangepaste porties voor de kinderen. Vriendelijke bediening.
Toja P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten ! Mooie kaart mooie gerechten gezellige sfeer. Mijn man twijfelde tussen twee gerechten en kreeg ze beide erg leuk ! De kalsribey was top! Ook kalfsvlees in bier. Voorgerecht van acht gerechtjes blijft heerlijk! We komen snel weer !
Leonore V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Wij komen er altijd graag
Sipke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Na lange tijd zijn mijn wederhelft en ik weer neergestreken in dit gastvrije restaurant waar wij menigmaal te gast zijn geweest. Wij dachten derhalve niet snel verrast te kunnen worden. Om het betere hak en zaagwerk te vermijden kiezen wij doorgaans niet voor een ribeye. Foutje. Rustig de kalfsribeye bestellen. Ronduit voortreffelijk.
Mooi dooraderd stuk vlees begeleid door spaghetti al dente. E.e.a. met liefde voor het vak bereid door de witte brigade onder leiding van Juan. Kortom, een feestje.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Gewoonweg weer heerlijk
Roel O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Constante hoge kwaliteit, zit altijd vol en dat heeft een reden. Prijs-kwaliteit verhouding optimaal, vriendelijk. Kaart voor elk wat wils, uitstekende wijnen.
Huib C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
eten lag in grote hoeveelheid olie; dat komt de smaak volstrekt niet ten goede en werd door ons allen zo ervaren. We hadden hoge verwachtingen want jaren geleden hebben we echt heel goed gegeten in jullie restaurant.
Bard L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
eendenborst met truffel was mooi en de kalfsribeye precies goed. Pasta zoals pasta smaakt in Italië. Porties niet te groot maar goed, nadruk op kwaliteit. De Megale Negroamaro maakte dit compleet.
Pierre E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening. En een heerlijke Chardonnay ( huiswijn ).
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Erg lekker gegeten voor een prima prijs. Vriendelijke bediening, je bent echt te gast.
Voorgerechtje met 8 verschillende gerechtjes is een aanrader!
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Eten bij Il Delicato is gewoon iedere keer een feestje! Ruime keus uit de gerechten met wisselende dag specialiteiten. De kwaliteit van het eten en de wijnkaart is bijzonder hoog. Geen wonder dat het hier elke avond vol zit. Reserveren dus!
Richa V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We hebben weer fantastisch lekker gegeten! De bediening was zeer vriendelijk en de gerechten smaakten uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar.
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Uitstekende Keuken, gastvrije ontvangst in een sfeervol restaurant. Perfecte bediening. Kort om: eye. Top adres !!
lenie D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Perfecte service! Mijn hoofdgerecht was volgens mij te zout. Ongevraagd heeft de mevrouw die ons bediende dit aan de kok doorgegeven. Nadat hij geproefd had, was hij het met me eens en hoefde ik tot mijn verrassing mijn h hoofdgerecht niet te betalen. Klasse!
De tafel van Josina D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Een goed restaurant, waar we graag nog eens terugkomen. Eten zoals altijd zeer smakelijk! Prima bediening!
Leo D.
Gaan goed om met feedback.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het is een mooi, rustig ingericht restaurant aan het water, het uitzicht is leuk. De binnentemperatuur was wat aan de koele kant, maar gaandeweg werd dat beter.
De bediening is efficient en rustig, zeer vriendelijk met voldoende tijd om iets toe te lichten.
Het eten was heerlijk, mooi opgediend en warm.
Kortom een heel goede avond gehad.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten en gedronken
Rieks D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Jammer dat er Verschillende maten/soorten glazen op tafel worden gezet voor dezelfde drank.
Kwaliteit en thempo was uitstekend.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Echt heerlijke gerechten! en een super bediening!
De prijzen van de drankjes vallen wat uit de toon vergeleken bij de prettig prijzen van de meer gangen menu's. Dat zien we in meer restaurants. De geleverde kwaliteit nodigt zeker uit tot nog veel meer bezoekjes aan Il Delicato!
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten mooie lokatie.