Il Delicato

Swaenswijkplaats 29 2405 AV Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Il Delicato

Echte Italiaanse gastvrijheid gewoon aan de Rijn. Je geniet er van pure, eerlijke gerechten, gewoon
zoals het hoort. Wij introduceren een nieuwe menukaart: 3/30. U kunt als gast zelf uw 3-gangen
menu samenstellen uit voorgerechten, pastagerechten, vlees/vis hoofdgerechten en desserts. U
betaalt hiervoor €30,-. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een voorgerecht, vlees hoofdgerecht en een
dessert of voor een pastagerecht, vis hoofdgerecht en een dessert. Maar u bent natuurlijk ook van
harte welkom voor alleen een pastagerecht of hoofdgerecht met of zonder dessert. De prijs die
hiervoor wordt gerekend vindt u tevens op de kaart. Wilt u eten zoals de Italianen eten?
Dan bieden wij u een 4 gangen menu uit de kaart voor €37,50 p.p. in de volgorde; antipasti / pasta /
vis of vleesgerecht / dolce. Elk seizoen wordt onze menukaart vervangen met nieuwe klassiekers en
nieuwe seizoen gerechten in iedere gang. Kortom, een waar feest voor de smaakpapillen.

Meer informatie over restaurant Il Delicato

5 minuten lopen van ns station
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur& Betaald parkeren in de buurt op koopavond

Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Il Delicato

• Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Prima eten voor een goede prijs! Gasten worden nog echt als gasten behandeld. Buiten iets drinken en dan naar binnen, prima. Een extra tafel voor buiten, geen probleem. Helemaal top.
Wel ruim van te voren reserveren!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Perfecte prijs/kwaliteitverhouding en leuke bediening. Leuke plek, misschien de inrichting een keer vernieuwen, is al wel heel lang hetzelfde
E. M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk eten en vriendelijk personeel!
De tafel van Monique S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Superlekker gegeten en fantastische bediening
Marjolein W.
Zeer vriendelijke en servicegerichte gastvrouwen,gezellige ambiance.Heel lekker gegeten.
Ensel E.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
heerlijk gegeten.
maap1950 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima gerechten. Gastvrij ontvangst. Mooie gelegenheid aan het water. De huiskat vind ik erg vervelend. Dit past niet bij een restaurant.
Joëlle S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Geweldig lekker gegeten, leuk plekje aan het water en vriendelijk personeel! Zeker een aanrader. Ons zie je snel weer terug!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Top
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We zijn vaker bij dit restaurant geweest voor diner en dat is niet voor niets! De kaart wisselt regelmatig en met de dagspecials is de variatie zeer ruim. Wederom heerlijk gegeten en vriendelijke, prima bediening. En over een karafje kraanwater wordt hier niet moeilijk gedaan. Wij komen zeker weer terug.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Op een verrassend rustige zondagavond dit restaurant met z'n tweeën bezocht. De ontvangst was vriendelijk en de menukaart werd gebracht, voorzien van uitleg.
Er werd snel een mandje brood met aioli gebracht.

Als voorgerecht werd gekozen voor gevulde pasta met peer en carpaccio. Beide waren erg lekker.
Het hoofdgerecht was kip met parmaham. De smaak was goed, de hoeveelheid olie die in dit gerecht gebruikt werd was, net als bij de pasta, bijzonder veel.
Het dessert (notenijs en amaretti-ijs) was lekker, al leek dit niet handbereid (maar zo uit de vriezer).

Na het dessert namen we een kopje thee. De thee was met 3 euro per kop niet echt schappelijk geprijsd.

Het eten was erg lekker, jammer van het hoge olie-gehalte. Er staan zo te zien op de kaart ook weinig gerechten met weinig olie (al hebben we dit niet gevraagd).
Saphia B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
De bediening was niet erg snel.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Vaker hier gegeten, het eten blijft bijzonder goed en erg lekker!
Aangepaste kaart met nieuwe gerechten.
Restaurant heeft qua uitstraling wel een up-date nodig.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening. Een geslaagde avond!
Martin Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Volgens mij komen we er te vaak, want de gastvrouw wist al wat ik wilde drinken... Verder business as usual: goede ontvangst, flexibel in dieetaanpassingen en geweldig eten!
Stijn D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
cbron .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk gegeten weer met goede service, zowel de gerechten als de service hebben net dat beetje extra aandacht! Zeker één van de beste restaurants in Alphen aan den Rijn!
Jolien B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heerlijk gegeten, heel vriendelijk personeel. Je voelt je welkom hier. muziek staat precies goed qua sterkte zodat het niet storend is tijdens gesprek.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Verrassend lekker! Vers, smaakvol, mooi opgemaakt, heerlijk gegeten. Wel reserveren: op maandagavond waren alle tafels bezet :-)
Deepak L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk authentiek Italiaans gerechten vooral pasta gerechten. Drie gangen menu voor €30 is echt goed value for money. Lekker Merlot uit Toscane die niet op wijn kaart stond. Zeer vriendelijk en pro actieve bediening. Geen echte min punten.
Jannette V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Leuk restaurantje, niet zo groot. Het eten is echt verrukkelijk. Elk gerecht wordt met aandacht omringd en ziet er prachtig uit, maar vooral de smaken zijn gewoon top. Italiaans genieten.