Over het restaurant Il Delicato

Echte Italiaanse gastvrijheid gewoon aan de Rijn. Je geniet er van pure, eerlijke gerechten, gewoon zoals het hoort. Wij introduceren een nieuwe menukaart: 8/28. U kunt als gast zelf uw 3-gangen menu samenstellen uit 8 voorgerechten, 8 pastagerechten, 8 vlees/vis hoofdgerechten en 8 desserts. U betaalt hiervoor €28,-. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een voorgerecht, vlees hoofdgerecht en een dessert of voor een pastagerecht, vis hoofdgerecht en een dessert. Maar u bent natuurlijk ook van harte welkom voor alleen een pastagerecht of hoofdgerecht met of zonder dessert. De prijs die hiervoor wordt gerekend vindt u tevens op de kaart. Elk seizoen wordt onze menukaart vervangen met 4 nieuwe klassiekers en 4 nieuwe seizoensgerechten in iedere gang. Kortom, een waar feest voor de smaakpapillen.

Meer informatie over restaurant Il Delicato

5 minuten lopen van ns station
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur& Betaald parkeren in de buurt op koopavond

Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Gisteren hier weer gegeten met een collega uit Zweden. De kaart was vernieuwd en van zeer hoge kwaliteit.
De sfeer is gemoedelijk en het personeel zeer vriendelijk. Ik kom hier ca 4 keer per jaar en elke keer is het een zeer positieve ervaring.
Marien V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het eten is van prima kwaliteit met een vrij ruime keuze in de menu's. De bediening is prettig, en legt kort maar goed uit wat de gerechten inhouden.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, een goede prijs kwaliteitsverhouding!
Keurige bediening, leuke avond gehad!
Komen zeker nog een keer terug!
dddd .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. De pasta is een aanrader. Als hoofdgerecht de vleesspecialiteit met prima risotto. Restaurant mooi aan het water , maar ruimte mist wat sfeer.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk en gezellig zoals gebruikelijk. We blijven ons verbazen over de rond lopende/ liggende kater maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt. Wat ons betreft het beste restaurant van Alphen.
Maxine93 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Vooraf de antipasti en als hoofdgerecht de australische biefstuk, aanrader! Eén aanmerking is dat de spaghetti die erbij hoorde te ver was doorgekookt. En toen wij om een rode wijn vroegen aan de wat jongere serveerster en vroegen wat voor wijn ze had, was het antwoord "huiswijn of de wijnkaart". Iets meer basiskennis zou wel sieren, maar voor de rest was de bediening zeker hartelijk! Het tempo waarin de gerechten kwamen was ook top. De koffie mag ook wel in een wat chiquer kopje maar de bon bon die erbij zat maakte het helemaal goed! Al met al een fijne avond gehad met heerlijk eten! Wij komen zeker terug.
Pindaatj .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. De borden zijn heel mooi opgemaakt.
Enige minpuntje is de aanwezigheid van een kat.
vvsannemieke .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We vierden die dag dat we 8 jaar samen zijn en we hadden dit adres van een bekende gekregen. Het was met recht een aanrader. Leuk vlot personeel, voor wie niets te veel was. Het eten echt Italiaans zoals wij die ook graag in Italië eten. We komen hier zeker nog eens terug ook al moeten we daar een straatje voor omrijden, want het was echt de moeite waard!
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Lawaaiig.
Gracia D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende smaaksensatie. Goede bediening. Zeer gastvrij.
Komen zeker snel weer terug.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Heerlijke gerechten, leuke vlotte bediening. Als reden opgegeven dat we kwamen eten omdat we 25 jaar waren getrouwd. Dit was de reden dat we een mooi versierd nagerecht kregen met daarop de vermelding dat we 25 jaar waren getrouwd. Dit hebben wij zeer op prijs gesteld. Wij zullen hier zeker vaker komen eten.
Edward P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ruime kaart met heerlijke gerechten
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben een heerlijk diner genoten, de gerechten waren zeer goed verzorgd. De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Prettige bediening en fijne ambiance. Wij komen graag een keer terug.
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Het eten is heerlijk, goede smaken, de porties (hoofdgerecht) zijn te klein.
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Lekker gegeten, redelijke prijs, leuke locatie met vriendelijke staf. De porties van het hoofdgerecht mogen wel wat groter. Al met al prima voor een maandagavond na het werk.
Toja P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Dit restaurant heeft beste kwaliteit / prijs verhouding. Fantastische Italiaanse smaken. Voor het eerst ameretto ijs gekozen. Wat een fantastische gerecht niet meer van de kaart halen. De peer met gorgonzola pasta is geweldig en ook de kalfsschenkel was heerlijk. Top eten, Top sfeer, bedankt weer
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Na een poos niet meer gegeten te hebben bij dit restaurant was het weer nodig tijd voor een bezoek en daar hebben wij zeker geen spijt van gehad. Het was als vanouds fantastisch lekker wat wij allemaal voorgeschoteld kregen. De carpaccio was echt heerlijk en mijn hoofdgerecht, de eend, was ook heel goed. Mijn nagerecht de Baileys gelato was geweldig. De bediening is prima en zeer vriendelijk. Het nieuwe concept van 3 gangen voor 28 en 4 gangen voor 35 euro is ook erg voordelig zeker in relatie tot de hoge kwaliteit van de gerechten. Wij komen zeker terug.
janrorive .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Geweldig restaurant. Leuke gerechten, goede wijnen en een prettige informele bediening. Absolute aanrader. Nadeel; veel te populair geworden in de afgelopen jaren.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Zoals altijd fantastisch gegeten bij Il Delicato! Ook onze vrienden die er voor het eerst kwamen vonden het prima.
Vriendelijk personeel! Kortom een aanrader.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten in een plezierige ambiance met een prima service. De formule van 3 gangen voor 28 euro werkt uitstekend, met een grote keuze uit veel mooie gerechten.