Il Delicato

Swaenswijkplaats 29 2405 AV Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Il Delicato

Echte Italiaanse gastvrijheid gewoon aan de Rijn. Je geniet er van pure, eerlijke gerechten, gewoon
zoals het hoort. Wij introduceren een nieuwe menukaart: 3/30. U kunt als gast zelf uw 3-gangen
menu samenstellen uit voorgerechten, pastagerechten, vlees/vis hoofdgerechten en desserts. U
betaalt hiervoor €30,-. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een voorgerecht, vlees hoofdgerecht en een
dessert of voor een pastagerecht, vis hoofdgerecht en een dessert. Maar u bent natuurlijk ook van
harte welkom voor alleen een pastagerecht of hoofdgerecht met of zonder dessert. De prijs die
hiervoor wordt gerekend vindt u tevens op de kaart. Wilt u eten zoals de Italianen eten?
Dan bieden wij u een 4 gangen menu uit de kaart voor €37,50 p.p. in de volgorde; antipasti / pasta /
vis of vleesgerecht / dolce. Elk seizoen wordt onze menukaart vervangen met nieuwe klassiekers en
nieuwe seizoen gerechten in iedere gang. Kortom, een waar feest voor de smaakpapillen.

Meer informatie over restaurant Il Delicato

5 minuten lopen van ns station
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur& Betaald parkeren in de buurt op koopavond

Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Il Delicato

Koos V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
prima gelegenheid om met familie een hapje te eten!
patricia B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk eten. Prima bediening.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Anna C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Alleraardigste bediening, je voelt je hier echt gast. Prachtige lokatie aan het water.
Komen hier beslist weer snel terug.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
zoals gewoonlijk heerlijk gegeten. vooral het voorgerecht, de acht gerechtjes waren weer een feest
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
1 van de beste restaurants in Alphen aan den Rijn. Het eten is van uitstekende kwaliteit en de wijnen zijn altijd met zorg uitgezocht. Reserveren is een must!
Marjan .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Opnieuw weer heerlijk gegeten, ruime keus aan gerechten en combinaties. Prima gelegenheid om eens uitgebreid bij te praten met vriendinnen.
Jurgen M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
2de keer daar gegeten. Heel vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteit verhouding. We gaan ongetwijfeld nog terug.
H.H. E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Echte italiaanse cuisine in mooie ambience strak aan de oevers van de Alphense Rijn.
Fijne flexibele bediening (extra tafeltjes buiten zetten vanwege mooi weer).
B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Goede tent, lekker eten! Alleen veel tijd tussen de gerechten door en wijnprijs aan de hoge kant, maar zeker een aanrader!
Adriano V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prachtige gerechten. Het noten ijs is waanzinnig lekker.
Il Delicato is een prima restaurant met eerlijke gerechten. Het was fantastisch!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Bediening is prima erg attent. Uitgebreide kaart. We komen zeker weer terug
Froukje J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Prima restaurant. We komen hier vaker en zijn nog nooit teleurgesteld! Soms niet tijdig genoeg gereserveerd, dan moeten we helaas uitwijken.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk eten, lieve gastvrouw en fijne bediening! Hoefden niet lang op ons eten te wachten. We komen zeker nog eens terug!
Paulien L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker gegeten
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Verrassende, originele kaart! Werken uitsluitend met versproducten! De vlotte vriendelijke bediening maakt het compleet. Interieur zou wat mij betreft een verfrissing kunnen gebruiken. Kortom heerlijk gegeten op 18 juli 2018 voor herhaling vatbaar!
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heeerlijk gegeten en uitstekende prijs / kwaliteit verhouding
Aanrader als je van echt Italiaans houd
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Verrassende gerechtjes fantastisch gepresenteerd
Lia O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Ik had gereserveerd met mijn mobieltje.
3 kwartier van tevoren. Dit was toen we kwamen
nog niet verwerkt. Gelukkig werden we wel aardig ontvangen en kregen we een fijne tafel.
P.R. O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Vast adres van ons waar het altijd goed toeven is. Fraaie presentatie van heerlijke gerechten. Attente en heel correcte bediening. Buiten gegeten aan het water naast een hoorbaar gezelschap waar het restaurant niets aan kan doen natuurlijk. Glaasje van het huis na afloop. We komen weer terug!