Il Delicato

Swaenswijkplaats 29 2405 AV Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Il Delicato

Echte Italiaanse gastvrijheid gewoon aan de Rijn. Je geniet er van pure, eerlijke gerechten, gewoon
zoals het hoort. Wij introduceren een nieuwe menukaart: 3/30. U kunt als gast zelf uw 3-gangen
menu samenstellen uit voorgerechten, pastagerechten, vlees/vis hoofdgerechten en desserts. U
betaalt hiervoor €30,-. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een voorgerecht, vlees hoofdgerecht en een
dessert of voor een pastagerecht, vis hoofdgerecht en een dessert. Maar u bent natuurlijk ook van
harte welkom voor alleen een pastagerecht of hoofdgerecht met of zonder dessert. De prijs die
hiervoor wordt gerekend vindt u tevens op de kaart. Wilt u eten zoals de Italianen eten?
Dan bieden wij u een 4 gangen menu uit de kaart voor €37,50 p.p. in de volgorde; antipasti / pasta /
vis of vleesgerecht / dolce. Elk seizoen wordt onze menukaart vervangen met nieuwe klassiekers en
nieuwe seizoen gerechten in iedere gang. Kortom, een waar feest voor de smaakpapillen.

Meer informatie over restaurant Il Delicato

5 minuten lopen van ns station
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur& Betaald parkeren in de buurt op koopavond

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Il Delicato

Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Verrassende, originele kaart! Werken uitsluitend met versproducten! De vlotte vriendelijke bediening maakt het compleet. Interieur zou wat mij betreft een verfrissing kunnen gebruiken. Kortom heerlijk gegeten op 18 juli 2018 voor herhaling vatbaar!
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heeerlijk gegeten en uitstekende prijs / kwaliteit verhouding
Aanrader als je van echt Italiaans houd
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Verrassende gerechtjes fantastisch gepresenteerd
Lia O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Ik had gereserveerd met mijn mobieltje.
3 kwartier van tevoren. Dit was toen we kwamen
nog niet verwerkt. Gelukkig werden we wel aardig ontvangen en kregen we een fijne tafel.
P.R. O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Vast adres van ons waar het altijd goed toeven is. Fraaie presentatie van heerlijke gerechten. Attente en heel correcte bediening. Buiten gegeten aan het water naast een hoorbaar gezelschap waar het restaurant niets aan kan doen natuurlijk. Glaasje van het huis na afloop. We komen weer terug!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Met ons zessen hebben we genoten van het heerlijke menu, de gerechten waren bijzonder kunstig opgemaakt en lekker. Een genot om hier te eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Emmy K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten, redelijk vlotte bediening en niet te grote porties.
Helemaal goed.
Jillus V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Het eten is altijd tip top verzorgd...heerlijke smaakcombinaties en mooi gepresenteerd op het bord. Het is niet voor niets dat Il Delicato altijd goed bezet is en wil je op zaterdag eten dan moet je altijd ruim van te voren reserveren. Gisteren voor het eerst onze dochter van 7 meegenomen en zij heeft heerlijk gesmuld van de gerechten: fijn dat ze ook halve porties van de pasta's serveren voor de kleine eters. Wij komen er graag!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het restaurant staat op een prachtige locatie. Het personeel is vriendelijk en weer precies wat ze je opdienen en het eten is heerlijk! Wij komen snel weer terug!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heerlijke, gezellige en uitstekende culinaire avond gehad ter eren van mijn verjaardag.
Top restaurant met een Top kok!!!
Sven H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
4 gangen. Voorgerechten waren top, tussengerecht met pasta lekker, hoofdgerecht (schenkel met safraan risotto) viel tegen. Overheersende tomatensaus over schenkel en paste niet goed bij risotto. Toetje ook in orde. Lekker gegeten, maar niet super. Bediening was wel top. Goede prijs/kwaliteit
David J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Prima service door kundig personeel. We mochten zelfs het kopje koffie buiten aan het water nuttigen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Leonore V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Wij komen hier steeds met veel plezier. Heerlijke gerechtepn, fijne ambiance, prettige bediening en dat op maandag. Leuk.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Echt een topscorer gehad en heel leuke bediening.
Joja K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Zoals altijd was het weer superlekker en verzorgd
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Het was enige tijd geleden dat wij daar hebben gegeten. De kwaliteit en service is nog steeds erg goed.
Mooi concept dat je een drie of vier gangen menu voor een vaste prijs krijgt. En ruime keuze per gang.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten!! Vriendelijke bediening. En alles voor een betaalbare prijs.
We moeten zeker nog terug, want er stonden nog meer lekkere dingen op de kaart.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten met verse producten. Dit is de tweede keer in 7 weken dat we er eten en we blijven terugkomen!
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Wederom weer een topavond gehad
Heerlijk op het terras kunnen dineren.
Alles weer perfekt.
Geweldig vriendelijke gastvrouw en dito personeel !
We hebben genoten ! ????????
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima gegeten, goede en kundige bediening. Keurig nog even uitgelegd wat je op je bord had en ook over de wijn werd meegedacht.