Il Delicato

Swaenswijkplaats 29 2405 AV Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Il Delicato

Echte Italiaanse gastvrijheid gewoon aan de Rijn. Je geniet er van pure, eerlijke gerechten, gewoon
zoals het hoort. Wij introduceren een nieuwe menukaart: 3/30. U kunt als gast zelf uw 3-gangen
menu samenstellen uit voorgerechten, pastagerechten, vlees/vis hoofdgerechten en desserts. U
betaalt hiervoor €30,-. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een voorgerecht, vlees hoofdgerecht en een
dessert of voor een pastagerecht, vis hoofdgerecht en een dessert. Maar u bent natuurlijk ook van
harte welkom voor alleen een pastagerecht of hoofdgerecht met of zonder dessert. De prijs die
hiervoor wordt gerekend vindt u tevens op de kaart. Wilt u eten zoals de Italianen eten?
Dan bieden wij u een 4 gangen menu uit de kaart voor €37,50 p.p. in de volgorde; antipasti / pasta /
vis of vleesgerecht / dolce. Elk seizoen wordt onze menukaart vervangen met nieuwe klassiekers en
nieuwe seizoen gerechten in iedere gang. Kortom, een waar feest voor de smaakpapillen.

Meer informatie over restaurant Il Delicato

5 minuten lopen van ns station
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur& Betaald parkeren in de buurt op koopavond

Uitmuntend
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant Il Delicato

Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wat een geweldig restaurant! Voor mij was dit het eerste 'feestje' hier. Hulde, bloemen, slingers, serpentines en vuurwerk voor dit geweldige restaurant! Je kunt hier voor een heel, echt heel schappelijke prijs genieten van geweldige gerechten in een hele fijne ambiance. Serieus, even ordinair delen: 30 euro voor een 3 gangen menu van topkwaliteit, geserveerd door geweldig personeel dat precies weet wat het moet doen en precies de juiste toon zet. Ik vind dat knap, en vergeleken met ervaringen waar dan ook, zelfs in hele chique tenten, heel bijzonder. We komen zeker, veelvuldig, terug. Plekje in mijn hart.
S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een prima omgeving.
Vriendelijke bediening, een aanrader voor een ieder die italiaans zonder pizza wil eten
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
De wachttijd is gewoon goed, vandaar dat ik dat niet heb ingevuld
ina K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Daar komen we zeker regelmatig terug.Jammer dat de stoelen niet comfortabel zijn en geen airco. Verder alles perfekt en zeer vriendelijk.
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Een heerlijk avondje uit.
Janrorive .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Toprestaurant. Door de populariteit is het moeilijk te reserveren over bv. Een week. De gerechten zijn heeeel Italiaans. De bediening uitermate vriendelijk maar niet gereserveerd. Aanrader.
Victor B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
met name de alertheid van het personeel en daarmee aandacht voor de klant op eigen initiatief viel tegen. Advies redelijk goed, kwaliteit hoofdgerecht onder de maat. Zal hier niet snel weer terug komen
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk ontspannen genieten van heerlijke Italiaanse gerechten! Zeker een aanrader, zijn er al verschillende keren geweest en iedere keer perfect!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Leuk restaurant aan de Oude Rijn, prettige sfeer, vriendelijke bediening en uitstekend eten. Kortom een aanrader
Jeanet G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, maar 5 minuten nadat we het voorgerecht besteld hadden stond het al op tafel en heel snel na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht, het tempo lag erg hoog jammer
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wederom uitstekend gegeten. Mijn favoriet restaurant
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We proberen regelmatig ook andere restaurants in diverse keukentypes, vaak wel leuk, maar steeds weer is onze conclusie: "de volgende keer gaan we weer echt goed", dus; Il Delicato is bij ons torenhoog favoriet.
Klaas Z.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten, alle vier de gangen genomen. De porties van goed formaat: niet te groot (opdat je na twee gangen al vol zit) maar ook niet te klein (geen hamburgertje hoeven halen op weg naar huis). Vooral de pasta was fan-tas-tisch. Bediening erg vriendelijk en beleefd. Aanrader!
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Uitstekend gegeten en voor herhaling vatbaar.
De enige opmerking is dat de bij het hoofdgerecht geleverde pasta iets te zout was geworden door de Parmazaanse kaas
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
prima gelegenheid om met familie een hapje te eten!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Hier al meerdere keren geweest. Eten-prijs altijd goed. Ontvangst en bediening top. Wachttijd precies goed ondanks een vol restaurant. Altijd een avondje genieten.
Waar men nu wel een beetje naar mag gaan kijken is of de inrichting inmiddels niet aan een upgrade toe is.
patricia B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk eten. Prima bediening.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Gesmuld van een 3-gangenmenu met een proeverij vooraf. Attente en vriendelijke bediening. We komen hier graag.
Anna C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Alleraardigste bediening, je voelt je hier echt gast. Prachtige lokatie aan het water.
Komen hier beslist weer snel terug.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
zoals gewoonlijk heerlijk gegeten. vooral het voorgerecht, de acht gerechtjes waren weer een feest