Over het restaurant Il Delicato

Echte Italiaanse gastvrijheid gewoon aan de Rijn. Je geniet er van pure, eerlijke gerechten, gewoon zoals het hoort. Wij introduceren een nieuwe menukaart: 8/28. U kunt als gast zelf uw 3-gangen menu samenstellen uit 8 voorgerechten, 8 pastagerechten, 8 vlees/vis hoofdgerechten en 8 desserts. U betaalt hiervoor €28,-. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een voorgerecht, vlees hoofdgerecht en een dessert of voor een pastagerecht, vis hoofdgerecht en een dessert. Maar u bent natuurlijk ook van harte welkom voor alleen een pastagerecht of hoofdgerecht met of zonder dessert. De prijs die hiervoor wordt gerekend vindt u tevens op de kaart. Elk seizoen wordt onze menukaart vervangen met 4 nieuwe klassiekers en 4 nieuwe seizoensgerechten in iedere gang. Kortom, een waar feest voor de smaakpapillen.

Meer informatie over restaurant Il Delicato

5 minuten lopen van ns station
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur& Betaald parkeren in de buurt op koopavond

9,1
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Na een wat langere periode waren we vanavond met vrienden te gast bij ons favoriete restaurant in Alphen. Wederom heerlijk gegeten, fijne service/bediening plus de lekkere huiswijn onderbouwt onze beoordeling. Ter afsluiting een heerlijke ijskoude limoncello met daarbij prima koffie specialiteiten deden ons tevreden huiswaarts gaan. We komen snel weer terug :)
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten. PLeuke menukaart 8/28 met ruime keuze aan gerechten. Tot verrassing koffie en likeur van het huis. Top
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het was weer geweldig ik was alleen ziek dus erg jammer maar een volgende keer beter !!
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
De kleine knusse tafels waren naar onze mening iets te vol qua servies en decoratie. We waren met een groepje van 7 mensen. Voor 2 personen zou deze setting wel idealer zijn. Verder is het eten van top kwaliteit en erg lekker. Zeker de prijs kwaliteit verhouding is goed. Zeker een aanrader om vaker te komen
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vanavond echt heerlijk gegeten! De locatie was sober maar wel gezellig. Driegangenmenu voor maar 29 euro. Als ze er 40 voor gevraagd hadden dan was dat elke cent waard geweest! Vriendelijke en attente bediening. Echt een aanrader! Hoge kwaliteit voor een lage prijs
Joja K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Eten bij Il Delicato stelt nooit teleur. Altijd goed; altijd lekker
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Verrassend lekker gegeten.
Bediening was leuk en de huiswijn is aan te raden.
Het dessert Tartofu al mascarpone was hemels.
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goede vlotte bediening, persoonlijke aandacht, lekker voldoende tijd tussen de gerechten.
Redelijk eenvoudige inrichting en prima kwaliteit voor een zachte prijs.
Het behoort dan ook bij onze favoriete restaurants in Alphen aan den Rijn.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Echt een aanrader! Wij hebben heerlijk gegeten Delicato. De tafelservice is perfect, verstand van wijn en verstand van eten. ook waren erg flexibel, zo hebben wij op het terras wat gedronken en gegeten en zijn vervolgens naar binnen gegaan. de verrassing in het menu blijft en alles wordt uitmuntend geserveerd. Kortom, hou je van eten? dan moet je hier heen
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Echt fantastisch, zo heerlijk gegeten, gedronken en genoten, bediening was ook ontzettend vriendelijk, een echte aanrader!!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Il delicato maakt verwachtingen waar
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben weer heerlijk gegeten.
Het is altijd een feestje.
Mooie gerechten.
Goede wijn.
En het verrukkelijke meringuetoetje.
Wachten dit x niet te lang.
esther B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zoals altijd weer super gegeten en heerlijke wijn gedronken.
esther B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zoals altijd weer heerlijk g
egeten bij Il
Delicato. Zowel voor- hoofd als
het nagerecht was heerlijk.

Toppers daar
ina K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
eten goed leuk op de borden geserveerd, vriendelijke ontvangst een echte aanrader wil er regelmatig terugkomen.
het enigste min puntje is erg luidruchtig.
Parkerbeau .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk, nieuwe dingen op de kaart, goede huiswijn, blijft onze favoriet!
Deze keer gebakken lever, uitstekend. Ook de dorade met perfecte risotto.
Dingeman V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
heerlijk gegeten, gezellige uurtjes in een leuke omgeving
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het eten was weer geweldig super bediening wij komen snel weer terug dank jullie wel voor deze geweldige avond!!
Kelly Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Gewoon weer heerlijk gegeten. Al 5 weekenden geprobeerd te reserveren maar steeds vol. Wat zeker te begrijpen is! Nu op een doordeweekse dag maar weer helemaal vol! Eten was voortreffelijk!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Uitstekend gegeten, prima bediening die weten wat er geserveerd wordt. Aardige locatie. Was en blijft een absolute aanrader!