Over het restaurant Il Delicato

Echte Italiaanse gastvrijheid gewoon aan de Rijn. Je geniet er van pure, eerlijke gerechten, gewoon
zoals het hoort. Wij introduceren een nieuwe menukaart: 3/30. U kunt als gast zelf uw 3-gangen
menu samenstellen uit voorgerechten, pastagerechten, vlees/vis hoofdgerechten en desserts. U
betaalt hiervoor €30,-. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een voorgerecht, vlees hoofdgerecht en een
dessert of voor een pastagerecht, vis hoofdgerecht en een dessert. Maar u bent natuurlijk ook van
harte welkom voor alleen een pastagerecht of hoofdgerecht met of zonder dessert. De prijs die
hiervoor wordt gerekend vindt u tevens op de kaart. Wilt u eten zoals de Italianen eten?
Dan bieden wij u een 4 gangen menu uit de kaart voor €37,50 p.p. in de volgorde; antipasti / pasta /
vis of vleesgerecht / dolce. Elk seizoen wordt onze menukaart vervangen met nieuwe klassiekers en
nieuwe seizoen gerechten in iedere gang. Kortom, een waar feest voor de smaakpapillen.

Meer informatie over restaurant Il Delicato

5 minuten lopen van ns station
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur& Betaald parkeren in de buurt op koopavond

9,3

• Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
heerlijk eten!
Rozanne H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We zijn voor het drie gangen menu gegaan. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend! Als hoofdgerecht een bijzondere pasta gekozen gevuld met peer. Leuk om iets anders te kunnen kiezen dan de standaard Italiaanse gerechten die je in Nederland toch vaak ziet. Voor herhaling vatbaar!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Aangenaam restaurant, heerlijke gerechten gebaseerd op de Italiaanse keuken. Het hoofdgerecht werd wat te snel na het tussengerecht geserveerd, mogelijk omdat we één van de laatste tafels waren.
Maar absoluut voor herhaling vatbaar en een aanrader!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Super avond gehad met gezin en aanhang.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het geluid resoneert te veel dit ervaar ik
als hinderlijk
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Goede bediening en leuk plekje aan het water! Echt een aanrader voor iedereen die van Italiaans eten houdt!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Ruime keuze. Eten is goed warm! Personeel is oplettend, treedt snel op bij het laten vallen van een mes en is zeer vriendelijk! Echt een aanrader!
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten, supervriendelijk geholpen.
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten en erg goede bediening. Wel erg gehorig.
jvdvelden007 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
De kwaliteit van het eten was goed het menu heeft genoeg mogelijkheden voor iedereen, en de bediening vriendelijk, een aanrader!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Moeite waard om terug te komen.
J V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Bijgerecht zoals risotto kan iets meer zijn! Mijn vriendin had wel heel erg weinig!
lady-lizzie D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het blijft mijn favorieten restaurant! Was er al eerder geweest. Ook nu weer veel aandacht aan de gerechten. Aparte opmaak van de borden,en zo heerlijk! Heel vriendelijke bediening. Echt mijn aanrader!!!
Mienek C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Lekker gegeten en erg fijn en oplettend personeel.
Atie S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het restaurant is een aanrader. Gezellige sfeer, prima eten, vriendelijke bediening. Goed divers menu. We hebben een leuke avond gehad met nog lekker natafelen, Kortom voor herhaling vatbaar.
H K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Woon al twintig jaar in Alphen, nu voor het eerst hier gegeten.
Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening, mooie locatie
Zelfs de vruchtjes op het nagerecht (aardbei, braam en framboos) waren perfect :-)
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten, voorgerecht bestaande uit 8 verschillende hapjes: perfect. Vleesgerecht van Austr. biefstuk idem. Dessert mango sorbet was wat gewoontjes.
De inrichting van de zaak moet hoognodig veranderd worden. Het is zeer ongezellig, de tafels zijn oud, de stoelen zitten oncomfortabel. Het uitzicht op de rivier is prachtig.
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een prima ambiance en in goed gezelschap. Nog een heerlijk glaasje limoncello gekregen om de avond feestelijk af te sluiten!