Il Delicato

Swaenswijkplaats 29 2405 AV Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Il Delicato

Echte Italiaanse gastvrijheid gewoon aan de Rijn. Je geniet er van pure, eerlijke gerechten, gewoon
zoals het hoort. Wij introduceren een nieuwe menukaart: 3/30. U kunt als gast zelf uw 3-gangen
menu samenstellen uit voorgerechten, pastagerechten, vlees/vis hoofdgerechten en desserts. U
betaalt hiervoor €30,-. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een voorgerecht, vlees hoofdgerecht en een
dessert of voor een pastagerecht, vis hoofdgerecht en een dessert. Maar u bent natuurlijk ook van
harte welkom voor alleen een pastagerecht of hoofdgerecht met of zonder dessert. De prijs die
hiervoor wordt gerekend vindt u tevens op de kaart. Wilt u eten zoals de Italianen eten?
Dan bieden wij u een 4 gangen menu uit de kaart voor €37,50 p.p. in de volgorde; antipasti / pasta /
vis of vleesgerecht / dolce. Elk seizoen wordt onze menukaart vervangen met nieuwe klassiekers en
nieuwe seizoen gerechten in iedere gang. Kortom, een waar feest voor de smaakpapillen.

Meer informatie over restaurant Il Delicato

5 minuten lopen van ns station
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur& Betaald parkeren in de buurt op koopavond

Uitmuntend
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant Il Delicato

Wim En Rita L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
John-Ole H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxx
Amy O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Super leuk restaurant. We hebben heerlijk gegeten. Service was goed en bediening erg vriendelijk. Peer uit de oven is een aanrader
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten de 8 voorgerechtjes en de schuimtaart als nagerecht aanraders verder super gaan zeker nog een keertje terug!
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Eten was heerlijk, de akoestiek zou wat beter kunnen. het was soms lastig om elkaar te verstaan. jammer dat het niet mogelijk was om eerst de wijn te proeven alvorens we een keuze maakten tussen 2 verschillende wijnen op het moment dat de wijn die wij wilden niet voorradig was.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
goed eten voor een goede prijs leuke kaart voor elk wat Wills .
zaak ziet er niet echt Italiaans uit , maar dat is niet storend .
Steven N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Zeer goed gegeten en complimenten voor de bediening. De gerechten zijn met smaak en liefde klaargemaakt. Een aanrader!
Raymond En Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Het blijft een fantastisch restaurant met dito service, kwaliteit eten en drinken met geweldige service!!
P.R. O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We vroegen om een verrassingsmenu en werden inderdaad verrast met lekkere en 5 originele gangen. Uitstekende wijnen daarbij en zoals gebruikelijk een prima bediening en sfeer. Aanrader met een uitstekende prijs-prestatie verhouding!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken, het was smakelijk en heel plezierig bediend. Akoestiek blijft een minpuntje maar dat weten we zo onderhand en drukt de pret niet. Absolute aanrader.
Rieks D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Altijd gezellig en een gemoedelijke sfeer. Gerechten zijn goed portie en smaak. Weer een gezellig avond vullend programma.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Aangenaam restaurant: een prettige ontvangst, attente bediening en goede algemene sfeer, en.... natuurlijk het heerlijke eten!
Kortom een aanrader voor anderen en goede reden om nog eens terug te komen.
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten leuke bediening
Genoeg keus
Top avond..
Lea R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten in een goed restaurant. Zeker een aanrader!
Verse muntthee kregen we nog zomaar van het huis. Dat is nog eens een mooi!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Er is duidelijk veel aandacht voor de gerechten, smaak en opmaak. Bediening is vriendelijk. Een aanrader !
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wat een geweldig restaurant! Voor mij was dit het eerste 'feestje' hier. Hulde, bloemen, slingers, serpentines en vuurwerk voor dit geweldige restaurant! Je kunt hier voor een heel, echt heel schappelijke prijs genieten van geweldige gerechten in een hele fijne ambiance. Serieus, even ordinair delen: 30 euro voor een 3 gangen menu van topkwaliteit, geserveerd door geweldig personeel dat precies weet wat het moet doen en precies de juiste toon zet. Ik vind dat knap, en vergeleken met ervaringen waar dan ook, zelfs in hele chique tenten, heel bijzonder. We komen zeker, veelvuldig, terug. Plekje in mijn hart.
S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een prima omgeving.
Vriendelijke bediening, een aanrader voor een ieder die italiaans zonder pizza wil eten
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
De wachttijd is gewoon goed, vandaar dat ik dat niet heb ingevuld
ina K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Daar komen we zeker regelmatig terug.Jammer dat de stoelen niet comfortabel zijn en geen airco. Verder alles perfekt en zeer vriendelijk.