Il Delfino Blu

6,9
7,2
Kvic .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Van buiten lijkt dit restaurant meer dan het is.
Met 4 personen gegeten aan de Callandlaan. O.a kebab en een pastaschotel.
De kebab dreef in het vet en in de pasta zaten meerdere stukjes aluminiumfolie.
Hiervoor bood de eigenaar excuses aan en hij halveerde de prijs. Dat was op zich netjes maar het aantreffen van aluminiumfolie bederft ook de eetlust bij de andere tafelgenoten.
Ons zien ze niet meer terug.
Doortje500 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Hebben gisteravond echt heerlijk gegeten (aan de Pieter Calandlaan). De pizza Calzone was verrukkelijk, de gevulde pasta overheerlijk, de vegetarische lasagne zo lekker om stil van te worden en de pizza met spekjes te veel om om te kunnen. De tiramisu hadden we beter niet kunnen doen, omdat dat eigenlijk te veel was, maar wel ontzettend goed (niet te zoet). De bediening was aangenaam, vriendelijk en vlot. Het was eigenlijk stil in de zaak gisteren, maar dat is wat ons betreft volkomen onterecht. Beslist een aanrader!
Cucimulut X.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Beetje verwarrend, maar dit restaurant heeft twee vestigingen: een aan de Pieter Calandlaan en een op het Osdorpplein. Wij gingen naar die op het Osdorpplein, met een moderne inrichting, en ook operend onder de naam Pizzameester. Wij waren de enige gasten. Misschien niet authentiek Italiaans maar de pizza quatro formaggi was goed, de pizza Siciliana, met kappertjes, olijven en ansjovis ook. De kinderen wilden een pizza met alleen ham en spaghetti met alleen ham. Dat bleek geen probleem. Wij dronken er een lekkere Montepulciano bij. De kinderen namen nog een ijsje, wij kregen een espresso van het huis. Lekker gegeten. De eigenaar suggereerde wel dat we een volgende keer beter naar de Pieter Calandlaan konden gaan, daar was het wat gezelliger.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Wij halen hier wel eens wat als we weinig tijd hebben. Eenvoudig natuurlijk, meestal een broodje (kip)shoarma. Kost echt helemaal niks (meenemen 4,50 euro), royaal en best lekker! Je moet niet te ingewikkelde dingen bestellen.
Inrichting is netjes maar dat is voor meenemen niet zo belangrijk. Ze werken soms een beetje traag maar ach, ik heb nooit zo'n haast.
Dirk77 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Twee keer hier gegeten. De pizza was best ok maar de doner schotel niet te eten. Vlees was taai en smaakte ransig vet. Niet lekker mals en zacht zoals doner hoort te zijn. Bediening was wel aardig.
Bonfrear .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Ik heb 5 broodjes op kantoor laten bezorgen a € 21,-. Ik heb er 1 woord voor, waardeloos!

Ik heb 2 uur moeten wachten voordat ze kwamen bezorgen.
vervolgens ontvang ik mijn bestelling, een plastic tasje met 5 smerige piepschuimen bakjes, waar mijn heerlijke broodje uit moet komen? Heeft u er al zin in?

Vervolgens begin ik aan mijn broodje waarbij ik pijn in mijn kaken heb van het kauwen. Wat nauw vers brood?

Daarnaast de aankleding van mijn broodje. Welke aankleding bedoel je? Voor € 4,- krijg ik een droogbruin pistoletje met daarop een klodder filet American, niet eens even goed uitgesmeerd? En dan vind je ook geen uitjes, geen sla, geen eitje, geen boter, geen zout of peper helemaal niks! Laat staat een servetje.

Zo waren ook de andere broodjes met vleeswaren. Het leek wel of de vleesplakken in het bakje waren geflikkerd, want deze lagen voor de helft in het bakje en de helft op het brood, welke ook karig waren belegd met vleeswaren.

Jammer dat ik geen foto's kan toevoegen, anders had ik ze er graag bij gedaan en kon u zelf zien hoe onsmakelijk het er uitzag.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Ik vind dit een matig restaurant.

We hebben het volgende thuis laten bezorgen:

1) Bistecca Ferri
2) Arabbiata, Penne
3) Calzone Gorgonzola, Ansjovis, Peperoni, mozzerella, Artisjokken, Olijven

Van die eerste was de smaak lekker, maar het vlees echt veel te taai. We hebben hier de helft van laten liggen. Dat was echt een flinke teleurstelling.

De Penne was spontaan spaghetti geworden. Dit was niet telefonisch doorgegeven, zal wel een foutje zijn geweest. Op de bon stond het wel goed. De smaak was wel goed, daar geen klachten over.

De Calzone pizza was erg goed, voor de pizza's kom ik zeker nog een keertje terug.
B J.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2012
De recensie is bedoeld voor de vestiging aan de Calandlaan. Restaurant is verbouwd en ziet er voor een pizzeria sfeervol uit. Prijs-kwaliteit eten is uitstekend, zeker gezien de service. De eigenaar zit er dan ook bovenop dat de gasten zich echt gast voelen. Wil je geen avond lang zitten en toch ergens gezellig eten, ga dan absoluut hier eten, bestellen kan ook!